نوشته شده توسط : ساحل

سرویس voip چیست و چطور می طاقت خرید آیا امکان پشتیبانی هستی دارد؟
VOIP مخفف Voice Over Internet Protocol است که با اسم تلفن IP نیز از آن یاد می شود و امکان به کارگیری اینترنت به قصد مکالمات تلفنی را فراهم می نماید. به راستی با استفاده از تکنولوژی VOIP صدا توسط سیستم های اطلاعاتی و از راه اینترنت ارسال می گردد.

برای خرید سرویس voip و مشاوره جهت راه اندازی، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید ولی پیش از خرید بهتر است توضیجات کوتاهی پیرامون سرویس ویپ ( voip ) مطالعه داشته باشید.

خرید سرویس ویپ و کال سنتر

چرا باید از سرویس ویپ کاربرد کنیم و چه تفاوتی بین سیستم VOIP و تلفن معمولی و یا سانترال داریم؟
در ادامه به بررسی مهمترین عوامل استفاده از سیستم ویپ میپردازیم

امکان جابجایی به راحتی (عدم محدودیت مکان):
اکثر سوداگری ها از موقعیت اجاری استفاده میکنند و پس از خرید خط های معمولی و کاربرد و جا افتادن عدد بین مشتریان از دست دان خط شاید نتیجه بسیار منفی روی کسب و کار ها داشته باشد و خوشبینانه اگر منطقه مخابراتی احد باشد باید درخواست جابجایی بدید و چشم براه باشید الی خط جابجا شود ولی در سیستم ویپ امکان استفاده از خط به راحتی پس از جابجایی هست و می توانید حتی بین شهر ها هم جابجا شوید بدون نیاز به تقاضا دادن و یا قطعی که اگر سیستم voip خرید کنید این سخت را نخواهید داشت

عدم محدودیت شمار خطوط و کانال:
در سیستم های قدیمی و معمولی اگر در کسبو کار شما یک کارمند باخطی مکالمه میکرد و کارمند دیگری احتیاج به تلفن داشت باید خط جدید جاسازی میکردید تا با شماره دیگری مکالمه داشته باشید و اگر 100 لغایت کارمند داشته باشید که نیاز به مکالمه مقارن داشته باشند شما باید 100 لغایت خط مخابراتی داشته باشید که هم تهیه این شمار خط پیشه زیاد دشوار و هزینه بری هست هم امکان مخابراتی هستی ندارد به یک کسبو کار 100 خط واگذار کنند و از جانب سایر شناسایی تعداد زیادی خط به مشتریان یا پیمان دادن در سایت شغل جالبی نیست برای حل این دشواری ها با خرید یک خط مد نظر ویپ هر شمار کانال نیاز دارید تعبيه میکنید و با همان عدد و سرویس ویپ تمام کارمندان همهنگام امکان تماس ورودی و خروجی دارند با خرید سرویس ویپ هم صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد هم با داشتن یک شماره مدیریت بهتری روی تماس ها دارید و جهت معرفی در تراکت ها یا سایت هم یک عدد شناسایی خواهید کرد.

عدم محدودیت در شمار درونی (امکان توسعه):
در سیستم های سانترال اگر سانترال شما 16 درونی ساپورت کنه و احتیاج به یک داخلی اغلب داشته باشید باید حتما دستگاه را جایگزینی کنید ولی در سیستم ویپ به راحتی در هر سررسید هر تعداد درونی بیچارگی داشته باشید میتوانید برپایی کنید و نگرانی راجع به این سوژه ندارید.

امکانات بسیار جذاب و گوناگون سرویس VOIP:
با داشتن سرویس ویپ امکانات بسیار زیادی به تلفنتون اضافه خواهد شد که بسیار برای مدیرت تماس ها و نگه داشتن مشتری پسندیده می باشد چندی از امکانات براتون فهرست میکنیم
1 منشی گویا

2 رسته تماس

3 داشتن داخلی به شمار نامحدود

4 عدم دربایستن به دشوار افزار هر جایی و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید امکان تماس دو طرفه دارید

5 تلفن گویا

6 نوبت دهی تلفنی

7 انتقال تماس

8 به شمار نامحدود تماس همهنگام از یک شماره

9 مالکیت همیشگی خط تلفن

10 گزینش عدد دلخواه

11 تماس دو طرفه

12 تنظیم ساعت کاری

13 تیره میل

14 ضبط صدا برای مدت بسیار طولانی حتی چند سال

15 امکان گزارشگیری همگی تماس های کارمندان

موارد بیان شده تنها چندی از امکانات عمومی می باشد که در سیستم ویپ هستی دارد موارد دلخواه شما هم قابل انجام می باشد برای پیاده سازی هرگونه امکانی که در سیستم ویپ دیدید یا ندیدید ولی بیچارگی دارید میتونید با تیم فنی جوان تل در تماس باشید

یکپارچگی خطوط ومدیریت آسان
اگر چندی خط ویپ (دیجیتال) یا خطوط آنالوگ شهری دارید و دربایستن هست روی تمام موارد مدیریت و امکانات داشته باشید میتوان به چهره یکپارچه در سیستم ویپ استفاده کرد

دورکاری یا اضافه کار
در صورتی که کارمندان و پشتیبانان بعید کاری دارید امکان ایجاد دسترسی به داخلی به چهره دور کاری وجود دارد

تماس رایگان کارمندان گردآور و وانگهی تماس مجانی بین شعبه های مختلف در شهر های دیگر
اگرچند شعبه در چند دفتر یا چند شهر دارید نیازی نیست بین کارمندان شعبه برای تماس هزینه پرداخت شود به چهره مجانی با اخذ عدد درونی باره نظر می توانید مکالمه کنید

عدم دربایستن به تلفن فیزیکی
در سیستم ویپ امکان اینکه تلفن انالوگو استفاده کنید و یا اینکه تلفن ویژه ای پی بگیرید یا اینکه اصلا دربایستن به تلفن نداشته باشید وجود دارد در صورتی که در شروع مکانی ثابت برای نصب تلفن ندارید می توانید از سافت فون ها بهره‌گیری کنید یعنی تلفن های نرم افزاری که روی تلفن به اتفاق شما یا روی لپ تاپ شما نصب خواهد شد

نحوه تحویل سرویس voip
ما سرویس ویپ را به دو چهره ارائه خواهید داد

خرید سرویس VOIP

بدون بیچارگی به سرور ویپ و سرور در دیتاسنتر:

در این حالت ما سرور های قدرتمند را در دیتاسنتر پیمان دیتا ایم و به صورت ابری به مشتریان سرویس ارائه خواهیم داد و از عقیده کیفیت تضمین شده می باشد در این حالت شما هزینه وزین سرور را نخواهید داشت و در ماه مبلغ زیاد مختصر در حد 50 هزار تومان خواهید داشت

سرور لوکال در محل شما تاسیس خواهد شد:

در این مدل سرور لوکال باید تعبيه کنید که سرور بر بنیاد دربایستن شما از کیس 2 میلیون تومانی الی سرور چند ده میلیونی می باشد و سیستم شما روی سرور محل شما تاسیس خواهد شد



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

رونمایی از گوشی ارزان و باکیفیت نوکیا

نوکیا سی ۲ گوشی ارزان قیمت جدیدی است که توسط اچ ام دی گلوبال به بازار آمده و مهم‌ترین نقطه قوت آن پردازنده چهار هسته‌ای یونی ساک است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، گوشی یادشده جایگزینی برای گوشی ارزان قیمت دیگر این شرکت یعنی نوکیا سی ۱ محسوب می‌شود که تنها با شبکه‌های نسل سوم تلفن همراه سازگار بود.

از جمله ویژگی‌های گوشی سی ۲ می‌توان به یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین سلفی است. باتری این گوشی هم ۲۸۰۰ میلی آمپری است.

نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی دارای کیفیت اچ دی است. یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی استفاده از نسخه‌ای متفاوت از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید گو است. با توجه به استفاده از سخت افزارهای ضعیف‌تر در این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های اندرویدی چنین تمهیدی موجب اجرای روان تر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شود. نسخه‌ای از اندروید گو که در این گوشی به کار گرفته شده، Android ۹ Pie نام دارد.

اچ ام دی گلوبال هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده، اما با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری گوشی یادشده به احتمال زیاد گوشی یادشده حتی کمتر از صد دلار قیمت خواهد داشت.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879814/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

مخاطرات سیستم کنترل راه دور را جدی بگیرید/ لیست تمهیدات امنیتی

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای با اعلام هشدار برای مخاطرات استفاده از سیستم کنترل از راه دور (ریموت دسکتاپ) در بحران کرونا، لیست تمهیدات امنیتی دراین باره منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ماهر با هشدار در خصوص افزایش کاربرد پروتکل RDP (ریموت دسکتاپ ) و مخاطرات ناشی از آن، اعلام کرد: مشاهدات حاکی از آن است که با توجه به شرایط موجود و تعطیلات پیش رو، مدیران شبکه و زیرساخت های فناوری اطلاعات به طور فزاینده ای به دورکاری روی آورده اند و کاربرد پروتکل RDP و سایر پروتکل های دسترسی از راه دور افزایش یافته است.

در این بازه علاوه بر رعایت دقیق تر مواردی از جمله تهیه نسخ پشتیبان قابل اعتماد، بررسی فایل های log و ...که برای ایام تعطیلات طولانی توصیه می شود، تاکید براین است که به دلیل تمرکز ویژه مهاجمان روی نفوذ به سرویس RDP و مخاطراتی از جمله حملات باج افزاری، اکیدا از استفاده از این سرویس به صورت حفاظت نشده بر بستر شبکه اینترنت پرهیز شود.

ملاحظاتی به شرح زیر به منظور ارتقای امنیت سیستم ها در این بازه زمانی و در ایام تعطیلات پیش روی پیشنهاد می شود که مد نظر قرار گیرند:

۱. تهیه منظم نسخه های پشتیبان از اطلاعات روی رسانه های متعدد و انجام آزمون صحت پشتیبان گیری در هر مرحله و موکداً نگهداری اطلاعات پشتیبان به صورت غیر بر خط.

۲. هوشیاری کامل جهت بررسی دقیق رویدادهای ثبت شده مخصوصا رویدادهای ورود به سیستم در ساعات غیر متعارف.

۳. توجه و بررسی فهرست کاربران و سطح دسترسی آنها به صورت دوره ای.

۴. آزمایش و انجام به روزرسانی و نصب وصله های امنیتی ارائه شده.

درهمین حال برای استفاده از سرویس های دسترسی از راه دور، اتخاذ تمهیدات امنیتی زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

۱. اجبار نرم افزاری به تنظیم و استفاده از رمز عبور پیچیده.

۲. اجبار نرم افزاری به تغییر دوره ای رمز عبور توسط مدیران و کاربران سیستم‌ها.

۳. عدم استفاده از رمز های عبور تکراری.

۴. محدود سازی تعداد دفعات مجاز تلاش ناموفق جهت ورود به سیستم.

۵. محدودسازی آدرس مبدا قابل قبول برای اتصال از طریق لیست دسترسی یا سایر تمهیدات.

۶. استفاده از VPN و ایجاد تونل های ارتباطی امن نظیر IPSec جهت کنترل و مدیریت ارتباطات.

۷. خودداری از قرار دادن آدرس IP عمومی به صورت مستقیم روی سرویس دهنده ها.

۸. استفاده از احراز هویت ۲مرحله ای جهت استفاده از سرویس های دسترسی از راه دور.

۹. دقت در عدم آلودگی رایانه مبدا ارتباط مخصوصا رایانه شخصی.

مرکز ماهر دو ویدئو آموزشی با عناوین «ایمن سازی سرویس RDP با استفاده نرم افزار RDS Knight » و « احراز هویت دومرحله ای در سرویس ریموت دسکتاپ» را در این باره منتشر کرده است.

این مرکز اعلام کرده که در ایام تعطیلات نیز از آماده دریافت گزارشات و درخواست هایی کاربران است.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879942/%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله ۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد.
این جملات را زیاد شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد.” یا “در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری جدیدی بیابم.”

آیا الی کنون برای شما قبل آمده است که از ناکامی های متعدد خسته شوید و فروش شما از راه مکالمات تلفنی متوقف شود؟

هر یک از اشتباهات ذیل می تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند.

۱- تحمیل اجناس و خدمات به مشتری

بیشتر ما از افرادی که همواره از خویش تعریف می کنند و می خواهند خویش را در نظر دیگران بلند مرتبه نشان دهند، خوشمان نمی آید. این امر در بازرگانی نیز راستگو است. آیا شما دائما دربارۀ محصولات و خدمات خویش و مزایای آن ها گفتگو می کنید؟ این پیشه مشتریان را به عقب می راند. فقط دربارۀ مواردی صحبت کنید که باره پروا مشتریان است و پیشنهاداتی در باره تقاضاهای آن ها ارائه دهید. به این ترتیب آن ها مشتری دائمی شما خواهند شد و به افزایش فروش و درآمد شما کمک خواهند کرد.

۲ – نداشتن تبلیغات کافی برای معرفی شما به مشتری

موفقیت در تجارت تلفنی هنگامی پژوهشگر می شود که در یک تماس تلفنی بتوانید احتیاج مشتری را به سرعت اخذ کنید و گذرگاه حل های پیشنهادی خود را به او تفهیم نمایند. اگر مشتریان متوجه شوند که شما چه کمک هایی می توانید به آن ها بکنید، حتما مجدد با شما تماس خواهند گرفت و برای شما تبلیغ خواهند کرد. پیامهای بازرگانی و تبلیغات مختلف آنلاین یا آفلاین می تواند توجه شمار زیادی از مشتریان را به سوی شما جلب کند و به این ترتیب شما تماس های بسیاری دریافت خواهید کرد.

۳- جوابگویی به اکثر درخواستها توسط پست الکترونیک یا نامه

اگر جواب کتبی برای مشتریان ارسال کنید، معمولاً کامیاب به فروش نخواهید شد. تلفن را بردارید و از سؤالات آنها برای آغاز مکالمه استفاده کنید. با طرح چند سؤال کلیدی سایر می توانید از تمام نیازهای آنها مطلع شوید و مسیر حل های خود را به آنهاکنید.

۴- زود اعلام کردن مبلغ خدمات و کالاها

یکی از نخستین سؤالاتی که مشتریان در تماس های خویش مطرح می کنند، دربارۀ قیمت کالا یا خدمات است. اگر به این سوال به سرعت جواب دهید، بردباری این می رود که مکالمه فرجام یابد و شما فروش را از دست بدهید. مبلغ به تنهایی بی معنی است. پیش درآمد کوشش کنید دقیقاً بفهمید که آن ها چه می خواهند و سپس بحث بها را در قالب راه حل ها و مزایایی که برای آن ها قائل می شوید، مطرح کنید.

۵- صرف وقت برای اشخاصی که از شما خرید نخواهند کرد

اگرچه شما سیستم تبلیغات پسندیده و دقیقی برای اطلاع رسانی به مشتریان داشته باشید، باز هم قبل خواهد آمد که افرادی با شما تماس بگیرند که توانایی خرید محصولات شما را نداشته باشند یا خدمات شما به کار آن ها نیاید. این مکالمات وقت مفید شما را تلف خواهند کرد.

شما باید در ۳ دقیقۀ نخست مکالمه با کمک سؤالات خویش و پذیرش های آن ها، این سوژه را ارزیابی کنید که آیا این شخص قابلیت تبدیل شدن به مشتری را دارد یا خیر؟ در چهره منفی بودن، از او به خاطر تماس دریافت با شما سپاسگزاری کنید و به سراغ تلفن های بعدی بروید.

۶- مکالمات طولانی

مسلما شما از تمام ویژگی های محصولات خود آگاهید و می توانید ساعت ها یا چه بسا ایام دربارۀ عملیات، خاصیت ها و مزایای آن ها صحبت کنید، اما هرگز در یک مکالمۀ تلفنی زیاد گفتگو نکنید، زیرا به این ترتیب مشتری اصلاً به حرفهای شما توجه نخواهد کرد. از موعد مکالمه حداکثر بهره‌گیری را ببرید تا نیازهای او را بفهمید. اغلب سؤال کنید و اجازه بدهید لغایت او گفتگو کند و شما اطلاعات مورد دربایستن خود را جمع آوری کنید.

۷- صریح نکردن امتیازات محصول در مقولۀ مورد نظر مشتری

شما از مزایای محصولات خویش اطلاع کامل دارید، اما باید کوشش کنید که از نگرش مشتری به فرآورده نگاه کنید و مزایایی را که در محدودۀ رویت آن هاست، تذکر کنید. پس ابتدا سعی کنید بفهمید که مشتری دنبال چیست و چه چیزی برایش اهمیت اکثریت دارد.

۸- نرسیدن به پاسخ مثبت

شما باید در درازا مکالمه سؤالاتی از مشتری بپرسید که جواب آن ها مثبت باشد. در مورد نیازهای آنها دوباره سؤال کنید و از او تأیید بگیرید. گذرگاه حله ای خود را مجدد مطرح کنید و از آن ها بخواهید که پسندیده بودن آنها را تأیید نمایند. با این پیشه هنگامی که از آنها سؤال می کنید که آیا مایلند از سرویس های شما کاربرد کنند؛ شانس زیادی برای اخذ پاسخ مثبت خواهید داشت.

۹- عدم ارائۀ پیشنهاد خرید به مشتری

اگر مایلید که مردم محصولات شما را بخرند و از سرویس های شما کاربرد کنند، باید متعلق به ها بخواهید. این جستار بسیار روشن است، ولی بیشتر ملت چشم براه مشتری هستند لغایت سراغ آن ها بیاید و تقاضای خرید کند. وقتی آن ها با شما تماس می گیرند، احتمالا منظور خرید دارند بعد شما نیز با اعتماد به نفس خویش به آن ها کمک کنید که مزیت فرآورده شما را ببینند و برای خرید ترغیب شوند.

۱۰- فراموش کردن پی گیری بعد از فروش

اصول فروش تلفنی

وقتی کوشش های شما به فروش ته شد، تصور نکنید که پیشه پایان یافته است. به نخستین فروش به عنوان دریچه ای برای ایجاد روابط استوار با مشتریان و فروش های آینده بنگرید. هنگامی که شخصی از شما خرید می کند، به شما و فرآورده و خدماتتان اعتماد کرده است. از این موقعیت کاربرد کنید و بدست تلفن از کیفیت کارآیی و خوشنودی آن ها از محصول اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب شانس آن هستی دارد که نیازهای دیگری را شناسایی کنید و محصولات دیگری را به آن ها توصیه دهید. نباید از بازرگانی تلفنی بگریزید. سعی کنید مکالمه ای کاملاً ساختار مکشوف داشته باشید. به این ترتیب فروش تلفنی جذاب خواهد بود و مایه پیشبرد اهداف و تجارت شما خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی دو هفته پیش، از گوشی تاشو جدید خود یعنی میت Xs رونمایی کرد. طراحی این هندست و میت X یکسان است، اما در ساخت آن از لولای منحصربه‌فرد و نوآورانه Falcon Wing استفاده شده که به دستگاه اجازه حرکت‌های نرم و روان را می‌دهد. هواوی پردازنده داخل میت Xs را به چیپست جدید کایرین 5G 990 ارتقا داده که عملکرد و عمرباتری بهبودیافته‌ای را برای آن به ارمغان آورده است. هواوی همچنین برای بهبود دوام دستگاه، از فلز مایع زیکونیوم برای لولا و دو لایه پلیمید اپتیکال برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است.

حالا هواوی ویدیوی جدیدی را درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی پیشرفته منتشر کرده که نمایشگر تاشو، قابلیت‌های چندکاره سفارشی، پشتیبانی از درگ و دراپ، پنجره‌های شناور و لانچر اپلیکیشن مبتنی بر ژست حرکتی آن را نمایش می‌دهد.

هواوی میت Xs دارای سیستم دوربین چهارگانه Leica با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی است که به شما اجازه می‌دهد تا در هر لحظه و در هر شرایط نوری عکس بگیرید.

همچنین باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی تاشو می‌تواند با فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی هواوی در عرض فقط ۳۰ دقیقه تا ۸۵ درصد شارژ شود.

قیمت هواوی میت Xs با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا ۲۵۰۰ یورو است.

منبع: 

https://itresan.com/293509/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آپدیت سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 برای تلفن میان‌رده سامسونگ گلکسی M40 منتشر شد. این نکته را باید یادآور شویم که به دلیل استفاده این آپدیت از هسته اصلی One UI 2.0، برخی از قابلیت‌ها مانند فیلمبرداری از صفحه‌نمایش در آن وجود ندارد.

اندروید 10 سامسونگ گلکسی M40

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی M40 فعلا برای کاربران هندوستانی این تلفن عرضه شده است. این بروزرسانی با شماره ساخت M405FDDU2BTB5 و حجم 1.7 گیگابایتی منتشر شده است. پچ امنیتی ماه مارس نیز درون این آپدیت قرار داد. این آپدیت تمام ویژگی‌های استاندارد سیستم‌عامل اندروید 10 مانند ژست‌های حرکتی جدید، بهبود حریم شخصی و نوتیفیکیشن‌ها را به همراه نرم‌افزار سلامتی Digital Wellbeing برای کاربران میان‌رده سامسونگ به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود که آپدیت مورد بحث، طی هفته‌های آتی در مناطق بیشتری از جهان عرضه شود.

منبع: 

https://itresan.com/293607/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-10-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری چیست؟
استوری اینستاگرام یک قابلیت جدید در اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لحظات شاد با سایر کاربران اینستاگرام می باشد و نزدیک جایگزین ویدیوهایی شد که مدت زمان زیادی را از کاربران برای آپلود می گرفتند. استوری در حقیقت یک سرگذشت کوتاهی است که به وسیله فیلم و تصاویر گفتار می شود شما با استوری می توانید تمام اتفاقاتی که در طول ۲۴ ساعت رخداد می افتد را به فالوورهای خود نشانه دهید. با مشاهده استوری ، فالوورهای شما شاهد اتفاق های افتاده شده در درازا ۲۴ ساعت هستند.

آیا می دانید که امروزه استوری به عنوان یک دست موزه چیره دست برای تبلیغات، شناسایی محصولات و افزایش تعامل کاربران در توسعه کسب و کار های اینستاگرامی تبدیل شده است ؟ و بازدید استوری الی چه بی گمان اهمیت دارد؟

انواع استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام
استوری لایو (Live)
به محض آغاز لایو استوری کلیه فالوور های پیج از استوری شما باخبر می شوند. لایو استوری در اصل یک ویدیو است که حداکثر ۲۴ ساعت سررسید داشته و شما می توانید در این مدت بصورت زنده فیلمی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هر شخصی که در آن لحظه لایو شما را نگریستن نماید، می تواند به استوری شما پیوسته، و در ارتباط با آن عقیده دهد. بعد از اینکه فردی عقیده خویش را تایپ و ارسال نمود، شما می توانید در لحظه استجابت ایشان را بدهید.

حتما بخوانید : ارسال ویدئو طولانی در استوری اینستاگرام

استوری نرمال (Normal)
در استوری نرمال شما توانا هستید تا از میانی تصاویری که در نگارخانه خویش دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خویش می گیرید را با دیگران به اشتراک بگذارید. علوه بر عکس می توانید ویدیویی که از قبل در گالری خویش دارید یا در لحظه فیلم برداری می نمائید، را داخل استوری خویش با سایر فالوورها اشتراک گذاری کنید.

استوری بومرنگ (Boomerang)
اگر می خواهید چندین عکس را به هم بچسبانید و به صورت گیف انیمیشن آن را با فالوورهای پیج خود به اشتراک بگذارید، از استوری بومرنگ کاربرد کنید.

استوری ریوایند (Rewind)
خرید فالوور فوری
این استوری فقط برای ارسال فیلم استعمال دارد. به این صورت که شما فیلمی کوتاهی (حداکثر ۲۰ ثانیه) گرفته و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارید. زمانی که فیلم شما توزیع شود، از پایان به پیش درآمد پخش می شود و این روند پیوستگی خواهد داشت.

استوری هندزفری (Hands-free)
استوری هندزفری دقیقا امثال استوری ریوایند می باشد با این تفاوت که نمایش فیلم از ابتدا به خاتمه بوده و تکرار می شود.

چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
همانگونه که می دانید، قابلیت گذاشتن استوری در دو ورژن (نسخه) پایان اینستاگرام موجود می باشد. پس پیش از هر اقدامی، از بروز بودن اپلیکیشن اینستاگرام مطمئن شوید.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام
برای گذاشتن استوری در اینستاگرام مراحل زیر را سپریدن دهید :

گذاشتن استوری در اینستاگرام

روی Your Story بزنید

گذاشتن استوری در اینستاگرام
سپس در صفحه جدیدی که برای شما ظاهر می شود، یکی از انواع استوری را برگزیدن کنید. (برای تغییر گونه استوری به چپ و راست بکشید)

برای آغاز انواع استوری روی دکمه دایره ای بزنید تا استوری شما آغاز شودقبل از ارسال استوری، می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام، بر روی عکس یا ویدیوی خود، متن یا شکلک بگذارید.

استوری اینستاگرام
شما سه دکمه مشاهده می کنید. توضیح دکمه ای که با فلش سفید و نوشته Next مشخص شده است: با استفاده از این دکمه می توانید استوری خود را برای شخص یا اشخاص ویژه یا منتخب خویش ارسال کنید. توضیح دکمه ای که با فلش زرد و نوشته Your Story مشخص شده است: برای ارسال استوری از این دکمه کاربرد می کنیم. پروا نمائید که با زدن دکمه فوق، استوری شما برای کلیه فالوورهای پیج اینستاگرامتان قابل مشاهده می باشد. روشنگری دکمه با پیکان قرمز و نوشته Save : با زدن این دکمه استوری شما ارسال نشده ولی در گالری و در پوشه اینستاگرام اندوخته می گردد.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به چهره زنده (live)
ارسال ویدئو زنده از خاصیت های اصلی و جذاب استوری اینستاگرام است. در این ویژگی کاربران شما می توانند اتفاقات روزمره شما را به صورت زنده تماشا کنند. اما چگونه می طاقت از قابلیت live استوری بهره‌گیری کرد؟

گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده پیشه سختی نیست. برای گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت لایو لازم است پس از پرکار شدن دوربین گوشی خود ، تعدادی گزینه زیر گوشی خویش تماشا خواهید کرد. در بین گزینه های موجود گزینه Live را انتخاب کنید. و دکمه Start Live Video را تنگنا دهید. پس به این چهره فرآیند استوری لایو اینستاگرام شما آغاز خواهد شد.

استوری اینستاگرام
افزودن فیلتر به عکس و ویدئو در استوری
استوری اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد. که گرد از این قابلیت های افزودن فیلتر عکس و ویدئو بر روی عکس ها و و یدئوهای منتشر شده در استوری است. تنوع فیلترها در استوری بی گمان به متنوعی فیلترها در ارسال پست اینستاگرام نیست. اما با این حال با به کارگیری این فیلترها می توانید جذابیت استوری اینستاگرام خود را دو چندان کنید. برای جابجایی و تماشا گونه ها فیلترها در استوری می توانید انگشت خود را بر روی فیلترها به سمت راست و چپ بکشید.

گذاشتن استوری اینستاگرام

استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟

فعال سازی فیلترهای چهره در استوری اینستاگرام
فیلترهای چهره یکتا از ویژگی های جذاب اینستاگرام می باشد.این فیلترهای نیز در هنگام قراردادن یا استوری در اینستاگرام نیز در دسترس شما خواهد بود. این تکنیک با به کارگیری فناوری هوش مصنوعی توانا به تشخیص چهره شما به صورت اتوماتیک است. با به کارگیری این تقدیر شما می توانید فیلترهای جذابی را به صورت چهره خویش اضافه کنید. از خاصیت های اصلی فیلترهای صورت این است که شما می توانید قبل و یا اثناء فیلم گرفتن به چهره خویش اضافه کنید.

بهترین ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام
نکته ای در باره شیوه ارسال استوری :
در قسمت تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید تنظیمات پیش فرض برای استوری را تماشا و یا تغییر دهید. برای مثال تعیین کنید که استوری شما برای چه کسانی غیر قابل تماشا باشد. یا بازخورد خویش را از چه افرادی بگیرید… امیدواریم که مطلب فوق، تعلیم مناسبی در ارتباط با روش ارسال استوری در اینستاگرام به شما داده باشد. از شما تقاضامندیم درصورتی که مطلب فوق را مفید می دانید، آن را با سایر رفقا خود در شبکه های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید. با سپاس و آرزوی شادکامی برای شما.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ گلکسی A41 که از ماه نوامبر سال گذشته شایعاتی درباره آن وجود دارد، تاییدیه Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance را دریافت کرده و ممکن است به‌روزی رسما معرفی شود.

گلکسی A41 در وب‌سایت‌های Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance به ترتیب با شماره مدل‌های SM-A415F/DSM و SM-A415F/DSN رویت شده است. این لیست‌ها تایید می‌کنند که گلکسی A41 سیستم‌عامل اندروید 10 را اجرا خواهد کرد و از استانداردهای بلوتوث 5.0 و وای‌فای 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ هیچ صحبتی درباره گلکسی A41 نکرده، اما ما به‌لطف رندرهای CAD که هفته گذشته لو رفت می‌دانیم که این هندست دارای دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر Infinity-U با سایز بین ۶ و ۶.۱ اینچ خواهد بود.

گلکسی A41 همچنین در ماه ژانویه با چیپست هلیو P65 و ۴ گیگابایت رم در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. براساس شایعات، این گوشی دارای ۶۴ گیگابایت حافظه و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات خواهد بود.

منبع: 

https://itresan.com/293337/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a41-%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-%d9%88-%d9%88%d8%a7%db%8c%e2%80%8c%d9%81/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت چینی اوپو همزمان با معرفی اسمارتفون‌های دوگانه Find X2 از نسخه لوکس مدل پرو این تلفن با نام لامبورگینی ادیشن نیز رونمایی کرد. طراحی بخش ظاهری این تلفن از طراحی خودرو سوپراسپورت لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر الهام گرفته شده است. لازم به ذکر بوده که تنها 800 عدد از این اتومبیل در سراسر جهان وجود دارد.

برخلاف مدل 2018 اسمارتفون اوپو Find X لامبورگینی ادیشن، سخت‌افزار این هندست با هم‌خانواده‌های خود یکسان است. حتی سرعت شارژ باتری هم افزایش نیافته و اوپو به همان عدد 65 وات بسنده کرده است. این تلفن در یک گزینه پیکربندی حافظه رم و حافظه داخلی (512/12 گیگابایت) روانه بازار می‌شود.

در صورت خرید این اسمارتفون یک بسته هدیه از طرف اوپو دریافت می‌کنید. در این باندل زیبا و منحصربه‌فرد، یک ایرباد کاملا بی‌سیم و یک شارژر فندکی خودرو با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع SuperVOOC 2.0 و کابل USB وجود دارد. البته، نشان لامبورگینی در این باندل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

مدل لامبورگینی ادیشن اسمارتفون اوپو Find X2 با قیمت 13000 یوآن چین (1900 دلار) که دو برابر قیمت مدل Find X2 پرو است، در اختیار مشتریان خاص و مشتاق اوپو قرار می‌گیرد.

منبع: 

https://itresan.com/293336/%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-find-x2-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%a8%d9%88%d8%b1%da%af%db%8c%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی وابستگی با مشتریی نیست. مدیریت وابستگی با مشتری مفهومی مفصل تر از بازاریابی داشته و شامل تولید،منابع انسانی، مدیریت خدمات، فروش و تحقیق و گسترش است.
بنابراین مدیریت وابستگی با مشتری مستلزم رویکردی سازمانی ودر تمام سطوح سوداگری است همه فعالیتهای روزمره کسب و کار با مشتریان سرو کار دارند پس فراهم آوردن سیستمی که این وظایف را درمان ببخشد برای کامیابی امر حیاتی است.
مدیریت بستگی با مشتری یک سیستم در جهت برنامه ریزی، زمان بندی و مهار فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان به شغل می رود.
هدف مدیریت ارتباط با مشتری توانمند برپایی مشتریان جهت تعامل با کمپانی از راه نقاط تماس مثل وب، تلفن، فکس، ایمیل، مجلات، نمایشگاها، شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و… گرفتن و ارسال خدمات مشتری است.

سرمایه مشتری چیست؟
کسب مشتری جدید خرج دارد و حفظ این ارتباطات نیز حتی خرج بیشتری می تواند داشته باشد. با این حال اگر این ارتباطات حفظ نشود، خرج کسب مشتری یا جایگذین کردن مشتری جدید زیاد گران خواهد بود، این سرمایه مشتری نامیده می شود.
تبدیل مشتری به کالایی ارزشمند باید برای هر فرد شرکت به صورت یک وظیفه شفاف دربیاید درک پسندیده مدیریت ارتباط با مشتری از طرف تمام پرسنل شرکت بسیار اغلب از یک کالای خوب اهمیت دارد

ارتباط با مشتری چیست؟


مدیریت پیوستگی با مشتری، تمام فرآیندهای شرکت ( تولید، فروش، بازاریابی،خدمات پیش از فروش، خدمات اثناء فروش، خدمات پس از فروش، خدمات مشتری، تحقیق و توسعه، منابع انسانی و … ) را که نیازمند تماس سر راست و غیر مستقیم با مشتری است در بر می گیرد

اهداف مدیریت بستگی با مشتری CRM
شناسایی چیزهایی است که برای مشتریان ایجاد ارزش کرده و سپس ارائه ارزشهای شناخته شده به مشتری است
افزایش درآمد حاصل از فروش که نتیجه کاهش رفتار نادرست با مشتری در فرآیند فروش است
افزایش فایده که نتیجه شناخت صحیح مشتری، برقراری بستگی مناسب با مشتری،ارائه ارزش و تخفیف بها به مشتریان
کاهش هزینه های مستقیم و غیر سر راست ( خرج های اداری، خرج های بازاریابی، خرج های عمومی فروش، کاهش نرخ ریزش مشتری و…)
افزایش میزان خوشنودی مشتری که نتیجه همراستا بودن محصولات و خدمات و توجه کمپانی با نیازهای مشتری است
کاهش نرخ شکایات
اصول مدیریت پیوستگی با مشتری CRM
جذب و حفظ مشتری از طریق پیوستگی شخصی
تماسهای پیوسته با مشتری و تماسهای برنامه ریزی شده با مشتری به ویژه زمانی که این تماسها در جهت برآورده سازی نیازهای مشتری باشد می تواند مایه خوشنودی و در نهایت وفادار سازی مشتری شود.
انتخاب مشتری ارزشمند
در مدیریت پیوستگی با مشتری مهمترین ریشه-بن-بیخ جذب و حفظ مشتری سود آور است مشتریان گوناگون ارزشهای متفاوتی برای شرکت دارد.
هدف گذاری کردن مشتریان
استفاده از بازاریابی تک به تک به جای بازاریابی انبوه، بازاریابی متعدد روز به روز در حال افول است و دوران مدیریت روابط مشتریان در حال پیشرفت است



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان، چند سالی است که لوازم جانبی مختلفی را برای تلویزیون‌های هوشمند خود از جمله ساندبارهای بدون سیم و بلوتوثی به بازار عرضه می‌کند. در این نوشته ضمن معرفی و بررسی، به مرور مشخصات ساندبار J6090 سامسونگ خواهیم پرداخت.

 

تلویزیون‌های منحنی با هدف ارائه تجربه بصری گسترده‌تر به بازار عرضه شدند. این تلویزیون‌ها که با الهام از سطح کروی چشم انسان راهی بازارها جهانی شدند، با تکیه بر مزایایی همچون خستگی کمتر چشم‌ها در زمان تماشای تلویزیون، تجربه جداب‌تری را برای مخاطبان به همراه آوردند. برای تکمیل این روند شرکت سامسونگ سیستم های صوتی جانبی مخصوص این تلویزیون‌ها را نیز طراحی و راهی بازار نمود. ساندبارهای سامسونگ، به عنوان این مکمل راهی بازار شدند.

ساندبار HW-J6090 سامسونگ

طراحان و مهندسان شرکت سامسونگ که در بازار جهانی تلویزیون پیشرو بوده و سال گذشته برای چندین بار در رده بهترین و ارزشمندترین برندهای جهان قرار گرفتند، آستین‌ها را بالا زدند تا برای اولین بار ساندبارهای سری ۶ سامسونگ با طراحی منحنی به بازار عرضه شود. این ساندبارها با قرار گرفتن در کنار تلویزیون‌های منحنی این شرکت که بسیاری از آنها در جمع بهترین تلویزیون های هوشمند 2019 و بهترین تلویزیون های هوشمند 2020 قرار داشته، می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند. زیبایی این ساندبارها تنها به ظاهر آنها محدود نمی‌شود چرا که ساندبارهای سری ۶ با تجهیز به قابلیت‌هایی همچون صدای سه بعدی فراگیر، ساب‌ ووفر قدرتمند و… از هر شنونده‌ای دلبری می‌کنند. ساندبار HW-J6090r سامسونگ یکی از این نمونه هاست که در ادامه ضمن بررسی و معرفی امکانات و قابلیت‌ها، به مرور مشخصات و قیمت آن خواهیم پرداخت.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی سری 6

مطالب پیشنهادی

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰
 
خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰
 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تلویزیون ؛ برای خرید یک تلویزیون هوشمند مناسب به نکاتی باید توجه کرد؟

بهترین انیمیشن های 2020

قدرت خروجی

ساندبار HW-J6090 سامسونگدارای صدای خروجی با توان ۳۰۰ وات است که با یک سیستم ۴.۱ کاناله در سراسر خانه طنین‌انداز می‌شود. این ساندبار مجهز به ۶ بلندگوی مجزا است که هر کدام از آمپلی‌فایری جداگانه بهره می‌برد تا صداها به طور تفکیک شده، واضح و شفاف به گوش برسد. اسپیکر ساندبار J6090 حدود یک متر طول دارد که با طراحی منحنی خود روی میز تلویزیون جلوه‌گر می‌شود. اتصال ساب‌ووفر به ساندبار از طریق بی سیم انجام می‌شود تا ضمن راحتی بیشتر کاربران برای جاگذاری آن، امکان ایجاد صدایی فراگیر و گسترده‌تر در خانه فراهم شود. عملکرد ساب‌ووفر در تولید صداهای باس شنیدنی خواهد بود.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی سری 6

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ

بهترین انیمیشن های 2019

صدای فراگیر

ساندبار J6090 از فناوری پخش صدای سه بعدی فراگیر (Surround Sound Expansion) پشتیبانی می‌کند. به کمک این فناروی صداهای مربوط به حوادث و ماجراهای فیلم‌ها متناسب با فاصله و جاگیری سوژه‌ها شنیده می‌شود تا هیجان متفاوتی به شنونده‌ها منتقل شود. به این مجموعه از قابلیت‌ها می‌بایست دو فناوری Dolby Digital و DTS Digital Surround  را هم اضافه کرد. فناوری‌هایی که کمک می‌کند تا شفافیت‌ و وضوح صدا بیشتر از همیشه شود. مجموع این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا در نهایت صدایی فراگیر در خانه ایجاد شود به گونه‌ای که می‌توانید تمامی جزئیات مربوط به افکت‌ها و جلوه‌های صوتی فیلم‌ها را به واضح‌ترین شکل ممکن بشنوید.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی سری 6

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2019 سامسونگ

بهترین انیمیشن های 2018

اتصال بدون سیم با فناوری بلوتوث

ساندبار J6090 سامسونگ قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به تلویزیون، گوشی‌، تبلت و لپ تاپ را دارد. موضوعی که کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش دستگاه خود را به ساندبار وصل کرده و فیلم‌ها و سریال‌های خود را با کیفیت صدای متمایزی بشنوید. چنانچه از طریق گوشی هوشمند خود به ساندبار متصل شوید هم می‌توانید به راحتی کنترل دستگاه را از روی گوشی انجام دهید.

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/27/samsung-j6090-soundbar-specs-review/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ احتمال دارد در مواجهه با این واقعیت که میتوان از یوتیوب پول درآورد کمی متعجب شوید. در این گفتار با ما باشید.

 

یوتیوب، آپارات و سایر شبکه های اجتماعی با محتوای تصویری احتمالا در مخیله عموم ما، ابزارهایی برای سرگرمی هستند. نهایت استفاده ما از یوتیوب، سرگرمی و یادگیری است. عموما هم همان سرگرمی در قالب دنبال کردن قسمهایی از برنامه هایی که از دست داده‌ایم یا تماشای موزیک ویدئو و صرف ساعت ها وقت. اما هستند بهترین یوتیوبرهای ایرانی که درآمدهای قابل توجه‌ای از این بستر به دست آورده‌اند.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

  • بهترین یوتیوبرهای ایرانی کدامند؟

احتمالا اگر هم به ما بگویند این صرفا یک محیط برای سرگرمی نیست و میتوان از آن درآمد هم کسب کرد، نهایت تصورمان به سمت تبلیغات پیش نمایش ویدئوها میرود. اما راههای دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد.

نوع دیگر کسب درآمد بر پایه تولید محتوای تصویری که چند سالی است در یوتیوب رونق گرفته، استریم کردن است. استریمرها به عنوان بازوهای اجرایی این فرایند، در حقیقت چیزی است مشابه همان اینفلوئنسرهای اینستااگرام. اما درآمد یوتیوبرها از کجاست؟

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

درآمد یوتیوبرها بدین صورت است که استریمر از تخصص خود محتوای تصویری در کانالش دانلود میکند و کسانی که به دنبال خدمات او هستند تبدیل به فالورهای کانال او میشوند. شخص صاحب کانال در ازای دریافت مبالغی هنگفت، تبلیغاتی در جای جای فعالیت خود از پیش نمایش ویدئوها تا حتی خود محتوی میگنجاند.

امروزه این استریمرها عموما در حوزه بازی های ویدئویی فعالیت دارند. این افراد با سیستمهای فوق پیشرفته خود از بازی که به آن مسلط هستند فیلم گرفته و در یوتیوب به اشتراک میگذارند. برخی از این استریمرها به دنبال طی پله های طرقی حتی به راه اندازی برند شخصی به نام خود اقدام میکنند. در نتیجه بخش دیگری از درآمد یوتیوبرها محصول فعالیتهای جانبی ناشی از شهرت در استریم کردن است.

مثلا یکی از همین استریمرهای یوتیوب، با راه اندازی برند پوشاک توانسته است کم کاری ها و ضررهایش در بخش تولید محتوا را نیز جبران کند. لوگان و جیک پاول، دن تی دی ام، دود پرفکت و غیره برخی از مشهورترین یوتیوبرهای دنیا هستند. برخی از این افراد درآمدهای سالانه چند ده میلیون دلاری دارند. در نتیجه باید اذعان کرد که استریمر کردن کار بسیار پرسودی است.

آشنایی با بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا در ایران هم استریم کردن امکان دارد؟ آیا در ایران نیز استریمر و یوتیوبر داریم؟ و اگر آری، بهترین یوتیوبر ایرانی کیست؟ بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ بهترین کانال های فارسی یوتیوب کدامند؟ بهترین یوتیوبرهای ایرانی کیستند؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه مطلب با ما باشید.

در پاسخ به سوال اول باید گفت بله که امکان دارد. همین الان هم برخی یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی در یوتیوب و حتی آپارات مشغول به فعالیت هستند و درآمد خوبی هم دارند. اما اگر میخواهید بدانید چگونه باید استریمر شد تا پایان مطلب با ما همراه باشید. حال شاید بد نباشد شما را با برخی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی آشنا کنیم.

بهترین استریمرهای ایرانی

  • امیر فانتوم (Amir Phanthom) یوتیوبر ایرانی معروف

امیر حسین محبوبی یک یوتیوبر ایرانی معروف و (ملقب به امیر فانتوم) یکی از بهترین بازیکنان Dota 2 در ایران است. او شاید بهترین یوتیوبر ایران باشد! 25 سال سن دارد و بازی اصلی و مورد علاقه او DOTA 2 میباشد.

 

منبع:

https://techrato.com/2020/02/27/best-iranian-streamers/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها مشخصا شبکه‌های اجتماعی به دسته مهم و انکارناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند. فرقی نمی‌کند که راز شغل هستیم یا مشغول تفریح و استراحت، به هر روی حضور این شبکه‌ها در لحظه‌های گوناگون زندگی ما حتمی است. در چنین زمانی ، کاملا منطقی است که در کسب و کارهایمان به فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی و بازاریابی در آنها بهای بیشتری بدهیم .

بسیاری از شرکت‌ها و برندهای گوناگون در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و با برپایی یک حساب کاربری، تمام کوشش خویش را می‌کنند تا مخاطبان و مشتریان بیشتری برای خود فراهم کنند. این شبکه‌ها نیرو زیادی دارند ولی به شرطی که راه و طریق استفاده صحیح از آنها را بدانیم.

اگر اشتباه نماییم یا به درستی نتوانیم از فرصتی که در کمر بستن داریم، سهم ببریم، نه تنها نتایج خوب و رضایت‌بخش دست‌مان را نمی‌گیرد که حتی ضرر هم می‌کنیم و اعتبارمان حسابی خدشه‌دار می‌شود.

ما در رایتینا می‌خواهیم از نبایدها برای‌تان بگوییم و توجه شما را به کارهایی جلب نماییم که اجتناب از آنها به موفقیت برند و کسب‌وکارتان خیلی خیلی کمک می‌کند. پس حواس‌تان را جمع کنید و اگر مواردی از فهرست ذیل با کارهایی که شما در شبکه‌های اجتماعی می‌کنید، همانندی دارد، سریعا بعید آنها یک خط کبیر قرمز بکشید.

۱.نادیده اخذ اهمیت راهبرد در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی
برای اینکه بتوانید در شبکه‌های اجتماعی به احسان نما بشوید، باید نبض بیننده را در دستان خودتان بگیرید. اما این یعنی چه؟ قصد از مخاطب کیست؟ منظور ما این است که باید بدانید که بیننده اصلی شما چه کسانی هستند و کدام گروه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌توانند مشتریان نکویی برای برند و کسب‌وکار شما باشند.

برای فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی آستین های تان را بالا بزنید !
برای تولید محتوای شبکه های اجتماعی آستین های تان را بالا بزنید !
وقتی بیننده ِ پسندیده را کشف کردید، اکنون که باید آستین‌ها را بالا بزنید و متناسب با دربایستن و خواسته‌هایی که دارند، استراتژی فرآوری محتوا بنویسید و طبق همین برنامه و اصول فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی کنید .

اگر همین‌طور دلی و بی‌برنامه، محتوایی قبل پا افتاده و دم دستی در شبکه‌های اجتماعی‌تان بگذارید، در یک کلام، وقت و انرژی خویش را به سطل زباله ریخته‌اید. دلیل هم خیلی ساده است: وقتی ندانید که محتوای شما را چه کسانی دیده‌اند، چطور می‌توانید واکنش‌های آنها را بررسی کنید و به قول مدیران باکلاس و ردیف بالا، ارزیابی عملکرد داشته باشید؟

با این ۱۲ تاکتیک تولید محتوا، شمار لایک و فالور را در اینستاگرام کسب و کارتان افزایش بدهید (+دانلود برنامه و ابزارهای کاربردی )

۲.عدم برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان در تولید محتوای شبکه های اجتماعی
اگر مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، جذاب نباشد، هیچ‌کس آنها را پیگیری نخواهد کرد. این که کاملا مشخص است و همه می‌دانند. ولی پرسش این‌جا است که با وجود بدیهی بودن این نکته، چرا این قدر صفحات مجازی حوصله‌سربَر و بی‌محتوا داریم؟ تعداد صفحاتی که کوچکترین جذابیتی برای مخاطب ندارند خیلی بسیار است. اما شما سعی کنید در این دسته نباشید.

در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی با بیننده حرف بزنید
در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی با مخاطب حرف بزنید
برای این که خودتان را از اسیر شدن در چنین مهلکه‌ای نجات بدهید باید مدام با مخاطبان خود در پیوستگی باشید. برای‌شان محتوای جذاب فرآوری کنید و این محتوا را به شکل منظم و با برنامه منتشر کنید. باور کنید که همه چیز با برنامه‌ریزی هوشمندانه ممکن است. با دنبال‌کننده‌ها یا همان فالورهای خویش در پیوستگی سر راست و مداوم باشید لغایت به شما اعتماد کنند. شک نکنید که این شغل برای‌ شما نتیجه‌های احسان به همراه خواهد داشت.

 

۳.تمرکز بر کمیت به جای کیفیت
داشتن مخاطبان و فالورهای بسیار خیلی جذاب است. ولی به شرطی که این آدم‌ها راستین باشند. یعنی کسانی باشند که واقعا شما را تعقیب می‌کنند و دوست‌تان دارند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ وجهه خود، اقدام به خرید فالورهای قلابی می‌کنند. این جنبش دقیقا مانند کبکی است که سرش را ذیل برف کرده است و احساس می‌کند که کسی او را نمی‌بیند.

در تولید محتوای شبکه های اجتماعی روی کیفیت تمرکز کنید
در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی روی کیفیت تمرکز کنید
برای اینکه درصد بازگشت سرمایه بالاتری پیدا کنید باید روی همین زمین و در دانشمند واقعی جنبش کنید. هر چقدر هم که دنبال‌کننده قلابی داشته باشید در واقعیتِ سوژه تغییری ایجاد نخواهد شد. واقع بین باشید و خودتان را به آن مسیر نزنید. شما همنشین دارید، شمار دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید؟ خب از راه درست وارد بشوید و کوشش خود را برای واقعی کردن این قصد به کار بگیرید.

چگونه با ۳ ترفند فرآوری محتوا، در یک روز میزان بازدید پست ها در لینکدین LinkedIn را ۲۴ برابر کنیم ؟

۴.بی‌نظمی در انتشار محتوای شبکه‌های اجتماعی
بسیاری از برندها در آغاز راه‌اندازی صفحات خویش در شبکه‌های مجازی بسیار هیجان‌زده عمل می‌کنند و شروع به انتشار مطالب گوناگون می کنند. ولی نظر به اینکه تب تند زود به عرق می‌نشیند، پس از مدتی تصور که اصلا شبکه و رسانه‌ای در دنیای مجازی نداشته‌اند.

بی نظمی در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی
بی نظمی در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی
همه چیز فراموش می‌شود و ارتباط پیوستگی آنها با مخاطبان برهم می‌خورد. دلیل این فراموشی، نبود تقویمی برای فرآوری و نشر درونمایه است. باید برای نشر مطالب در شبکه‌های اجتماعی خود، برنامه‌ای منظم تدوین کنید و هر روز به این برنامه پای‌بند باشید.

۵.حضور در شبکه‌های اجتماعی گوناگون و متعدد
لازم نیست در کل شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید. حتی چنانچه نیروی خاص تولید محتوای شبکه های اجتماعی و انتشار در آنها دارید مفتوح هم باید سنجیدگی کنید. باید قبول کنید که هر شبکه و بستر مجازی، ویژگی‌های خاصی دارد.

حضور در همه شبکه های اجتماعی ممنوع
حضور در همه شبکه های اجتماعی ممنوع
بنابراین برای حضور در هر یک از این رسانه‌ها دربایستن به شناخت ریزبین آنها دارید و باید محتوایی مناسب و مفید تولید کنید. مطالبی که فرآوری می‌شود باید از کیفیت کافی برخوردار باشند. ریزبین و حساب‌شده عمل کنید. نگذارید مخاطبان فکر کنند که کل جا هستید و هیچ‌جا نیستید. یعنی اگر چه در همه شبکه‌ها دیده می‌شوید ولی حضور و رفتارهای شما در هیچ‌یک، آنی که باید نیست.

۱۱ نکته ساده اما مهم که همه برندهای کامیاب در فرآوری محتوای توییتر به شغل می گیرند ( این راهکارها ۱۰۰% جواب میدهند )

۶.فراموش کردن ویرایش و بهره‌گیری افراطی از هشتگ‌ها
تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی باید تر و تمیز باشد. یعنی چی؟ هدف این است که محتوایی که آماده می‌کنید و در این بسترهای ارتباطی پیمان می‌دهید باید ضمن برخورداری از کیفیت مناسب، بدون هیچ‌گونه نادرست و اشتباهی در صفحات قرار بگیرد. محتوا را حتما پیش از انتشار بخوانید و ویرایش کنید. مبادا، مطلبی از قلم افتاده باشد یا غلط‌های املایی در متن‌تان به چشم بخورد.

تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی

هشتگ در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی
هشتگ در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی
استفاده از هشتگ‌ها، گذرگاه مناسبی برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی است ولی # اگر# در# این#زمینه# افراط# به # خرج # بدهید، کلاه‌تان پس معرکه خواهد بود. قبول ندارید؟؟ این سخیف از ترفندها برای بیشتر دیده‌ شدن تنها باعث شعور شدن اعصاب مخاطبان می‌شود. بعد بهتر است به دنبال روش‌های مناسب‌تر باشید و فقط از هشتگ‌های پسندیده و پیوسته کمک بگیرید.

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما، یک شرکت خدماتی است یا فروشگاه آنلاینی بزرگ… به هر روی بنیادی که باید برای حضور در شبکه‌های اجتماعی باره نظرتان رعایت کنید، با هم مشابه است. پس در نخستین فرصت استراتژی خودتان برای تولید محتوای شبکه های اجتماعی را برای کسب و کارتان تعیین کنید .یکی از طریق های تعیین موفقیت در هر زمینه ای از آنگونه تولید محتوا ، شناختن مواردی است که نباید انجام شوند و پرهیز از کارهای اشتباه است که منجر به شکست رقبا یا کسب و کارهای سایر شده است . این یعنی اهمیت نبایدها در تولید محتوا .

برای کامیابی در فرآوری محتوای شبکه های اجتماعی هم همان‌قدر که باید نسبت به فعالیت‌های مؤثر مستحضر باشید، لازم است فعالیت‌های اشتباه و غلط را هم بشناسید تا بعید و بر آنها نروید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جدیدترین اطلاعات از سرویس سفارش غذای آنلاین نشان می‌دهد کاربران اپل بیشترین آمار سفارش غذا از طریق اینترنت را دارند. این سرویس که در 650 شهر آمریکا و 15000 رستوران فعال است و بیشتر از یک میلیون نوع غذا را ارائه می‌دهد، به تازگی اطلاعاتی منتشر کرده که نشان می‌دهد 40 درصد آمار سفارشات از طریق مرورگر سافاری اپل انجام می‌شود. البته قسمت جالب ماجرا اینجاست که سهم سافاری از دنیای مرورگرها تنها 12 درصد است. آیا این به این معنا است که کاربران اپل شکموتر از بقیه هستند؟ شاید به این خاطر که دیدن لوگوی اپل آن‌ها را گرسنه‌تر می‌کند!

منبع:

https://itresan.com/39/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%b4%da%a9%d9%85%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%85%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تحلیلگران comScore به تازگی نتایج جدیدی از بازار اسمارت فون‌های آمریکا منتشر کرده‌اند که نتایج جالب توجهی دارد. نتایجی که کاملا متفاوت با بررسی‌های قبلی به نظر می‌رسد. طبق این گزارشات نه تنها اندروید صاحب بیش از 50 درصد از سهام بازار است، بلکه همچنان بیشترین سودآوری را در بازار اسمارت فون‌ها دارد.

سیستم عامل اندروید گوگل صاحب حدود 1/50 درصد از سهام بازار است در حالی‌که iOS  فقط 2/30 درصد از سهام را داراست. این آمار خیلی با نتایجی که قبلا نیلسون گزارش کرده بود، یعنی 48 در برابر 32 درصد متفاوت است. اما چیزی که در هر دو گزارش مشترک می‌باشد، سقوط بلک بری و ویندوز فون است. اگر این دو شرکت سریع‌تر به فکر تغییرات نیفتند، کم کم بازار اسمارت فون‌ها تبدیل به یک رقابت دو جانبه بین اندروید و iOS خواهد شد.

منبع: 

https://itresan.com/35/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهتر است برای سوال چرا استوری اینستاگرام کار نمی کند؟ و فهمیدن دلیل سیاه شدن استوری اینستاگرام به تیم پشتیبانی Instagram پیغام ارسال نکنید چونکه خویش این تیم کاملا به دشوار واقف هستند و برای حل آن تلاشی نمی کنند. برای دشواری ها آپلود نشدن عکس و فیلم، سیاه شدن استوری اینستاگرام و..در گوشی اندروید و آیفون تنها چند مسیر حل وجود دارد که امروز در انزل وب توضیح خواهیم داد.

حل دشوار استوری قراردادن یا اینستاگرام در اندروید و آیفون
How to Fix Instagram Stories Not Working in Android and iPhone

باز هم به بحث در مورد اینستاگرام برگشتیم. اینستاگرام یکی از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی است که در عین حال مشکلات زیاد زیادی هم دارد و با وجود تیم قوی که در پشت این برنامه هستی دارد هنوز بعضی از دشواری ها این برنامه دوست داشتنی حل نشده است و به کاربران هم پذیرش درستی داده نمی شود، به طور مثال بعضی از کاربران گزارش داده اند که:

چرا نمیتونم استوری بزارم

در اینستاگرام استوری های GIF من آپلود نمی شود.
مشکل لود شدن استوری دارم.
هنگام آپلود استوری، در اینستاگرام پیغام “در حال آپلود” را نگریستن خواهم کرد اما استوری آپلود نمی شود
من نمی توانم استوری به اشتراک بگذارم.
در گوشی Galaxy S7 من عکس استوری نمی شود.
بعد از بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود نمی توانم استوری ارسال کنم.
وقتی که استوری ارسال می کنم صفحه سیاهی ظاهر می شود و الی ۲۴ ساعت پس از آن نمی توانم مجدد استوری بفرستم.
من با سخت سیاه شدن استوری اینستاگرام روبرو هستم.
و..
وقتی که کاربر سعی دارید یک استوری را در اینستاگرام منتشر کند استوری آپلود نمی شود و یک صفحه سیاه جای آن را می گیرد. پیغام publication in progress یا loading in progress نما می شود، صفحه سیاه می شود و در نهایت استوری آپلود نمی شود. این سخت حتی زمانی جدی تر می شود که برنامه اجازه حذف این استوری ها را نمی دهد. در عمل ۲۴ ساعت استوری در اینستاگرام مانع می کند و شما نمی توانید استوری دیگری را آپلود یا منتشر کنید و پس از منقضی شدن استوری شما می توانید مجددا به انتشار استوری در اینستاگرام پیوستگی دهید.

آموزش به اشتراک قراردادن یا پست ها در استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

رفع سخت آپلود نشدن ویدیو و عکس در استوری اینستاگرام
چنانچه با سخت آپلود نشدن استوری اینستاگرام روبرو هستید، نخستین کاری که می توانید سپریدن دهید این است که گوشی خویش را ریستارت کنید. آپلود نشدن استوری اینستاگرام می تواند به انگیزه دشواری ها نرم افزاری رخ دهد. برای ریست گوشی iPhone X دکمه پاور و دکمه ولوم را خپگی دهید و نگه دارید لغایت اسلایدری ظاهر شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید.

در دستگاه های iPhone 7 دکمه پاور را خفگی و نگه دارید لغایت اسلایدری نما شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید.

برای دستگاه های اندروید نیز میتوانید پیش درآمد دکمه پاور را نگه داشته و از منو باز شده گزینه Restart برگزیدن کنید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن
احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که هنگامیکه منظور دارید در اینستاگرام استوری بگذارید برنامه هنگ می کند، این دشوار به خویش برنامه اینستاگرام بر می گردد. برای بستن برنامه دوبار روی دکمه Home تپ کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و ببندید. حالا مجددا برنامه اینستاگرام را باز کنید و رسیدگی کنید که آیا برنامه کار می کند یا نه. پروا داشته باشید که با بستن و دوباره بسط دادن برنامه اینستاگرام مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام حل نمی شود و شما باید راه حل های سایر را رسیدگی نمایید.

رفع سخت عدم نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت برنامه
شما باید سعی کنید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید لغایت مشکلاتی مثل عدم نمایش استوری را حل کنید. مراحل ساده زیر را برای آپدیت اینستاگرام دنبال کنید. اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی را باز کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه Updates تپ کنید. پروا داشته باشید که این کار برای کاربران ایرانی با محدودیت به اتفاق است و این تقسیم از کاربران باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی بهره‌گیری کنند.

چرا نمیتونم استوری بزارم

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام منزه کردن کش
یکی از راه حل هایی که می تواند دشواری ها مربوط به برنامه را حل کند منزه کردن کش برنامه اینستاگرام است. وارد تنظیمات شوید و گذرگاه General > iPhone Storage را طی کنید. حال که اسکرول را پایین بکشید و اینستاگرام را پیدا کنید. شما باید حجم کلی برنامه ها را نگریستن کنید روی آن تپ کنید و Delete App را انتخاب کنید. دوباره به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه اینستاگرام را نصب کنید.

کاربران اندروید می توانند به گذرگاه Apps> Application list> Instagram و پس Memory> Clear Data بروند و گزینه Delete Cache را تپ کنند الی کش برنامه اینستاگرام منزه شود.

غیرفعال کردن تنظیمات بهینه باتری برای رفع سخت نشانه ندادن استوری اینستاگرام
اگر گوشی شما آیفون است و گزینه صرفه جویی انرژی برای شما فعال است شدنی است بعضی دشواری ها عملکردی مانند نشانه ندادن استوری اینستاگرام برای شما پیش بیاید، پس برای حل این سخت شما باید این گزینه را غیرفعال کنید. برای اتمام این شغل به راه Settings > Battery بروید و گزینه Low Power Mode را غیرفعال کنید.

مشکل پرتو ندادن استوری اینستاگرام

در اندروید برنامه های مدیریت باتری و گزینه Battery Saver بخش باتری تنظیمات را غیرفعال کنید.

Battery Saver

پیشنهاد میکنیم برای کاربرد بهتر از استوری اینستاگرام با روش ساخت سوال و پاسخ در استوری اینستاگرام آشنا شوید.

حل دشوار لوکیشن در استوری اینستاگرام
برای حل سخت لوکیشن در استوری اینستاگرام مطمئن شوید که زمان و تاریخ گوشی اندروید و آیفون خویش را به راستی به آپدیت خودکار ست کرده اید. برای انجام این شغل به گذرگاه Settings > General > Date & Time بروید و Automatically Update را فعال کنید. در اندروید نیز راه Settings > Date & time را طی و گزینه های Auto date & time و Auto time zone را فعال کنید.

مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام

شما می توانید بعد از حل دشوار خود در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام نظرسنجی و رای گیری بسازید.

نصب مجدد جهت بازداری سیاه شدن استوری اینستاگرام
اگر مشکل استوری اینستاگرام شما هنوز حل نشده است آیکن برنامه اینستاگرام را روی صفحه اصلی گوشی خویش پیدا کنید و آن را نگه دارید حالا روی علامت X بالای برنامه اینستاگرام تپ کنید تا برنامه حذف شود. مجددا برای نصب برنامه اقدام کنید.

سیاه شدن استوری اینستاگرام

در برخی مواقع پیشنهاد میشود که در هنگام نصب دوباره از چند نسخه ذیل تر اینستاگرام بر روی گوشی یا سرویس های جانبی همانند نسخه وب یا ویندوز نیز برای حل شدن دشوار کاربرد کنید.

بعد از نصب مجددا برای ارسال استوری کوشش کنید و حتی استوری ها را تنها برای فهرست دوستان تقریبا خویش در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

آپلود نشدن عکس و کذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام به علت اینترنت ضعیف
اتصال اینترنت ضعیف شما یکی سایر از انگیزه ها آپلود نشدن استوری در اینستاگرام می باشد. استوری ها احتیاج به پیوندیدن اینترنت قوی برای آپلود شدن دارند حتی اگر شما پیوستگی به اینترنت داشته باشید احتمالاً آنقدر قوی نباشد که استوری بتواند آپلود شود. در چهره امکان استوری را حذف کنید و مجددا آپلود کنید. گذرگاه حل دیگر این است که از وای فای به دیتا سوئیچ کنید. در صورتی که با این شغل سخت شما حل شد بعد مشکل به روتر شما بر می گردد. در چهره امکان روتر خود را ریست کنید.

آپلود نشدن عکس استوری اینستاگرام

علاوه بر موارد فوق پیشنهاد میکنیم برای مطمئن شدن از هستی سخت آپلود عکس و فیلم در استوری اینستاگرام از یک اینترنت یا اپراتور دیگر برای پیوست به اینستاگرام کاربرد کنید.

شما می توانید با ۴ روشی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم به استوری اینستاگرام خویش خواست اضافه کنید.

قطع اینترنت برای حل مشکل سیاهی استوری اینستاگرام
از اینستاگرام خارج شوید و پیوست وای فای یا دیتای خویش را قطع کنید. دوباره به اینستاگرام برگردید و سعی کنید استوری را به چهره دستی حذف و دوباره آپلود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بعد از دیدن تعداد بسیار زیاد از اطلاعات ، تقریباً همه فکر نمی کنند که حافظه پنهان پر است و تنها دلیل کم کردن سرعت رایانه آنها است.

اگر مشغول کار با اطلاعات حساسی هستید که می خواهید آنها را پاک کنید ،امکان آن وجود دارد. پاک کردن آن همچنین می تواند به عنوان تلاشی برای رفع مشکلات عملکرد مزاحم با اسکریپت هایی که آنلاین تجربه می کنید ، استفاده شود. و در آخر اینکه ، اگر واقعاً عاشق رایانه جدید هستید ، پاک کردن حافظه نهان حداقل آرامش خاطر را به شما می دهد که رایانه شما بدون درهم و برهم است.

 

در اینجا چند روش مختلف برای پاک کردن حافظه نهان سیستم وجود دارد.

 

نحوه پاک کردن حافظه نهان خود در Google Chrome

پاک کردن حافظه نهان ایجاد شده در Google Chrome یک فرایند ساده و سریع است که اساساً در رایانه های شخصی PC و Mac یکسان است.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 1: به منوی Settings بروید.

شما آن را در فهرست منوی Chrome پیدا خواهید کرد که در کنار نوار آدرس در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

پس از کلیک بر روی Settings ، یک برگه جدید در مرورگر باز خواهد شد ، و نمایی از همه گزینه هایی که می توانید تغییردهید ارائه می دهد. نترسید، ما فقط برای چند مورد به ویژه در اینجا هستیم.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 2: به پایین بروید و روی  Show advanced settings کلیک کنید .

هنگامی که اینجا را کلیک کنید ، یک سری از گزینه های جدید در انتهای این برگه باز می شود. شما باید کلمه"Privacy " را ببینید که نشانگر مکان مناسب شماست. از اینجا گزینه های کمی دارید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 3: برای باز کردن یک پنجره جدید ، روی Content Settings کلیک کنید. این به شما انعطاف پذیری می دهد که چگونه می توانید حافظه نهان مرورگر Chrome را حذف کنید.

 

می توانید داده های ذخیره شده را انتخاب کنید تا اینکه به صورت دستی تصمیم به حذف آن بعداً انتخاب کنید ، یا می توانید Chrome را ببندید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 4: از Content Settings خارج شوید و گزینه کنار آن را پیدا کنید ، Clear browsing data. را انتخاب کنید .

این روش دیگری برای پاک کردن داده های ذخیره شده در مرورگر و با افزودن هارد دیسک به شما می دهد. کاملاً برای شما بستگی دارد که چه چیزی را در اختیار شما بگذارد و چه چیزی در حافظه پنهان شما باقی بماند. حتی می توانید انتخاب کنید که می خواهید موارد حافظه پستی را از بین ببرید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 5: اگر انتخاب خاصی دارید به صورت دستی انتخاب کنید.

 

نحوه پاک کردن حافظه نهان در Firefox

فایرفاکس هم مانند کروم پاک کردن حافظه پنهان از دستگاه شما را به اندازه کافی آسان می کند.

مرحله 1: به منوی Preferences بروید ، روی دکمه منو که در کنار نوار آدرس وب قرار دارد کلیک کنید .

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 2: هنگامی که منوی Preferences ظاهر شد ، روی  burlesque mask کلیک کنید.

burlesque mask  نمایانگر  Privacy است. با کلیک روی آن ، آن دسته باز می شود.

 

مرحله 3: در اینجا ، می خواهید تاریخچه را تغییر دهید تا از تنظیمات سفارشی برای تاریخ استفاده کنید.

به این ترتیب ، می توانید تنظیمات مختلف مربوط به حافظه پنهان را تنظیم کنید. چندین گزینه جدید باز می شوند و به شما امکان کنترل بهتر در حافظه نهان ذخیره شده در سیستم شما را می دهند.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله چهارم: بر روی گزینه مورد نظر خود تنظیم کنید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 5: در داخل منوی Privacy، روی دکمه Settings کلیک کنید.

این گزینه های بیشتری را باز می کند که به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را انجام دهید.

 

نحوه پاک کردن کش مرورگر سافاری :

مرورگر منحصر به فرد Mac-exclusive ارائه دهنده استاندارد روشهای از بین بردن حافظه نهان از سیستم شما است. برخلاف سایر گزینه های محبوب مرورگر ، میانبرهای قابل تقدیری نیز برای این تنظیمات فراهم می کند.

 

مرحله 1: برای شروع کار ، روی " Safari " در گوشه بالا سمت چپ کلیک کرده و گزینه Preferences را انتخاب کنید.

یک پنجره جدید حاوی تنظیمات مرورگر باز خواهد شد که به نظر می رسد با تنظیمات موجود در Firefox بسیار شبیه است.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 2: از اینجا ، می توانید به بخش "Privacy" بروید ، که توسط یک چهره مرموز در تاریکی پوشیده شده است.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 3: پس از آنجا ، می توانید Remove All Website Data ضربه بزنید.

با این کار از همه چیز ذخیره شده در رایانه شما خلاص می شود. این ساده ترین روش برای پاک کردن حافظه پنهان در Safari است.

 

مرحله 3a: یا بر روی دکمه Details کلیک کنید تا دقیقاً مدیریت کنید که کدام سایتها فضای دستگاه شما را می گیرند.

این به شما امکان می دهد تنظیمات برگزیده ذخیره حافظه نهان خود را پایین بیاورید و تنظیم کنید. ما نمی توانیم به شما بفهمانیم که چه کاری باید انجام شود ، اما اگر به دنبال پاک کردن هرچه بیشتر حافظه نهان هستید و مواردی را که مربوط به شما هستند ، نگه دارید ، این راه برای پیشبرد شماست.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 4: برای خلاص شدن از شر تمام داده های ذخیره شده در مرورگر Safari ، در گوشه بالا سمت چپ به Safari کلیک کرده و گزینه Reset Safari را بزنید ... و سپس هر موردی را که می خواهید حذف کنید ، بررسی کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/firefox-chrome2-cache.html



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی فرا می رسد که خلاص شدن از شر رسانه های اجتماعی ، راه حلی است که ما به آن نیاز داریم و ما در این مطلب راه حل خارج شدن از توییتر را به شما آموزش می دهیم.

 

در این مطلب ما دو روش را به شما آموزش می دهیم:

(الف) حذف دائمی توییتر

(ب)غیرفعال کردن موقت توییتر.

 

چگونه حساب توییتر را حذف کنیم؟

چگونه داده ها را از توییتر بارگیری کنیم؟

قبل از اینکه در نهایت توییتر را ترک کنید ، باید تمام داده های خود را از توییتر (توییت ، خاطرات و موارد دیگر) بارگیری کنید و در اینجا یک روش ساده برای انجام این کار وجود دارد:

 

به توییتر بروید و وارد حساب کاربری توییتر خود شوید.

روی Profile خود ضربه بزنید و به گزینه  Settings بروید.

 

آموزش کار با توییتر, شبکه اجتماعی توییتر

غیرفعال کردن حساب توییتر

 

تنظیمات حساب را انتخاب کنید ، روی گزینه Twitter Data Data خود ضربه بزنید و رمز عبور خود را تایپ کنید تا داده ها را دریافت کنید.

 

آموزش کار با توییتر, شبکه اجتماعی توییتر

 

در پی این امر ، توییتر درخواستی را برای همین مورد دریافت می کند و به شما از طریق ایمیل اطلاع می دهد که چه زمان بایگانی آماده بارگیری است.

برای دانلود بایگانی می توانید بر روی لینک موجود در نامه کلیک کنید.

 

غیرفعال کردن توییتر به طور موقت ؟

اگر احساس می کنید می خواهید مدتی از توییتر دور باشید ، می توانید بطور موقت و بدون حذف حساب توییتر خود این کار را انجام دهید. در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی غیرفعال کردن موقت توییتر آورده شده است:

توییتر را باز کنید.

به حساب توییتر خود وارد شوید.

از منوی تنظیمات موجود در زیر گزینه More گزینه Settings and Privacy  را انتخاب کنید.

 

آموزش کار با توییتر, شبکه اجتماعی توییتر

 

بر روی Account ضربه بزنید و گزینه  Deactivate  را انتخاب کنید.

 

آموزش کار با توییتر, شبکه اجتماعی توییتر

 

برای غیرفعال کردن توییتر ، رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

 

غیرفعال کردن توییتر در Android و iOS :

روند غیرفعال کردن توییتر برای کاربران Android و iOS بسیار ساده و شبیه به روشی است که از طریق نسخه وب توییتر انجام شده است:

 شما باید برنامه توییتر را در Android یا iOS باز کنید.

به منوی Settings and Privacy بروید و گزینه Account را انتخاب کنید.

پس از این ، فقط روی گزینه Deactivate ضربه بزنید ، دوباره رمزعبور خود را وارد کنید ، و خارج شوید.

 

نحوه فعال سازی توییتر

روند غیرفعال کردن توییتر روند موقت (فقط 30 روز) است. بنابراین ، شما می توانید هر روز ، به سادگی با ورود به حساب توییتر خود 30 روز قبل از غیرفعال کردن به توییت خود بازگردید.

 

چگونه دائماً توییتر را حذف کنیم :

اگر تصمیم گرفته اید که توییتر را دائما حذف کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این نیست که تا 30 روز پس از غیرفعال کردن حساب خود وارد حساب توییتر خود نشوید. پس از عبور از جدول زمانی "30 روز" ، توییتر به طور خودکار حساب شما را برای همیشه حذف می کند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/delete-twitter2-account.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()