نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت ارزان در سپیدان

طراحی سایت تند و ارزان
امروزه بسیاری از کسان ، شرکت ها و سازمان ها ، برای افزایش رونق اقتصادی و مالی خود و در جهت پیشبرد برنامه های بازرگانی و بازاریابی خود، اقدام به تاسیس وب سایت میکنند. همانطور که در مقالات پیشین شرکت طراحی سایت علاءالدین بیان کرده ایم، طراحی سایت را میتوان به دو سرنوشت کلی دسته کرد؛ طراحی سایت با قالب حاضر و طراحی سایت اختصاصی.

 

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
هدف اصلی افراد و موسسه ها از راه اندازی سایت، جذب مشتری اغلب و افزایش نا مالی است. نکته ای که عدم توجه به آن ممکن است خسارت مالی بسیاری را به کسان در بدو ورودشان به دنیای مجازی و راه اندازی و طراحی سایت وارد کند، پرداخت هزینه های بالا و گزاف برای طراحی سایت اختصاصی است. بعضی از کسان انگاشت میکنند که گام اول برای موفقیت و درخشیدن در بین رقیبانشان، داشتن سایتی با طراحی اختصاصی است. اما نکته ی اصلی اینجاست که طراحی اختصاصی هزینه ی بیشتری نسبت به طراحی سایت سریع و ارزان دارد. برای نمونه اگر به دنبال طراحی سایت تبلیغاتی ارزان هستید میتوانید تنها با 500 هزار تومان در بخش طراحی سایت ارزان مجموعه علاءالدین اقدام به ثبت سفارش کنید.

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
طراحی سایت ارزان در تهران
طراحی سایت ارزان در تهران ، کرج ، مشهد ، و هر نقطه ی دیگری از ایران در گردآور علاءالدین قابل اجرا میباشد. این مجموعه در ضمن در حال ارائه خدمات بصورت کاملا چیره دست در مملکت های چون انگلستان ، ترکیه ، اربیل و دبی نیز میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی
ططراحی سایت فروشگاهی نیز در مجموعه علاءالدین اگر با به کارگیری قالب های اماده صورت گیرد قیمت بسیار ارزانی خواهد داشت. البته لازم به بیان است که تنوع قالب برای سایت های فروشگاهی زیاد بالاست و بیش از 60 مدل قالب گوناگون به این هدف در دموهای آنلاین پیمان داده شده است.

طراحی سایت با کمترین هزینه
در تاسیس سایت ، یک مسئله مهم وجود دارد ؛ آن نیز انتخاب اسم سایت و خرید پهنه به همان اسم میباشد. خرید گستره جزء خرج های طراحی سایت نیست ، بلکه این هزینه پیش از طراحی سایت و برای ثبت حوزه اتمام میشود.

 

انواع طراحی سایت با قیمت
انواع طراحی سایت با قیمت
وقت طلاست ؛ برخی مواقع اوقات بهتر است زمان خود را صرف طراحی اختصاصی سایت نکنید مخصوصا اگر وقت کافی برای طی شدن پروسه ی برنامه نویسی تخصصی سایت نداشته باشید. برخی مواقع تاسیس یک کسب و کار کوچک ، واقعا نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارد. اگر بودجه ی شما کمتر از حدی است که بخواهید طراحی اختصاصی سایت را اتمام دهید ، و یا اگر زمان و فرصت زیادی در گزین کردن ندارید، رمز کامیابی شما طراحی سایت تند و ارزان است. برای مثال نرخ طراحی سایت با قالب آماده در علاءالدین تنها 500 هزار تومان میباشد.

جدول قیمت طراحی سایت
در مورد جدول بها طراحی سایت و در ضمن بهترین گزینش و گزینه برای کمپانی ها پسین تاسیس و نوپا و در ضمن بهترین توصیه برای کسب و کارهای مفصل و حائز برند در مقاله ی جدول قیمت طراحی سایت بطور کامل توضیحات لازم دیتا شده است.

برآورد خرج طراحی سایت
وقتی حرف از بر آورد هزینه طراحی سایت میشود ، نخستین سوالی که در ارتباط با سفارش سایت به ذهن متبادر میشود این است که هزینه طراحی سایت چقدر است. برای داشتن سایت ، مهمترین هزینه ی شما ، هزینه طراحی سایت است ، پس نگران شدن شما بی باره نیست.با استفاده از وردپرس و استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت تفریق پیدا میکند. هزینه تاسیس سایت موقعی که بخواهید از طراحی سایت اختصاصی کاربرد کنید ، به شدت افزایش یافته و برای شروع سوداگری های نوپا توصیه نمیشود. خرج طراحی سایت در شرکت طراحی سایت علاءالدین تنها 500 هزار تومان بوده و شما با پرداخت این خرج محدود ، میتوانید فروشگاه خویش را تاسیس کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس
هزینه طراحی سایت در شرکت های گوناگون متفاوت است و بطور کلی به میزان شخصی ساز سایت و قالب بها بالاتری خواهد داشت. ولی در کل اگر از قالب های اماده کاربرد کنید هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار زیر تر از طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی با استفاده از کد نویسی خواهد بود.

قیمت انواع سایت
قیمت انواع سایت
برخی از شرکت های طراحی سایت ، علاوه بر گرفتن خرج ی های سنگین از مشتری ، سررسید زیادی را از صاحب سوداگری میگیرند. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید ، توصیه ما این است که به جای صرف زمان روی طراحی تارنما ، با طراحی سایت تند و ارزان ، به سرعت صاحب وب سایت بهینه سازی شده شوید ؛ در این صورت علاوه بر اینکه هزینه ی مقداری در قبال طراحی سایت داده اید ، میتوانید وقت خود را صرف باقی امور مربوط به سایت کنید ؛ همانند دریافت مجوز های پیوسته با فعالیت سایت ، فراهم سازی بستر کسب و کار اینترنتی و …

قیمت فروش سایت
یکی از عوامل بسیار مهمی که در قیمت فروش سایت ها موثر است ، در واقع همان شرکتی است که سایت را از ان خریداری میکند. هرچه کمپانی باستانی تر بوده و دارای برند معتبری باشد ، قیمت های آن نیز به همان میزان گران تر خواهد بود!

قیمت سایت
همواره باید در باره بها سایت ها تحقیق کافی انجام دهید لغایت بتوانید خرید درستی انجام دهید. چرا که متاسفانه با جا افتادن فرهنگ هرچه گرانتر با کیفیت تر در ایران ، بسیاری از مردم هزینه های گزافی به کمپانی های بدون پروانه و کلاهبردار بابت طراحی سایت پرداخت کرده اند و سایت ها بی کیفیتی نیز تحویل رفته اند. قبل از هر چیزی باید مجوز های دریافت شده ی شرکت را باره رسیدگی پیمان دهید.

قیمت سفارش طراحی سایت
برای اطلاع کامل از قیمت سفارش طراحی سایت میتوانید بعد از برگزیدن قالب مورد نظر به دسته ثبت سفارش رفته و از قیمت ها مطلع شوید. ولی هزینه طراحی سایت با به کارگیری قالب حاضر در گردآور پردازش هوشمند علاءالدین فقط 500 هزار تومان میباشد. و در چهره دربایستن به مشاوره نیز میتوانید با دسته حمایت تماس حاصل نمایید.

خرید سایت فروشگاهی
خرید سایت فروشگاهی
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، مفتخر است اعلام دارد که طراحی انواع سایت ها متناسب با بیچارگی شما را در کمترین موعد و با بهترین کیفیت انجام میدهد. برای نمونه ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت ورزشی و … با بالاترین کیفیت و با رعایت اصول کد نویسی و به روز ترین قوانین سئو و بهینه سازی مطالب ، از دسته خدماتی است که شرکت طراحی سایت علاءالدین ارائه میدهد.

سایت فروشگاهی اینترنتی
سایت فروشگاهی اینترنتی برای صاحب آن دارای برتری های بسیاری زیادی چون افزایش اعتبار ، پوشش بازار های انلاین و جذب مشتریان بیشتر ، و از همه مهمتر گسترش سوداگری و کسب هوده اغلب میباشد.

امکانات سایت های فروشگاهی
از مهمترین امکانات سایت های فروشگاهی میتوان به هستی ویترین محصولات ، درگاه های پرداخت و امکان خرید آنلاین ، سیستم ارسال و …. اشاره کرد. البته در وردپرس میتوانید با نصب ووکامرس تمامی امکانات لازم برای فروشگاه خویش را بصورت یکجا راه اندازی کیند.

شرکت های طراحی سایت فروشگاهی
مجموعه پردازش هوشمند علاءالدین یکی از ارزانترین کمپانی های طراحی سایت فروشگاهی در سراسر مملکت میباشد که با کسب تمامی پروانه های لازم از نهاد های معتبر ، در حال کار و جنبش میباشد و با ورود به سایت میتوانید تمامی پروانه های دریافت شده ی آن را تماشا کنید.

 

سایت های ارزان
سایت های ارزان
قرار است چه مقدار از سرمایه ی اولیه خود را صرف طراحی تارنما کنید؟ با این میزان سرمایه ای که میخواهید تارنما خود را آماده کنید ، چه پیشه های دیگری برای رونق سوداگری خودتان میتوانید اتمام دهید؟ آیا بهتر نیست که با دید باز و وسیع به تاسیس تارنما خویش نگاهی بیاندازید؟

تمام پرسش های فوق ، ذهن را به یک سمت میکشاند! اگر چه داشتن سرمایه برای طراحی سایت الزامی است ، اما تلف کردن سرمایه ی خود برای طراحی سایتی که به کار شما نمی آید ، نتیجه ای جز شکست زود هنگام سوداگری شما ندارد. شما میتوانید با کمترین خرج ی شدنی ، صاحب یگانه از بهترین و بهینه ترین سایت هایی شوید که الی به حال دیدید. کافیست به مثال پیشه های طراحی سایت کمپانی علاءالدین راز بزنید. تنوع در طراحی و قالب ها، بهینه سازی قالب ها ، به کارگیری به روز ترین متد های کد نویسی و هزینه ی زیر از خاصیت های نمونه شغل های طراحی سایت سریع و ارزان بدست کمپانی طراحی وب علاءالدین می باشد.

سایت حاضر ارزان
تهیه ی سایت آماده ارزان در بسیاری از موارد بهترین جایگزین برای طراحی سایت اختصاصی میباشد. به ویژه اگر کسب و کار تان نوپا بوده و تازه شروع به کار و جنبش کرده باشید. اما سایت های اماده برای کسب و کار های کبیر و حائز برند پسندیده نبوده و گزینه ی مناسب برای انها طراحی سایت اختصاصی میباشد.

خرید سایت شرکتی
خرید سایت شرکتی نیز هم با استفاده از قالب های اماده و هم با ساتفاده از قالب های اختصاصی در گردآور علاءالدین شدنی میباشد. هزینه طراحی سایت با قالب های اماده 500 هزارتومان بوده و برای تماشا ی قالب ها میتوانید به بخش دموهای انلاین مراجعه کنید.

خرید سایت رایگان
خرید سایت مجانی عبارتی است که باوجود میزان سرچ بالا در گوگل مفهوم ومنطقی ندارد . چرا که هر سایت برای راه اندازی دست کم به یک هاست و حوزه احتیاح دارد که به هیچ وجه مجانی عرضه نمیشود. سایتهایی که هاست و دامنه رایگان میدهند نیز دایمی نبوده و بیشتر جنبه ی تستی دارند.

 

سایت های آماده
سایت های آماده
اگر جزء آن بخش افرادی هستید که وقت برایتان مهم نیست و با کاستن آن مشکلی ندارید ، بعد این مقاله نمیتواند به شما کمکی بکند. روی گفتگو ما با افرادی استه میخواهند در کمترین موعد ممکن ، بیشترین سهم بری را از وقت و سرمایه شان داشته باشند. انگاشت کنید به جای اینکه 2 ماه وقت صرفِ طراحی سایت با امکانات تخصصی بکنید ، توسط طراحی سایت سریع و ارزان ، در 24 ساعت و با هزینه ی 500 هزار تومان ، صاحب وب سایتی شوید که مزایای فوق العاده ای دارد:

ارزان قیمت
بهینه سازی شده بر پایه آخرین متد های سئو
شکیل و زیبا
کاملا ریسپانسیو و بازتاب گرا
توانایی تغییر اختصاصی در قالب
بهره بری از افزونه های موجود در سطح وب
تحویل در 24 ساعت
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، درباره ارائه ی خدمات اخص ی طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت ارزان ، با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت و در سریعترین موعد ممکن، در خدمت شماست.

سایت ساز
راه دیگری برای ساخت سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، استفاده از سایت ساز است. وب سایت های سایت ساز ، راه را برای رسیدن به طراحی سایت سریع و ارزان هموار میکنند. یگانه از مهمترین ویژگی های وبسایت های سایت ساز ، قالب سایت حاضر و برپایی فروشگاه اینترنتی مجانی در کمترین سررسید است. البته سایت ساز ها معایبی نیز دارند؛ همانند اختصاصی نبودن فروشگاه ، دریافت خرج سالیانه و یا فایده از فروش محصولات و فایل های شما.

قالب سایت شرکتی
قالب سایت به معنای همان نما سایت میباشد. قالب سایت از آن جهت حائز اهمیت است که باعث زیبایی ظاهری سایت شما شده و کارکرد سایت شما را از راه ریسپانسیو بودن و واکنشگرا بودن تضمین میکند. در سایت علاءالدین ، بیش از صد نوع قالب وردپرس فروشگاهی، شرکتی ، خبری و … با توانایی شخصی سازی وجود دارد. قالب های فروشگاهی ، به هدف ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی شده و امکانات کثرت را در گزین کردن مدیریت سایت قرار میدهند. تمامی قالب های موجود در سایت ریسپانسیو بوده و با پروا به سئو و بهینه سازی بالا ، نیرو جذب مخاطب فوقانی دارند.

طراحی سایت
طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی سایت ها ، ارائه هاست های معتبر و پر قدرت ، سامانه پیامکی ، آژانس تبلیغاتی و ضبط استودیو همگی خدماتی هستند که در گردآور علاءالدین بصورت حرفه ای ارائه میشوند.


قیمت خرید سایت اینترنتی
خرید سایت اینترنتی یا طراحی سایت ، هر دو دروازه ای هستند که طراحی سایت سریع و ارزان رو به دنیای اینترنت باز میشوند. اگر شما قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را تاسیس کنید ، بیچارگی به خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی دارید. در پیوسته ، تفاوت خرید سایت و طراحی سایت را خواهیم فهمید.

طراحی و ساخت سایت
طراحی و ساخت سایت امروزه به یک الزام برای ترقی و وسیله ای برای چشم وهمچشمی در عرصه ی دیجیتال تبدیل شده است و همانطور که بیل گیتس میگوید : اگر کسب و کار شما در فضای مجازی و اینترنت وجود ندارد ، درواقع اصلا هستی ندارد. پس طراحی و ساخت سایت برای پیشرفت و گسترش هر نوع کسب و کار و فعالیتی واجب شده است.

هزینه مدیریت سایت
هزینه مدیریت سایت بسته به سایت و گونه کار و جنبش شما و در ضمن ساعات پتشیبانی و غیره متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات اغلب در این مورد میتوانید با دسته پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت
نحوه محاسبه بها طراحی سایت به نوع طراحی سایت ( کد نویسی یا سیستن های مدیریت محتوا) ، گونه قالب ( آماده یا احختصاصی ) و هاست و پهنه تان و همچنین کمپانی طراحی سایت ( برند بودن یا نبودن آن) ارتباط دارد.

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان
برای برپایی فروشگاهی اینترنتی و آغاز به فروش محصولات ، میتوانید از قالب سایت فروشگاهی بهره‌گیری کنید. استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت شما را به شدت کاهش دیتا و از عقیده سررسید ، به صرفه است ؛ استفاده از قالب های آماده طراحی شده ، شما را به طراحی سایت تند و ارزان تقریبا میکند. در طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ، هزینه و سررسید زیادی باید صرف شود لغایت سایت فروشگاهی اختصاصی شما برپایی شود. خرید سایت فروشگاهی نیز به همین معنا میباشد ، یعنی خرید سایت آماده برای تاسیس کسب و کار اینترنتی و فروش فایل ها و محصولات شما.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از تکنولوژی های سرمایشی قدیمی در دستگاه ها موجود اتلاف بیشتر انرژی می شود و در نتیجه هزینه های جاری مصرف کننده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهمترین مواردی که در استفاده از تجهیزات سرمایشی در فصول گرم سال از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد توجه به میزان مصرف انرژی این تجهیزات است. استفاده از تکنولوژی‌های سرمایشی قدیمی در دستگاه‌ها موجود اتلاف بیشتر انرژی می‌شود و در نتیجه هزینه‌های جاری مصرف کننده را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این مطلب به بررسی تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه‌های سرمایشی عرضه شده توسط فروشگاه اندیشه سبز خواهیم پرداخت و مهمترین دلایل کاهش مصرف انرژی در این دستگاه‌ها را برخواهیم شمرد.

تجهیزات لبنیاتی سرمایشی:

مواد لبنیاتی با توجه به ماهیت آنها که امکان خراب شدگی بالایی در مقابل گذر زمان و تغییر دمایی دارند، از این رو بهتر است همواره با استفاده از ابزارهای مخصوص دمای این محصولات در میزان استاندارد حفظ شود. یکی از مهمترین این ابزارها که به صورت گسترده ای به منظور نگهداری کوتاه مدت شیر و سایر مواد لبنی در داخل کارگاه‌های لبنیاتی و مغازه‌های عرضه مواد لبنی عرضه می‌شود، شیر سردکن می‌باشد. این دستگاه همانطور که از اسمش پیداست ابزاری برای خنک سازی شیر می‌باشد.

شیر سردکن دارای چند قطعه‌ی مهم می‌باشد. مخزن که از جنس استیل بهداشتی تولید می‌شود تا تمامی موارد بهداشتی به دلیل نگهداری مواد لبنی در داخل دستگاه رعایت شود. دور تا دور مخزن به وسیله‌ی سیم‌های مسی پیچانده می‌شود. سپس سرمایش توسط موتور به میله‌ها و از طریق آنها به مخزن منتقل می‌شود. در نتیجه‌ی این امر مخزن خنک شده و شیر خنک نگه داشته می‌شود. در داخل شیر سردکن دماسنجی مخصوص به منظور اندازه گیری دما و وجود دارد که با اتصال این دماسنج به ترموستات موجود در خارج دستگاه امکان تنظیم دقیق میزان دمای مخزن فراهم می‌شود.

شیر سردکن‌ها همچنین دارای یک شیر به منظور خروج مواد لبنی می‌باشند. از سویی دیگر یک موتور و یک گرداننده در قسمت فوقانی دستگاه قرار داده می‌شود تا به صورت مرتبط با همزنی مواد لبنی، دما را به صورت یکنخوات در انها توزیع کرده و مانع از ته نشینی مواد شوند.

این دستگاه‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی به صورت کامل توسط فوم های تزریقی و روش‌های متنوع دیگری عایق بندی می‌شوند. عایق بندی مناسب سبب کاهش اتلاف انرژی و خنک ماندن مایع درون مخزن برای مدت زمان بیشتری می‌شود که در نتیجه‌ی آن مصرف انرژی به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

سیستم‌های مخصوص در آبسردکن ها:

علاوه بر سیستم‌های اشاره شده در شیر سردکن، که در آبسردکن های معمولی نیز استفاده می‌شود، شیوه‌ی جدیدی از سیستم‌های سرمایشی بسیار قدرتمند وجود دارد که به منظور تامین آب خنک در مناطقی با دمای بسیار بالا یا عبور و مرور بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سیستم جدید اوابراتور به جای اینکه در خارج از مخزن قرار گرفته و سیم‌هایش دور تا دور مخزن پیچانده شود، در داخل مخزن قرار می‌گیرد در نتیجه دستگاه می‌تواند با سرعت بسیار بالایی آب داخل مخزن را خنک کند. این مورد سبب کاهش مدت زمان تولید آب خنک و در نتیجه در دسترس بودن آب خنک در محیط‌های پر رفت و آمد می‌شود.

سیستم‌های مذکور در انواع آبسردکن موجود در مناطق جنوبی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر همانطور که اشاره شد، عدم توانایی سیستم‌های اوابراتور قدیمی در خنک سازی مناسب آب می‌باشد که نیاز برای استفاده ار روش‌های نوین را ایجاد کرده است.

دستگاه‌های مذکور با توجه به نیاز کاربران در نمونه‌های چند شیر قابل تولید می‌باشد. بدنه ی دستگاه‌های آبسردکن حتماً باید از جنس استیل غیرمغناطیسی باشد تا بتواند از زنگ زدگی دستگاه به طور کامل جلوگیری کند.

همچنین در تولید اوابراتور نیز تمامی موازین بهداشتی رعایت می‌شود چرا که اوابراتور به صورت مستقیم در داخل مخزن قرار گرفته و با اب تولید شده به صورت مستقیم در ارتباط می‌باشد.

از دیگر نکات مهم در این سیستم، استفاده از موتورهای استاندارد با مصرف انرژی پایین می‌باشد. با توجه به اینکه امکان تولید آب خنک آسان‌تر می‌شود مصرف انرژی نیز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. از سویی دیگر تولید کنندگان به منظور کاهش هر چه بیشتر مصرف انرژی در این دستگاه‌ها از فوم های تزریقی چند سانتی متری نیز در این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند که امکان خنک نگهداشتن آب برای مدت زمان بیشتری را فراهم می‌کند.

سیستم‌های اتوماتیک تولید یخ:

از دیگر تجهیزات سرمایشی که تکنولوژی‌های مختلف در بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی آنها تاثیر بسزایی داشته می‌توان به انواع یخسازاشاره کرد. یخساز همانطور که از نامش پیداست به منظور تولید یخ در انواع نمونه‌های حبه‌ای، قالبی، پودری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد بسیار زیاد تکه‌های یخ در رستوران‌ها، مراکز صنعتی نگهداری گوشت، ماهی و...، صنایع بتن سازی و... لزوم بهره مندی از تکنولوژی‌های نوین در جهت تولید کاهش مصرف انرژی و افزیش در دسترس قرار گرفتن یخ نمایان شده است. https://www.andisheh-sabz.com/

در سیستم‌های نسل جدید، در نمونه‌هایی که در رستوران‌ها استفاده می‌شود، فشار تولید یخ در ابتدای شروع دستگاه بالا می‌باشد. سپس یخ در مخزن قرار گرفته و با توجه به برداشت کاربر از یخ‌ها و کاهش میزان یخ موجود در مخزن، یخساز اقدام به تولید یخ با انرژی کمتری می‌کند. بهره مندی از سیستم‌های عایق بندی پیشرفته در این دستگاه‌ها سبب شده است که میزان هدر رفت انرژی به مقدار بسیاری کاهش یابد و در نتیجه‌ی آن یخ، مدت زمان بیشتری بدون کاهش دمایش در داخل مخزن دستگاه قرار گیرد. بالطبع با بهره مندی از چنین اقدامی دستگاه بیشتر در حالت اماده به کار بوده و مصرف انرژی آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

این مورد در سیستم‌های یخسازی بزرگ همچون کارخانه‌های یخسازی، با بهینه کردن قطعات دستگاه و بخصوص بهینه کردن میزان مصرف انرژی موتور دستگاه مهیا می‌شود. از این رو در این نوع از دستگاه‌ها موتورهای بسیار پیشرفته و کم مصرفی استفاده می‌شود تا توان مصرفی دستگاه کاهش یابد.

نتیجه گیری:

اندیشه سبز از شناخته شده ترین عرضه کننده‌های انواع دستگاه‌های سرمایشی خانگی و صنعتی می‌باشد که با توجه به اصول استاندارد بین المللی در کاهش مصرف انرژی، اقدام به استفاده از تکنولوژی‌های روز در دستگاه‌های تولید خود کرده است تا علاوه بر افزایش راندمان و طول عمر دستگاه، در مقابل مصرف بیش از حد انرژی نیز عملکردی بسیار مناسب از خود نشان داده و قدمی موثر در کاهش مصرف انرژی بردارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سقف کشسان ورژن امروزی دکوراسیون داخلی که به شیوه نوین اجرا می‌شوند و همچنین از سقف‌های کشسان می‌توانید به عنوان تابلو هم استفاده نمائید.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان کلیک کنید.

شرکت نگین الماس با بیشترین تنوع در زمینه سقف کشسان و آسمان مجازی، برترین تولیدکننده و مجری اجرایی از دید کاربران انتخاب شده است.

این مجموعه با استفاده از جدیدترین متدها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارد تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان فراهم نماید، همچنین استفاده از تجهیزات حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین الزامات این شرکت محسوب می‌شود.

همچنین یک خبر خوشحال کننده برای شما اینکه، این شرکت تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران به شما عرضه می‌نماید.

از اولین اولویت‌های این شرکت ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد نگین الماس محسوب می‌شود.

لطفاً برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان و آسمان مجازی از سایت ما بازدید و بر روی لینک آسمان مجازی کلیک کنید.

انواع سقف کشسان:

سقف کشسانی پرینتی

یکی از برترین ویژگی‌های سقف کشسان امکان چاپ انواع طرح‌ها و عکس‌ها با رزولوشن بالا بر روی متریال کشسان می‌باشد.

سقف کشسان پرینتی قادر است نور و روشنایی را به راحتی از خودش عبور دهد. این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربه‌فرد در دکوراسیون داخلی محیط می‌شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می‌کند. سقف کشسان توان تحمل مضاعفی را دارد و به راحتی دچار نقص نمی‌شود. یکی دیگر از نکات مهم که راجع به این سقف می‌توان به آن اشاره کرد ضد رطوبت بودن متریال آن است.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های اجرا شده سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان اهواز کلیک کنید.

شرکت نگین الماس مجری برترین سقف کشسان اهواز و دارای نمایندگی بسیار فعال و متبحر و با تجربه عالی در شهر اهواز می‌باشد و اجرای پروژه‌های بسیاری در شهر اهواز به عنوان برگ زرینی از سوابق شرکت نگین الماس است.

سقف کشسانی لاکی

تفاوت سقف کشسان لاکی و پرینتی در عبور نور، روشنایی، نوع نورپردازی و متریال می‌باشد. نورپردازی سقف لاکر بوسیله لامپ‌های فیبر نوری و هالوژن‌ها انجام می‌شود و ماندگاری این نوع سقف بسیار است و از عمر طولانی برخوردار و غالباً رنگ آن ثابت مانده و در گیر تغییر و تحول نمی‌شود.

سقف کشسانی ترنسپرنت

از مهمترین کاربردهای سقف کشسان، پخش کردن نور و روشنایی در محیط است که‌این کار از مهم‌ترین خاصیت‌های این سقف به شمار می‌رود. با توجه به توزیع یک دست و گسترده نور عمدتاً در مکان‌های تجاری و اداری به کارگیری متعددی دارد. البته از این ویژگی هم برخوردار که به صورت جداگانه برای آن سیستم نورپردازی هم تهیه و تنظیم کرد و روشنایی‌های متفاوتی را برای شما خلق نماید.

سقف کشسان ساتین

سقف کششی ساتین در واقع حد وسط سقف کدر و درخشان و این جور پارچه میزان عبور روشنایی نسبی داشته و دوچندان پرکاربردتر است و برای افراد خلاق و هنری بهترین گزینه به حساب می‌آید.

آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله سقف‌های تصویری پرطرفدار می‌باشد که به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مورد نظر شما قابل ارائه و نصب است. نکته قابل اهمیت در اینجا این است که حتماً برای نصب آسمان مجازی و سقف کشسان از کادری متبحر و با تجربه بهره مند شوید.

نصب پنل‌های آسمان مجازی آسان است اما اصول و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید حتماً رعایت شود. تیم حرفه ای نگین الماس با تجربه‌هایی که در این راه کسب کرده است بدون کوچک‌ترین مشکل و آسیبی می‌تواند جزئی‌ترین موارد را برای شما پیاده سازی نماید که بعدها دچار مشکل نشوید.

شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. ما مشاور و همراه شما هستیم و خدماتی مطلوب با متدهای روز دنیا را به شما ارائه می‌دهیم.

اهداف تیم حرفه ای نگین الماس

تیم حرفه ای نگین الماس با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت برای بازار سقف کشسان در کشور ایران توانایی این را دارد که صد در صد تولید انواع سقف سه بعدی و کششی از نقطه صفر تا صد تمامی محصولات را به تنهایی تولید و اجرا نماید.

با داشتن حرفه ای ترین تکنولوژی‌ها و جدیدترین چاپگرها می‌تواند ایده‌های شما را به راحتی پیاده سازی نماید. رزومه بالا در تولید و اجرا بیش از ۱۴۰۰ پروژه موفق باعث شده که از نظر مخاطبین و همکاران عزیز جزو اولین‌ها در کشور بشمار آییم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه به یک بایستگی برای شهروندان تهرانی تبدیل شده است. طهران به علت جمعیت زیاد، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی بیش از دیگر شهرهای کشور دربایستن به خدمات اینترنتی به اتباع است لغایت از این روش کاستی ها انبوهی جمعیت خویش را کاهش دهد.

جهت گرفتن مشاوره درباره طراحی سایت در طهران با شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۴۵۶۰۲ درارتباط باشید .☎☎☎

 



:: بازدید از این مطلب : 60

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی به عنوان یک برند پیشرو در حوزه تکنولوژی قصد دارد فعالیت‌های خود را در حوزه‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری افزایش دهد.

هواوی قصد دارد فعالیت‌های خود را در دو حوزه هوش مصنوعی و رایانش ابری گسترش دهد. یکی از نشانه‌های این اتفاق انتصاب «ریچارد یو» (Richard Yu) از مدیران رده بالای هواوی، به عنوان مدیر این بخش‌ها است.

افزایش فعالیت‌های هواوی در حوزه هوش مصنوعی

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از مجموعه هواوی، «ریچارد یو» قرار است به عنوان ریاست دو واحد از مجموعه هواوی انتخاب شود. این مدیر ارشد از ۷ فوریه ۲۰۲۱ میلادی به صورت رسمی پست‌های جدید در بخش‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری را بر عهده خواهد گرفت.

هوش مصنوعی

«ریجارد یو» مدیر فعلی بخش مصرف‌کنندگان هواوی (تولید گوشی هوشمند، تبلت و…) است و یکی از افراد موثر در تبدیل کردن هواوی به یکی از بازیگران اصلی صنعت گوشی هوشمند ظرف فقط ۱۰ سال، بوده است.

با توجه به اهمیت دو بخش جدید برای هواوی و این نکته مهم که این دو بخش به نوعی آینده بشریت و شیوه زندگی او را شکل خواهند داد، هواوی یکی از بهترین مدیران خود را برای رهبری این حوزه‌ها انتخاب کرده است.

او  تا کنون به نوعی چهره ثابت این کمپانی در رویدادها و رونمایی‌های مختلف نیز بوده و تعدادی از بهترین گوشی های هوشمند هواوی از جمله سری P40 و سری Mate 40 توسط وی به جهان معرفی شده است.

در تحلیل این اتفاق، «کیتی فوک» (Kitty Fok)، مدیر IDC چین معتقد است که هوش مصنوعی و رایانش ابری، مهم‌ترین زمینه‌های رشد جهان در سال‌های آینده خواهد بود. شرکت IDC یکی از برترین‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و رویدادهای مرتبط با آن در چین است.

به گفته «فوک» تمرکز بیشتر و سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و رایانش ابری، یک استراتژی مهم برای هواوی به حساب می‌آید و می‌تواند در آینده فرصت‌های بسیاری را در اختیار این شرکت بگذارد.

در توضیحی کوتاه، هوش مصنوعی عبارت است از علم هوشمندسازی دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و بسیار از محصولات دیگر به شکلی که این محصولات خود توانایی تصمیم‌گیری داشته و بدون نیاز به انسان از عهده انجام کارها برآیند. برای مثال در آینده نه چندان دور خودروها به کمک هوش مصنوعی و بدون نیاز به راننده در خیابان‌ها حرکت خواهند کرد.

در رایانش ابری، قسمت عمده عملیات محاسبه و پردازش کامپیوتری مورد نیاز شما، در یک سرور قدرتمند خارجی انجام شده و نتایج آن برای استفاده به کامپیوترهای محلی ارسال می‌شوند. با این روش بدون نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد بر روی بخش سخت‌افزاری و ساخت آن سرور قدرتمند، می‌توان از نتیجه کار به صورت اینترنتی استفاده کرد.

برای مثال شما می‌توانید به جای هزینه زیاد و خرید تعداد زیادی سیستم کامپیوتری قدرتمند برای شرکت خود فقط از تعدادی درگاه اینترنتی ارزان استفاده کنید که به صورت اینترنتی همان قدرت سخت افزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هواوی در زمینه‌های مختلف مانند طراحی و تولید گوشی های هوشمند و توسعه شبکه‌های مخابراتی، توانمندی زیادی از خود نشان داده است. حالا باید دید در حوزه‌های انقلابی جدید مانند هوش مصنوعی و رایانش ابری چه حرفی برای گفتن دارد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آپدیت نرم افزار هواوی فری بادز پرو منتشر شد. این به‌روزرسانی قابلیت‌های هندزفری بی سیم Huawei FreeBuds Pro را افزایش خواهد داد.

هندزفری بی سیم فری بادز پرو ایرباد پرچم‌دار هواوی است که قابلیت‌های زیاد و کیفیت بالایی را به کاربر ارائه می‌کند. با این که فقط چند ماه از زمان معرفی رسمی این هندزفری می‌گذرد، اما هواوی سعی کرده با به‌روزرسانی‌های مداوم، قابلیت‌های آن را به‌‌روز و کاربردی نگه دارد و بدین ترتیب، تجربه کاربری بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

هواوی در جدیدترین به‌روزرسانی، آخرین پیشرفت و قابلیت‌ها را برای افزایش و بهبود تجربه کاربران به ارمغان آورده است. بر اساس اطلاعات موجود، پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید شامل افزایش دقت در اتصال، پایداری بلوتوث و کاهش مصرف برق می‌شود.

در به روزرسانی نرم افزاری قبلی نیز هواوی توانسته بود باعث بهبود وضعیت و شرایط شارژ، کاهش مصرف برق و پایداری در اتصال بلوتوث شود و در عمل روند رشد کارایی هواوی فری بادز پرو در به‌روزرسانی‌های مختلف ادامه داشته است.

بهبود پایداری اتصال بلوتوث یکی دیگر از این به‌روزرسانی‌ها است که هواوی روی آن کار کرده و وضعیت آن را بهبود داده است. هواوی فری بادز پرو از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. همین مسئله باعث شده تا هواوی برای بهبود شرایط اتصال، حساسیت بیشتری از خود نشان دهد و با به‌روزرسانی‌های پی‌درپی این قابلیت را ارتقا دهد.

همچنین می‌توان فری بادز پرو را به عنوان نخستین دستگاهی معرفی کرد که توانایی دریافت صدای استریو واقعی به صورت بی سیم را دارد. این قابلیت در کنار سیستم فعال حذف صدای مزاحم در این هندزفری سبب خواهد شد تا هنگام مکالمه، صدای شما برای مخاطب، به صورت کاملا شفاف ارائه شود، آن هم به گونه‌ای که شنونده هیچ صدای اضافی را از محیط پیرامون، متوجه نشود.

البته در حذف صدای باد و محیط توسط هندزفری بی‌سیم هواوی فری بادز پرو طراحی ارگونومیکی گوشی‌ها نیز نقش زیادی بازی می‌کند. بد نیست بدانید هواوی فری بادز پرو مجهز به دو درایو دینامیکی قدرتمند بوده که صدای Bass قدرت‌مندی را به وجود می‌آورد.

هواوی فری بادز پرو

جزئیات آپدیت نرم افزار هواوی فری بادز پرو

فایل جدید به‌روزرسانی هواوی فری بادز پرو با حجم معادل ۲.۷۱ مگابایت در دسترس قرار گرفته و نرم افزار دستگاه را به ورژن ۱.۹.۰.۲۷۸ ارتقاء خواهد یافت.

روش به‌روزرسانی Huawei Freebuds Pro، بسیار ساده بوده و می‌توانید این کار را در چند مرحله انجام دهید:

  • برنامه AI Life را باز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که اتصال میان گوشی شما و تلفن همراه برقرار است، سپس آن‌ها را درون قاب شارژ قرار داده و در قاب را باز بگذارید. در ادامه کارت مربوطه را برای گوشی‌های فری بادز پرو انتخاب کرده تا به صفحه اصلی دستگاه دسترسی پیدا کنید.
  • گزینه Check for Updates را انتخاب کنید.
  • در صورتی که به‌روزرسانی جدید برای دستگاه شما در دسترس قرار داشته باشد، باید گزینه (Update) را انتخاب کنید.
  • منتظر بمانید تا مراحل به‌روزرسانی سیستم دستگاه انجام شود.
  • هنگامی که به‌روزرسانی تکمیل شد، قاب شارژ دستگاه را بسته و ۱۰ دقیقه برای انجام و اجرای فرایند به‌روزرسانی سیستم عامل، منتظر بمانید.

بدون شک با به‌روزرسانی نرم افزار فری بادز پرو می‌توانید از قابلیت و ویژگی‌های جدید آن به خوبی استفاده کنید. هواوی از جمله شرکت‌هایی است که حتی پس از فروش محصول نیز در پی ارتقای تجربه کاربری محصولات خود است.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده انیمیشن سیمپسون ها در سن ۵۷ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی چندین جایزه را تاکنون دریافت کرده بود.

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده و تهیه کننده انیمیشن سیمپسون ها که ۱۰ بار جایزه امی را برای این سری کارتونی دریافت کرده بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۷ سالگی درگذشت. لاری ویلمور، برادر بزرگتر مارک و یک کمدین، روز یکشنبه در توییتر نوشت:

برادر شیرین و دوست‌داشتنی من، مارک ادوارد ویلمور، شب گذشته در حالی که با بیماری کووید ۱۹ مبارزه می‌کرد و شرایط این بیماری او را رنج می‌داد، درگذشت. برادرم مهربان‌ترین، لطیف‌ترین، خنده‌دارترین و فرشته‌ای بود که تاکنون شناخته‌ام. دوستت دارم برادر کوچک.

مارک ویلمور پس از  فارغ‌التحصیلی از کال پلی پومونا، کار خود را در دهه ۹۰ میلادی با نوشتن شروع کرد و سپس به عنوان عضوی از بازیگران در نمایش کمدی «به رنگ زنده» انتخاب شد. نوشتن او در آنجا باعث شد برای اولین بار نامزد دریافت جایزه امی شود. او در ادامه به عنوان نویسنده نمایش امشب با بازی جی لنو و همچنین استاپ موشن برادرش لاری یعنی The PJs فعالیت کرد.

ویلمور در ادامه تهیه کننده و نویسنده مشترک انیمیشن مطرح و محبوب سیمپسون ها و همچنین مجموعه انیمیشن F is For Family شد. علاوه بر نویسندگی، صدای او روی برخی شخصیت‌های نمایش‌هایی که کار می‌کرده وجود داشت.

همدردی با فوت نویسنده انیمیشن سیمپسون ها

پس از اعلام خبر فوت مارک ویلمور در توییتر لاری، نویسندگان و کمدین‌های دیگر به خاطر مهربانی و شوخ‌طبعی او، نسبت به وی ابراز عشق کردند. کمدین مت اسوالت در توییتر خطاب به لاری ویلمور نوشت:

من برای غم و فقدان شما بسیار متاسفم، لاری. من وقتی در نمایش امشب کار می‌کردیم با مارک آشنا شدم. ما گلف بازی کردیم و خیلی خندیدیم. او پسر خوبی بود و دلتنگش خواهیم شد.

دیوید آلن گریر، بازیگر نیز نوشت مارک خنده‌دارترین و شیرین‌ترین پسری بود که تا به حال دیده بودم. امیدوارم که او در آرامش آرام بگیرد. مایکل پرایس، نویسنده دیگر انیمیشن سیمپسون ها نیز نوشت:

استعداد بزرگ دیگری که خیلی زود گرفته شد. من این افتخار را داشتم که در بهترین بخش‌های ۲۳ سال گذشته در کنار مارک ویلمور در سه برنامه FIFF، سیمپسون‌ها و PJs کار کنم و او جالب‌ترین شخص در هر اتاقی بود. او یک مرد فوق‌العاده و بی بدیل بود. آسوده بخواب دوست من.

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت های خبری و آگاهی رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. علت این جستار اهمیت فرمایش خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به اخذ جدیدترین اخبار اینترنت از طرف دیگر است. قطعا با پروا شمار کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری چنانچه طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی فرآوری کنند می توانند بیننده قابل توجهی را به خویش جذب نمایند.
مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه اخذ کند و این سوژه باعث می شود که کاربران گرایش خاصی به سایت های خبری داشته باشند. امروزه با اشاعه شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت طراحی سایت های پسندیده خبری بیش از قبل شده است، همانطور که می دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی کافی نیست و می بایست نکات پیوسته با سئو و تجربه کاربری به صورت کامل در آن رعایت شوند لغایت نتیجه پسندیده حاصل گردد. وب24 با در عقیده دریافت نکات مهم در گویه طراحی سایت حرفه ای و وانگهی در نظر دریافت سادگی، کاربردپذیری، سئو و بهینه سازی، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و سایر موارد پر اهمیت در تارنما های خبری، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های خبری پیمان دهد.

 

طراحی سایت خبری

 

چگونه یک سایت خبری موفق داشته باشیم؟
موفقیت یک سایت خبری بر پای بست، تعداد مخاطب آن اندازه گیری می شود و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت سایت های خبری هستی دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد بیچارگی خویش را از طریق گوگل و یا ورودی سر راست تامین کند و سپس با طراحی مناسب و کیفیت محتوای پذیرفتنی کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در پیوسته به برخی از مهمترین خاصیت های سایت های خبری موفق اشاره می کنیم.

1- شیوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت :
در طراحی سایت های خبری شیوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت زیاد فوقانی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین موعد شدنی به تازه ها مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با جستار را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات باره عقیده در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

2- سرعت مناسب لود شدن صفحات :
با توجه به بازدید نسبتا بالایی که سایت های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت زیاد مهم است.

3- رعایت نکات امنیتی :
نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت زیاد فوقانی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری بایسته است.

4- بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو :
یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و... اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. وب24 نگاه اخص ای به سئو سایت های خبری دارد و سایت های طراحی شده توسط ما همواره در صدر نتایج گوگل پیمان گرفته اند. این سوژه می تواند کمک زیاد زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش شدامد و بازدیدکننده بکند، برای کسب اطلاعات اغلب در این زمینه صفحه مربوط به سئو سایت خبری را مطالعه نمایید.

5- تعریف سطوح دسترسی مشخص برای گزارشگر :
قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر پای بست، گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت های خبری اهمیت بسیار فوقانی دارد.

6- بهینه سازی شده برای موبایل :
روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کنند در حال افزایش است. لود شدن پسندیده صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند اهمیت زیاد فوقانی دارد. تارنما های خبری موفق در حال حاضر به پیگیری لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این موضوع نیز اهمیت خاصی می دهند.

7- سادگی :
بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی می شود که کسان گوناگون بر پای بست، سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات باره عقیده را ویرایش کنند.

8- ارائه تازه و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون :
علاوه بر اخبار متنی، امکان پیمان دادن اطلاعات به چهره چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز می تواند در سایت های خبری استفاده شود که جذابیت تازه را دوچندان خواهد کرد.

طراحی سایت خبری خویش را به وب24 بسپارید
ما با به کارگیری ایمن ترین انحاء و سریعترین زبان برنامه نویسی در وب یعنی ASP.NET سایت های خبری با سرعت لود بالا طراحی میکنیم و به این موضوع نگاه اخص ای داریم.این زبان برنامه نویسی اختصاصی نه فقط سرعت لود صفحات را بالا می برند، به انگیزه اینکه همانند قالب های حاضر موجود در بازار، در دسترس عموم پیمان ندارد از امنیت بالاتری برخوردار است . برای مقایسه سرعت زبان برنامه نویسی دات نت و PHP بر روی مقاله سنجش asp.net و php کلیک نمایید.
یکی از انگیزه ها مهمی که کمپانی وب 24 را از بسیاری از شرکت های طراحی سایت مجزا می کند ، استانداردسازی وب سایت ها بر اساس الگوریتم های روز گوگل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقوله به صفحه سئومراجعه نمایید.
علاوه بر به کارگیری زبان برنامه نویسی اختصاصی و سئو که از مهم ترین نکات طراحی سایت می باشد ، استفاده از گرافیک ساده برای تارنما از نخستینگی های ماست. زیرا بر این جستار اعتقاد داریم که تمامی کاربران با هر اندازه نزاکت از اینترنت باید بتوانند به راحتی از خدمات یک تارنما بهره‌گیری نمایند .

امکانات طراحی سایت خبری
از سایر امکانات یک وب سایت خبری می طاقت به موارد ذیل اشاره نمود :

مدیریت اخبار
ایجاد و ویرایش و حذف آگاهی ها شامل :
تیتر خبر
روتیتر و ذیل تیتر
لید خبر
انتخاب سرویس های خبری
انتخاب تگ مرتبط
تعیین وضعیت انتشار
تعیین گونه خبر
تعیین زمان انتشار
درج تصویر برای اخبار
مدیریت اخبار تصویری و طراحی وب سایت خبری آپلود تصاویر نامحدود برای خبر(درج و حذف و و یرایش )
مدیریت تازه ها چندرسانه ای (درج و حذف و و یرایش )
انتخاب نوع نمایش آگاهی ها در سایت (ویژه-ویژه گروه-...)
مدیریت سرویس های خبری
ایجاد سرویس های خبری به تعداد نامحدود در دو سطح
مدیریت درج اخبار در سرویس های خبری
نمایش اخبار مرتبط در سرویس های خبری
تعریف سطح دسترسی برای کاربران به بخش های مختلف
مدیریت آرشیو اخبار ( آرشیو موضوعی اخبار)
نمایش اخبار پربازدید برای ادمین سایت
مدیریت گزارشات
و بسیاری امکانات دیگر که می توانید برای اخذ آن و استفاده از مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت 24 آمادگی کامل خویش را برای طراحی سایت خبری با ویژگی های فوق به بهترین نحو شدنی با طراحی گرافیکی مناسب و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو به چهره واکنشگرا را اعلام می کند. چنانچه برای طراحی سایت خبری خویش نیاز به مشاوره یا توضیحات اکثریت دارید لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این گویه راهبری کنند



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – یکی از مقامات چین اعلام کرد این کشور مشغول آزمایش ۱۶ واکسن برای مقابله با کووید۱۹ است. در حال حاضر ۲ واکسن کرونای ساخت چین در این کشور تزریق می شوند.

به گزارش خبرگزاری کلیک به نقل از اکونومیک تایمز، همزمان با افزایش تقاضا برای واکسن کووید ۱۹ در سراسر جهان، چین اعلام کرد تعداد واکسن‌های در حال آزمایش بالینی خود را از ۱۱ به ۱۶ عدد رسانده تا ذخایر در داخل کشور و جهان را افزایش دهد.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

«وو یوان بین» یکی از مقامات وزارت علوم و فناوری چین در تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد: در حال حاضر چین ۱۶ واکسن کووید ۱۹ در مرحله آزمایش بالینی دارد که ۷ مورد آنها در مرحله سوم هستند و یکی وارد بازارهای جهانی شده است.

«یانگ شنگ» معاون دفتر ثبت دارو در وزارت ملی محصولات پزشکی این کشور ماه گذشته از وجود ۱۱ واکسن کووید ۱۹ چینی خبر داد که در داخل و خارج از چین مراحل مختلف آزمایش را پشت سر می‌گذارند.

چین هم اکنون واکسیناسیون شهروندان خود و برخی از کشورها را با دو واکسن آغاز کرده است. دولت این کشور اجازه استفاده اضطراری به واکسن شرکت سینوفارم را اعطا کرده است. البته نتایج مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن مذکور هنوز منتشر نشده است. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت مشغول بررسی آزمایش‌های هر دو واکسن چینی است.

چین ادعا می‌کند تاکنون ۴۶ کشور برای وارد کردن واکسن‌های تولید این کشور ابراز تمایل کرده اند. این درحالی است که ژانگ نانشان یکی از کارشناسان بیماری‌های تنفسی اعلام کرده واکسیناسیون گسترده با واکسن چینی نشان می‌دهد آنها ایمن و تأثیرگذار هستند.

در حال حاضر دو واکسن در چین تزریق می‌شوند که یکی از آنها توسط شرکت CNBG توسعه یافته و دیگری «کروناوک» نام دارد و در شرکت سینوواک ساخته شده است. هردو واکسن‌ها بر اساس ویروس غیرفعال ابداع شده اند.

به نوشته خبرگزاری شینهوا، آمار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری چین نشان می‌دهد تا روز یک شنبه، بیش از ۲۴ میلیون دوز از واکسن کووید ۱۹ در چین تزریق شده است.

به گفته ژانگ نرخ عوارض جانبی معتدل این واکسن مانند تب، درد در بازو و علائم دیگر ۶ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار دریافت کننده است.

نرخ عوارض جانبی شدید واکسن نیز یک نفر در یک میلیون دریافت کننده است.

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا گفت: واکسن کرونا با استفاده از توان داخلی و هم با خرید از دیگر کشورها تأمین می‌شود. زمستان آینده نیز واکسیناسیون عمومی آن شروع خواهد شد.

به گزارش کلیک به نقل از معاونت علمی و فناوری، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاسخ به نگرانی مردم درباره تأمین واکسن کرونا در کشور، گفت: کمیته علمی مقابله با کرونا در تلاش است تا نیاز کشور به واکسن کرونا را با کمک تولیدات داخلی و خرید از دیگر کشورها تأمین کند.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

وی افزود: در این برنامه قرار است حدود ۱۶ میلیون دوز واکسن از مجموعه کوواکس، بیش از ۲۵ میلیون دوز از طریق واردات و ۲۵ میلیون دوز با استفاده از تولیدات داخلی تأمین شود. واکسیناسیون عمومی نیز اسفندماه سال آینده شروع می‌شود.

به گفته رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا، زمستان امسال کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی، افراد مسن، معلولان و جانبازان مراکز نگهداری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند. بهار و تیرماه سال آینده نیز افراد بالای ۶۵ سال، افراد ۱۶ تا ۶۴ سال با بیماری زمینه‌ای و افرادی که به واسطه شغل خود با مردم در تماس هستند واکسن دریافت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: مرداد تا آذر ۱۴۰۰ نیز نوبت به واکسیناسیون ساکنان مراکز شلوغ، افراد ۵۵ تا ۶۵ سال فاقد بیماری زمینه‌ای و شاغلان ضروری و کارکنان بهداشتی که در خط اول مواجهه نیستند، واکسن می‌زنند. در نهایت نیز در فاز چهارم، با شروع زمستان ۱۴۰۰، همه مردم در مقابل این بیماری واکسینه خواهند شد.

قانعی با اشاره به اینکه ۹ شرکت در حال تولید واکسن کرونا هستند، گفت: ۳ مورد از آنها به فاز بالینی رسیده‌اند. یک همکاری مشترک با کوبا داریم که این واکسن نیز در مراحل خوبی قرار دارد. به زودی واکسن مورد تأیید ایرانی به مرحله تولید نهایی خواهد رسید. پایگاه یونیسف، ایران را یکی از کشورهای سازنده و تولیدکننده واکسن کرونا معرفی کرده است.

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()