نوشته شده توسط : ساحل

VOIP مخفف عبارت Voice Over IP که به معنی صدا بر روی بستر IP و یا شبکه های کامپیوتری است . به زبان ساده تر تکنولوژی VoIP از ذیل ساخت شبکه آی پی یا همان شبکه های کامپیوتری برای انتقال صوت استفاده می کند و ارتباطات صوتی را روی شبکه بر پایه IP انتقال می دهد .بر خلاف انگاشت برخی ، شبکه آی پی لزوماً به معنای اینترنت نمی باشد و سیستم VoIP می تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه های داخلی (LAN) شرکت ها و سازمان های گوناگون پیاده سازی شود و از امکانات گوناگون و پیشرفته آن بهره‌گیری رو کرد . به راستی یک مرکز تلفن VoIP می تواند جایگزین سانترال های سنتی و کهن می شود که نه فقط تمامی امکانات یک سانترال درونی را ارائه می دهد بلکه بسیاری از محدودیت های سانترال آنالوگ را ندارد و امکانات بسیار بیشتری را به شما ارائه می دهد .

امروزه حتی مخابرات برای انتقال ترافیک تلفن از یک مرکز مخابراتی به مرکزی سایر و یا حتی استانی سایر به جای به کارگیری ذیل ساخت جفت سیم مسی از تکنولوژی VoIP کاربرد می کند .

 

زیر ساخت مورد احتیاج جهت تاسیس یک مرکز تلفن VoIP :
برای تاسیس یک مرکز تلفن VoIP بیچارگی به هیچ نوع سیم کشی اضافه نیست و به راستی سیستم VoIP از همان کابل کشی شبکه کامپیوتری(LAN) استفاده می کند . بنابراین در ساختمان های نو ساز نیازی به سیم کشی تلفن نمی باشد . تمامی تجهیزات VoIP تحت شبکه می باشند و از همان پورت های موجود سوئیچ شبکه بهره‌گیری می کنند و حتی نیازی به افزودن سوئیچ شبکه و افزایش پورت های آن نیست .

 

 

 

برخی از مزایای سیستم های تلفنی ویپ :
مدیریت سیستم ویپ عموما به چهره Web Base و از راه رابط ساده گرافیکی اتمام می شود .

با به کارگیری سیستم ویپ هر کاربر می تواند به سادگی شماره درونی خویش را به میز جدید خویش منتقل کند .

در اکثر سیستم های تلفنی تحت شبکه محدودیتی در انتخاب برند هستی ندارد و در یک شبکه VoIP ساز و برگ با برندهای گوناگون با استفاده از یک استاندارد و پروتکل مشترک بین ساز و برگ ویپ به نام SIP می توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برپا کنند . همچنین شما می توانید از چندین مدل و چندین برند تلفن در یک پروژه بدون حقیر ترین مشکلی بهره‌گیری نمایید .

در VoIP تمام تنظیمات و دگرگونی ها بدون نیاز به حضور فیزیکی کارشناس و از طریق بعید قابل سپریدن است .

افزایش گنجایش در تعداد درونی ها و یا در خطوط شهری به راحتی و بدون محدودیت امکان پذیر است .

در سیستم های تلفنی تحت شبکه بیچارگی به سیم کشی مجزا نمی باشد و می توانید از همان بستر شبکه کامپیوتری کاربرد نمایید .

 

ویژگی های ویپ به طور چکیده دربرگیرنده موارد زیر می شود :
سیستم پاسخگوی خودکار IVR یا همان منشی دیجیتال

قابلیت توزیع پیام های مختلف برای زمان های خاص

قابلیت ضبط مکالمات

امکان راه اندازی صف انتظار زمانی که تعداد خط ها و تماس های ورودی شما از تعداد اپراتورهای پاسخگو بیشتر است .

گزارش گیری از تمام تماس ها

منبع : 

https://avashnet.com/voip/



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز احداث مرکز داده بزرگ جنوب کشور در شیراز با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی همراه اول خبر داد. به‌گفته‌ی محمد جواد آذری جهرمی، این مرکز داده با ۳۰۰ رک ظرفیت، پنج برابر بزرگ‌تر از مرکز داده فعلی شیراز است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی اضافه کرد که مرکز داده بزرگ جنوب کشور  می‌تواند به مرکز اصلی فناوری اطلاعات کشور تبدیل شود و همچنین زیرساخت‌های لازم برای کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال را فراهم ‌کند.

به گزارش همراه اول، پروژه ایجاد دیتاسنتر بزرگ جنوب کشور ماه گذشته آغاز شده و قرار است ظرف مدت ۱۸ ماه تکمیل شود. همراه اول می‌گوید احداث این مرکز، اقدامی در راستای پیاده‌سازی ظرفیت‌های لازم برای اجرای سرویس‌های شبکه ملی اطلاعات است و ظرفیت چشم‌گیری برای استارتاپ‌ها، زیرساخت‌های ابری و کمک به تحقق رویای دیجیتال ایرانیان جنوب کشور ایجاد خواهد کرد.

البته این پروژه متفاوت از پروژه‌ی «ابر ایران» است که در نظر دارد زیرساخت‌های مراکز داده استانی در هشت استان را که در دست سازمان فناوری اطلاعات بودند، دراختیار دو کنسرسیوم برنده در مزایده قرار دهد تا خدمات ابری را در شهرهای تبریز، مشهد، قم، همدان، شیراز، اصفهان، اهواز و کرج توسعه دهند.

منبع : 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369137-datacenter-south-iran-shiraz-mci-investment/

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شماری از کاربران در ساعات اخیر متوجه شده‌اند که اینستاگرام و واتساپ برای‌شان کار نمی‌کند. به‌گزارش سی‌نت، بررسی‌ها نشان می‌دهد اختلال جهانی در اینستاگرام و واتساپ و فیسبوک مسنجر ایجاد شده است. مطابق داده‌های DownDetectorَ، قطعی سه سرویس تحت مدیریت فیسبوک نخستین بار در ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران اتفاق افتاده است. 

کاربران گفته‌اند به‌هنگام تلاش برای ارسال پیام در واتساپ و فیسبوک مسنجر به خطا برخورده‌اند. اپلیکیشن اینستاگرام پست‌های جدید را نشان نمی‌دهد و خطای «عدم تازه‌سازی فید» روی صفحه ظاهر می‌شود. فیسبوک فعلا به درخواست خبرنگاران برای شفاف‌سازی در این زمینه پاسخ نداده است. بسیاری از مردم در ساعات گذشته مباحث مختلفی درباره‌ی قطعی واتساپ و اینستاگرام در توییتر مطرح کرده‌اند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/software-application/369152-instagram-whatsapp-facebook-messenger-down/

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دنیای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی می باشد به همین دلیل هر کسب و کاری به دنبال به روز شدن و یافتن یک جایگاه گزیده تر در بازار های مختلف می باشد . از آنجایی که تکنولوژی و تکنولوژی با اینترنت سروکار دارد از این رو مشاغل گوناگون نیز به این مکان روی آورده اند . مشاغل گوناگون برای آنکه در اینترنت حضور یابند یا باید صاحب یک وب سایت باشند یا در شبکه های مجازی حساب کاربری و صفحه داشته باشند همچنین می توانند همه اینها را در ساحل هم داشته باشند . دیدن مردم به سایت ها نسبت به شبکه های اجتماعی زیاد بهتر می باشد . زیرا آنها را مطمئن تر می بینند . به همین انگیزه است که در سنه های اخیر شرکت های طراحی سایت در سراسر گیتی پدید آمده اند . حتی در ایران نیز کمپانی های طراحی سایت بسیاری راه اندازی شدند .

طراحی سایت
برای آنکه بتوانید در فضای اینترنت جایگاهی داشته باشید بهترین روش داشتن سایت می باشد . برای طراحی سایت نیز بهتر است به یک شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید . برخی از افراد ترجیح می دهند طراحی سایت خویش را به افرادی غیر از شرکت ها پسپارند زیرا این افراد معمولا خرج های اقلیت نسبت به کمپانی ها دریافت می کنند . ولی این شغل زیاد خطرناک می باشد . زیرا این افراد هیچ مجوزی برای کار و جنبش خویش ندارند و بعدها امکان دارد به طریق های مختلفی از مشتریان خویش خرج های اضافی دریافت نمایند . برای طراحی سایت طریق های مختلفی هستی دارد بسته به نوع سایت و قیمت ، طراحان و برنامه نویسان برای شما سایت طراحی می کنند . وانگهی هر کدام از راه های طراحی سایت زمانی ویژه به خویش را دارد . احتمالاً یک نوع سایت در یک ماه به شما تحویل دیتا شود یا چه بسا یک هفته . اما تند ترین طریق طراحی سایت کدام روش می باشد ؟

به طور معمول خرج های طراحی سایت نسبتا زیاد می باشد از این جهت بسیاری از کسان جرات مراجعه به کمپانی های طراحی سایت را ندارند همچنین می خواهند به سرعت سایت خویش را تاسیس نمایند .در اینجا به آنها توصیه می شود از قالب های آماده و سایت ساز ها بهره‌گیری نمایند. استفاده از این مسیر ها مزایا و معایبی دارد که به شرح آنها می پردازیم .

استفاده از قالب های آماده و سایت سازها برای طراحی سایت
استفاده از قالب های حاضر برای طراحی سایت در سال های ماضی بسیار رواج داشت و کمپانی های طراحی سایت نیز از این شغل برای طراحی سایت مشتریان خود استفاده می کردند . البته امروزه نیز از این گذرگاه برای طراحی سایت بهره‌گیری می کنند . میلیون ها قالب آماده رایگان و غیر مجانی هستی دارد که شما می توانید با برگزیدن هر کدام ، آن را برای خویش کنید .

استفاده از قالب های آماده مزایای بسیاری دارد که مایه جذابیت آنها شده است مهمترین آنها سرعت و بها پایین می باشد . با برگزیدن یک قالب آماده می توانید آن را به سرعت برای سوداگری خویش راه اندازی نمایید . وانگهی سایت شما همانی می شود که در قالب حاضر مشاهده کرده اید . تنوع در قالب های حاضر بسیار بسیار می باشد . همانطور که گفتیم میلیون ها قالب حاضر وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع سوداگری و نوع سایتی که می خواهید یکتا از آنها را برگزیدن نمایید.

سریع ترین روش طراحی وب سایت چیست

در اغلب سایت ها که قالب حاضر ارائه می دهند آنها را دسته بندی کرده اند لغایت شما بسته به نوع سایت برگزیدن نمایید .

یکی سایر از مزایای به کارگیری قالب آماده بها پایین آن می باشد . با توجه به این که سایتی که شما می خواهید دیگر نیازی به طراحی و برنامه نویسی ندارد بعد بها آن بسیار ارزان تر از طریق سایر می باشد . این گونه سایت ها بدست نرم افزارهای گوناگون طراحی شده اند . این سایت ها برای آن دست از کسب و کارهایی که نوپا هستند و همچنین بودجه کافی برای طراحی سایت ندارند مقرون به صرفه است .قالب های حاضر بیشتر جذاب و متنع می باشند و بیننده را به خوبی جذب می نمایند .

برای آن بخش از افرادی که دانشی در ارتباط با طراحی سایت ندارند به کارگیری این قالب ها می تواند مفید باشد . بعد در کل می نا گفت اگر به تعقیب یک سایت با بها ذیل هستید و می خواهید به سرعت آن را داشته باشید از قالبی حاضر استفاده نمایید . ولی به کارگیری قالب آماده عاری از عیب نیست.

با اینکه قالب های آماده جذاب هستند اما امکان دارد قالب انتخابی شما توسط یک شرکت سایر نیز کاربرد شده باشد . با استفاده از قالب حاضر تارنما شما سایر منحصربفرد نخواهد بود . قالب های حاضر برای سایت های کبیر به هیچ وجه رهنمود نمی شود . پس از مدتی اگر بخواهید به ظاهر سایت خویش تصویر یا نوشته ای اضافه نمایید با دشواری ها زیادی روبه رو خواهید شد . زیرا تغییر ظاهری قالب ها الی حدی امکان دارد و می طاقت گفت غیر قابل تغییر می باشند .

همچنین قالب های حاضر را الی حدی مری طاحی سایت سریع نا بهینه رو کرد . بهینه سازی برخی از فاکتورهای سئو در قالب های حاضر شدنی نمی باشد . به همین دلیل این بخش از سایت ها مورد علاقه موتورهای جست و جو نیستند و در آخر اینکه قالب های آمده بیشتر امنیت سازی نشده اند و استفاده از آنها با خطراتی به اتفاق خواهد بود .

یکی دیگر از راه های ساخت سایت مقرون به صرفه و در موعد محدود به کارگیری سایت سازها می باشد . برپایی سایت به وسیله سایت سازها امثال ساخت وبلاگ ها می باشد . به کارگیری سایت ساز ها نسبت به استفاده از قالب های آماده بهتر می باشد . طراحی سایت با این شیوه دستورکار های ویژه خویش را دارد البته دربایستن به هیچ پیش گویه و دانشی ندارد در هر سایت سازی شیوه طراحی سایت گام به گام به شما گفته می شود . این شیوه نیز هم مقرون به صرفه می باشد هم در مدت زمان کمتری سایت شما ساخته طراحی می گردد . با این که امکان گسترش وب در سایت از ها نسبت به قالب های آماده اغلب می باشد ولی مفتوح هم احتیاج بسیاری از سایت ها بر طرف نمی گردد . سایت ساز ها بسیاری از فاکتورهای سئو را رعایت نمی کنند . به همین علت امکان دارد شما همه فاکتور ها را در سایت رعایت کنید اما هیچ نتیجه ای در موتور جست و جو مشاهده نشود .

طراحی وب سایت در زمانی کوتاهی توسط دارکوب
همانطور که گفته شد استفاده از قالب های حاضر و همچنین سایت ساز ها هم به صرفه است و هم در مدت موعد اقلیت انجام می گیرد اما طبق گفته ها معایب آن بسیار بیشتر می باشد . این نوع طراحی سایت فقط برای سایت ها و کسب و کارهای کوچک مناسب می باشد . شما اگر سایت کوچکی برای خود می خواهید و مطمئن هستید که بعدها نمی خواهید سایت را توسعه و تغییر بدهید ، می توانید از این روش ها بهره‌گیری کنید .

در شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی سایت به سرعت انجام می گیرد ولی به روشی دیگر ، در سایت دارکوب قالب های متنوع و مختلفی وجود دارد . مشتری با انتخاب هر یک از قالب ها می تواند در کمینه موعد شدنی سایت خود را تحویل بگیرد طراحان دارکوب قالب های انتخابی مشتری را از پایه طراحی می کنند . در این صورت بسیاری از دشواری ها که در سایت ساز ها و قالب های حاضر هستی دارد حل می شود .

سریع ترین طریق طراحی تارنما چیست

همانطور که در تصویر تماشا می کنید با مراجعه به صفحه فروشگاه قالب دارکوب با جست و جوی مترقی قالب باره عقیده خود را برگزیدن نمایید .

شما با این روش می توانید تارنما خویش را هر سررسید که مایل بودید ارتقا و توسعه دهید . سایت شما از نخست امنیت سازی می گردد و همچنین فاکتور های سئو از ابتدای طراحی در آن لحاظ می گردد .هزینه این طریق چه بسا اندکی از دو شیوه گفته شده اغلب باشد ولی برتری های خویش را دارد .

جمع بندی
توصیه ما به شما این است که از سایت سازها و قالب های حاضر کاربرد نکنید زیرا مشکلات زیادی را در حین شغل با آنها به اتفاق خواهید داشت . با مقداری هزینه اغلب می توانید یک قالب را انتخاب کرده و طراحان آن را از پایه طراحی کنند . همچنین پشتیبان های کمپانی دارکوب در تمام طول هفته و در هر ساعتی در صورت بروز دشوار به شما کمک خواهند کرد. در ضمن آموزش کار با کنترل پنل سایت را به شما خواهند داد .



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هروقت با خودتان فکر کردید تکنولوژی به خط آخر رسیده و دیگر شاهد پیشرفتش نخواهیم بود بدانید سخت در اشتباهید. قطار تکنولوژی روز به روز با سرعت بیشتری به مسیرش ادامه می‌دهد. این روزها شاهد خلق گجت‌هایی هستیم که پیش‌تر در فیلم‌های هالیوودی دیده بودیم. تا همین چند سال گذشته چیپست‌هایی که درون مغز قرار می‌گیرند مختص فیلم‌های سایبرپانکی بودند. اما ایلان ماسک و کمپانی نورولینک آن‌ها را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کردند. البته تاریخچه چنین چیپست‌هایی به سال‌ها پیش برمی‌گردد. از این دستگاه‌ها برای بهبود شنوایی و کنترل بیماری پارکینسون استفاده می‌شود. اما نورولینک با تمام این موارد متفاوت است.

تماشای ویدیو از آپارات:

 

 

 

 

 

 

نورولینک می‌تواند به ما اجازه دهد اطلاعات مغزمان را دانلود یا اطلاعات مورد نظرمان را روی آن آپلود کنیم! تصور کنید می‌خواهید به یک کشور جدید سفر کنید. دیگر نیازی نیست بابت ندانستن زبان کشور مقصد نگران باشید. حتی لازم نیست به این فکر کنید که ممکن در خیابان‌های این کشور گم شوید. با استفاده از این چیپست می‌توانید اطلاعات محیطی یکی از ساکنین کشور مقصد را دریافت کنید. آپلود این اطلاعات روی نورولینک شما باعث می‌شود تمام اطلاعات محیطی وارد مغزتان شود. حال انگار نه انگار که تابحال به این کشور سفر نکرده بودید.

البته هنوز زمان زیادی باقی مانده تا نورولینک قادر به انجام چنین کارهایی باشد. در حال حاضر نورولینک تلاش می‌کند تا عمل جراحی کار گذاشتن این چیپست به ساده‌ترین شکل ممکن پیش برود. کار گذاشتن الکترودهای نورولینک آنقدر حساس است که این وظیفه به یک ربات مخصوص سپرده شده. زخم این جراحی فقط ۸ میلی‌متر است و اصلا به سختی می‌توانیم آن را یک عمل جراحی بدانیم. تمام اطلاعات نورولینک از طریق کامپیوتری که پشت گوش شما قرار می‌گیرد به یک کامپیوتر یا حتی گوشی هوشمند شما فرستاده می‌شود. حال شمایید و دنیای نامتناهی مغزتان که می‌توانید اطلاعاتش را آنالیز و بررسی کنید. اگر دوست دارید بدانید این چیپست چطور کار می‌کند، در این قسمت از مستند دیجیاتو همراهمان باشید. 

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چند روز پیش، گرایمز، موزیسین و همسر ایلان ماسک، همراه با برادرش به فروش چند انیمیشن روی وب‌سایتی به نام Nifty Gateway پرداخت. از برخی انیمیشن‌ها تنها یک مورد وجود داشت و سایرین نیز نسخه‌هایی محدود با موجودی چند صدتایی بودند. تمام این انیمیشن‌ها ظرف ۲۰ دقیقه به فروش رفتند و در مجموع ۶ میلیون دلار برای گرایمز و برادرش درآمدزایی کردند.

علی‌رغم قیمت‌گذاری گزاف‌شان، هرکسی (با یک راست کلیک ساده) قادر به تماشا یا ذخیره یک کپی از این ویدیوها است و در نهایت شاهد فرشتگانی خواهید بود که بر فراز مریخ، زمین و مناظر خیالی پرواز می‌کنند. به جای دریافت یک کپی از فایل‌ها، خریداران مشتاق نوعی جواز خاص و قابل انتقال به نام «توکن غیر قابل معاوضه - Non-Fungible Token» (یا به اختصار NFT) دریافت کردند. اما آنچه آن‌ها حقیقتا بابتش پول دادند، نوعی سند بود - و همینطور امکان فروش آن سند به شخصی دیگر.

NFTها پاسخی فرهنگی به ایجاد کمیابی در اینترنت هستند و منجر به تولید نوع جدیدی از محصولات دیجیتال می‌شوند. این توکن‌ها دارند راهشان را به قلمروی هنر فرادست، موسیقی راک و حتی بازارهای انبوه مانند کارت‌های کلکسیونی مجازی NBA باز می‌کردند. در این مسیر نیز، برخی افراد خاص ثروتمند خواهند شد.

توکن‌های غیر قابل معاوضه چطور کار می‌کنند؟

 

 

 

NFTها جوازهایی دیجیتال هستند که به شخص اجازه می‌دهند روی متعلقاتی خاص، ادعای مالکیت کند و در عین حال به انتقال یا فروش آن‌ها بپردازد. امنیت این جوازها در گروی تکنولوژی بلاکچین است و از این نظر‌، کارکردی شبیه به بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دارند.

بلاکچین جایگزینی تمرکز زدایی شده برای دیتابیس‌های متمرکز است. بلاک‌چین‌ها معمولا اطلاعات را در قالب فرم‌های رمزنگاری شده در سراسر یک شبکه همتا-به-همتا ذخیره می‌کنند و به این ترتیب، هک کردن یا دستکاری آن‌ها کاری بسیار دشوار خواهد بود. به همین خاطر است که بلاکچین‌ها یک تکنولوژی ایده‌آل برای نگهداری سوابق مهم به حساب می‌آیند.

تفاوت کلیدی میان NFTها و رمزارزها اینست که پول‌های دیجیتال اجازه معاوضه را می‌دهند، هرکسی می‌تواند بیت‌کوین استخراج کند و به معاوضه آن با دیگر بیت‌کوین‌ها بپردازد. NFTها ذاتا غیر قابل معاوضه هستند و اساسا نقش پایشگری برای زنجیره مالکیت متعلقاتی خاص را ایفا می‌کنند. NFTها طراحی شده‌اند تا نمایانگر ادعای مالکیت انحصاری بر متعلقات باشند.

و اینجاست که موضوع عجیب می‌شوند. NFTها برای ادعای «مالکیت» بر متعلقات دیجیتالی استفاده می‌شوند که به راحتی می‌توان آن‌ها را کپی-پیست کرد و به اشتراک گذاشت - مانند یک فیلم، تصاویر JPEG یا هر فایل دیجیتال دیگری.

پس کپی دیجیتالی اورجینال معتبر چیست؟

 

 

 

در دنیای آنلاین، توصیف اعتبار و مالکیت بسیار دشوار است. فرهنگ اینترنت و خود اینترنت در تمام دوران با کپی، پیست و ادغام محتوا پیش رفته تا فرم‌هایی تازه از کار خلاقانه معتبر به دست آید.

در سطح فنی، اینترنت اساسا سیستمی بهینه و آزاد برای برداشتن زنجیره‌ای از صفر و یک‌ها از روی این کامپیوتر و دسترسی‌پذیر کردن آن‌ها روی کامپیوتری متفاوت در جایی دیگر بوده است. محتویاتی که به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند، معمولا آن چیزی هستند که اقتصاد دانان نام «کالاهای غیر رقابتی» را برایشان انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، تماشا، اشتراک‌گذاری یا ادغام محتوا از سوی یک شخص، به هیچ طریقی مانع انجام همین کار از سوی اشخاص دیگر نمی‌شود.

اشتراک‌گذاری مداوم باعث می‌شود که مقادیر نامحدودی از محتوا برای تماشا، اشتراک‌گذاری،‌ کپی کردن یا بازتولید کردن وجود داشته باشد و یک اقتصاد مبتنی بر وفور شکل می‌گیرد که فرهنگ آنلاین بر آن سوار است.

تیک‌تاک ذاتا بر مبنای بازتولید لوپ‌های صوتی با جلوه‌های بصری به ظاهر بی‌پایان اما در عین حال منحصر به فرد استوار شده و تمام این محتویات، ورژنی تقلیدی از چیزی دیگر اما با متغیرهای لایتنهایی هستند. در توییتر، توییت‌ها تنها به اندازه‌ای که ری‌توییت می‌شوند ارزش دارند. اخبار جعلی تنها به این خاطر وجود دارند که الگوریتم فیسبوک تصمیم به افزایش انگیجمنت آن‌ها از طریق اشتراک‌گذاری‌شان می‌گیرد و همین باعث می‌شود اشتراک‌گذاری باز هم بیشتر شود.

اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد

 

 

 

طول عمر محتوای دیجیتال، بر میزان توانایی آن در گسترده شدن متکی است. لیبرال‌های سایبری در اینترنت یک شعار برای توصیف این موضوع داشتند: اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد. تلاش برای جلوگیری از انتشار اطلاعات در فضای آنلاین، تاریخچه‌ای طولانی از زیر پا گذاشتن جنبه‌های مختلف تکنولوژی مانند رمزنگاری را به نمایش درآورده است.

NFTها اما کدها و فرهنگ را کنار یکدیگر می‌آورند تا فرمی تازه از کنترل را شکل دهند که متکی بر قانون یا انهدام سیستم‌های پیشین نیست. این توکن‌ها نوعی «اعتبار» را در جهانی که همه‌چیز آن قابل اشتراک‌گذاری است به وجود می‌آورند.

گام بعدی چیست؟

حدودا ۴۰ سال پیش، ویلیام گیبسون، نویسنده علمی-تخیلی کانادایی، فضای سایبری را «توهمی توافقی» توصیف کرد که در آن میلیاردها کاربر به این توافق نظر رسیده‌اند که جهان آنلاین، واقعی است. NFT این موضوع را به سطحی تازه می‌برد: توکن‌ها این توهم توافقی را به وجود می‌آورند که فلان زنجیره از صفر و یک‌ها متفاوت بوده و معتبرتر از آن زنجیره از صفر و یک‌های دقیقا مشابه ظاهر می‌شود.

NFT قرار است توهمی مشترک از نایابی را به جهانی که در آن محتوا به وفور یافت می‌شود بیاورد. کمبود خریدار هم وجود ندارد: بازار NFT به همین زودی صدها میلیون دلار می‌ارزد.

آیا NFTها آنقدر متمایز ظاهر می‌شوند که کارکرد اینترنت را عوض کنند؟

 

 

 

کارکرد حقیقی NFT ها، ایجاد تفاوتی ملموس میان خالقان محتوا و مصرف‌کنندگان محتوای آنلاین و همینطور آن‌ها که توانایی پرداخت پول برای تولید محتوا یا ادعای مالکیت بر آثار «معتبر» را دارند است. اینترنت روند تولید محتوا را تمرکز زدایی کرده است، اما NFT ها می‌خواهند به فرهنگ توزیع محتوا شکلی مجددا متمرکز ببخشند.

NFT ها فرآیند مبادله پول قابل معاوضه با اعتبار غیر قابل معاوضه را تسهیل می‌کنند. البته که این اتفاقی تازه نیست و پیشتر مشابه‌ آن در بسیاری از صنایع، به خصوص صنعت هنر اتفاق افتاده است. اینکه فرهنگ-کد NFT ها چطور به تکامل خواهد رسید برای هیچکس واضح نیست، اما در حال حاضر NFT ها در حال ایجاد راه‌هایی تازه برای درآمدزایی هستند.

در نگاه نخست، این بدان معناست که هنرمندان در هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بابت اثر قابل کپی و پیست خود پول دریافت کنند. اما تعیین قوانین جهان‌شمول برای پرداخت پول در ازای محتوا حداقل تا به امروز آنقدرها آسان نبوده است: برای مثال می‌توانید به پرداختی‌های اندکی فکر کنید که موزیسین‌ها از سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای دریافت می‌کنند.

NFT ها ضمنا به خاطر مصرف انرژی فراوان مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، زیرا روند رمزنگاری توکن‌ها نیازمند انبوهی از قدرت کامپیوتری است. بنابر محاسبات CryptoArt، قدرت پردازشی مورد نیاز برای ساخت NFT برای هر یک از انیمیشن‌های گرایمز، با الکتریسیته لازم برای جوشاندن ۱.۵ میلیون کتری برقی برابری می‌کرد و ۷۰ تن کربن‌ دی‌اکسید نیز تولید شده است. بعید می‌دانیم بهایی که نسل‌های بعدی باید بپردازند در ارزش کنونی این بازار دخیل شده باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این سند چک لیستی ارائه شده است که می‌توان از آن درهنگام طراحی یا مقاوم سازی اتاق سرورهای کوچک تا متوسط استفاده کرده و به واسطه‌ی آن و با توجه به استانداردهای اتاق سرور از منابع مهم شبکه محافظت نمود.

در هنگام طراحی اتاق سرور از این چک لیست استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا از منابع مهم شبکه، بویژه در هنگام قطع برق، آتش سوزی، سیل و دیگر شرایط اورژانسی محافظت کنید. برای اتاق سرور استاندارد مشاهده مقالات بیشتر در این خصوص نیز می توانید به وب سایت شرکت دانا پرداز مراجعه نمایید.

مشخصات عمومی محیط اتاق سرور استاندارد
مشخصات اتاق
عایق بودن دیوارها، سقف و درها در برابر صدا
بدون هیچ پنجره ای به خاطر امنیت و صدا
سقف دو متر و هفتاد سانتی متر
کف پوش آنتی استاتیک ( بدون موم ) برای کف کاذب
درها با پهنای یک متر و ده تا یک متر و بیست و ارتفاع حداقل دو متر و نیم
چیدمان تجهیزات به صورت استاندارد در اتاق سرور
رک ها با فاصله کافی طبق مشخصات هر تولید کننده : حداقل یک متر و ده سانتی در اطراف هر وسیله و یک متر و بیست در راهرو بین رک ها
رک های کامپیوتر مقاوم در برابر زلزله و اتصال به زمین مناسب
حداکثر شدت میدان الکتریکی تجهیزات three hundred وات در 30 سانتی متر مربع
حداقل یک تلفن
پیشگیری از آتش سوزی با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم اطفای حریق کافی : سیستم هشدار دهنده توصیه می شود.
افزایش احتمال آتش سوزی در صورتی که کابل ها یا سیستم های خنک کننده در مکانی یکسان در سقف یا در کف ترکیب شوند.
سیستم خنک کننده با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم توزیع هوا در کف اتاق پیشنهاد می شود: سیستم های داکت بندی شده مورد قبول هستند

در هر کدام از این سیستم ها، رک ها در پیکر بندی راهرو گرم /راهرو سرد قرار میگیرند.
اگر در زیر کف قرار دارد، حداقل ارتفاع 60 سانتی متر باشد و کف کاذب برای تحمل وزن رک های سرور، تجهیزات بالا برنده و متحرک طراحی شده باشد.
نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

ابزاری ضروری برای تیم IT سازمان

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

سیستم های تهویه مطبوع اتاق سرور استاندارد
تهویه هوا(AC)
سیستم ویژه اتاق با رطوبت کنترل شده، می باشد.
مستقل بوده و به سیستم ساختمان اصلی متصل نیست.
دمای 22 درجه سانتی گراد و رطوبت 45% RH
دستگاه حداقل a hundred and twenty سانتی متر از سیستم رک کامپیوتر فاصله دارد، به این خاطر که تقطیر یا نشتی‌های دیگر به تجهیزات کامپیوتری آسیب نزند و دسترسی برای تعمیر ونگهداری ممکن باشد.
دستگاه از سیستم آب سرد محوطه ،اگر موجود باشد، استفاده می کند. معیارهای طراحی: دمای آب ورودی eight درجه سانتی گراد و خروجی sixteen درجه سانتی گراد.
برنامه ریزی مواجهه با حوادث در اتاق سرور استاندارد
نصب افزودگی کافی
اطمینان از وجود سیستم های خنک کننده بکاپ.
تجهیزات تهویه مطبوع در قالب طرح N+1
قابلیت بسط و ارتقا کافی، آنالیزشده و طراحی شده توام با سیستم های مکانیکی و الکتریکی
قابلیت خاموش کردن خودکار سیستم ها بر اساس مانیتورینگ دمای هوا
محاسبه زمانی که هنگام صدمه دیدن سیستم خنک کننده در طی آن دمای اتاق بالا می رود.
طرح مناسب برای حذف آب ناشی از تقطیر کولرها، بوسیله نیروی گرانش یا پمپ
سیستم های الکتریکی با توجه به استانداردهای اتاق سرور
ظرفیت و کیفیت
پنل های مجزا و اختصاص یافته برای تجهیزات کامپیوتری و HVAC.
بررسی دقیق قدرت مورد نیاز تجهیزات برق اظطراری.
عدم وجود تجهیزات گرمایشی در این مکان
طراحی مناسب PDU ها برای هر رک
اطمینان از وجود سیستم ارت مناسب.
وجود ژنراتور های برق مستقل از دیگر بخش های ساختمان
آلارم ها و امنیت با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم های هشدار دهنده
مانیتورینگ 24 ساعته شرایط محیطی و آگاهی بلادرنگ از بروز شرایط محیطی نا مناسب. سیستم مانیتورینگ بینا می تواند این وظیفه را برعهده بگیرد.
مانیتورینگ پارامترهای متعدد سیستم های UPS و PDU و اطمینان از سطح عملکرد آنها با توجه به استانداردهای اتاق سرور. سیستم مانیتورینگ بینادارای امکانات و قابلیت های متعددی برای این منظور می باشد.
مانیتورینگ کلیه تردد های صورت گرفته با اتاق سرور و شناسایی ورود های غیر مجاز



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام از اعتراضات گسترده کاربران به تغییر شرایط استفاده از سرویس واتس‌اپ سود برده و شاهد افزایش شمار کاربرانشان در روزهای اخیر بوده اند.

 

تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد شمار کاربران جهانی این پیام رسان از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

 

برایان اکتون که یکی از موسسان واتس‌اپ بوده و پس از فروش این اپلیکیشن به شرکت فیس بوک، آن را ترک کرد و یکی از موسسان بنیاد سیگنال شد، درباره دیتای مربوط به سیگنال توضیح نداد و تنها اعلام کرد که رشد این برنامه در روزهای اخیر عمودی بوده است.

 

اکتون در ایمیلی به رویترز گفت: ما هفته گذشته شاهد رشد کم سابقه ای بودیم و به دلیل این رشد بالا علاقمند به یافتن افراد بااستعدادتری هستیم.

 

سیگنال روی بهبود قابلیتهای چت ویدیویی و گروهی کار می کند تا بتواند با واتس‌اپ، تیمز مایکروسافت و سایر اپلیکیشنهای کنفرانس ویدیویی که به بخش ضروری از زندگی روزمره افراد در یک سال گذشته تبدیل شده اند بهتر رقابت کند.

 

طبق اعلام شرکت تحلیل آمار "سنسور تاور"، سیگنال طی هفت روز گذشته توسط ۱۷.۸ میلیون کاربر دانلود شده که رشد ۶۲ برابری نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. در مقابل واتس‌اپ در همین مدت توسط ۱۰.۶ میلیون کاربر دانلود شد که ۱۷ درصد کاهش داشته است.

 

مدافعان حریم خصوصی با اشاره به سابقه ضعیف فیس بوک در حمایت از منافع مصرف کنندگان وقتی پای کنترل دیتای آنها پیش می آید، از تغییرات واتس‌اپ انتقاد کرده و بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند کاربران به پلتفرمهای دیگر کوچ کنند.

 

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068688.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 خط‌ونشان واتس‌اپ برای کاربران، به تصمیم جمعی برای خروج از این پیام‌رسان منجر شد. اپلیکیشن واتس‌اپ در یک اولتیماتوم، شرط ادامه سرویس‌دهی را اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با فیس‌بوک تعیین کرده است. کاربران اما به این رفتار قلدرمآبانه اعتراض نشان دادند. مدیران واتس‌اپ و فیس‌بوک درباره این اولتیماتوم، بیانیه جدید دادند. 

 

تردید درباره پذیرش شرایط جدید واتس‌اپ برای حریم خصوصی یا ترک این اپلیکیشن و نصب پیام‌رسان‌های جایگزین، دغدغه‌ای است که این روزها ذهن کاربران این اپلیکیشن را درگیر کرده است. با وجود آنکه در ابتدای امسال پیام‌رسان واتس‌اپ با داشتن ۲میلیارد کاربر فعال، عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا را از آن خود کرد، اما به نظر می‌رسد حواشی اخیر اولتیماتوم این اپ به کاربران، برای پذیرش شرایط جدید اشتراک‌گذاری داده‌هایشان با فیس‌بوک، محبوبیت این پیام‌رسان را متزلزل کرده است. فیس‌بوک (شرکت مادر واتس‌اپ) امیدوار است از محبوبیت واتس‌اپ بهره‌برداری کرده و به تبلیغات‌کنندگان اجازه دهد از طریق این اپلیکیشن تماس بیشتری با مشتریان داشته باشند.

 

فیس‌بوک اعلام کرده شرایط جدید شامل حساب‌های کاربری در انگلیس یا اتحادیه اروپا نمی‌شود. اما خارج از اروپا کاربران باید با اشتراک‌گذاری اطلاعات خود با زیرمجموعه‌های فیس‌بوک موافقت کنند. این اطلاعات شامل  شماره تماس‌ها و اطلاعات پروفایل بوده و محتوای پیام‌ها را دربرنمی‌گیرد. سخنگوی این غول فناوری تایید کرد که به روزرسانی سیاست‌های حریم خصوصی در صنعت متداول است و این شرکت همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

 

  شفاف‌سازی درباره اشتراک‌گذاری داده‌ها 

با توجه به رمزنگاری نقطه به نقطه‌ای که واتس‌اپ بر پیام‌های کاربران اعمال می‌کند، این اپ مدت‌ها در صدر عناوین امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا قرار داشت ولی نگرانی‌های ایجاد شده درباره اینکه این اپلیکیشن چه داده‌هایی را با شرکت مادر یعنی فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد، موجب شده است خیل عظیمی از کاربران به مهاجرت به پیام‌رسان‌های جایگزینی مانند سیگنال و تلگرام اقدام کنند.پس از انتقادات شدیدی که این روزها متوجه واتس‌اپ شد، مدیران این شرکت مجبور به توضیح شده و تاکید کردند تغییرات مذکور شامل پیام‌های خصوصی کاربران با دوستان و خانواده‌شان نمی‌شود.مدیران واتس‌اپ در پیامی اعلام کرده‌اند پذیرش قوانین جدید، لطمه‌ای به حریم خصوصی کاربران وارد نخواهد کرد و پیام‌های خصوصی کاربران که با دوستان و خانواده رد و بدل می‌شود، شامل داده‌های به اشتراک گذاشته شده با فیس‌بوک نخواهد شد. این پیام‌رسان تاکید کرده که این امر تنها پیام‌های رد و بدل شده با اکانت شرکت‌ها برای مقاصد تجاری را دربر خواهد گرفت و این رویکرد واتس‌اپ موجب افزایش شفافیت خواهد شد.در پیام اخیر این پیام‌رسان تصریح شده است که پیام‌های رد و بدل شده با کسب و کارها و شرکت‌ها، متفاوت با پیام‌های دوستانه و خانوادگی است. با توجه به آنکه شرکت‌ها برای مدیریت ارتباطاتشان به خدمات میزبانی نیاز دارند، این اقدام باعث خواهد شد تا کسب و کارها قادر شوند با دریافت سرویس‌های میزبانی امن از فیس‌بوک، پیام‌های خود با مصرف‌کنندگان و مشتریانشان را مدیریت کرده، به سوالات آنها پاسخ دهند و داده‌های مفیدی را درباره محصولات و خدمات جدید و اطلاعات خرید با آنها به اشتراک بگذارند.

 

با وجود این بسیاری از کارشناسان معتقدند اشتراک‌گذاری داده‌های واتس‌اپ با فیس‌بوک موضوع تازه‌ای نیست و از زمانی که این شرکت توسط فیس‌بوک خریداری شد در حال انجام است. ویل کت کارت، مدیرعامل واتس‌اپ در توییتر اعلام کرد: «باید روشن کنیم که این آپدیت ارتباطی تجاری را توصیف می‌کند و شیوه اشتراک‌گذاری اطلاعات با فیس‌بوک را تغییر نمی‌دهد. این آپدیت روی نحوه ارتباط خصوصی مردم با یکدیگر در هر جای جهان که باشند، تاثیر نمی‌گذارد.»

 

آدام موسری، یکی از مدیران ارشد فیس‌بوک که این روزها هدایت اینستاگرام را برعهده دارد در توییتی اعلام کرده است درباره این به روزرسانی سیاست‌های واتس‌اپ، اطلاعات غلط زیادی منتشر شده است. وی تاکید کرد به روزرسانی سیاست این اپ به هیچ وجه بر حریم خصوصی کاربران تاثیر نخواهد داشت و به اشتراک‌گذاری داده با فیس‌بوک ابدا موضوع جدیدی نیست. وی گفته است: «ما نمی‌توانیم پیام‌های خصوصی شما را ببینیم یا تماس‌های خصوصی‌تان را بشنویم، کما اینکه فیس‌بوک نیز نمی‌تواند.»

 

تلاش فیس‌بوک برای بهره‌برداری از واتس‌اپ با افت رشد درآمد این شرکت شبکه اجتماعی جدی‌تر شده است. طبق اعلام این شرکت، پیام‌رسان بیش از ۵۰ درصد در بسیاری از کشورهایی که از شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده‌اند رشد داشته است اما این رشد به درآمد تبلیغاتی بیشتری منجر نشده است زیرا واتس‌اپ در میان پلت‌فرم‌هایی نبوده که فیس‌بوک در آنها کسب و کار تجاری قوی داشته است.

 

  رویکردهای متفاوت در احترام به کاربر

واتس‌اپ اندکی پس از شدت گرفتن حواشی، اقدام به شفاف‌سازی درباره نوع داده‌هایی که از کاربران با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد کرد و به شائبه‌های به وجود آمده درباره احتمال نقض حریم خصوصی کاربران پاسخ داد. اما آنچه فراتر از این امر موجب نارضایتی کاربران این پیام‌رسان شد، نوع رویکرد واتس‌اپ نسبت به پذیرش شرایط جدید حریم خصوصی و در نظر نگرفتن حق انتخاب برای کاربرانش بوده است. پیام‌رسان ۲ میلیارد کاربری واتس‌اپ در نوتیفیکیشنی به کاربران اعلام کرد در صورت عدم پذیرش شرایط جدید توسط کاربران تا تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن)، از ادامه خدمت‌رسانی به آنها خودداری خواهد کرد. بسیاری از کاربران این رویکرد واتس‌اپ را قلدرمآبانه تلقی کرده‌اند و از احترام قائل نشدن مدیران این اپ برای تصمیم کاربر گلایه کرده‌اند.

 

مهاجرت کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ به پیام‌رسان‌های دیگر به قدری محسوس بوده است که در روزهای اخیر سرورهای پیام‌رسان سیگنال تحت هجوم یکباره کاربران با اختلالاتی مواجه شدند و مدیر اجرایی تلگرام، پاول دورف نیز روز گذشته از عبور تعداد کاربران فعال این اپ پیام‌رسان از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر خبر داد. بر اساس جدیدترین اعلام، ظرف ۷۲ ساعت اخیر، ۲۵میلیون کاربر جدید به این پیام‌رسان اضافه شده‌اند.دورف در روزهای اخیر در پیامی طعنه‌آمیز خطاب به مدیران واتس‌اپ، رمز موفقیت و محبوب بودن تلگرام میان کاربران را «احترام به کاربران» عنوان کرده بود. رویکرد تلگرام نسبت به کاربران خود نیز در روزهای اخیر واکنش‌های جالبی را از سوی رسانه‌های مختلف دریافت کرده است. در پی اغتشاشات اخیر آمریکا، بخش قابل ملاحظه‌ای از شبکه‌های اجتماعی آمریکایی اقدام به تعلیق یا مسدود کردن حساب‌های کاربری متعلق به دونالد ترامپ و افراد نزدیک به وی کردند که این امر واکنش‌های متفاوتی را حتی از سوی سیاست‌مدارانی مانند آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان، درباره رویکرد شبکه‌های اجتماعی نسبت به مفهوم آزادی بیان در پی داشت. اندکی پس از کوتاه شدن دست ترامپ از شبکه‌های اجتماعی معروفی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و.... وی به پیام‌رسان تلگرام پیوست و شروع به اشتراک‌گذاری اطلاعاتی از طریق کانال اختصاصی خود با کاربران کرد.

 

  مقایسه امنیت پیام‌رسان‌های مختلف

در سال‌های اخیر وب سایت‌های مختلفی اقدام به رتبه‌بندی پیام‌رسان‌ها در زمینه ایجاد امنیت کافی برای اطلاعات خصوصی کاربران کرده‌اند. در سنجش‌هایی که صورت می‌گیرد، رمزنگاری نقطه به نقطه (end-to-end-entprtion) یکی از مهم‌ترین مواردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد. مدتی است که نام اپلیکیشن سیگنال، به‌عنوان امن‌ترین پیام‌رسان دنیا بر سر زبان‌ها افتاده است. این امر زمانی قوت گرفت که ایلان ماسک در توییتی، کاربران را به نصب این اپ تشویق کرد و همین امر موجب افزایش یکباره تعداد نصب‌های جدید این پیام‌رسان شد. در ادامه به مقایسه ویژگی‌های تعدادی از پیام‌رسان‌هایی که امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا لقب گرفته‌اند می‌پردازیم.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068662.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

می‌گویند کامپیوترهای کوانتومی به راحتی قادر به شکستن الگوریتم‌ رمزنگاری فعلی هستند و همین می‌تواند ساختار فعلی اینترنت را به‌طور کامل به هم بریزد. دو کشور آمریکا و چین برای دسترسی سریع‌تر به این سیستم تکنولوژیک میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سیستمی که به کمک آن بتوانند صنعت پردازش و محاسبه جهان را متحول کنند. سوال اما این است که چه کسی زودتر تر از بقیه به این تکنولوژی دست پیدا می‌کند. 

 

سال ۱۹۹۴، زمانی‌که کامپیوترها به وفور امروز نبود، یک ریاضی‌دان به نام «پیتر شُر»، چیزی را اختراع کرد که یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود. وی در سیستم خود از نوعی عملیات پردازشی به نام factoring استفاده کرد، که بعدها تبدیل به پاشنه آشیل اینترنت شد. البته آقای شُر آن زمان هیچ کامپیوتری نداشت که بتواند چنین سیستم پیچیده‌ای را روی آن پیاده کند. او تنها یک الگوریتم و یک یک برنامه نوشته بود که مخصوص یک ماشین فرضی بود، دستگاهی که یک روز بتواند مانند آنچه در مکانیک کوانتوم آمده، اجزای اتم‌ها و دیگر قسمت‌های مربوط به اتم‌ها را نشان داده و همچنین بتواند محاسباتی را انجام دهد که کامپیوترهای معمولی از انجام آن عاجز هستند. او حتی نمی‌دانست که پیاده شدن این الگوریتم ممکن است به هزاران و شاید حتی میلیون‌ها سال زمان نیاز داشته باشد. آقای شُر در سال ۱۹۹۴ در مقاله‌ای نوشت: «سوال اینجاست که آیا استفاده از مکانیک کوانتوم در یک کامپیوتر حقیقتا قدرت پردازشی کامپیوتر را بالا می‌برد؟» سوال آن روز او را حالا در دنیای امروز می‌توان پاسخ داد. سال گذشته یک تیم از شرکت گوگل به دستاورد جدید پردازشی رسید که «quantum supremacy» یا «برتری کوانتومی» نام دارد و زمانی اتفاق می‌افتد که یک کامپیوتر کوانتومی محاسبه‌ای سریع‌تر از کامپیوترهای معمولی انجام می‌دهد.

 

دو کارمند گوگل، جاش مارتین و همکارش در پستی وبلاگی در این باره نوشتند: «ماشین ما محاسبه مدنظر را در ۲۰۰ ثانیه انجام داد، در حالی که حتی پرسرعت‌ترین سوپر کامپیوتر دنیا برای انجام چنین محاسبه‌ای ۱۰ هزار سال نیاز دارد.» ماه گذشته نیز یک تیم تحت مدیریت Pan Jianwei در دانشگاه علوم و تکنولوژی چین، در ژورنال Science اعلام کردند که سیستم کوانتومشان، محاسبه‌ای را ۱۰۰ تریلیون بار پرسرعت‌تر از کامپیوترهای معمولی انجام داد که رکورد گوگل را هم شکسته است.

 

در هر دو خبر، نمونه‌های اولیه یک ماشین نیز نمایش داده می‌شود که در یک آزمایشگاه مشغول انجام محاسبه هستند، محاسبه‌ای که از هر جنبه‌ای که فکرش را کنید، بعید به نظر می‌آید که روزی به درد انسان‌ها بخورد.

 

هنوز هیچ‌کس ادعا نکرده که می‌تواند از الگوریتم آقای شُر استفاده کند اما ظاهرا سرمایه‌گذاری‌های سنگینی به این منظور انجام می‌شود و صدها مهندس و متخصص از شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، IBM و آمازون گرفته تا دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تلاش می‌کنند تا اولین نفری باشند که این تئوری را عملی می‌کنند.

 

این گروه‌ها صرفا به دنبال کامپیوترهای پرسرعت‌تر نیستند بلکه می‌خواهند روش اساسی متفاوتی برای صنعت پردازش ابداع کنند. کامپیوترهای کوانتومی می‌توانند منجر به انقلاب صنعتی مانند تولید ریزتراشه‌ها شوند، که توانست تاثیر عظیمی در صنعت اینترنت و تکنولوژی ایجاد کند. زیرمجموعه‌های کاربردی محاسبات دیجیتال به قدری وسیع است که می‌تواند قدرت زیادی در حوزه‌هایی مانند هوش‌مصنوعی وارد کند. چین از آن دسته کشورهایی است که مدت‌هاست در تکنولوژی کوانتوم سرمایه‌گذاری کرده است. این کشور در سال ۲۰۱۶ ماهواره‌ای به فضا اعزام کرد که در آن قدرت رمزنگاری کوانتوم - و نه صرفا پردازش کوانتوم - به نمایش گذاشته شد. البته در این حوزه نوین رمزنگاری کوانتوم، از تکنولوژی مشابه حوزه پردازش کوانتومی استفاده می‌شود.

 

بسیاری در این بین نگرانند که آمریکا، در حوزه کوانتوم، جایگاه برتر خود را به چین واگذار کند، زیرا برخلاف چین که در این زمینه فعال بوده، آمریکا ظاهرا استراتژی‌های محافظه‌کارانه‌تر و کم سر و صداتری در این زمینه در پیش گرفته است.

 

اما یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در زمینه این حوزه جدید نگران‌کننده است، مساله امنیت است. زمانی که تکنولوژی کوانتومی همه‌گیر شود، چه اتفاقی برای حریم شخصی و تمام رمز و رازهای کاربران می‌افتد؟ آیا ممکن است یک روز از خواب بلند شویم و بفهمیم که چین تمام ایمیل‌های ما را خوانده است؟ آیا الگوریتم شُر می‌تواند تبدیل به تهدید شود؟

 

  معنی «برتری کوانتومی» 

جان مارتین از متخصصانی است که از دهه ۱۹۸۰ در زمینه کامپیوترهای کوانتوم تحقیق می‌کند. او می‌گوید: «قبل از اینکه حتی کلمه «کیوبیت» اختراع شود (کیوبیت qubit اساسی‌ترین قسمت اطلاعاتی در یک کامپیوتر کوانتوم است) -مشابه bit در کامپیوترهای معمولی اما با تفاوت‌های مهم-یک بیت می‌تواند یا صفر یا یک باشد، یک کیوبیت می‌تواند همزمان، هر دو باشد یا هر چه که بین این دو عدد است. یک بیت، یک قسمت کوچک از شارژ الکتریکی در یک تراشه سیلیکونی است، که کامپیوترهای کلاسیک از آنها استفاده کرده و عملیات‌های پردازشی خود را انجام می‌دهند. اما یک کیوبیت، یک اتم یا ذره زیر اتمی است که اطلاعات را به روشی منحصر به فرد و بر اساس قوانین کوانتوم ذخیره می‌کند. به عبارت دیگر، بیت، قسمتی جداگانه از اطلاعات است و یک کیوبیت، جزئی از مجموع اطلاعات است که با دیگر کیوبیت‌ها گره خورده است.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066961.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار سعی شده است تا راهکار های ارائه شده، قابل کاربرد برای اکثر سیستم های تلفنی بر پایه IP باشد، اما به دلیل رایج بودن سیستم های تلفنی مبتنی بر نرم افزارهای متن مفتوح همچون Asterisk و FreeSwitch، سیستم استریسک در نمونه ها بکارگرفته شده است.

لایه های امنیتی VoIP
برقراری امنیت حائز لایه های مختلف می باشد؛ به عبارت امنیت تلفن ویپ سایر در جهت امن سازی یک سیستم، باید سطوح مختلفی از امنیت را پیاده سازی کرد. لایه هایی شامل فایروال، پناه دادن هویت و مانیتورینگ از دسته آن می باشد. این معماری ساده ترین سطوح امنیتی را پوشش می دهد، به طوری که با پیاده سازی درست این لایه ها و تکنیک های پسندیده و پیوسته با آن ها، می تاب امنیت سیستم را به چهره قابل توجهی شفا بخشید. شاید همانطور که در سرآغاز اشاره شد، برای افزایش سطح امنیت، شمار لایه ها و گونه ابزارهای مرتبط با هر لایه، تغییر خواهد کرد.

حملات درونی و یا خارجی
یکی سایر از مسائل مهم که کمتر به آن توجه می شود، منشا تهدیدات امنیتی است. معمولا تصور می شود که حملات فقط منشا اینترنتی و بیگانه دارند، این در صورتی است که تهدیدات امنیتی درونی نادیده گرفته می شوند؛ در حالی که از داخل، دسترسی به منابع سیستم راحت تر بوده و بسیاری از فیلترهای امنیتی هستی نخواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همکاری بلک‌بری و TCL سال گذشته میلادی به پایان رسید؛ اما تنها چند ماه زمان نیاز بود تا خبر ساخت گوشی بعدی بلک‌بری تأیید شود. گوشی‌های جدید بلک‌بری توسط OnwardMobility ساخته می‌شوند و به نظر می‌رسد این شرکت، تا چند وقت دیگر اولین گوشی بلک‌بری با پشتیبانی از 5G را راهی بازار می‌کند.

به گزارش GSM‌Arena، این گوشی بلک‌بری ظاهری بسیار آشنا برای علاقه‌مندان به این برند دارد و از صفحه‌کلید فیزیکی استفاده خواهد کرد؛ اما برای این گوشی هوشمند از سخت‌افزار جدیدی استفاده شده است و همان‌طور که گفته شد، از 5G پشتیبانی می‌کند.

درحال‌حاضر OnwardMobility با همکاری فاک‎س‌کان در حال ساخت گوشی بعدی بلک‌بری هستند. این گوشی قرار است در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه شود.

تمرکز محصولات بلک‌بری بر امنیت است و OnwardMobility به این موضوع در ساخت گوشی بعدی بلک‌بری توجه خاصی دارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/368009-blackberry-phones-hardware-keyboards-5g/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

VLC در ماه فوریه ۲۰۲۱ ‌بیست‌ساله شد. این اپلیکیشن محبوب پخش مولتی‌مدیا روی سیستم‌های مختلف بیش از ۳٫۵ میلیارد بار دانلود شده است و هر روز به این تعداد افزوده می‌شود. به گزارش GSM‌Arena، روند توسعه نسخه چهارم این اپلیکیشن به‌زودی به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده راهی بازار شود.

VLC 4

VLC 4 از رابط کاربری جدیدی برخوردار خواهد بود و یک ویژگی بسیار مهم به نام Moviepedia Project پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی قصد دارد به رقیب جدی IMDB تبدیل شود و حالتی شبیه به ویکی‌پدیا دارد که کاربران در آن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

پخش ویدیو در VLC 4

نسخه ۴ اپلیکیشن VLC تمرکز زیادی روی پخش اینترنتی دارد و به اکستنشن‌های تردپارتی وابسته خواهد بود. توسعه‌دهندگان در حال ساخت نسخه‌ای از VLC هستند که در مرورگرهای اینترنتی هم کار کند. از طرف دیگر، VLC 4 از نظر امنیت بهبود زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی پیدا می‌کند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368007-vlc-4-coming-later-this-year/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در نظر دارد برای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات و فروش آنلاین و پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌های سراسر کشور و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی، طرح «هفته‌های خرید اینترنتی» را آغاز کند. این طرح از ابتدای اسفندماه به ‌مدت یک سال شروع به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، در رویداد هفته‌های خرید اینترنتی، فرصت و بستری فراهم می‌شود که مردم در تمام کشور بتوانند سرویس‌های اینترنتی را در حوزه‌های مختلف تجربه کنند و کسب‌وکارهای محلی و مجازی در استان‌ها هم خدمات خود را در خدمت مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر قرار بدهند.

هدف از برگزاری این طرح، حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در تمام بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران، تأکید بر تمرکز زدایی از سرویس‌های اینترنتی، قطع زنجیره‌ی ویروس کرونا و محدود نماندن به پایتخت عنوان شده است.

بر این اساس، هر هفته یکی از استان‌های ایران میزبان تمامی کسب‌وکارهای مشارکت‌کننده در رویداد خواهد بود. جشنواره از استان کرمان آغاز خواهد شد. سال گذشته هم بازارگاه آنلاین ایران با همکاری اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و وزارت ارتباطات برگزار شد.

به گزارش زومیت، کسب‌وکارهای علاقه‌مند به ثبت ‌نام در رویداد هفته‌های خرید اینترنتی باید عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی و دارای پروانه کسب باشند؛ در این صورت، آن‌ها می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، به ثبت اطلاعات اقدام کنند. وب‌سایت فروش این کسب‌و‌کارها ازطریق نشانی اینترنتی ecfestival.ir در وب‌سایت اتحادیه نمایش داده می‌شود.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/367830-ecunion-hold-festival-for-online-shopping-iran/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمی خواهم جمله نخ نمای « اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به گرد از موثرترین ابزارهای بازاریابی در این روزهاست » را برای بار n ام تکرار کنم . احتمالا این روزها کل ما که کارمان فرآوری درونمایه یا دیجیتال مارکتینگ است بارها و بارها این جمله را شنیده ایم و بزرگترین مشکلی که هم با آن داریم این نیست که نمی دانیم این ایام اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی سایر در بازاریابی و شناساندن برند مهم هستند بلکه سخت مان این است که نمی توانیم از آنها به نکوداشتن برای بازاریابی بهره‌گیری نماییم و با این حجم از محتوایی که هر روز در این شبکه ها توزیع می شود چه بسا خیلی خوش بینانه باشد که فکر کنیم می توانیم به راحتی و بدون داشتن استراتژی در این مکان کامیاب باشیم .

اما اگر چم و خم شغل را یاد بگیریم و بدانیم که چه گونه محتوایی را در چه زمانی باید منتشر کنیم بی گمان در مدت زمان کمتری می توانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم .

البته توجه کنید که این ایام بازاریابی اینستاگرامی تنها به انتشار محتوای درست در زمان صحیح خلاصه نمی‌شود بلکه مشابه هر شبکه اجتماعی دیگر باید روی برقراری ارتباط و تعامل با بیننده بیشتر از هر زمان دیگری تمرکز کنیم .

اینستاگرام زمانی که متولد شد و پا به این گیتی گذاشت تنها در حتماً یک آلبوم عکسی از زندگی یومیه افراد بود که برادر داشتند گوشه هایی از لحظه های حیات خودشان را با سایرین به اشتراک بگذارند ، اما مشخصا این روزها با تولد اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرهای رنگارنگ بیشتر شبیه بازاری برای تبلیغ و برند سازی کسب و هاست لغایت تنها یک شبکه اجتماعی دوستانه ! و البته در این شرایط اگر میخواهیم در تبلیغ و برندسازی موفق باشیم دقیقا باید همان حالت دوستانه و جذاب و سرگرم کننده را حفظ نماییم .

و مشخصا برای موفقیت در اینستاگرام هم مهمترین چیزی که هستی دارد تولید محتوای چیره دست و متنوع و متناسب با نیاز برند است .

 

معرفی نوع محتوا برای بازاریابی اینستاگرامی
۱. استوری های اینستاگرام
استوری قراردادن یا در اینستاگرام را این ایام کمتر کسی هست که نشناسد و دست کم یکبار متعلق به کاربرد نکرده باشد . تجزیه و تحلیل های زیادی اثر دیتا است که استوری ها نسبت به پست ها بیشتر دیده می شوند و تعامل بیشتری هم برپایی میکنند . بعد ما به عنوان برند و کسب و کاری که می خواهیم در فرآوری محتوای اینستاگرام حرفه ای عمل کنیم باید بتوانیم استوری های جذاب و برادر داشتنی و سرگرم کننده برای مخاطب فرآوری کنیم .

استوری ها قابلیت های جذاب و زیادی دارند :

اول اینکه مانند یک فیلم جذاب پشت سر هم از جلوی چشم بیننده میگذرند و نیازی نیست بیننده برای فهمیدن جستار متن طولانی و کپشن بخواند
وارد شدن از راه استوری به سایت زیاد راحت است و فقط بس است که بیننده با انگشت خودش صفحه را بالا بکشد . همین !
اگر صفحه شما در حالت بیزینس پروفایل اینستاگرام باشد به راحتی می توایند لینک صفحه خرید و یا لندینگ پیج سایت خودتان را در استوری بگذارید
در استوری اینستاگرام امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی های جذاب برای افزایش بیشتر تعامل با بیننده وجود دارد
علاوه بر این شما می توانید اگر پستی منتشر کردید تازه و لینک آن را استوری بگذارید که بیننده های بیشتری آن را ببینند و در جریان انتشار پست شما پیمان بگیرند
باز هم یک قابلیت جذاب دیگر استوری ها قراردادن یا روزشمار یا ساعت آمار برای برپایی محدودیت زمانی برای کدهای تخفیف فروش محصولات است
یک مشکلی که پیش ها استوری ها داشتند این بود که بعد از 24 ساعت همه استوری ها منزه میشد و به این شکل اگر شما یک محتوای ارزشمند تولید میکردید همش از اینکه 24 ساعت دیگر حذف می شود و شدنی است برخی از مخاطبان تان آن را ندیده باشند دل تان میسوخت . اما این روزها با برپایی قابلیت هایلایت اینستاگرام شما می توانید استوری هایی که به نظرتان جذاب و ارزشمند هستند را در بخش بندی های گوناگون اندوخته کنید . این استوری‌های هایلایت شده زیر بیو صفحه شما نمایش داده شده و می‌توانند برای تاکید بر تبلیغاتی خاص، محصولات رایگان، اخبار و اطلاعیه‌ها ، پشت صحنه اتفاقات یومیه کسب و کارتان ، موعد ارائه محصولات جدید یا تخفیف های اعجاب انگیز و … بهره‌گیری شوند.

نکات مهم در فرآوری محتوای استوری های اینستاگرام :

۱. چند ثانیه نخست استوری باید از لحاظ تصویری برای مخاطب قصد جذاب باشد.

۲. اسم برند خودتان را به چهره لوگو یا خطی به استوری اضافه کنید.

۳. تا جایی که برای تان امکان دارد استوری هایی با صدای خودتان و یا موسیقی متن فرآوری کنید .

۴. برای روزهای خاص و مناسبتی استوری های گزیده تر تولید کنید که متناسب با حال و هوای روز باشد .

۵. در صورت امکان هم از اینفلوئنسرها یا میکرو اینفلوئنسر ها برای گسترش و انتشار اغلب استوری های تان کاربرد کنید

تولید محتوای چرخ و فلکی در اینستاگرام
تولید محتوای چرخ و فلکی در اینستاگرام
۲. محتوای تصویری چرخ و فلکی
یکی از محتواهای جذاب و پر پیرو برای مخاطبان اینستاگرام همین تصاویر چرخ و فلکی در اینستاگرام است . این نوع درونمایه پس از ویدیو بیشترین نرخ تعامل و بازخورد مخاطب را دارد. به کمک این تصاویر شما می توانید یک سرگذشت دنباله دار جذاب برای مخاطب بسازید که کاربر تنها با جنبش انگشت به چپ و راست می تواند تصاویر آلبومی شما را ببیند. این تصاویر می توانند از لحظه تولد یک فرآورده الی زمان ارائه آن به بازار یا مراحل تعلیم یک تکنیک خاص یا مراحل پخت یک غذای لذیذ و… باشند .

این گونه محتوا همانگونه که از اسمش پیداست مخاطب را سوار یک چرخ و فلک جذاب میکند و او را می چرخاند و او را یاد دوران کودکی و لذت چرخ و فلک سوار شدن می اندازد و به همین خاطر برای مخاطبان جذابیت فوقانی دارد .

۳. ویدیوهای زنده
لایو اینستاگرام یا ضبط ویدئو زنده در اینستاگرام و به اشتراک قراردادن یا لحظه ها بدون هیچ سانسور و ویرایشی می تواند احد از جذاب ترین محتواها را برای بیننده بسازد . مفتوح هم احد سایر از قابلیت های جذاب اینستاگرام این است که این فیلم ها و ویدئو ها را می توانید به اشتراک بگذارید لغایت افرادی که نتوانستند پخش زنده را ببینند به ضبط شده ویدئو دسترسی داشته باشند . در موعد توزیع زنده هم شما می توانید سرنوشت کامنت گذاری را صریح کنید و نظرات بیننده ها را هم بخوانید و بستگی نزدیک تری با آنها داشته باشید . ( البته اگر مخاطبان با فرهنگی داشته باشید و شروع نکنند به گفتن فحش و بد و بیراه و…

:: بازدید از این مطلب : 82

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طرح تبدیل هایما اس ۷ توربوشارژ در بهمن ۹۹ اعلام شد. شرکت ایران خودرو برای انجام تعهدات هایما S7 از طرح تبدیل به سایر محصولات قابل عرضه استفاده می‌کند.

شرکت ایران خودرو برای مشتریانی که در گذشته خودرو هایما اس ۷ توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ۹۸ را ثبت نام کرده بودند، دعوتنامه تسویه حساب را ارسال کرد که در آن محصولات قابل تبدیل با این کراس اوور چینی نیز مشخص شدند. دعوتنامه هایما S7 توربوشارژ (چهار ایربگ) با موعد تحویل شهریور ۹۸ با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۳۰ روزه برای مشتریان صادر شده است که مشتریان این خودرو می‌توانند طبق جدول زیر از طرح تبدیل برای خودرو ثبت نامی خود استفاده کنند:

طرح تبدیل هایما اس ۷ توربوشارژ – بهمن ۹۹

  • مشتریان می‌توانند یکی از سه طرح زیر را انتخاب کنند.
نام خودرو ثبت نامی محصول جایگزین قیمت موعد تحویل
هایما اس ۷ توربوشارژ ۱.۸ (چهار ایربگ) هایما اس ۷ پلاس توربوشارژ ۲۳۰ میلیون تومان ۳۰ روز
هایما اس ۷ توربوشارژ (۲ ایربگ) ۲۰۲ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان ۱۵ روز
دنا پلاس توربو دستی

 

+

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

۱۰۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۳۰ روز
۱۱۵ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان
 

مرتبط با مطلب

 
 
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در سال‌های اخیر، شرکت اچ ام دی گلوبال چندین گوشی کلاسیک Nokia را بازتولید و روانه بازار کرد. شاید به زودی نوکیا ۳۶۵۰ هم به این جمع اضافه شود.

 

عرضه‌ی پرتعداد گوشی های موبایل توسط نوکیا در ایام قدیم، دست این کمپانی را برای امتحان طراحی‌های مختلف، باز گذاشته بود. برخی از مدل‌ها مانند نوکیا ۳۳۱۰ به علت دوام بالا، محبوبیت جهانی پیدا کردند. برخی دیگر مانند نوکیا ۸۱۱۰ با طراحی سمبلیک خود ماندگار شدند. اما پربیراه نیست اگر بگوییم نوکیا ۳۶۵۰ مورد بی‌مهری قرار گرفت؛ گوشی خاصی که می‌تواند در مسیر احیا قرار داشته باشد.

هنگام عرضه در سال ۲۰۰۳، این گوشی به یک اندازه محبوب و منفور بود. نوکیا ۳۶۵۰ به جای صفحه کلید سنتی T9، دکمه‌هایی با چیدمان دایره‌ای داشت. با همین طراحی متفاوت، بسیار جلب توجه می‌کرد؛ اما این تغییر، مورد پسند بسیاری از کاربران واقع نشد.

نوکیا 3650

انصافا نیز تایپ کردن با آن مشکل بود و یافتن بی‌دردسر حروف، به مدتی تمرین نیاز داشت. در واقع، کاربران باید ترک عادت می‌کردند و الگوی تازه‌ای را برای تایپ می‌آموختند.

 

 

باید دید آیا واقعا نوکیا ۳۶۵۰ جایی در پروژه‌های احیای کمپانی دارد یا خیر؟ ناگفته نماند تلاش HMD تاکنون این بوده است که گوشی های بازتولید شده‌ی نوکیا علاوه بر نوستالژیک بودن، کارایی هم داشته باشند؛ پس شاید مدل جدید ۳۶۵۰ نیز دست‌خوش تغییراتی شود.

البته شرکت فنلاندی انتخاب‌های دیگری هم برای بازتولید دارد. مثلا بعضی از مدل‌های قدیمی که با داشتن صفحه لمسی و کنترل گیمینگ، جلوتر از زمان خود بودند.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت ارزان در سپیدان

طراحی سایت تند و ارزان
امروزه بسیاری از کسان ، شرکت ها و سازمان ها ، برای افزایش رونق اقتصادی و مالی خود و در جهت پیشبرد برنامه های بازرگانی و بازاریابی خود، اقدام به تاسیس وب سایت میکنند. همانطور که در مقالات پیشین شرکت طراحی سایت علاءالدین بیان کرده ایم، طراحی سایت را میتوان به دو سرنوشت کلی دسته کرد؛ طراحی سایت با قالب حاضر و طراحی سایت اختصاصی.

 

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
هدف اصلی افراد و موسسه ها از راه اندازی سایت، جذب مشتری اغلب و افزایش نا مالی است. نکته ای که عدم توجه به آن ممکن است خسارت مالی بسیاری را به کسان در بدو ورودشان به دنیای مجازی و راه اندازی و طراحی سایت وارد کند، پرداخت هزینه های بالا و گزاف برای طراحی سایت اختصاصی است. بعضی از کسان انگاشت میکنند که گام اول برای موفقیت و درخشیدن در بین رقیبانشان، داشتن سایتی با طراحی اختصاصی است. اما نکته ی اصلی اینجاست که طراحی اختصاصی هزینه ی بیشتری نسبت به طراحی سایت سریع و ارزان دارد. برای نمونه اگر به دنبال طراحی سایت تبلیغاتی ارزان هستید میتوانید تنها با 500 هزار تومان در بخش طراحی سایت ارزان مجموعه علاءالدین اقدام به ثبت سفارش کنید.

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
طراحی سایت ارزان در تهران
طراحی سایت ارزان در تهران ، کرج ، مشهد ، و هر نقطه ی دیگری از ایران در گردآور علاءالدین قابل اجرا میباشد. این مجموعه در ضمن در حال ارائه خدمات بصورت کاملا چیره دست در مملکت های چون انگلستان ، ترکیه ، اربیل و دبی نیز میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی
ططراحی سایت فروشگاهی نیز در مجموعه علاءالدین اگر با به کارگیری قالب های اماده صورت گیرد قیمت بسیار ارزانی خواهد داشت. البته لازم به بیان است که تنوع قالب برای سایت های فروشگاهی زیاد بالاست و بیش از 60 مدل قالب گوناگون به این هدف در دموهای آنلاین پیمان داده شده است.

طراحی سایت با کمترین هزینه
در تاسیس سایت ، یک مسئله مهم وجود دارد ؛ آن نیز انتخاب اسم سایت و خرید پهنه به همان اسم میباشد. خرید گستره جزء خرج های طراحی سایت نیست ، بلکه این هزینه پیش از طراحی سایت و برای ثبت حوزه اتمام میشود.

 

انواع طراحی سایت با قیمت
انواع طراحی سایت با قیمت
وقت طلاست ؛ برخی مواقع اوقات بهتر است زمان خود را صرف طراحی اختصاصی سایت نکنید مخصوصا اگر وقت کافی برای طی شدن پروسه ی برنامه نویسی تخصصی سایت نداشته باشید. برخی مواقع تاسیس یک کسب و کار کوچک ، واقعا نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارد. اگر بودجه ی شما کمتر از حدی است که بخواهید طراحی اختصاصی سایت را اتمام دهید ، و یا اگر زمان و فرصت زیادی در گزین کردن ندارید، رمز کامیابی شما طراحی سایت تند و ارزان است. برای مثال نرخ طراحی سایت با قالب آماده در علاءالدین تنها 500 هزار تومان میباشد.

جدول قیمت طراحی سایت
در مورد جدول بها طراحی سایت و در ضمن بهترین گزینش و گزینه برای کمپانی ها پسین تاسیس و نوپا و در ضمن بهترین توصیه برای کسب و کارهای مفصل و حائز برند در مقاله ی جدول قیمت طراحی سایت بطور کامل توضیحات لازم دیتا شده است.

برآورد خرج طراحی سایت
وقتی حرف از بر آورد هزینه طراحی سایت میشود ، نخستین سوالی که در ارتباط با سفارش سایت به ذهن متبادر میشود این است که هزینه طراحی سایت چقدر است. برای داشتن سایت ، مهمترین هزینه ی شما ، هزینه طراحی سایت است ، پس نگران شدن شما بی باره نیست.با استفاده از وردپرس و استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت تفریق پیدا میکند. هزینه تاسیس سایت موقعی که بخواهید از طراحی سایت اختصاصی کاربرد کنید ، به شدت افزایش یافته و برای شروع سوداگری های نوپا توصیه نمیشود. خرج طراحی سایت در شرکت طراحی سایت علاءالدین تنها 500 هزار تومان بوده و شما با پرداخت این خرج محدود ، میتوانید فروشگاه خویش را تاسیس کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس
هزینه طراحی سایت در شرکت های گوناگون متفاوت است و بطور کلی به میزان شخصی ساز سایت و قالب بها بالاتری خواهد داشت. ولی در کل اگر از قالب های اماده کاربرد کنید هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار زیر تر از طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی با استفاده از کد نویسی خواهد بود.

قیمت انواع سایت
قیمت انواع سایت
برخی از شرکت های طراحی سایت ، علاوه بر گرفتن خرج ی های سنگین از مشتری ، سررسید زیادی را از صاحب سوداگری میگیرند. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید ، توصیه ما این است که به جای صرف زمان روی طراحی تارنما ، با طراحی سایت تند و ارزان ، به سرعت صاحب وب سایت بهینه سازی شده شوید ؛ در این صورت علاوه بر اینکه هزینه ی مقداری در قبال طراحی سایت داده اید ، میتوانید وقت خود را صرف باقی امور مربوط به سایت کنید ؛ همانند دریافت مجوز های پیوسته با فعالیت سایت ، فراهم سازی بستر کسب و کار اینترنتی و …

قیمت فروش سایت
یکی از عوامل بسیار مهمی که در قیمت فروش سایت ها موثر است ، در واقع همان شرکتی است که سایت را از ان خریداری میکند. هرچه کمپانی باستانی تر بوده و دارای برند معتبری باشد ، قیمت های آن نیز به همان میزان گران تر خواهد بود!

قیمت سایت
همواره باید در باره بها سایت ها تحقیق کافی انجام دهید لغایت بتوانید خرید درستی انجام دهید. چرا که متاسفانه با جا افتادن فرهنگ هرچه گرانتر با کیفیت تر در ایران ، بسیاری از مردم هزینه های گزافی به کمپانی های بدون پروانه و کلاهبردار بابت طراحی سایت پرداخت کرده اند و سایت ها بی کیفیتی نیز تحویل رفته اند. قبل از هر چیزی باید مجوز های دریافت شده ی شرکت را باره رسیدگی پیمان دهید.

قیمت سفارش طراحی سایت
برای اطلاع کامل از قیمت سفارش طراحی سایت میتوانید بعد از برگزیدن قالب مورد نظر به دسته ثبت سفارش رفته و از قیمت ها مطلع شوید. ولی هزینه طراحی سایت با به کارگیری قالب حاضر در گردآور پردازش هوشمند علاءالدین فقط 500 هزار تومان میباشد. و در چهره دربایستن به مشاوره نیز میتوانید با دسته حمایت تماس حاصل نمایید.

خرید سایت فروشگاهی
خرید سایت فروشگاهی
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، مفتخر است اعلام دارد که طراحی انواع سایت ها متناسب با بیچارگی شما را در کمترین موعد و با بهترین کیفیت انجام میدهد. برای نمونه ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت ورزشی و … با بالاترین کیفیت و با رعایت اصول کد نویسی و به روز ترین قوانین سئو و بهینه سازی مطالب ، از دسته خدماتی است که شرکت طراحی سایت علاءالدین ارائه میدهد.

سایت فروشگاهی اینترنتی
سایت فروشگاهی اینترنتی برای صاحب آن دارای برتری های بسیاری زیادی چون افزایش اعتبار ، پوشش بازار های انلاین و جذب مشتریان بیشتر ، و از همه مهمتر گسترش سوداگری و کسب هوده اغلب میباشد.

امکانات سایت های فروشگاهی
از مهمترین امکانات سایت های فروشگاهی میتوان به هستی ویترین محصولات ، درگاه های پرداخت و امکان خرید آنلاین ، سیستم ارسال و …. اشاره کرد. البته در وردپرس میتوانید با نصب ووکامرس تمامی امکانات لازم برای فروشگاه خویش را بصورت یکجا راه اندازی کیند.

شرکت های طراحی سایت فروشگاهی
مجموعه پردازش هوشمند علاءالدین یکی از ارزانترین کمپانی های طراحی سایت فروشگاهی در سراسر مملکت میباشد که با کسب تمامی پروانه های لازم از نهاد های معتبر ، در حال کار و جنبش میباشد و با ورود به سایت میتوانید تمامی پروانه های دریافت شده ی آن را تماشا کنید.

 

سایت های ارزان
سایت های ارزان
قرار است چه مقدار از سرمایه ی اولیه خود را صرف طراحی تارنما کنید؟ با این میزان سرمایه ای که میخواهید تارنما خود را آماده کنید ، چه پیشه های دیگری برای رونق سوداگری خودتان میتوانید اتمام دهید؟ آیا بهتر نیست که با دید باز و وسیع به تاسیس تارنما خویش نگاهی بیاندازید؟

تمام پرسش های فوق ، ذهن را به یک سمت میکشاند! اگر چه داشتن سرمایه برای طراحی سایت الزامی است ، اما تلف کردن سرمایه ی خود برای طراحی سایتی که به کار شما نمی آید ، نتیجه ای جز شکست زود هنگام سوداگری شما ندارد. شما میتوانید با کمترین خرج ی شدنی ، صاحب یگانه از بهترین و بهینه ترین سایت هایی شوید که الی به حال دیدید. کافیست به مثال پیشه های طراحی سایت کمپانی علاءالدین راز بزنید. تنوع در طراحی و قالب ها، بهینه سازی قالب ها ، به کارگیری به روز ترین متد های کد نویسی و هزینه ی زیر از خاصیت های نمونه شغل های طراحی سایت سریع و ارزان بدست کمپانی طراحی وب علاءالدین می باشد.

سایت حاضر ارزان
تهیه ی سایت آماده ارزان در بسیاری از موارد بهترین جایگزین برای طراحی سایت اختصاصی میباشد. به ویژه اگر کسب و کار تان نوپا بوده و تازه شروع به کار و جنبش کرده باشید. اما سایت های اماده برای کسب و کار های کبیر و حائز برند پسندیده نبوده و گزینه ی مناسب برای انها طراحی سایت اختصاصی میباشد.

خرید سایت شرکتی
خرید سایت شرکتی نیز هم با استفاده از قالب های اماده و هم با ساتفاده از قالب های اختصاصی در گردآور علاءالدین شدنی میباشد. هزینه طراحی سایت با قالب های اماده 500 هزارتومان بوده و برای تماشا ی قالب ها میتوانید به بخش دموهای انلاین مراجعه کنید.

خرید سایت رایگان
خرید سایت مجانی عبارتی است که باوجود میزان سرچ بالا در گوگل مفهوم ومنطقی ندارد . چرا که هر سایت برای راه اندازی دست کم به یک هاست و حوزه احتیاح دارد که به هیچ وجه مجانی عرضه نمیشود. سایتهایی که هاست و دامنه رایگان میدهند نیز دایمی نبوده و بیشتر جنبه ی تستی دارند.

 

سایت های آماده
سایت های آماده
اگر جزء آن بخش افرادی هستید که وقت برایتان مهم نیست و با کاستن آن مشکلی ندارید ، بعد این مقاله نمیتواند به شما کمکی بکند. روی گفتگو ما با افرادی استه میخواهند در کمترین موعد ممکن ، بیشترین سهم بری را از وقت و سرمایه شان داشته باشند. انگاشت کنید به جای اینکه 2 ماه وقت صرفِ طراحی سایت با امکانات تخصصی بکنید ، توسط طراحی سایت سریع و ارزان ، در 24 ساعت و با هزینه ی 500 هزار تومان ، صاحب وب سایتی شوید که مزایای فوق العاده ای دارد:

ارزان قیمت
بهینه سازی شده بر پایه آخرین متد های سئو
شکیل و زیبا
کاملا ریسپانسیو و بازتاب گرا
توانایی تغییر اختصاصی در قالب
بهره بری از افزونه های موجود در سطح وب
تحویل در 24 ساعت
شرکت طراحی سایت علاءالدین ، درباره ارائه ی خدمات اخص ی طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت ارزان ، با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت و در سریعترین موعد ممکن، در خدمت شماست.

سایت ساز
راه دیگری برای ساخت سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، استفاده از سایت ساز است. وب سایت های سایت ساز ، راه را برای رسیدن به طراحی سایت سریع و ارزان هموار میکنند. یگانه از مهمترین ویژگی های وبسایت های سایت ساز ، قالب سایت حاضر و برپایی فروشگاه اینترنتی مجانی در کمترین سررسید است. البته سایت ساز ها معایبی نیز دارند؛ همانند اختصاصی نبودن فروشگاه ، دریافت خرج سالیانه و یا فایده از فروش محصولات و فایل های شما.

قالب سایت شرکتی
قالب سایت به معنای همان نما سایت میباشد. قالب سایت از آن جهت حائز اهمیت است که باعث زیبایی ظاهری سایت شما شده و کارکرد سایت شما را از راه ریسپانسیو بودن و واکنشگرا بودن تضمین میکند. در سایت علاءالدین ، بیش از صد نوع قالب وردپرس فروشگاهی، شرکتی ، خبری و … با توانایی شخصی سازی وجود دارد. قالب های فروشگاهی ، به هدف ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی شده و امکانات کثرت را در گزین کردن مدیریت سایت قرار میدهند. تمامی قالب های موجود در سایت ریسپانسیو بوده و با پروا به سئو و بهینه سازی بالا ، نیرو جذب مخاطب فوقانی دارند.

طراحی سایت
طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی سایت ها ، ارائه هاست های معتبر و پر قدرت ، سامانه پیامکی ، آژانس تبلیغاتی و ضبط استودیو همگی خدماتی هستند که در گردآور علاءالدین بصورت حرفه ای ارائه میشوند.


قیمت خرید سایت اینترنتی
خرید سایت اینترنتی یا طراحی سایت ، هر دو دروازه ای هستند که طراحی سایت سریع و ارزان رو به دنیای اینترنت باز میشوند. اگر شما قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را تاسیس کنید ، بیچارگی به خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی دارید. در پیوسته ، تفاوت خرید سایت و طراحی سایت را خواهیم فهمید.

طراحی و ساخت سایت
طراحی و ساخت سایت امروزه به یک الزام برای ترقی و وسیله ای برای چشم وهمچشمی در عرصه ی دیجیتال تبدیل شده است و همانطور که بیل گیتس میگوید : اگر کسب و کار شما در فضای مجازی و اینترنت وجود ندارد ، درواقع اصلا هستی ندارد. پس طراحی و ساخت سایت برای پیشرفت و گسترش هر نوع کسب و کار و فعالیتی واجب شده است.

هزینه مدیریت سایت
هزینه مدیریت سایت بسته به سایت و گونه کار و جنبش شما و در ضمن ساعات پتشیبانی و غیره متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات اغلب در این مورد میتوانید با دسته پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت
نحوه محاسبه بها طراحی سایت به نوع طراحی سایت ( کد نویسی یا سیستن های مدیریت محتوا) ، گونه قالب ( آماده یا احختصاصی ) و هاست و پهنه تان و همچنین کمپانی طراحی سایت ( برند بودن یا نبودن آن) ارتباط دارد.

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان
برای برپایی فروشگاهی اینترنتی و آغاز به فروش محصولات ، میتوانید از قالب سایت فروشگاهی بهره‌گیری کنید. استفاده از قالب سایت فروشگاهی ، هزینه طراحی سایت شما را به شدت کاهش دیتا و از عقیده سررسید ، به صرفه است ؛ استفاده از قالب های آماده طراحی شده ، شما را به طراحی سایت تند و ارزان تقریبا میکند. در طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ، هزینه و سررسید زیادی باید صرف شود لغایت سایت فروشگاهی اختصاصی شما برپایی شود. خرید سایت فروشگاهی نیز به همین معنا میباشد ، یعنی خرید سایت آماده برای تاسیس کسب و کار اینترنتی و فروش فایل ها و محصولات شما.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از تکنولوژی های سرمایشی قدیمی در دستگاه ها موجود اتلاف بیشتر انرژی می شود و در نتیجه هزینه های جاری مصرف کننده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهمترین مواردی که در استفاده از تجهیزات سرمایشی در فصول گرم سال از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد توجه به میزان مصرف انرژی این تجهیزات است. استفاده از تکنولوژی‌های سرمایشی قدیمی در دستگاه‌ها موجود اتلاف بیشتر انرژی می‌شود و در نتیجه هزینه‌های جاری مصرف کننده را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این مطلب به بررسی تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه‌های سرمایشی عرضه شده توسط فروشگاه اندیشه سبز خواهیم پرداخت و مهمترین دلایل کاهش مصرف انرژی در این دستگاه‌ها را برخواهیم شمرد.

تجهیزات لبنیاتی سرمایشی:

مواد لبنیاتی با توجه به ماهیت آنها که امکان خراب شدگی بالایی در مقابل گذر زمان و تغییر دمایی دارند، از این رو بهتر است همواره با استفاده از ابزارهای مخصوص دمای این محصولات در میزان استاندارد حفظ شود. یکی از مهمترین این ابزارها که به صورت گسترده ای به منظور نگهداری کوتاه مدت شیر و سایر مواد لبنی در داخل کارگاه‌های لبنیاتی و مغازه‌های عرضه مواد لبنی عرضه می‌شود، شیر سردکن می‌باشد. این دستگاه همانطور که از اسمش پیداست ابزاری برای خنک سازی شیر می‌باشد.

شیر سردکن دارای چند قطعه‌ی مهم می‌باشد. مخزن که از جنس استیل بهداشتی تولید می‌شود تا تمامی موارد بهداشتی به دلیل نگهداری مواد لبنی در داخل دستگاه رعایت شود. دور تا دور مخزن به وسیله‌ی سیم‌های مسی پیچانده می‌شود. سپس سرمایش توسط موتور به میله‌ها و از طریق آنها به مخزن منتقل می‌شود. در نتیجه‌ی این امر مخزن خنک شده و شیر خنک نگه داشته می‌شود. در داخل شیر سردکن دماسنجی مخصوص به منظور اندازه گیری دما و وجود دارد که با اتصال این دماسنج به ترموستات موجود در خارج دستگاه امکان تنظیم دقیق میزان دمای مخزن فراهم می‌شود.

شیر سردکن‌ها همچنین دارای یک شیر به منظور خروج مواد لبنی می‌باشند. از سویی دیگر یک موتور و یک گرداننده در قسمت فوقانی دستگاه قرار داده می‌شود تا به صورت مرتبط با همزنی مواد لبنی، دما را به صورت یکنخوات در انها توزیع کرده و مانع از ته نشینی مواد شوند.

این دستگاه‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی به صورت کامل توسط فوم های تزریقی و روش‌های متنوع دیگری عایق بندی می‌شوند. عایق بندی مناسب سبب کاهش اتلاف انرژی و خنک ماندن مایع درون مخزن برای مدت زمان بیشتری می‌شود که در نتیجه‌ی آن مصرف انرژی به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

سیستم‌های مخصوص در آبسردکن ها:

علاوه بر سیستم‌های اشاره شده در شیر سردکن، که در آبسردکن های معمولی نیز استفاده می‌شود، شیوه‌ی جدیدی از سیستم‌های سرمایشی بسیار قدرتمند وجود دارد که به منظور تامین آب خنک در مناطقی با دمای بسیار بالا یا عبور و مرور بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سیستم جدید اوابراتور به جای اینکه در خارج از مخزن قرار گرفته و سیم‌هایش دور تا دور مخزن پیچانده شود، در داخل مخزن قرار می‌گیرد در نتیجه دستگاه می‌تواند با سرعت بسیار بالایی آب داخل مخزن را خنک کند. این مورد سبب کاهش مدت زمان تولید آب خنک و در نتیجه در دسترس بودن آب خنک در محیط‌های پر رفت و آمد می‌شود.

سیستم‌های مذکور در انواع آبسردکن موجود در مناطق جنوبی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر همانطور که اشاره شد، عدم توانایی سیستم‌های اوابراتور قدیمی در خنک سازی مناسب آب می‌باشد که نیاز برای استفاده ار روش‌های نوین را ایجاد کرده است.

دستگاه‌های مذکور با توجه به نیاز کاربران در نمونه‌های چند شیر قابل تولید می‌باشد. بدنه ی دستگاه‌های آبسردکن حتماً باید از جنس استیل غیرمغناطیسی باشد تا بتواند از زنگ زدگی دستگاه به طور کامل جلوگیری کند.

همچنین در تولید اوابراتور نیز تمامی موازین بهداشتی رعایت می‌شود چرا که اوابراتور به صورت مستقیم در داخل مخزن قرار گرفته و با اب تولید شده به صورت مستقیم در ارتباط می‌باشد.

از دیگر نکات مهم در این سیستم، استفاده از موتورهای استاندارد با مصرف انرژی پایین می‌باشد. با توجه به اینکه امکان تولید آب خنک آسان‌تر می‌شود مصرف انرژی نیز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. از سویی دیگر تولید کنندگان به منظور کاهش هر چه بیشتر مصرف انرژی در این دستگاه‌ها از فوم های تزریقی چند سانتی متری نیز در این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند که امکان خنک نگهداشتن آب برای مدت زمان بیشتری را فراهم می‌کند.

سیستم‌های اتوماتیک تولید یخ:

از دیگر تجهیزات سرمایشی که تکنولوژی‌های مختلف در بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی آنها تاثیر بسزایی داشته می‌توان به انواع یخسازاشاره کرد. یخساز همانطور که از نامش پیداست به منظور تولید یخ در انواع نمونه‌های حبه‌ای، قالبی، پودری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد بسیار زیاد تکه‌های یخ در رستوران‌ها، مراکز صنعتی نگهداری گوشت، ماهی و...، صنایع بتن سازی و... لزوم بهره مندی از تکنولوژی‌های نوین در جهت تولید کاهش مصرف انرژی و افزیش در دسترس قرار گرفتن یخ نمایان شده است. https://www.andisheh-sabz.com/

در سیستم‌های نسل جدید، در نمونه‌هایی که در رستوران‌ها استفاده می‌شود، فشار تولید یخ در ابتدای شروع دستگاه بالا می‌باشد. سپس یخ در مخزن قرار گرفته و با توجه به برداشت کاربر از یخ‌ها و کاهش میزان یخ موجود در مخزن، یخساز اقدام به تولید یخ با انرژی کمتری می‌کند. بهره مندی از سیستم‌های عایق بندی پیشرفته در این دستگاه‌ها سبب شده است که میزان هدر رفت انرژی به مقدار بسیاری کاهش یابد و در نتیجه‌ی آن یخ، مدت زمان بیشتری بدون کاهش دمایش در داخل مخزن دستگاه قرار گیرد. بالطبع با بهره مندی از چنین اقدامی دستگاه بیشتر در حالت اماده به کار بوده و مصرف انرژی آن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

این مورد در سیستم‌های یخسازی بزرگ همچون کارخانه‌های یخسازی، با بهینه کردن قطعات دستگاه و بخصوص بهینه کردن میزان مصرف انرژی موتور دستگاه مهیا می‌شود. از این رو در این نوع از دستگاه‌ها موتورهای بسیار پیشرفته و کم مصرفی استفاده می‌شود تا توان مصرفی دستگاه کاهش یابد.

نتیجه گیری:

اندیشه سبز از شناخته شده ترین عرضه کننده‌های انواع دستگاه‌های سرمایشی خانگی و صنعتی می‌باشد که با توجه به اصول استاندارد بین المللی در کاهش مصرف انرژی، اقدام به استفاده از تکنولوژی‌های روز در دستگاه‌های تولید خود کرده است تا علاوه بر افزایش راندمان و طول عمر دستگاه، در مقابل مصرف بیش از حد انرژی نیز عملکردی بسیار مناسب از خود نشان داده و قدمی موثر در کاهش مصرف انرژی بردارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سقف کشسان ورژن امروزی دکوراسیون داخلی که به شیوه نوین اجرا می‌شوند و همچنین از سقف‌های کشسان می‌توانید به عنوان تابلو هم استفاده نمائید.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان کلیک کنید.

شرکت نگین الماس با بیشترین تنوع در زمینه سقف کشسان و آسمان مجازی، برترین تولیدکننده و مجری اجرایی از دید کاربران انتخاب شده است.

این مجموعه با استفاده از جدیدترین متدها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارد تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان فراهم نماید، همچنین استفاده از تجهیزات حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین الزامات این شرکت محسوب می‌شود.

همچنین یک خبر خوشحال کننده برای شما اینکه، این شرکت تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران به شما عرضه می‌نماید.

از اولین اولویت‌های این شرکت ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد نگین الماس محسوب می‌شود.

لطفاً برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان و آسمان مجازی از سایت ما بازدید و بر روی لینک آسمان مجازی کلیک کنید.

انواع سقف کشسان:

سقف کشسانی پرینتی

یکی از برترین ویژگی‌های سقف کشسان امکان چاپ انواع طرح‌ها و عکس‌ها با رزولوشن بالا بر روی متریال کشسان می‌باشد.

سقف کشسان پرینتی قادر است نور و روشنایی را به راحتی از خودش عبور دهد. این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربه‌فرد در دکوراسیون داخلی محیط می‌شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می‌کند. سقف کشسان توان تحمل مضاعفی را دارد و به راحتی دچار نقص نمی‌شود. یکی دیگر از نکات مهم که راجع به این سقف می‌توان به آن اشاره کرد ضد رطوبت بودن متریال آن است.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های اجرا شده سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان اهواز کلیک کنید.

شرکت نگین الماس مجری برترین سقف کشسان اهواز و دارای نمایندگی بسیار فعال و متبحر و با تجربه عالی در شهر اهواز می‌باشد و اجرای پروژه‌های بسیاری در شهر اهواز به عنوان برگ زرینی از سوابق شرکت نگین الماس است.

سقف کشسانی لاکی

تفاوت سقف کشسان لاکی و پرینتی در عبور نور، روشنایی، نوع نورپردازی و متریال می‌باشد. نورپردازی سقف لاکر بوسیله لامپ‌های فیبر نوری و هالوژن‌ها انجام می‌شود و ماندگاری این نوع سقف بسیار است و از عمر طولانی برخوردار و غالباً رنگ آن ثابت مانده و در گیر تغییر و تحول نمی‌شود.

سقف کشسانی ترنسپرنت

از مهمترین کاربردهای سقف کشسان، پخش کردن نور و روشنایی در محیط است که‌این کار از مهم‌ترین خاصیت‌های این سقف به شمار می‌رود. با توجه به توزیع یک دست و گسترده نور عمدتاً در مکان‌های تجاری و اداری به کارگیری متعددی دارد. البته از این ویژگی هم برخوردار که به صورت جداگانه برای آن سیستم نورپردازی هم تهیه و تنظیم کرد و روشنایی‌های متفاوتی را برای شما خلق نماید.

سقف کشسان ساتین

سقف کششی ساتین در واقع حد وسط سقف کدر و درخشان و این جور پارچه میزان عبور روشنایی نسبی داشته و دوچندان پرکاربردتر است و برای افراد خلاق و هنری بهترین گزینه به حساب می‌آید.

آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله سقف‌های تصویری پرطرفدار می‌باشد که به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مورد نظر شما قابل ارائه و نصب است. نکته قابل اهمیت در اینجا این است که حتماً برای نصب آسمان مجازی و سقف کشسان از کادری متبحر و با تجربه بهره مند شوید.

نصب پنل‌های آسمان مجازی آسان است اما اصول و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید حتماً رعایت شود. تیم حرفه ای نگین الماس با تجربه‌هایی که در این راه کسب کرده است بدون کوچک‌ترین مشکل و آسیبی می‌تواند جزئی‌ترین موارد را برای شما پیاده سازی نماید که بعدها دچار مشکل نشوید.

شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. ما مشاور و همراه شما هستیم و خدماتی مطلوب با متدهای روز دنیا را به شما ارائه می‌دهیم.

اهداف تیم حرفه ای نگین الماس

تیم حرفه ای نگین الماس با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت برای بازار سقف کشسان در کشور ایران توانایی این را دارد که صد در صد تولید انواع سقف سه بعدی و کششی از نقطه صفر تا صد تمامی محصولات را به تنهایی تولید و اجرا نماید.

با داشتن حرفه ای ترین تکنولوژی‌ها و جدیدترین چاپگرها می‌تواند ایده‌های شما را به راحتی پیاده سازی نماید. رزومه بالا در تولید و اجرا بیش از ۱۴۰۰ پروژه موفق باعث شده که از نظر مخاطبین و همکاران عزیز جزو اولین‌ها در کشور بشمار آییم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه به یک بایستگی برای شهروندان تهرانی تبدیل شده است. طهران به علت جمعیت زیاد، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی بیش از دیگر شهرهای کشور دربایستن به خدمات اینترنتی به اتباع است لغایت از این روش کاستی ها انبوهی جمعیت خویش را کاهش دهد.

جهت گرفتن مشاوره درباره طراحی سایت در طهران با شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۴۵۶۰۲ درارتباط باشید .☎☎☎

 



:: بازدید از این مطلب : 60

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی به عنوان یک برند پیشرو در حوزه تکنولوژی قصد دارد فعالیت‌های خود را در حوزه‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری افزایش دهد.

هواوی قصد دارد فعالیت‌های خود را در دو حوزه هوش مصنوعی و رایانش ابری گسترش دهد. یکی از نشانه‌های این اتفاق انتصاب «ریچارد یو» (Richard Yu) از مدیران رده بالای هواوی، به عنوان مدیر این بخش‌ها است.

افزایش فعالیت‌های هواوی در حوزه هوش مصنوعی

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از مجموعه هواوی، «ریچارد یو» قرار است به عنوان ریاست دو واحد از مجموعه هواوی انتخاب شود. این مدیر ارشد از ۷ فوریه ۲۰۲۱ میلادی به صورت رسمی پست‌های جدید در بخش‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری را بر عهده خواهد گرفت.

هوش مصنوعی

«ریجارد یو» مدیر فعلی بخش مصرف‌کنندگان هواوی (تولید گوشی هوشمند، تبلت و…) است و یکی از افراد موثر در تبدیل کردن هواوی به یکی از بازیگران اصلی صنعت گوشی هوشمند ظرف فقط ۱۰ سال، بوده است.

با توجه به اهمیت دو بخش جدید برای هواوی و این نکته مهم که این دو بخش به نوعی آینده بشریت و شیوه زندگی او را شکل خواهند داد، هواوی یکی از بهترین مدیران خود را برای رهبری این حوزه‌ها انتخاب کرده است.

او  تا کنون به نوعی چهره ثابت این کمپانی در رویدادها و رونمایی‌های مختلف نیز بوده و تعدادی از بهترین گوشی های هوشمند هواوی از جمله سری P40 و سری Mate 40 توسط وی به جهان معرفی شده است.

در تحلیل این اتفاق، «کیتی فوک» (Kitty Fok)، مدیر IDC چین معتقد است که هوش مصنوعی و رایانش ابری، مهم‌ترین زمینه‌های رشد جهان در سال‌های آینده خواهد بود. شرکت IDC یکی از برترین‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و رویدادهای مرتبط با آن در چین است.

به گفته «فوک» تمرکز بیشتر و سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و رایانش ابری، یک استراتژی مهم برای هواوی به حساب می‌آید و می‌تواند در آینده فرصت‌های بسیاری را در اختیار این شرکت بگذارد.

در توضیحی کوتاه، هوش مصنوعی عبارت است از علم هوشمندسازی دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و بسیار از محصولات دیگر به شکلی که این محصولات خود توانایی تصمیم‌گیری داشته و بدون نیاز به انسان از عهده انجام کارها برآیند. برای مثال در آینده نه چندان دور خودروها به کمک هوش مصنوعی و بدون نیاز به راننده در خیابان‌ها حرکت خواهند کرد.

در رایانش ابری، قسمت عمده عملیات محاسبه و پردازش کامپیوتری مورد نیاز شما، در یک سرور قدرتمند خارجی انجام شده و نتایج آن برای استفاده به کامپیوترهای محلی ارسال می‌شوند. با این روش بدون نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد بر روی بخش سخت‌افزاری و ساخت آن سرور قدرتمند، می‌توان از نتیجه کار به صورت اینترنتی استفاده کرد.

برای مثال شما می‌توانید به جای هزینه زیاد و خرید تعداد زیادی سیستم کامپیوتری قدرتمند برای شرکت خود فقط از تعدادی درگاه اینترنتی ارزان استفاده کنید که به صورت اینترنتی همان قدرت سخت افزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هواوی در زمینه‌های مختلف مانند طراحی و تولید گوشی های هوشمند و توسعه شبکه‌های مخابراتی، توانمندی زیادی از خود نشان داده است. حالا باید دید در حوزه‌های انقلابی جدید مانند هوش مصنوعی و رایانش ابری چه حرفی برای گفتن دارد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آپدیت نرم افزار هواوی فری بادز پرو منتشر شد. این به‌روزرسانی قابلیت‌های هندزفری بی سیم Huawei FreeBuds Pro را افزایش خواهد داد.

هندزفری بی سیم فری بادز پرو ایرباد پرچم‌دار هواوی است که قابلیت‌های زیاد و کیفیت بالایی را به کاربر ارائه می‌کند. با این که فقط چند ماه از زمان معرفی رسمی این هندزفری می‌گذرد، اما هواوی سعی کرده با به‌روزرسانی‌های مداوم، قابلیت‌های آن را به‌‌روز و کاربردی نگه دارد و بدین ترتیب، تجربه کاربری بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

هواوی در جدیدترین به‌روزرسانی، آخرین پیشرفت و قابلیت‌ها را برای افزایش و بهبود تجربه کاربران به ارمغان آورده است. بر اساس اطلاعات موجود، پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید شامل افزایش دقت در اتصال، پایداری بلوتوث و کاهش مصرف برق می‌شود.

در به روزرسانی نرم افزاری قبلی نیز هواوی توانسته بود باعث بهبود وضعیت و شرایط شارژ، کاهش مصرف برق و پایداری در اتصال بلوتوث شود و در عمل روند رشد کارایی هواوی فری بادز پرو در به‌روزرسانی‌های مختلف ادامه داشته است.

بهبود پایداری اتصال بلوتوث یکی دیگر از این به‌روزرسانی‌ها است که هواوی روی آن کار کرده و وضعیت آن را بهبود داده است. هواوی فری بادز پرو از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. همین مسئله باعث شده تا هواوی برای بهبود شرایط اتصال، حساسیت بیشتری از خود نشان دهد و با به‌روزرسانی‌های پی‌درپی این قابلیت را ارتقا دهد.

همچنین می‌توان فری بادز پرو را به عنوان نخستین دستگاهی معرفی کرد که توانایی دریافت صدای استریو واقعی به صورت بی سیم را دارد. این قابلیت در کنار سیستم فعال حذف صدای مزاحم در این هندزفری سبب خواهد شد تا هنگام مکالمه، صدای شما برای مخاطب، به صورت کاملا شفاف ارائه شود، آن هم به گونه‌ای که شنونده هیچ صدای اضافی را از محیط پیرامون، متوجه نشود.

البته در حذف صدای باد و محیط توسط هندزفری بی‌سیم هواوی فری بادز پرو طراحی ارگونومیکی گوشی‌ها نیز نقش زیادی بازی می‌کند. بد نیست بدانید هواوی فری بادز پرو مجهز به دو درایو دینامیکی قدرتمند بوده که صدای Bass قدرت‌مندی را به وجود می‌آورد.

هواوی فری بادز پرو

جزئیات آپدیت نرم افزار هواوی فری بادز پرو

فایل جدید به‌روزرسانی هواوی فری بادز پرو با حجم معادل ۲.۷۱ مگابایت در دسترس قرار گرفته و نرم افزار دستگاه را به ورژن ۱.۹.۰.۲۷۸ ارتقاء خواهد یافت.

روش به‌روزرسانی Huawei Freebuds Pro، بسیار ساده بوده و می‌توانید این کار را در چند مرحله انجام دهید:

  • برنامه AI Life را باز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که اتصال میان گوشی شما و تلفن همراه برقرار است، سپس آن‌ها را درون قاب شارژ قرار داده و در قاب را باز بگذارید. در ادامه کارت مربوطه را برای گوشی‌های فری بادز پرو انتخاب کرده تا به صفحه اصلی دستگاه دسترسی پیدا کنید.
  • گزینه Check for Updates را انتخاب کنید.
  • در صورتی که به‌روزرسانی جدید برای دستگاه شما در دسترس قرار داشته باشد، باید گزینه (Update) را انتخاب کنید.
  • منتظر بمانید تا مراحل به‌روزرسانی سیستم دستگاه انجام شود.
  • هنگامی که به‌روزرسانی تکمیل شد، قاب شارژ دستگاه را بسته و ۱۰ دقیقه برای انجام و اجرای فرایند به‌روزرسانی سیستم عامل، منتظر بمانید.

بدون شک با به‌روزرسانی نرم افزار فری بادز پرو می‌توانید از قابلیت و ویژگی‌های جدید آن به خوبی استفاده کنید. هواوی از جمله شرکت‌هایی است که حتی پس از فروش محصول نیز در پی ارتقای تجربه کاربری محصولات خود است.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده انیمیشن سیمپسون ها در سن ۵۷ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی چندین جایزه را تاکنون دریافت کرده بود.

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده و تهیه کننده انیمیشن سیمپسون ها که ۱۰ بار جایزه امی را برای این سری کارتونی دریافت کرده بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۷ سالگی درگذشت. لاری ویلمور، برادر بزرگتر مارک و یک کمدین، روز یکشنبه در توییتر نوشت:

برادر شیرین و دوست‌داشتنی من، مارک ادوارد ویلمور، شب گذشته در حالی که با بیماری کووید ۱۹ مبارزه می‌کرد و شرایط این بیماری او را رنج می‌داد، درگذشت. برادرم مهربان‌ترین، لطیف‌ترین، خنده‌دارترین و فرشته‌ای بود که تاکنون شناخته‌ام. دوستت دارم برادر کوچک.

مارک ویلمور پس از  فارغ‌التحصیلی از کال پلی پومونا، کار خود را در دهه ۹۰ میلادی با نوشتن شروع کرد و سپس به عنوان عضوی از بازیگران در نمایش کمدی «به رنگ زنده» انتخاب شد. نوشتن او در آنجا باعث شد برای اولین بار نامزد دریافت جایزه امی شود. او در ادامه به عنوان نویسنده نمایش امشب با بازی جی لنو و همچنین استاپ موشن برادرش لاری یعنی The PJs فعالیت کرد.

ویلمور در ادامه تهیه کننده و نویسنده مشترک انیمیشن مطرح و محبوب سیمپسون ها و همچنین مجموعه انیمیشن F is For Family شد. علاوه بر نویسندگی، صدای او روی برخی شخصیت‌های نمایش‌هایی که کار می‌کرده وجود داشت.

همدردی با فوت نویسنده انیمیشن سیمپسون ها

پس از اعلام خبر فوت مارک ویلمور در توییتر لاری، نویسندگان و کمدین‌های دیگر به خاطر مهربانی و شوخ‌طبعی او، نسبت به وی ابراز عشق کردند. کمدین مت اسوالت در توییتر خطاب به لاری ویلمور نوشت:

من برای غم و فقدان شما بسیار متاسفم، لاری. من وقتی در نمایش امشب کار می‌کردیم با مارک آشنا شدم. ما گلف بازی کردیم و خیلی خندیدیم. او پسر خوبی بود و دلتنگش خواهیم شد.

دیوید آلن گریر، بازیگر نیز نوشت مارک خنده‌دارترین و شیرین‌ترین پسری بود که تا به حال دیده بودم. امیدوارم که او در آرامش آرام بگیرد. مایکل پرایس، نویسنده دیگر انیمیشن سیمپسون ها نیز نوشت:

استعداد بزرگ دیگری که خیلی زود گرفته شد. من این افتخار را داشتم که در بهترین بخش‌های ۲۳ سال گذشته در کنار مارک ویلمور در سه برنامه FIFF، سیمپسون‌ها و PJs کار کنم و او جالب‌ترین شخص در هر اتاقی بود. او یک مرد فوق‌العاده و بی بدیل بود. آسوده بخواب دوست من.

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت های خبری و آگاهی رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. علت این جستار اهمیت فرمایش خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به اخذ جدیدترین اخبار اینترنت از طرف دیگر است. قطعا با پروا شمار کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری چنانچه طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی فرآوری کنند می توانند بیننده قابل توجهی را به خویش جذب نمایند.
مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه اخذ کند و این سوژه باعث می شود که کاربران گرایش خاصی به سایت های خبری داشته باشند. امروزه با اشاعه شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت طراحی سایت های پسندیده خبری بیش از قبل شده است، همانطور که می دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی کافی نیست و می بایست نکات پیوسته با سئو و تجربه کاربری به صورت کامل در آن رعایت شوند لغایت نتیجه پسندیده حاصل گردد. وب24 با در عقیده دریافت نکات مهم در گویه طراحی سایت حرفه ای و وانگهی در نظر دریافت سادگی، کاربردپذیری، سئو و بهینه سازی، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و سایر موارد پر اهمیت در تارنما های خبری، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های خبری پیمان دهد.

 

طراحی سایت خبری

 

چگونه یک سایت خبری موفق داشته باشیم؟
موفقیت یک سایت خبری بر پای بست، تعداد مخاطب آن اندازه گیری می شود و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت سایت های خبری هستی دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد بیچارگی خویش را از طریق گوگل و یا ورودی سر راست تامین کند و سپس با طراحی مناسب و کیفیت محتوای پذیرفتنی کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در پیوسته به برخی از مهمترین خاصیت های سایت های خبری موفق اشاره می کنیم.

1- شیوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت :
در طراحی سایت های خبری شیوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت زیاد فوقانی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین موعد شدنی به تازه ها مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با جستار را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات باره عقیده در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

2- سرعت مناسب لود شدن صفحات :
با توجه به بازدید نسبتا بالایی که سایت های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت زیاد مهم است.

3- رعایت نکات امنیتی :
نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت زیاد فوقانی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری بایسته است.

4- بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو :
یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و... اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. وب24 نگاه اخص ای به سئو سایت های خبری دارد و سایت های طراحی شده توسط ما همواره در صدر نتایج گوگل پیمان گرفته اند. این سوژه می تواند کمک زیاد زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش شدامد و بازدیدکننده بکند، برای کسب اطلاعات اغلب در این زمینه صفحه مربوط به سئو سایت خبری را مطالعه نمایید.

5- تعریف سطوح دسترسی مشخص برای گزارشگر :
قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر پای بست، گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت های خبری اهمیت بسیار فوقانی دارد.

6- بهینه سازی شده برای موبایل :
روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کنند در حال افزایش است. لود شدن پسندیده صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند اهمیت زیاد فوقانی دارد. تارنما های خبری موفق در حال حاضر به پیگیری لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این موضوع نیز اهمیت خاصی می دهند.

7- سادگی :
بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی می شود که کسان گوناگون بر پای بست، سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات باره عقیده را ویرایش کنند.

8- ارائه تازه و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون :
علاوه بر اخبار متنی، امکان پیمان دادن اطلاعات به چهره چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز می تواند در سایت های خبری استفاده شود که جذابیت تازه را دوچندان خواهد کرد.

طراحی سایت خبری خویش را به وب24 بسپارید
ما با به کارگیری ایمن ترین انحاء و سریعترین زبان برنامه نویسی در وب یعنی ASP.NET سایت های خبری با سرعت لود بالا طراحی میکنیم و به این موضوع نگاه اخص ای داریم.این زبان برنامه نویسی اختصاصی نه فقط سرعت لود صفحات را بالا می برند، به انگیزه اینکه همانند قالب های حاضر موجود در بازار، در دسترس عموم پیمان ندارد از امنیت بالاتری برخوردار است . برای مقایسه سرعت زبان برنامه نویسی دات نت و PHP بر روی مقاله سنجش asp.net و php کلیک نمایید.
یکی از انگیزه ها مهمی که کمپانی وب 24 را از بسیاری از شرکت های طراحی سایت مجزا می کند ، استانداردسازی وب سایت ها بر اساس الگوریتم های روز گوگل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقوله به صفحه سئومراجعه نمایید.
علاوه بر به کارگیری زبان برنامه نویسی اختصاصی و سئو که از مهم ترین نکات طراحی سایت می باشد ، استفاده از گرافیک ساده برای تارنما از نخستینگی های ماست. زیرا بر این جستار اعتقاد داریم که تمامی کاربران با هر اندازه نزاکت از اینترنت باید بتوانند به راحتی از خدمات یک تارنما بهره‌گیری نمایند .

امکانات طراحی سایت خبری
از سایر امکانات یک وب سایت خبری می طاقت به موارد ذیل اشاره نمود :

مدیریت اخبار
ایجاد و ویرایش و حذف آگاهی ها شامل :
تیتر خبر
روتیتر و ذیل تیتر
لید خبر
انتخاب سرویس های خبری
انتخاب تگ مرتبط
تعیین وضعیت انتشار
تعیین گونه خبر
تعیین زمان انتشار
درج تصویر برای اخبار
مدیریت اخبار تصویری و طراحی وب سایت خبری آپلود تصاویر نامحدود برای خبر(درج و حذف و و یرایش )
مدیریت تازه ها چندرسانه ای (درج و حذف و و یرایش )
انتخاب نوع نمایش آگاهی ها در سایت (ویژه-ویژه گروه-...)
مدیریت سرویس های خبری
ایجاد سرویس های خبری به تعداد نامحدود در دو سطح
مدیریت درج اخبار در سرویس های خبری
نمایش اخبار مرتبط در سرویس های خبری
تعریف سطح دسترسی برای کاربران به بخش های مختلف
مدیریت آرشیو اخبار ( آرشیو موضوعی اخبار)
نمایش اخبار پربازدید برای ادمین سایت
مدیریت گزارشات
و بسیاری امکانات دیگر که می توانید برای اخذ آن و استفاده از مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت 24 آمادگی کامل خویش را برای طراحی سایت خبری با ویژگی های فوق به بهترین نحو شدنی با طراحی گرافیکی مناسب و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو به چهره واکنشگرا را اعلام می کند. چنانچه برای طراحی سایت خبری خویش نیاز به مشاوره یا توضیحات اکثریت دارید لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این گویه راهبری کنند



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – یکی از مقامات چین اعلام کرد این کشور مشغول آزمایش ۱۶ واکسن برای مقابله با کووید۱۹ است. در حال حاضر ۲ واکسن کرونای ساخت چین در این کشور تزریق می شوند.

به گزارش خبرگزاری کلیک به نقل از اکونومیک تایمز، همزمان با افزایش تقاضا برای واکسن کووید ۱۹ در سراسر جهان، چین اعلام کرد تعداد واکسن‌های در حال آزمایش بالینی خود را از ۱۱ به ۱۶ عدد رسانده تا ذخایر در داخل کشور و جهان را افزایش دهد.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

«وو یوان بین» یکی از مقامات وزارت علوم و فناوری چین در تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد: در حال حاضر چین ۱۶ واکسن کووید ۱۹ در مرحله آزمایش بالینی دارد که ۷ مورد آنها در مرحله سوم هستند و یکی وارد بازارهای جهانی شده است.

«یانگ شنگ» معاون دفتر ثبت دارو در وزارت ملی محصولات پزشکی این کشور ماه گذشته از وجود ۱۱ واکسن کووید ۱۹ چینی خبر داد که در داخل و خارج از چین مراحل مختلف آزمایش را پشت سر می‌گذارند.

چین هم اکنون واکسیناسیون شهروندان خود و برخی از کشورها را با دو واکسن آغاز کرده است. دولت این کشور اجازه استفاده اضطراری به واکسن شرکت سینوفارم را اعطا کرده است. البته نتایج مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن مذکور هنوز منتشر نشده است. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت مشغول بررسی آزمایش‌های هر دو واکسن چینی است.

چین ادعا می‌کند تاکنون ۴۶ کشور برای وارد کردن واکسن‌های تولید این کشور ابراز تمایل کرده اند. این درحالی است که ژانگ نانشان یکی از کارشناسان بیماری‌های تنفسی اعلام کرده واکسیناسیون گسترده با واکسن چینی نشان می‌دهد آنها ایمن و تأثیرگذار هستند.

در حال حاضر دو واکسن در چین تزریق می‌شوند که یکی از آنها توسط شرکت CNBG توسعه یافته و دیگری «کروناوک» نام دارد و در شرکت سینوواک ساخته شده است. هردو واکسن‌ها بر اساس ویروس غیرفعال ابداع شده اند.

به نوشته خبرگزاری شینهوا، آمار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری چین نشان می‌دهد تا روز یک شنبه، بیش از ۲۴ میلیون دوز از واکسن کووید ۱۹ در چین تزریق شده است.

به گفته ژانگ نرخ عوارض جانبی معتدل این واکسن مانند تب، درد در بازو و علائم دیگر ۶ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار دریافت کننده است.

نرخ عوارض جانبی شدید واکسن نیز یک نفر در یک میلیون دریافت کننده است.

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا گفت: واکسن کرونا با استفاده از توان داخلی و هم با خرید از دیگر کشورها تأمین می‌شود. زمستان آینده نیز واکسیناسیون عمومی آن شروع خواهد شد.

به گزارش کلیک به نقل از معاونت علمی و فناوری، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاسخ به نگرانی مردم درباره تأمین واکسن کرونا در کشور، گفت: کمیته علمی مقابله با کرونا در تلاش است تا نیاز کشور به واکسن کرونا را با کمک تولیدات داخلی و خرید از دیگر کشورها تأمین کند.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

وی افزود: در این برنامه قرار است حدود ۱۶ میلیون دوز واکسن از مجموعه کوواکس، بیش از ۲۵ میلیون دوز از طریق واردات و ۲۵ میلیون دوز با استفاده از تولیدات داخلی تأمین شود. واکسیناسیون عمومی نیز اسفندماه سال آینده شروع می‌شود.

به گفته رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا، زمستان امسال کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی، افراد مسن، معلولان و جانبازان مراکز نگهداری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند. بهار و تیرماه سال آینده نیز افراد بالای ۶۵ سال، افراد ۱۶ تا ۶۴ سال با بیماری زمینه‌ای و افرادی که به واسطه شغل خود با مردم در تماس هستند واکسن دریافت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: مرداد تا آذر ۱۴۰۰ نیز نوبت به واکسیناسیون ساکنان مراکز شلوغ، افراد ۵۵ تا ۶۵ سال فاقد بیماری زمینه‌ای و شاغلان ضروری و کارکنان بهداشتی که در خط اول مواجهه نیستند، واکسن می‌زنند. در نهایت نیز در فاز چهارم، با شروع زمستان ۱۴۰۰، همه مردم در مقابل این بیماری واکسینه خواهند شد.

قانعی با اشاره به اینکه ۹ شرکت در حال تولید واکسن کرونا هستند، گفت: ۳ مورد از آنها به فاز بالینی رسیده‌اند. یک همکاری مشترک با کوبا داریم که این واکسن نیز در مراحل خوبی قرار دارد. به زودی واکسن مورد تأیید ایرانی به مرحله تولید نهایی خواهد رسید. پایگاه یونیسف، ایران را یکی از کشورهای سازنده و تولیدکننده واکسن کرونا معرفی کرده است.

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش سایت هاب اسپات اینستاگرام سکویی غیرقابل انکار برای بازاریابی تبدیل شده است. در واقعیت ، اینستاگرام رسما به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه واصله است. این بدان معنی است که تبلیغ در اینستاگرام اغلب از تبلیغ در توییتر یا تبلیغ در لینکدین بازدهی دارد.تعداد زیادی از کاربران دور هم جمع شده و منتظرند لغایت محتوای شما را ببینند. فلذا ، چگونه می توانید به همه آن کاربران دسترسی پیدا کنید و فرصتی برای آنها برپایی کنید الی با برند شما درگیر شوند؟ پذیرش سوال شدنی است شما را شگفت زده کند: سئو در اینستاگرام.

فهرست مطالب
۱.پروفایل اینستاگرام خویش را بهینه کنید
۲.کلید واژه های اصلی را در اسم کاربری خویش پیمان دهید
۳.کلید کلمه های بعدی را در تقدیر بیو اضافه کنید
۴.به هشتگ هایتان اهمیت گزیده تر ای بدهید
۵.از کلمات کلیدی ثانویه در شرح عکس ها کاربرد کنید
۶.از متن alt بهره‌گیری کنید
۷.از شغل های سئو سیاه در اینستاگرام خود داری کنید
حتما به این اندیشه می کنید: آیا می توانم از همان تکنیک های SEO که برای بهینه سازی صفحات وب برای یک برنامه رسانه های اجتماعی بهره‌گیری کنم؟ خوشبختانه باید بگوییم که می توانید. سئو در اینستاگرام ترفند هایی دارد که باید در اجازه استراتژی های بازاریابی شما باشد، در ضمن می توانید آنچه که در مورد SEO می دانید را بهره‌گیری کنید الی رشد ارگانیک اکانت اینستاگرام اغلب شود. به اینستاگرام به عنوان موتور جستجوی خویش نگاه کنید. این پلتفرم سیستم جست و جوی خود را دارد و مثل یک مینی گوگل رفتار می کند.

۱.پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید
اولین قدم که باید در جهت افزایش دسترسی اینستاگرام خویش بردارید ، بهینه سازی پروفیلتان است. اگر پروفایل شما برای بهترین تجربه کاربری بهینه نشود در مدت طولانی به ضررتان خواهد بود.

در اینجا چند ترفند برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام شما آورده شده است:

پروفایل خویش را عمومی کنید
یک تصویر پروفایل جذاب یا برند را انتخاب کنید
نام کاربری قابل تشخیص و قابل جستجو گزینش کنید
یک اسم تجاری آسان و قابل جستجو ایجاد کنید
حساب خویش را به حساب بیزنیس تغییر دهید
لینک قابل کلیک در بیو خویش وارد کنید
پس از سپریدن این مراحل ساده به سراغ نکات فنی تر می رویم

مقالات مرتبط:

آموزش ساخت کمپین در اینستاگرام

۲.کلید واژه های اصلی را در نام کاربری خود پیمان دهید
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، اینستاگرام موتور جستجوگر خود را دارد. به منظور نمایش دیتا شدن بهتر در نوار جستجو ، باید بر روی پروفایل خویش شغل کنید الی در جایگاه بالاتر پرتو دیتا شوید.

قدم اول این است که کلید وازه اصلی کار خویش را مشخص کنید. در این تقدیر bakery مثال ما خواهد بود. وقتی یک کاربر به دنبال محصولات نانی پخته شده می گردد واژه ی bakery را سرچ می کند. هنگامی که این کلید واژه را وارد می کنید بردباری اینکه در نتایج جست و جو بالا بیایید اغلب است.

instagram seo

همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید نتایج نخست در جست و جو این کلید واژه را در اسم خود پیمان دیتا اند فلذا بعد از سرچ نیز نمایش دیتا شده است.

مقالات مرتبط:

تبلیغات اینستاگرام: استراتژی هایی برای افزایش ROI

۳.کلید کلمه های بعدی را در قسمت بیو اضافه کنید
اکنون که به کلید کلمه اصلی خویش اهمیت داده اید ، وقت آن واصله است که از واژه ها کلیدی ثانویه خویش نهایت استفاده را ببرید. کلمات کلیدی ثانویه عبارت ها و مباحثی هستند که حول کلمات کلیدی اصلی شما قرار دارند.

اگر کلید واژه اصلی شما ” bakery ” نانوایی است ، کلمات کلیدی ثانویه شما ممکن است مواردی مثل ” cupcakes ” ، ” wedding cakes ” ، و .. باشد. به مثال ذیل توجه کنید کلیدواژه اصلی با رنگ قرمز و کلید کلمه های فرعی با رنگ نارنجی نمایش دیتا شده اند.

سئو در اینستاگرام

همینظور که می بینید این صفحه ی اینستاگرامی پیشه خویش را به نکوداشتن سپریدن داده است. بیو خویش را جالب و سرگرم کننده نوشته و در کناره ان مسائل مربوط را رعایت کرده است. پس چیز عجیبی نیست که در سرچ اینستاگرام به خوبی نمایش دیتا شود. به کارگیری واژه کلیدی های پیوسته و به اطلاح ثانویه برای مواقعی است که افراد کلمه کلیدی اصلی را سرچ نمی کنند ولی ممکن است دیگر کلید کلمات را سرچ کند بعد گمان کردن اینکه در نتایج سرچ بالا بیایید نیز اغلب است.

۴.به هشتگ هایتان اهمیت اخص ای بدهید
پس از بهینه سازی پروفایل خود ، وقت آن دریافتی که پست های خود را بهینه کنید. این یک روند مداوم است که بیچارگی به توجه گزیده تر دارد. اغلب کاربران قرار نیست مستقیماً به دنبال شما باشند. آنها احتمالاً شما را از راه هشتگ در یک پست خاص پیدا خواهند کرد.

به همین انگیزه است که هر یک از پست های اینستاگرام شما باید راهبرد هشتگ مخصوص به خویش را داشته باشد. شما باید با این هشتگ ها همانند کلمات کلیدی ثانویه رفتار کنید. نمونه آن را از CorePower Yoga ، در ذیل ببینید:

سئو اینستاگرام

آنها نام بازرگانی خویش را در دو باره هشتگ – #corepowercommunity و #corepoweryoga پیمان می دهند. دو هشتگ سایر ، با این حال ، به طور خاص برای این تصویر است.

Corepower با گنجاندن گونه ها هشتگ پستهای ویژه ، بخت خویش را برای جذب مخاطبان مفصل تر و گوناگون تر افزایش می دهد – افرادی که به جستجوی اصطلاحات مربوط به یوگا می پردازند، اما وانگهی افرادی که #downdog را جستجو می کنند. این امر به کاربران بخت بهتری برای پیدا کردن شما نسبت به زمانی که از همان هشتگ در هر پست کاربرد کرده اید، خواهد داد.

مقالات مرتبط:

آمارهای مهم اینستاگرام برای سوداگری ها

۵.از واژه ها کلیدی ثانویه در شرح عکس ها بهره‌گیری کنید
قبلا گفتیم که اینستاگرام خویش موتور جست و جو دارد، پس بهتر است بعد از رعایت موارد باید به سراغ کپشن بروید. کپشن ها باید توضیحاتی ریزبین و جذاب و ترغیب کننده باشند الی مخاطب شما را بتواند به بهترین نحوه جذب کند. اما اگر بتوانید در کنار جذب بیننده عقیده الگوریتم های اینستا را به خود معطوف کنید عالی خواهد شد. اگر از کلید واژه های ثانوی در کپشن خود کاربرد کنید بردباری اینکه اینستاگرام شما را در نتایج سرچ نشانه دهد زیاد زیاد تر خواهد بود.

 

در مثال بالا میبینید که DIFF کلید واژه های پیوسته را در زیر عکس آورده است. با این چهره یک عکس کامل شناسایی شده برای اینستاگرام فراهم کرده اید.

۶.از متن alt بهره‌گیری کنید
متن alt Instagram یک ویژگی کمابیش جدید است که برای کاربران امکان نگارش شرح تصاویر را فراهم می کند. این ویژگی جدید برای سئو بسیار پسندیده است. اگر شما این مرحله را رد کنید و alt برای عکس ها ننویسد اینستاگرام خود متنی را بر می گزیند و به برگزیدن خود جای گزاری می کند. پس بهتر است شما خودتان توضیحاتی برای عکس ها اضافه کنید تا مطمئن بشوید که واژه ها صحیح انتخاب شده اند.

سئو اینستا

برای دسترسی به alt عکس طبق تصویر زیر قبل بروید.

سئو اینستا

پس از گزینش این گزینه به سمت ذیل اسکرول کنید و بر روی write your alt text بزنید. هنگامی که alt را وارد کردید عکس خود را مشابه پیش پست کنید. مزایای نوشتن alt در اینستاگرام مثل مزایای نوشتن alt عکس برای تارنما است. این گزینه کمک می کند که پست های شما جایگاه بهتری داشته باشد.

مقالات مرتبط:

تبلیغ در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟

۷.از شغل های سئو سیاه در اینستاگرام خود داری کنید
شاید فکر کنید فقط گوگل الگوریتم های نیرومند ای دارد که بتواند متخلفین را شناسایی کند و رتبه ی آن ها را بیاندازد. ولی اینظور نیست اینستاگرام نیز در بحث الگوریتم ها زیاد نیرومند عمل کرده است و با کسانی که می خواهند سیستم را بعید بزنند به شدت بر خود می کند. اینستاگرام کسانی که قوانین را پایین پا می گذارند شادوبن shadowban می کند.

مواردی که از نظر اینستاگرام سئو کلاه سیاه حساب می شود:
محتوا ها را از جای دیگری بر ندارید
از ربات هاب افزایش فالوور کاربرد نکنید
از کلید واژه های بیش از بی گمان کاربرد نکنید
افراد را پشت راز هم فالو نکنید
فالوور خریداری نکنید
کلام آخر:

در این نوشتار با روش ی سئو در اینستاگرام و عکس ها آشنا شدید. اگر قبل از این از بهینه سازی برای اینستاگرام چیزی نمی دانستید اشکالی ندارد همین اکنون اقدامات بالا را اتمام دهید. اسم اکانت خود را در تقدیر setting تغییر دهید. کلید واژه ها را انتخاب کنید و هشتگ ها را طبق کلید کلمه های خویش تغییر دهید. بعد از بهینه سازی صفحه ی اینستاگرام خویش اگر تصمیم به تبلیغ در اینستاگرام گرفتید می توانید از مشاوره رایگان تیم افراک کاربرد کنید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوربین فوجی فیلم X-E3 سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و به خاطر بدنه جمع و جور، خوش دست بودن و سنسور توانای X-Trans 3 به سرعت به یکی از دوربین‌های محبوب نزد طرفداران فوجی فیلم تبدیل شد. پس از سال‌ها بی‌خبری و شایعه عدم عرضه مدل جدید از سری X-E، فوجی فیلم از X-E4 با سنسور و طراحی جدید رونمایی کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های X-E4 در مقایسه با X-E3، بهره مندی از نمایشگر لمسی ۳ اینچی LCD و چرخنده است که با چرخش ۱۸۰ درجه کاربر را در کادر قرار داده و عکسبرداری یا فیلمبرداری سلفی را امکان‌پذیر می‌کند. مدل جدید همچنین از نمایشگر ۱.۶۲ میلیون نقطه‌ای برخوردار است که در مقایسه با مدل قبل (۱.۰۴ میلیون نقطه) پیشرفت داشته است.

 

 

 

X-E4 به سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی X-Trans 4 CMOS مجهز شده که پیشتر در دیگر دوربین‌های جدید فوجی فیلم مثل X-Pro3 و X-T4 بکار رفته بود. این دوربین با شاتر الکترونیکی و مکانیکی به ترتیب با سرعت ۳۰ و ۸ فریم بر ثانیه عکسبرداری می‌کند. به گفته سازنده X-E4 قادر به پوشش تقریباً ۱۰۰ درصدی سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بوده و در ۰.۲ ثانیه فوکوس می‌کند. علاوه بر این از جدیدترین قابلیت‌های تشخیص خودکار چهره و چشم و همچنین ۱۸ شبیه‌سازی فیلم برخوردار است.

 

 

 

این دوربین قادر به فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و عمق رنگ ۸ بیت بوده و به کمک پورت HDMI با عمق رنگ ۱۰ بیتی، نمونه‌برداری رنگی ۴:۲:۲ و حالت F-Log ضبط می‌کند. همچنین فیلمبرداری اسلوموشن را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در زولوشن 1080p انجام می‌دهد. در فریم کناری پورت USB-C، درگاه مینی HDMI و جک ۳.۵ میلیمتری تعبیه شده است، بنابراین دیگر همانند نسل قبلی نیازی به مبدل ۲.۵ میلیمتر به ۳.۵ میلیمتر برای ضبط صدا با میکروفن خارجی نیست.

 

 

 

فوجی فیلم تغییراتی را هم در چینش دکمه‌ها داده و دکمه فوکوس خودکار و قفل نوردهی خودکار را در یک دکمه ترکیب کرده و دکمه Quick Menu را به فریم بالایی و بین دکمه چرخنده سرعت شاتر و جبران نوردهی انتقال داده است. یکی از کاستی‌های قابل توجه این دوربین نداشتن لرزشگیر تصویر داخلی است.

X-E4 با قیمت ۸۴۹.۹۵ دلار (برای بدنه) از ماه مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. فوجی فیلم علاوه بر X-E4، از دو لنز جدید XF به نام‌های XF70-300 f/4-5.6 با قیمت ۸۰۰ دلار و XF27mm f/2.8 با قیمت ۳۹۹.۹۵ دلار رونمایی کرد که همانند X-E4 ماه مارس از راه می‌رسند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویروس کرونا بیش از یکسال است که زندگی بشر را مختل کرده و در این مدت چندین جهش داشته. با این وجود جهش‌ها و گونه‌های اخیر آن یعنی گونه‌های انگلیسی و آفریقایی  بیش از همه موردتوجه قرار گرفته‌اند که با سرعت بالاتری نسبت به گذشته شیوع پیدا می‌کنند. اما آیا دلیلی برای نگرانی درباره این گونه‌ها وجود دارد یا اینکه واکسن‌ها می‌توانند باعث مصونیت ما در برابر آن‌ها شوند؟

در اواخر سال ۲۰۲۰ دولت بریتانیا از گونه جدید ویروس کرونا در این کشور صحبت کرد که البته پس از مدتی با گونه‌های دیگری در آفریقای جنوبی و برزیل هم روبه‌رو شدیم. در ابتدا دانشمندان و سازمان بهداشت جهانی (WHO) به این موضوع اشاره کردند که نگرانی برای گونه‌های جدید و نحوه جهش ویروس کرونا وجود ندارد چرا که روش‌های کنونی ما برای جلوگیری از ابتلا به کووید-۱۹ مانند حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، کارایی مناسبی دارند.

با این وجود دانشمندان از نزدیک روی گونه‌های جدید نظارت دارند. آن‌ها از ترس اینکه با افزایش قدرت انتقال کووید-۱۹، دنیا با یک موج جدید و شدیدتر همه‌گیری مواجه شود و شاید این گونه‌ها بتوانند از دست سیستم ایمنی و حتی واکسن‌ها فرار کنند، وضعیت را ارزیابی می‌کنند.

 

ویروس کرونا
 

 

در حال حاضر سه گونه کرونا موردتوجه دانشمندان قرار دارند

وظیفه کنونی اپیدمیولوژیست‌ها، ویروس‌شناس‌ها و ایمونولوژیست‌ها درک این موضوع است که این جهش‌ها در گونه‌های جدید چگونه می‌توانند ویروس و نحوه واکنش بدن نسبت به آن‌ها را تغییر دهند. این جهش‌ها حتی می‌توانند کووید-۱۹ را به گونه‌ای تغییر دهند که از ایمنی ایجاد شده توسط واکسن هم فرار کند.

طبق پژوهش‌های اولیه، واکسن‌های کنونی می‌توانند در برابر سه گونه شناحته شده اخیر باعث مقاومت بدن شوند، با این حال همچنان شاهد انتشار نتایج تحقیقات هستیم. ویروس کرونا به مرور زمان در حال تکامل است و شاید این تغییرات بتوانند روی نحوه واکنش سیستم ایمنی و در نهایت روش‌های درمان و واکسن‌ها تاثیر بگذارند. در ادامه می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به این موضوع داشته باشیم، با دیجیاتو همراه باشید.

ویروس کرونا چگونه جهش می‌یابد؟

کووید-۱۹ یک ویروس «آران‌ای» (RNA) است، بنابراین توالی کامل ژنتیکی یا ژنوم آن یک الگوی تک رشته‌ای است. در مقابل انسان‌ و سایر پستانداران از DNA دو رشته‌ای استفاده می‌کنند. الگوی کرونا از چهار پایه تشکیل شده که با حروف u ،c ،a و g مشخص می‌شوند. این الگو دستورالعمل‌های نحوه ساخت تمام پروتئین‌ها برای تولید ذره ویروس کرونا جدید را ارائه می‌کند.

کووید-۱۹ برای تکثیر به یک سلول میزبان نیاز دارد و از آن به عنوان یک کارخانه استفاده می‌کند و دستگاه‌های داخل آن را سرقت می‌کند. زمانی که کرونا وارد یک سلول می‌شود، باید الگوی RNA را بخواند.

یک آنزیم در این فرایند اهمیت بالایی دارد که «آران‌ای پلی‌مراز وابسته به آران‌ای» (RdRp) نام دارد. این آنزیم یک وظیفه دارد که آن را به بدترین شکل ممکن انجام می‌دهد. به گفته یک میکروبیولوژیست مولکولی فرانسوی به نام «راجر فروتوس»، این آنزیم در هنگام تکرار اشتباهات زیادی مرتکب می‌شود. در حقیقت در هنگام تکثیر، خطاهای RdRp گونه‌های جدید ویروس با الگوهای کمی متفاوت را شکل می‌دهند که این تغییرات به عنوان جهش‌ها شناخته می‌شوند.

 

 

 

برخی جهش‌ها منجر به تغییر ساختار فیزیکی ویروس می‌شوند

جهش‌ها اغلب تاثیر کمی روی یک ویروس دارند، با این حال برخی مواقع می‌توانند الگوها را به اندازه‌ای تغییر دهند که منجر به تغییرات در ساختار فیزیکی ویروس شوند. با این حال «تایلر استار»، بیولوژیست محاسباتی در مرکز تحقیقات سرطان «فرد هاچینسون»، جهش‌ها را اثرات افزایشی می‌داند:

«یک جهش به معنای آن نیست که ویروس تا ۱۰ برابر خطرناک‌تر یا کشنده‌تر می‌شود. جهش‌ها اثرات افزایش دارند.»

این موضوع می‌تواند برای کووید-۱۹ خطرناک باشد. این جهش‌ها برخی مواقع برای ویروس‌ها مزیت به همراه دارند، برای مثال می‌توانند محکم‌تر به سلول میزبان متصل شوند یا اینکه از سیستم ایمنی فرار کنند. پژوهشگران و دانشمندان جهش‌ها را در توالی‌یابی کووید-۱۹ جدا شده از بیماران شناسایی کرده‌اند.

دانشمندان این داده‌ها را با اطلاعات اولین ویروس‌ها در ووهان چین مقایسه و تغییرات را بررسی کرده‌اند. در حقیقت هم اکنون هیچ‌کدام از گونه‌های کووید-۱۹ کاملا با ویروس موجود در ووهان یکسان نیستند. اگر یک جهش بتواند منجر به افزایش سرعت شیوع و انتقال شود، این احتمال وجود دارد که خصوصیات ویروس را تغییر داده باشد.

گونه‌های ویروس کرونا کدامند؟

هر جهش در ژنوم ویروس کرونا می‌تواند منجر به ایجاد گونه جدیدی شود، اما برخی از آن‌ها نگرانی‌های بیشتری ایجاد می‌کنند. در اواخر ۲۰۲۰ با سه گونه جدید مواجه شدیم که سرعت شیوع بالاتری دارند و حتی شاید یکی از آن‌ها کشنده‌تر هم باشد.

این گونه‌ها با نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند که در آن‌ها یک حرف انگلیسی و چندین عدد به چشم می‌خورند. سه گونه مطرح کرونا به شرح زیر هستنند:

  • B.1.1.7: این گونه اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ در بریتانیا شناسایی شد که البته حالا در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا به چشم می‌خورد.
  • B.1.351: این گونه در ابتدا در آفریقای جنوبی تشخیص داده شد و حالا به بیش از ۲۰ کشور راه پیدا کرده است.
  • P.1: این گونه برای اولین بار در «مانائوس» در ایالت «آمازوناس» برزیل شناسایی شد که البته در کشورهای دیگر مانند ایتالیا و کره جنوبی هم وجود دارد.

این موارد آخرین گونه‌های کرونا نخواهند بود و دانشمندان همچنان به ردیابی تغییرات در ژنوم این ویروس ادامه می‌دهند. هرگونه تغییر می‌تواند برای اپیدمیولوژیست‌های ژنومی برای ارزیابی انتقال و الگوها مفید باشد، چرا که با استفاده از آن‌ها می‌توان نحوه واکنش و مقابله با ویروس را تغییر داد.

 

 

 

گونه‌های جدید با تغییر در شاخک، قدرت انتقال کرونا را افزایش می‌دهند

با وجود چنین موضوعی، چرا که این سه گونه بیش از سایرین باعث نگرانی دانشمندان و مقامات شده‌اند؟ این گونه‌ها خصوصیات مشترک دارند که طبق تحلیل‌های اولیه، انتقال سریع‌تر آن‌ها را ممکن می‌کنند و حتی امکان فرار از سیستم ایمنی توسط آن‌ها هم وجود دارد. این جهش‌ها در شاخک پروتئینی تغییر ایجاد می‌کنند و ویروس توسط آن‌ وارد سلول‌ها می‌شود.

جهش‌ها چگونه موجب تغییرات ساختاری می‌شوند؟

هر ذره از کووید-۱۹ به وسیله شاخک‌ها پوشاند شده. برای نفوذ به یک سلول، ویروس باید روی یک پروتئین موجود در سطح سلول انسان به نام «آنزیم ۲ مبدل آنژیوتانسین» (ACE2) قفل شود که ورودش را به سلول ساده‌تر می‌کند. با این وجود، برجستگی‌های ویروس توسط سیستم ایمنی بدن قابل شناسایی است.

زمانی که سیستم ایمنی بتواند شاخک کووید-۱۹ را تشخیص دهد، برای جلوگیری از اتصال آن به ACE2 شروع به تولید آنتی‌بادی می‌کند یا سلول‌های دیگر را برای نابودی ویروس ارسال می‌کند. آنتی‌بادی‌ها به شاخک متصل می‌شوند و بطور موثری از اتصال ویروس با سلول جلوگیری می‌کنند.

 

ویروس کرونا
 

 

گونه‌های جدید شاید عملکرد سیستم ایمنی در مقابله با کرونا را کاهش دهند

این رویکرد شاخک ویروس را تحت فشار تکاملی شدیدی قرار می‌دهد، بنابراین جهش‌ها این شاخک را تغییر می‌دهند تا بتواند از سلول‌های ایمنی یا آنتی‌بادی‌‌ها فرار کند یا اینکه با شدت بیشتری به ACE2 وصل شود. همین موارد ورود ساده‌تر ویروس به بدن را ممکن می‌کنند.

گونه‌های مدنظر دانشمندان همگی دارای جهش در ناحیه‌ای از شاخک به نام «دامنه اتصال گیرنده» (RBD) هستند که بطور مستقیم با ACE2 ارتباط برقرار می‌کند. اگر جهش‌ها بتوانند موجب تغییرات ساختاری در RBD شوند، ویروس احتمالا به سبک متفاوتی به ACE2 متصل می‌شود و همچنین برای مثال می‌تواند از شناسایی شدن توسط سیستم ایمنی هم جلوگیری کند.

کدام جهش‌های کرونا بیشترین نگرانی را ایجاد کرده‌اند؟

در ژنوم RNA تمام سه گونه جدید ویروس کرونا چندین جهش به چشم می‌خورد، اما می‌خواهیم بیشتر روی شاخک کووید-۱۹ تمرکز کنیم. B.1.1.7 دارای ۸ جهش در شاخک است و گونه‌های B.1.351 و P.1 به ترتیب در ناحیه شاخک ۷ و ۱۰ جهش را تجربه می‌کنند. تمام این جهش‌ها یکسان نیستند، اما برخی میان آن‌ها مشترک هستند

در این گونه‌ها با سه جهش در RBD شاخک روبه‌رو هستیم که می‌توانند روی ویروس یا نحوه پاسخگویی آنتی‌بادی به یک عفونت تاثیر بگذارند:

  • N501Y
  • E484K
  • K417N/T

دانشمندان به تازگی شروع به درک این موضوع کرده‌اند که چگونه این جهش‌ها می‌توانند به نفع کرونا عمل کنند و آیا آن‌ها قادر به افزایش قدرت و سرعت انتقال یا مقاومت در برابر سیستم ایمنی هستند یا خیر. شواهد اولیه نشان می‌دهند که این جهش‌ها بطور جداگانه نمی‌توانند منجر به تغییرات عمده شوند، اما در ترکیب با جهش‌های دیگر احتمالا قادر به تسهیل تغییرات در کووید-۱۹ خواهند بود.

N501Y در تمام گونه‌ها وجود دارد و یکی از جهش‌های مدنظر و موردتوجه دانشمندان است. تغییر از «آسپاراژین» (N) به «تیروزین» (Y) منجر به افزایش توانایی کووید-۱۹ در اتصال به ACE2 در موش می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم این تغییر می‌تواند منجر به افزایش میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا شود یا خیر. با این حال طبق پژوهش‌های اولیه، این جهش نمی‌تواند روی اثربخشی واکسن فایزر/BioNTech تاثیری داشته باشد.

در کنار N501Y، گونه‌های B.1.351 و P.1 دارای جهش‌های E484K و  K417N/T هم هستند که می‌توانند میزان حساسیت کووید-۱۹ در برابر آنتی‌بادی‌ها را تغییر دهند. این تغییرات نسبت به جهش قبلی باعث ایجاد نگرانی‌های بیشتری شده‌اند.

این دو جهش در ناحیه RBD وجود دارند، جایی که آنتی‌بادی‌ها می‌توانند به آن متصل شوند. پژوهشگران بیش از همه نگرانی E484K و دیگر جهش‌ها در این منطقه با قابلیت کاهش بیش از ۱۰ برابری توانایی خنثی‌سازی آنتی‌بادی‌ها هستند. این موضوع می‌تواند بزرگترین تاثیر را روی مصونیت در برابر کووید-۱۹ داشته باشد.

 

بیماری بومی
 

 

سه جهش در گونه‌های جدید موردتوجه پژوهشگران قرار گرفته‌اند

تغییر اسید آمینه در جهش ۴۱۷ یکی دیگر از موارد قابل توجه است. در گونه آفریقایی این جهش به صورت K417N‌ و در گونه P.1 به صورت K417T‌ وجود دارد. تغییر اسید آمینه متفاوت است، اما ظاهرا منجر به تاثیر یکسانی می‌شوند: بهبود قابلیت فرار از دست آنتی‌بادی‌ها.

مطالعات مقدماتی نشان می‌دهند که موقعیت K417 هدف مهمی برای آنتی‌بادی‌های خنثی‌کننده محسوب می‌شود. با توجه به این موضوع، این دو جهش می‌توانند به ویروس در فرار از ایمنی ناشی از واکسن کمک کنند.

در کنار این سه جهش، جهش‌های دیگری هم وجود دارند که باید شناسایی شوند که البته دانشمندان با بررسی آن‌ها می‌توانند یک قدم جلوتر از گونه‌ها باشند. آن‌ها از این جهش‌ها چندین نقشه برای شناسایی گونه‌های احتمالی تهیه می‌کنند. زمانی که یک جهش از راه برسد، سایر پژوهشگران می‌توانند با نگاه به آن‌ها، نحوه تاثیر این جهش روی خصوصیات زیست‌شیمی ویروس را متوجه شوند. در حقیقت با این نقشه‌ها می‌توان به سوالاتی مانند اتصال محکم‌تر با سلول یا امکان فرار از دست سیستم ایمنی بدن پاسخ داد.

 

 

 

آیا باید درباره گونه‌های ویروس کرونا نگران باشیم؟

در حال حاضر مدرک کافی برای اینکه نشان دهد گونه‌های جدید می‌توانند کشنده‌تر باشند یا باعث بروز علائم شدیدتر شوند، وجود ندارد. بنابراین برای جلوگیری از ابتلا به آن همچنان باید روش‌های کنونی شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و شستن و ضدعفونی کردن دست‌ها را ادامه دهیم.

با این وجود سوالات مهمی درباره نحوه تاثیرگذاری این جهش‌ها و گونه‌ها روی اثربخشی واکسن‌ها و درمان‌ها و همچنین امکان ابتلای مجدد به بیماری وجود دارد. واکسن‌ها با استفاده از نسخه بی‌خطر ویروس، سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کنند و برای مقابله با ویروس، آنتی‌بادی تولید می‌شود. با این وجود شاید آنتی‌بادی‌ها در زمینه خنثی‌سازی ویروس عملکرد مناسبی نداشته باشند، البته هنوز در این زمینه اطلاعات زیادی نداریم.

 

 

 

شرکت‌ها با بروزرسانی واکسن به جنگ گونه‌های جدید می‌روند

با این وجود شرکت‌های سازنده واکسن به دنبال بروزرسانی محصولات خود هستند تا از اثرات منفی گونه‌های جدید روی واکنش سیستم ایمنی جلوگیری کنند. برای مثال شرکت مدرنا یک تقویت‌کننده تولید می‌کند و احتمالا فرمول واکسن خود را تغییر می‌دهد.

چند روز پیش شرکت بیوتک «نواواکس» هم با انتشار اخباری اعلام کرد واکسن تولیدی آن در برابر گونه بریتانیایی کرونا نزدیک به ۸۹ درصد کارایی دارد، اما در مقابل گونه آفریقایی اثربخشی آن به ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. همین موضوع باعث نگرانی‌هایی درباره اثربخشی واکسن‌ها روی گونه آفریقایی شده است.

علاوه بر تاثیرگذاری روی کارایی واکسن، این گونه‌ها شاید بتوانند موجب ابتلای مجدد به کرونا شوند. در حقیقت سیستم ایمنی نمی‌تواند به درستی در مقابل آن‌ها واکنش نشان دهد. داده‌های محدودی نشان می‌دهد که برخی افراد برای دومین بار در برزیل به گونه P.1 مبتلا شده‌اند. در آینده پژوهش‌های بیشتری درباره این گونه‌ها صورت می‌گیرد.

 

 

 

با جلوگیری از ابتلا به کرونا می‌توان مانع از تکامل آن شد

با وجود تمام این موارد، ویروس کرونا همچنان در جهان افراد را مبتلا می‌کند و با ابتلای هر فرد، فرصت جدیدی برای تکامل در اختیارش قرار می‌گیرد. ویروس بدون انسان‌ها و سلول‌های میزبان نمی‌تواند تکامل پیدا کند و به حیات خود ادامه دهد. بنابراین ساده‌ترین راه برای جلوگیری از تکامل و شکل‌گیری گونه‌های جدید، جلوگیری از انتقال آن است.

کشورها باید با سرعت بخشیدن به برنامه‌های تزریق واکسن و مردم با اقدامات احتیاطی مانند حفظ فاصله اجتماعی مانع از شیوع کووید-۱۹ شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در سازمان خویش می‌کنید باید بدانید که از میان همگی تجهیزات یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای تاسیس اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند بعدها پاسخگوی دگرگونی ها و گسترش مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای درک بهتر این موضوع به این مثال پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به  آوش نت تلفن درونی نیاز دارند و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در نظر گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای درمان کیفیت سیستم بیچارگی دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به چهره آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ شماره تلفن بیچارگی دارد . این در حالی است که اگر قرار باشد در آینده این شمار داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این شرکت ناچار به جایگزینی سیستم تلفنی خویش خواهد بود .

حال اگر پیمان باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان بهره‌گیری کنیم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی باره نظر را پیاده‌سازی نماییم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به چهره نرم‌افزاری روی کامپیوتر آن‌ها نصب کنیم و فقط در مواردی که دربایستن داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری مخصوص VOIP کاربرد نماییم .

در این حالت با افزایش شمار کاربران مشکلی برپایی نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بسیار جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خود را در آینده متناسب با تغییرات و نیاز‌های سازمان خود اشاعه دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، جاسازی و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خود را به صورت کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت کنیم و بعدها برای گسترش مرکز تلفن خویش مشکلی نداشته باشیم .

برآورد خرج های نصب و راه اندازی VOIP (ویپ) :
حال می‌خواهیم خرج تاسیس VOIP (ویپ) را برای یک سازمان میانه تخمین نماییم ،

راه اندازی ویپ و خرج جاسازی گیتوی یا کارت برای خطوط شهری :
برای پیوستگی خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن خود باید از گیتوی‌ها و یا کارت‌های تلفنی بهره‌گیری نمایید . چنانچه ۴ خط شهری داشته‌ باشید ، خرج خرید گیتوی یا کارت از کمینه قیمت ۱٫۵ میلیون تومان شروع می‌شود (البته در زمانی که من در حال نوشتن این نوشتار هستم) . این مبلغ با داشتن ۸ خط شهری تا نزدیک ۳ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد . بدیهی است که تغییر برند و در نتیجه تغییر کیفیت ساخت گیتوی بها آن را تغییر خواهد داد . برای آگاهی از انواع کارت ها و گیتوی های VOIP و کارکرد آن‌ها می‌توانید به مقالات تعلیم ویپ در سایت ما رجوع نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، وزارت ارتباطات تعرفه اینترنت زیرساخت را ۲۵ درصد کاهش داد.

آذرماه امسال بود که وزیر ارتباطات در پرسش و پاسخ اینستاگرامی به کاربران وعده داد در صورت افزایش رشد ترافیک، ‌اینترنت ارزان‌تر خواهد شد. به گزارش دیجیاتو حال با توجه به تحقق یافتن این موضوع، بر اساس آخرین گزارش‌های رگولاتوری درباره ایران هوشمند، با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه اینترنت زیرساخت ۲۵ درصد کاهش یافت.

با اعمال این کاهش قیمت در شرکت ارتباطات زیرساخت، قیمت اینترنت برای ارائه دهندگان خدمات و نهایتا مصرف کننده نهایی کاهش خواهد یافت.

هنوز زمان اعمال این مصوبه مشخص نیست و باید دید FCPها در برابر آن چه اقدامی انجام خواهند داد چرا که تقریبا تمامی این شرکت‌ها از وضعیت کنونی اینترنت ثابت در کشور گلایه دارند و باور دارند که این بازار برایشان ضررهای مالی زیادی دارد.

 

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%db%b2%db%b5-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

قالب اینستاگرام یک طرح گرافیکی میباشد که به محتوای شما در نصیب پست نظم خاصی میدهددر‌صورتی‌که میخواهید در کوتاه‌ترین بازه زمانی بیشترین بازدهی را از روش عمل در پیج اینستاگرام خویش داشته باشید، میتوانید از قالب‌های مهیا پست و استوری هزینه طراحی استوری اینستاگرام اینستاگرام به کارگیری فرمائید. با این‌فعالیت مجموع محتوای شما در یک قالب مشخص و معلوم که متناسب با حوزه کاری‌تان پباده سازی شده‌است، منتشر گردد. در واقع شما با نشر محتوا درین چهارچوب گامی وسیع بسوی برندسازی فردی در اینستاگرام برمی‌دارید.

کل همت ما این میباشد که در فعالیت پباده سازی و گزینش بها هر پست اینستاگرام منصفانه فعالیت کنیم تا اقتدار خرید از شما سلب نشود. قالب‌های مهیا‌ای که وجود دارااست، معمولا براساس یک مسئله خاص پباده سازی گردیده اند. بهتر میباشد قالب انتخابی با تم رنگی و مسئله کار پیج شما سازگار باشد.


:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدت نسبتا زیادی است که هواوی و دولت آمریکا با یکدیگر به مشکل برخورده‌اند و دلایل مختلفی برای اعمال تحریم‌ تجاری علیه شرکت مذکور از سوی مقامات این کشور مطرح شده است. هواوی تنها شرکت چینی نیست که آمریکا برای ادامه فعالیت آن مشکل ایجاد می‌کند؛ اما بار دیگر کشمکش‌های هواوی و آمریکا خبرساز شده است.

براساس گزارش PhoneArena، هفته گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی که توسط گوگل تأیید نشده‌اند در اختیار ما قرار می‌داد. براساس این خبر، این دسته از تلفن‌های همراه که گوشی‌های هواوی را نیز شامل می‌شود، دیگر به اپلیکیشن Google Messages دسترسی نخواهند داشت. گوشی‌های اندرویدی زیادی وجود ندارند که توسط گوگل تأیید صلاحیت نشده باشند؛ اما مدل‌های جدید هواوی به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا، در این دسته قرار می‌گیرند. سیاست‌های دولت آمریکا به هواوی اجازه‌ی استفاده از قطعات و سرویس‌های ارائه‌شده توسط تأمین‌کنندگان آمریکایی را نمی‌دهد. این تحریم شامل نرم‌افزار نیز می‌شود و ازآنجاکه گوگل یک شرکت آمریکایی است، هواوی نمی‌تواند نسخه‌ای از اندروید مورد تأیید این شرکت را در اختیار داشته باشد.

یکی از اپلیکیشن‌های گوگل که کاربران دستگاه‌های جدید هواوی بدون داشتن تأییدیه قادر به استفاده از آن هستند، برنامه چت ویدیویی Duo است. اما ازآنجاکه قرار است بهار امسال دسترسی Messages از صاحبان گوشی‌های هوشمند تأییدنشده گرفته شود، همین اتفاق برای Duo رخ خواهد داد.

در بخشی از کد‌ منبع Duo 123 که از گوگل پلی در دسترس است، جملات زیر درج شده است:

دوئو به‌زودی از دسترس خارج می‌شود و به دلیل استفاده شما از یک دستگاه پشتیبانی‌نشده، این سرویس به‌زودی ثبت نام حساب شما در این دستگاه‌ را لغو می‌کند. برای اینکه کلیپ‌ها و تاریخچه تماس خود را از دست ندهید، آن‌ها را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که رشته‌ کد یافت‌شده در Duo به دستگاه‌های پشتیبانی‌نشده اشاره دارد. تلفن‌های پشتیبانی‌نشده با اکوسیستم موبایل گوگل مطابقت ندارند و معمولا با آن‌ها مانند دستگا‌ه‌های غیر مجاز رفتار می‌شود. اما یکی از تفاوت‌های سیاست‌های در نظر گرفته‌شده برای این دو دسته، این است که کاربران دستگاه‌های پشتیبانی‎‌نشده پس از غیرفعال شدن دوئو در تاریخ ۱۱ فروردین (۳۱ مارس)، ۱۴ روز برای ذخیره کردن اطلاعات حساب خود زمان دارند.

در حال حاضر صاحبان سری P40 پرو می‌توانند دوئو را دانلود و بدون نیاز به از سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) آن را در دستگاه خود اجرا کنند. اما این مسئله در تاریخ ۳۱ مارس پایان می‌یابد؛ مگر اینکه هواوی از فهرست تحریم تجاری آمریکا حذف شود و اجازه نصب GMS روی مدل‌های خود را که در حال حاضر نمی‌توانند وارد اکوسیستم گوگل شوند، بگیرد. اکنون باید رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا تصمیم بگیرد که چه اقداماتی برای ادامه فعالیت این تولیدکننده چینی لحاظ شود. تاکنون هیچ سخنی از دولت جدید در مورد چگونگی رفتار با هواوی، تیک تاک، شیائومی، SMIC و سایر شرکت‌های فناوری چینی اعلام نشده است.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/economics/367335-huawei-plan-for-usa-sanctions/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خبرگزاری Wccftech در گزارشی به ‌نقل از منابع آگاه، می‌نویسد به‌تازگی به اطلاعاتی درباره‌ی برنامه‌های ای ام دی برای پردازنده‌های خانواده‌ی رایزن (AMD Ryzen) دست پیدا کرده است. مطابق این گزارش، شرکت صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC) به‌سرعت در حال تبدیل شدن به اصلی‌ترین مرکز تولید تجهیزات نیمه هادی در دنیا است و همین موضوع باعث شده رزرو خطوط تولید کارخانه‌های آن برای شرکت‌هایی که به‌صورت اختصاصی تراشه تولید نمی‌کنند بسیار سخت باشد.

به‌همین دلیل شرکت‌هایی مثل ای ام دی باید به‌صورت مداوم برنامه‌های عرضه‌ی تراشه را مدیریت کنند و ظرفیت عرضه را بالا ببرند؛ خصوصا با درنظرگرفتن تقاضای بسیار زیادی که امروزه برای تراشه‌ وجود دارد. 

نام پردازنده‌هاوضعیت عرضه در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱
5950X،ا5900X،ا3800X،ا3300X و 3100 عرضه‌ی بسیار کم
3900X،ا3700X،ا3200G،ا3400G و 3600X عرضه‌ی متوسط
5800X،ا5600X و 3600 عرضه‌ی مناسب

 

اطلاعاتی که به دست Wccftech رسیده‌اند از برنامه‌ی عرضه‌ی پردازنده‌های سری رایزن پرده برمی‌دارد. همان‌طور که در جدول بالا می‌بینید، پردازنده‌های رده‌بالای 5950X و 5900X قرار است در تمام طول سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ بسیار کمیاب باشند؛ درحالی‌که تقاضا برای این دو پردازنده‌ بسیار بالا رفته است و افراد زیادی که به محصولات حوزه‌ی HEDT (رایانش رده‌بالای دسکتاپ) علاقه‌مند هستند، قطعا در سه‌ماهه‌ی جاری سال میلادی ناامید خواهند شد.

انتظار داریم پردازنده‌های 5950X و 5900X به‌ محض موجود شدن در فروشگاه‌ها، به‌سرعت به ‌فروش برسند و با قیمت چند برابر سر از پلتفرم‌هایی نظیر ای‌بی (eBay) در بیاورند. در زمان نوشته شدن این مقاله، پردازنده‌ی Ryzen 5950X که دارای قیمت عرضه‌ی ۷۹۹ دلار است، با قیمت ۱۱۹۹ دلار (۵۰ درصد بیشتر از قیمت اصلی) در آمازون قابل ‌تهیه است. ای ام دی پردازنده‌ی Ryzen 5900X را ۵۴۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است؛ اما در آمازون با قیمت ۸۴۰ دلار در دسترس قرار دارد (۵۳ درصد بیشتر).

براساس ادعای Wccftech، وضعیت فعلی بازار یعنی تقاضا زیاد و عرضه‌ی کم قرار است در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۱ پابرجا باشد. پردازنده‌های قدیمی‌تر Ryzen 3800X،ا3300 و 3100 نیز قرار است در سه‌ماهه‌ی جاری در تعداد بسیار کم به بازار عرضه شوند؛ البته این موضوع کاملا قابل ‌انتظار بود؛ زیرا این سه پردازنده‌ قدیمی شده‌اند و به نسل پیشین پردازنده‌های ای ام دی تعلق دارند. 

نکته‌ی جالب‌ توجه این است که ای ام دی تصمیم گرفته مقداری از ظرفیت‌ تولیدی خود را به پردازنده‌های قدیمی Ryzen 3900X،ا3700X و 3600X اختصاص بدهد. این پردازنده‌ها پیش‌تر درآمد بسیار زیادی برای تیم قرمز به‌ ارمغان آورده‌اند و به‌همین دلیل ای ام دی گاه‌و‌بی‌گاه تلاش می‌کند چندین واحد از آن‌ها را تولید کند و به بازار بفرستد. از آن‌جایی که زمان زیادی از عرضه‌ی Ryzen 3900X،ا3700X و 3600X می‌گذرد، انتظار داریم قیمت آن‌ها در سطح معقول باقی بماند.

پردازنده‌های Ryzen 3200G و 3400G نیز قرار است از لحاظ عرضه به بازار، شرایطی مشابه سه پردازنده‌ی دیگر تجربه کنند. این پنج پردازنده قرار نیست در تعداد بسیار زیاد عرضه شوند؛ اما همچنان عرضه‌ی آن‌ها بهتر از پردازنده‌های HEDT جدید ای ام دی خواهد بود.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک معیار مهم سایر برای ارزیابی قیمت مدیریت وبسایت میزان اتساع و حجم کلی آن است. سایت شما شدنی است فقط در یک یا چند شاخه محدود فعالیت کند. و یا در شاخه های گسترده ای که شمار آنها زیاد است به مردم خدمت رسانی نماید.

بدیهی است که تعرفه مدیریت سایت در مواردی که گستردگی کار کمتر است ساده تر می شود. هزینه ادمین سایت برای این وبسایت ها نیروی اقلیت برای کنترل وبسایت دربایستن است. اطلاعات سایت محدود هستند پس مدیریت آنها ساده تر است. وانگهی تعداد شاخه هایی که باید در باره آنها مطلب تهیه شود کمتر است.

قیمت مدیریت سایت در مواردی که دامنه تکاپو کلی وبسایت فراخ شدن بیشتری دارد قدری اغلب است. تعداد افرادی که این وبسایت ها را مهار می کنند اغلب است. خبره فرآوری محتوا، کارشناس گرافیست و… همه روزه باید برای برای محصولات و یا خدمات زیادی اطلاعات تهیه نمایند.

نوع وبسایت
مدیریت سایت
جدا از گونه حرفه شما، ساختار وبسایت می تواند متفاوت باشد. وبسایت های فروشگاهی، نمایش محصول، وبسایت شناسایی و… گونه ها مختلفی از ساختار سایت هستند.

در چند ساختاری که به کوتاه روشنگری داده شد قیمت مدیریت سایت فروشگاهی اغلب است. قیمت محصولات دربایستن به بروز رسانی دارد، تصاویر باید بروز شود. در ضمن موجودی و یا عدم موجودی کالا باید مشخص شود. همچنین بسیاری سرنوشت های سایر مشابه بررسی به چت آنلاین مشتریان و… نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رایانه‌های کوچک بنیاد رزبری پای را می‌توان برای اهداف متنوعی نظیر تولید دوربین مورد استفاده قرار داد. بنیاد رزبری پای به‌صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد وارد صنعت ریزکنترلرها (Microcontroller) و پردازنده‌های سفارشی شود. رزبری پای پیکو (Raspberry Pi Pico) نخستین قدم بنیاد رزبری پای در این مسیر است.

رزبری پای پیکو ریزکنترلر چهار دلاری جدیدی است که ابعادی کوچک‌تر از بردهای عادی رزبری پای دارد و به تراشه‌ی سفارشی مجهز شده است. براساس گزارش ورج به‌ نقل از بنیاد رزبری پای، تراشه‌ی سفارشی رزبری پای پیکو به ‌اندازه‌ی کافی قدرتمند است تا بتوان از آن در پروژه‌های یادگیری ماشین استفاده کرد. 

بنیاد رزبری پای می‌گوید رزبری پای‌های امروزی عموما به ‌همراه ریزکنترلری کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. رزبری پای رایانش‌های سنگین انجام می‌دهد، دسترسی به شبکه را ممکن می‌کند و در تأمین و مدیریت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نقش دارد. از طرفی دیگر، ریزکنترلر ورودی‌های آنالوگ و I/O با تأخیر کم را مدیریت می‌کند و گاهی اوقات حالت استندبای بسیار کم‌مصرف ارائه می‌دهد. در همین راستا بنیاد رزبری پای تصمیم گرفت ریزکنترلر اختصاصی بسازد. 

رزبری پای پیکو قدرت خود را از تراشه‌ای دریافت می‌کند که به‌صورت اختصاصی توسط بنیاد رزبری پای طراحی شده است و RP2040 نام دارد. بُرد رزبری پای پیکو شامل تراشه‌ی RP2040، دو مگابایت حافظه‌ی فلش، یک دکمه‌ی قابل ‌کلیک و یک درگاه Micro USB Type B است. 

ریزکنترلر رزبری پای پیکو / Raspberry Pi Pico از نمای سه رخ

بنیاد رزبری پای می‌گوید تراشه‌ی RP2040 از دو هسته‌ی +Arm Cortex-M0 با سرعت کلاک ۱۳۳ مگاهرتز استفاده می‌کند، ۲۶۴ کیلوبایت حافظه‌ی رم اختصاصی دارد، از حداکثر ۱۶ مگابایت حافظه‌ی فلش (در خارج از تراشه) از طریق باس اختصاصی QSPI پشتیبانی می‌کند و از کنترلر DMA بهره می‌برد.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/hardware/367231-raspberry-pi-pico-microcontroller-rp2040-chip-specs-price/

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌‌عامل‌های دنیای فناوری، اندروید است. به دلیل قابلیت‌ها و امکانات مختلف این سیستم‌عامل، تعداد کاربران آن هر روز در حال افزایش است. توسعه‌دهندگان گوگل همیشه سعی در بهتر کردن پلتفرم خود دارند و عموما قابلیت‌هایی به آن اضافه می‌کنند که به علت کاربردی بودن، به‌سرعت از سوی کاربران قبول می‌شوند؛ به همین دلیل در حال حاضر افراد زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

براساس گزارش GSMArena، گوگل در حال اضافه کردن یک قابلیت کاربردی به اندروید ۱۲ است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند اپلیکیشن‌ها را در حالت تقسیم صفحه (Split Screen) راحت‌تر اجرا کنند.

سال ۲۰۱۵، گوگل قابلیت تقسیم صفحه برای انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان را در اندروید ۶ مارشمالو معرفی کرده بود. این قابلیت روزهای آزمایشی را پشت سر می‌گذاشت و هنوز به مرحله نهایی نرسیده بود؛ اما سال بعد به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۷ برای کاربران فعال شد.

پس از این دو،‌ نوبت به اندروید ۹ رسید. اما کاربران از این نسخه به دلیل تغییر در شیوه‌ی جابه‌جا شدن بین برنامه‌ها ناراضی بودند. جابه‌جایی بین برنامه‌ها در اندروید ۹ با سرعت کمتری انجام می‌شود و مانند گذاشته نمی‌شد به‌راحتی از آن استفاده کرد.

براساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده، استفاده از ویژگی مذکور در اندروید ۱۲ می‌تواند تجربه بهتری به کاربران ارائه دهد. گوگل در حال توسعه یک قابلیت به نام App Pairs است که با بهبود عملکرد Split Screen رابطه مستقیم دارد.

قابلیت App Pairs به شما اجازه می‌دهد با داشتن تنها یک آیکون، دو اپلیکیشن منتخب را اجرا کنید. با باز کردن آن‌ها، صفحه‌نمایش به‌صورت خودکار به دو قسمت تقسیم می‌شود. درادامه دو تصویر مشاهده می‌کنید. سمت چت اسکرین شات فرایند کنونی تقسیم صفحه در گوشی‌های هوشمند است و در سمت راست نمونه‌ای از این فرایند در صورت فعال بودن قابلیت App Pairs را مشاهده می‌کنید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/os/367232-android-12-uses-app-pairs-feature/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهتر است دیگر در باره اینکه اینستاگرام یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی است گفتگو نکنیم. این یک جستار غیر قابل انکار است و کل آن را می دانیم. آنچه باید موضوع باره تمرکز ما باشد وضعیت دیده شدن در این حجم فزاینده از کاربران اینستاگرامیست. 25 میلیون حساب اینستاگرامی پیوسته با کسب و کارها وجود دارد. تابحال به این فکر کرده اید که دیده شدن در بین این تعداد از صفحات تا چه اندازه مشکل و دلنازک است؟ در مورد دیده شدن گفتگو کردیم، اولین موضوع در این باره بررسی چگونگی طراحی پست اینستاگرام است. در صورتیکه پست های نامناسبی از عقیده ظاهری داشته باشید، اولین بخت جذب بیننده را از دست می دهید. این سوژه ناخوشایندی است که به نظر ی من برادر ندارید برایتان اتفاق بیفتد. به هر حال در این نوشته می خواهیم اصول و قواعدی که طراحی پست های اینستاگرامی لازم هستند را رسیدگی کنیم. ما را الی انتهای نوشته همراهی کنید.

 

طراحی قالب پست اینستاگرام
قبل از گزاریدن به نکاتی پبرامون طراحی قالب پست در اینستاگرام بهتر است در مورد اهمیت این موضوع گفتگو کنیم. شما در اینستاگرام چه شخصیتی دارید؟ اینستاگرام مملو از اکانت های شخصی و اکانت های بیزینسی است. حرفه ای از فضای اینستاگرام بهره های زیادی می برند. یک فضای رایگان که در آن محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند و می فروشند. بعلاوه این فضا ار منظر دسترسی به افرادی که دقیقا به شما بیچارگی دارند بهترین است. شما یا می توانید افراد را از راه صفحه ی اینستاگرامی خودتان جذب کنید، یا می توانید با تبلیغات اسپانسری، پروموشن اینستاگرام یا اینفلوئنسر مارکتینگ در قبال پرداخت هزینه آنها را به سمت خویش بکشید. در هر باره آنچه که شما را جدا می کند و حس احسان در مخاطبتان ایجاد می کند، ظاهر پست تبلیغاتی یا شیوه ی پست اینستاگرام شماست. در پیوستگی اهمیت طراحی قالب برای پست های اینستاگرامی را به صورت کوتاهی رسیدگی می کنیم و بلافاصله به سراغ نکات طراحی قالب های اینستاگرامی می رویم.


اهمیت طراحی قالب پست اینستاگرام
امروز اینستاگرام مشابه یک قهوه ی صبحگاهی برای کسان است که ترجیح می دهند روز خویش را با آن ابتدا کنند. ملت برادر دارند با فضاهای جدید، محصولات و خدمات جدید آشنا شوند. خواندن تازه ها و ارتباطات اجتماعی نیز اکثرا در بستر اینستاگرام شکل می گیرند. میزان تعامل در اینستاگرام بر بنیاد آماری که در ادامه ارائه می دهیم شگفت انگیز است. بعلاوه در پیوستگی می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از این حجم تعاملات بهره خودمان را بگیریم. در این گویه تفاونی نمی کند شما بعنوان یک کسب و کار در اینستاگرام حضور دارید یا می خواهید پروسونال برندینگ انجام دهید. بعد به این توافق برسیم که این نوشته در باره بهترین زمان انتشار پست یا استفاده از هشتگ های متداول برای رشد در اینستاگرام نیست. این نوشته در باره هنر طراحی قالب پست است. می خواهیم به شما کمک کنیم که برای صفحه تان ظاهری منحصر بفرد بسازید.

 

اما چرا لغایت این اندازه بر اینستاگرام تاکید داریم؟ بر اساس آمارگرفتن و ارقام میانگین مبلغ هر خرید در اینستاگرام 65 دلار( 130 هزارتومان به تاریخ شهریور 99)، در پینترست حدودا 60 دلار( که برای کاربران ایرانی چندان نام آشنا نیست)، فیسبوک 55 دلار و تویتر 46 دلار (که دسترسی به دو مورد پسین برای کاربران ایرانی سخت شدنی است) می باشد. مردم در اینستاگرام درصد تعامل بالایی با برندها دارند. منظورمان از تعامل از لایک کردن تا به اشتراک گذاری محصولات و خرید متعلق به برند را دربرگیرنده می شود. بر این بنیاد درصد تعامل یا engagement با برندها در اینستاگرام 10 مساوی فیسبوک،‌45 برابر پینترست و 84 مساوی اغلب ای توییتر است. میانگین زمانی که هر فرد پای اینستاگرام صرف می کند زیاد بیشتر از هر اپلیکیشن شبکه ی مجازی دیگری است. بعد انگار می کنم قانع شده باشید که صرف وقت و دادن اهمیت به ظاهر پست هایتان تا چه اندازه مهم و حیاتی است.

نکات لازم برای طراحی قالب چیره دست پست اینستاگرام
قبل از شروع طراحی نخست باید به یک سوال مهمتر پاسخ بدهید: راهبرد برند شما در چه راستایی است؟ این سوال در طراحی زیاد اهمیت دارد. دراینکه می خواهیم توجه مخاطبان اکثریت را به خویش جلب نماییم به توافق واصله ایم، اما می خواهیم از این توجه جلب شده چه سودی ببریم؟ اهداف و رویکردهای ما در پذیرش به این سوال نقش مهمی ایفا می کنند. چه نکته ای پیمان است برند شما و صفحه ی آن در اینستاگرام را جدا از رقیبانتان کند؟ به راستی چرا ملت باید شما را فالو کنند؟ قبل از اینکه هر اقدامی کنید، آغاز تمام صفحات برندهای معتبر را رسیدگی کنید. این برندها معمولا بر طراحی قالب پست اینستاگرام خود حساسیت زیادی به خرج دیتا اند. همگی این ایده ها در پیوستگی ی پیشه به شما کمک خواهند کرد.

 

حال پس از تمامی این مقدمات که اهمیت جستار را نشان می دادند، نوبت به نکاتی است که باید در اثناء طراحی پست های اینستاگرامی در نظر بگیرید. این نکات و پیاده سازی آنها اصلا سخت نیست. فقط ترفندهایی وجود دارد که باید بدانید و این تکنیک ها را اجرا کنید. با هم این موارد را بررسی می کنیم:‌

به نما و احساسی که به بیننده می دهید پروا کنید

در باره این اندیشه کنید که چگونه ایده های خویش را به چهره بصری نمایش دهید. این روش ی نمایش پیمان است ظاهر و احساسی را که پیمان است به بیننده منتقل شود، تامین کند. قالب پست های شما قرار است منتقل کننده ی استایل و کیفیت برند شما باشد. در پیش درآمد نوع محتوایی که قرار است منتشر کنید باید مشخص شود. این محتوا می تواند شامل تصویر طراحی شده،‌ عکس، ویدئو، پوستر های از قبل آماده و مواردی از این قبیل باشد. این محتوا در هرنوع و فرمتی که باشد، باید بتواند با کاربران وابستگی احسان برپا کند. مثلا مثال های پایین را ببینید:

توجه به نما عکس در طراحی قالب پست اینستاگرام
توجه به دریافتن بیننده در طراحی قالب پست اینستاگرام
این تصاویر همانطور که می بینید همه در یک گوشه ی مشخص گرفته شدند. انگار کنید همه محتواهای یک صفحه چنین ظاهری داشته باشد. این جستار بی گمان توجه تاره وارد ها را به صفحه جلب می کند. بدیهی است که کاربران می توانند با چنین محتواهای خلاقانه ای ارتباط پایدار کنید از طرفی این موضوع اصالت برند را می رساند. دقت کنید که سلیقه ی انسان ها روز به روز تغییر می کند. کسانی که در سی سال ماضی با تصاویری مثل تصویر پایین به وجد می آمدند:

تهیه محتوای خلاقانه برای قالب اینستاگرام
امروزه سلیقه ی متفاوتی دارند و باید عکس هایی همانند ذیل پرماسیدن نکویی خواهند داشت:

توجه به سلایق متفاوت برای لی اوت
این سلیقه روز به روز در حال تغییر است. مردم دشوار گیر تر و دلنازک تر شده اند و به آنچه می بینند اهمیت اکثریت می دهند. از این رو اگر در پایان می خواهید محتوای صفحه ی خویش را از طریق عکسبرداری و فیلمبرداری تهیه کنید، به روز باشید. به کارگیری اصول عکسبرداری با استفاده از تجهیزاتی که روز به روز با کیفیت می شوند باید در دستورالعمل شما پیمان بگیرد. اگر منظور دارید طراحی قالب پست اینستاگرام شما منطبق با اصول به روز باشد، این موارد را در عقیده داشته باشید.

برند سازی نکته ی مهمی است که باید در طراحی دخیل کنید

برندینگ صرفا طراحی لوگو یا قراردادن آن روی تصویرها یا ویدئوهایتان نیست. وقتی در باره برندینگ در اینستاگرام گفتگو می کنیم منظورمان ساخت نمایی برای صفحه است که جدا باشد. برند شما شخصیتی دارد که باید آن را در ظاهرش به نمایش بگذارید. دو نمونه ی ذیل را ببینید:

توجه به برندسازی در به کارگیری لی اوت
توجه به منش شما که در قالب طرای لی اوت شما دیده می شود
احتمالا ظاهر این صفحات برای شما هم جذاب است. همانطور که می دانید عکس های منتشر شده در این صفحات از فرم خاصی طرفدار می کنند. برپایی یک صفحه ی کسب و کار در بستر اینستاگرام صرفا تصحیح کردن یک حساب اینستاگرامی و بارگذاری عکس و فیلم در آن نیست. شما باید برای طراحی قالب پست اینستاگرامی باید در میان هزاران رنگ موجود آنهایی را که با برند شما همخوانی دارد را برگزیدن کرده و ترکیب کنید.

انتخاب رنگ زیاد مهم است. رنگهایی که برای طراحی قالب های پستتان طراحی می کنید کارایی زیاد زیادی روی مخاطبانتان دارد. رنگ ها را صرفا به چشم یک ویژگی نبینید. آنها قرار است به مخاطبان شما پیامی منتقل کنند. آسان انگاری در گزینش رنگ می تواند به وجهه ی برند شما آفت بزند. اینکه صفحه ی شما به طور کلی حائز رنگ یا رنگ هایی شاخص باشد، به آن جلوه ی ویژه و شیکی میدهد و این حس به مخاطبان منتقل می شود. پس با پروا به استراتژی های برندتان یک پالت رنگی برای خودتان برگزیدن کنید و آن پایبند بمانید.

مجدد به دو عکسی که بالاتر گذاشتیم نگاه کنید. در عکس نخست رنگهای سیاه، سفید و طوسی در تمامی تصاویر وجود دارد. رنگ های شاخص عکس دوم رنگهای سفید و قهوه ای است که در تمام تصاویر رعایت شده است. استفاده از فونت های به خصوص در طراحی قالب پست اینستاگرام موضوع مهم دیگری است که باید به آن پروا کنید. صفحه ی شما در اینستاگرام دیاگرام برندتان است. از این رو جز به جز پست های اینستاگرامی شما اهمیت زیادی دارد. به صور خلاصه کوشش شما باید در جهتی باشد که هر شخص با رویت پست شما چه در صفحه ی خودتان چه به چهره تبلیغات آن را بشناسد.

پس در نهایت و به طور کلی در طراحی قالب برای پست های اینستاگرامتان باید دو نکته ی گفته شده را رعایت کنید. زیاد مهم است که نما صفحه ی شما احساس نکویی به مخاطبتان منتقل کند و شخصیت برندتان را حفظ کند. همواره یک سوال را از خودتان بپرسید: اگر بنا به فالو کردن کردن یک صفحه از روی نما آن باشد، خودتان صفحه ی خودتان را فالو می کنید؟

فراتر از مربع های اینستاگرام اندیشه کنید!
اینستاگرام از ابتدای حضورش صرفا پروانه ی انتشار پست به شکل چهارگوش یا مستطیل را به ما داده است. این چهارگوش یا مستطیل گاها برای آنچه می خواهیم به کاربران پرتو دهیم کافی نیست. امروزه می توانیم صرفا از احد از شکل های مربع، مستطیل عمودی یا افقی را انتخاب کنید. برگزیدن شما هر کدام از این موارد که باشد کوشش کنید همواره در پست هایتان به آن متعهد باشید.

ویرایش عکسها

اگر بناست برای رشد کسب و کارتان هر روز عکسهایی در این محیط‌ منتشر کنید، زیاد مهم است که نسبت به ویرایش عکسها با به کارگیری نرم ابزارها و اپلیکیشن ها حساس باشید. این اپلیکیشن ها و نرم ابزارها را در پاراگراف (لاتین) جداگانه ای بررسی می کنیم. یک ادیت قشنگ می تواند از یک تصویر ساده،‌نمای بی اندازه ای بسازد. اهمیت سوژه را زمانی متوجه می شوید که به ساز و برگ چیره دست عکاسی در گزین کردن نداشته باشید. شما با سادگی می تواند با تغییر نور، پرسپکتیو، حرارت و درخشش عکس های ساده را متفاوت اثر دهید. بعد اگر در ابتدای راه تجهیزات حرفه ای برای ایجاد قالب برای اینستاگرامتان ندارید،‌ادیت عکس با نرم افزارهایی که به سادگی قابل دسترسی هستند مشکلتان را به سادگی حل کنید.

اعمال فیلترهای مختلف

اینستاگرام در داخل خود فیلترهای زیادی برای اعمال روی عکس ها در نظر گرفته است. این فیلترها نیز همان ادیت عکس که در پاراگراف (لاتین) قبلی رسیدگی کردیم می تواند به عکسهای ساده جلوه های اخص ببخشد. احتمالاً در حالت عادی برای پیاده کردن این جلوه ها در دنیای واقعی شغل سختی در پیش داشته باشید. ولی نصب چند اپلیکیشن و نرم افزار ساده برای اعمال پالایه روی عکسها برای حل کردن سخت کافیست.

پس همانطور که مشاهده کردید،‌شما می توانید در چهارچوب مربع شکلی که اینستاگرام برای شما در نظر گرفته کارهای شگفت انگیز ای سپریدن دهید. با وجود اپلیکیشن هایی که امروزه هستی دارند،‌انجام این کارها الی سطوح بالایی دربایستن به دانش تخصصی ندارد. الی به اینجای این نوشته اغلب پیرامون عکس هایی صحبت کردیم که با دوربین عکاسی گرفته می شوند.

نکته ی مهم: مطالب گفته شده در این تقسیم برای همگی کسب و کارهایی که حائز محصولاتی هستند مفید است. شما باید محصولاتتان را به بهترین شکل به کاربران نمایش داده و آنها را قانع کنید که بهترین هستید. فراموش نکنید که در دنیای امروز اینستاگرام رقبای زیادی دارید. آسان انگاری در نمای آنچه به مخاطبانتان ارائه می دهید به زیان سوداگری شما تمام می شود. شدنی است در ابتدای گذرگاه نتوانید از تجهیزات چیره دست کاربرد کنید و این طبیعی است. هوشمندی شما در استفاده از نکاتی که در این تقسیم ارائه کردیم؛ از محتواها و عکس ها ساده، تصاویری حرفه ای می سازد.

 

قالب حاضر ی اینستاگرام
همانطور که می دانید و قطعا تابحال دیده اید،‌ محتواهای موجود در اینستاگرام صرفا عکس هایی نیستید که با دوربین گرفته شده باشند. طراحی قالب پست برای اینستاگرام با نرم افزارهایی مشابه فتوشاپ این روزها به گرد از دغدغه های صفحات اینستاگرامی تبدیل شده است. تمامی نکاتی که در رابطه با گزینش رنگ و اهمیت آن در تقسیم های قبلی گفته شد،‌در این بخش نیز حائز اهمیت هستند. این جستار زمانی که محتوای آموزشی از نوع نوشتاری داشته باشید بسیار مهم است. بعد آنچه در این دسته به آن می پردازیم شناسایی نرم افزارهایی برای طراحی قالب های اینستاگرام و سایت هایی برای دانلود قالب های آماده ی اینستاگرام است.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چهار قانون طلایی برای کسب درآمد در یوتیوب وجود دارد:

شما باید 1000 مشترک (subscribers) در کانال یوتیوبی خویش داشته باشید.
ویدیو فرآوری شده شما باید در درازا 12 ماه گذشته، 4000 ساعت بازدید داشته باشد.
شما باید همگی آیین نامه و قوانین یوتیوب را رعایت کرده باشید.
شما بایستی یک اکانت Adsense داشته باشید.
پیوستن به YouTube Partner Program YPP یا برنامه شریک یوتیوب به تولید کنندگان محتوا در این سایت، این اجازه را می دهد الی از ویدیو های خویش فایده توسط آورند. این برنامه مسئولیت تبلیغات پخش شده بر روی ویدیو ها را می پذیرد و پرداخت های کاربران را اتمام می دهد.

اما قبل از اینکه قوانین کسب درامد در یوتیوپ شما به این برنامه بپیوندید بایستی شرایط لازم را داشته باشید. یعنی در مرحله اول شما بایستی 1000 مشترک (Subscriber) در کانال خود داشته باشید. مهم نیست چه مدت درازا بکشد الی به این شمار مشترک برسید، زمانی که 1000 subscriber داشته باشید یعنی درباره شرط اول، صلاحیت لازم را دارید.

همچنین علاوه بر 1000 مشترک، شما وانگهی به چهار هزار ساعت تماشای ویدیوهایتان در 12 ماه گذشته دربایستن دارید. از آنجایی که بعضی در خصوص این سوژه به دشوار برخورد می کنند، دستور دهید این شرط را اغلب توضیح دهیم. اول از کل اینکه این معنای مقدار ویدیویی نیست که سازنده کانال در یوتیوب نگاه می کند بلکه به معنای مدت زمانی است که مردم در سراسر عالم ویدیو های شما را در 12 ماه ماضی تماشا کرده اند. شما می توانید به راحتی 4000 ساعت تماشای ویدیو را بر روی محتوای کانال خود داشته باشید فقط بار سایر تاکید می کنیم که این میزان ساعت باید در مدت 4000 ساعت گذشته کسب درآمد از توییچ (Twitch) : با استریم آنلاین بازی
توجه داشته باشید که مدت سررسید های لایو (Live Streams) در این گردآور زمانی شمارش نمی شود. وانگهی مدت موعد تماشای ویدیو هایی که حذف می کنید از مجموع 4000 ساعت کسر می شود.

اگر می خواهید آمار های مربوط به خویش در این زمینه را بررسی کنید، می توانید با کلیک بر روی آرم کانال خود در زاویه سمت راست بالای صفحه یوتیوب به صفحه “Youtube staudio ” بروید. در این قسمت شما می توانید همگی آنالیز های مربوطه را مشاهده کنید.

نحوه دسترسی به تحلیل یوتیوب
همانطور که در تصویر پایین نگریستن می کنید، شما می توانید میزان ساعت بازدید، مشترکین و اطلاعات دیگر را در این دسته نگریستن کنید.

تحلیل کانال یوتیوب
پیروی از قوانین یوتیوب برای کسب درآمد
اگر شما می خواهید در آمد خویش را از یوتیوب نقد کنید باید به قوانین آن متعهد باشید. حتی زمانی که شما درخواست خویش را برای عضویت در YPP ارسال می کنید، مدتی درازا می کشد لغایت تقاضا شما تایید شود. چرا که این برنامه آغاز رسیدگی می کند که آیا کانال شما از خط و مشی ها و دستورکار های یوتیوب تبعیت می کند یا خیر.

همچنین یوتیوب به طور مداول کانالهای موجود در سایت را بررسی می کند لغایت ببینید آیا آنها کماکان سیاست ها و دستورالعمل های یوتیوب را رعایت می کنند یا خیر. اکیدا توصیه می کنیم قوانین یوتیوب را به دقت مطالعه کنید تا در نقد کردن درآمد برآمده از یوتیوب، به مشکل تصادف نکنید.

البته این قوانین، خیلی دست و پا مانع نیستند. اگر منطق و عقل شما اندیشه می کند جای فیلمی خاص در یوتیوب نیست، بعد از انتشار آن خودداری کنید لغایت حساب شما بلاک نشود.

قوانین کپی رایت در یوتیوب
در میانی خط و مشی ها و دستورکار های یوتیوب، موضوعی که زیاد باره اهمیت است، قوانین مربوط به کپی رایت است. اگر شما می توانید از کارهای سایرین استفاده کنیدف بدون اینکه از صاحب آنها پروانه بگیرید، باید بدانید که یوتیوب به شما پروانه نمی دهد آنها را در یوتیوب پخش کنید.

برای اکثر افرادی که به کسب درآمد از یوتیوب مشغول هستند، این جستار مهم ترین قانون یوتیوب به حساب می آید. شما باید مطمئن باشید که به محتوای فرد دیگری که متعلق به کاربرد می کنید، چیزی افزوده اید. به طور روشن تر، شما نمی توانید تمام ویدیو خویش را با ویدیو تولید شده توسط فرد دیگری پر کنید. شما باید خود چیزی برای عرضه داشته باشید.

همچنین بخوانید خرج کنید
یوتیوب پافشاری می کند که اگر تمام یا اغلب کانال شما ، به بهره‌گیری دوباره از محتوای سایرین گزین کردن یابد و شما تنها به عنوان بازنشر دهنده ویدیو های دیگران محسوب می شوید، YPP شما را واجد شرایط گرفتن درآمد نمی داند. اجرت اغلب یوتیوب به کسانی خواهد بود که خود محتوای اصلی تولید می کنند.

مسلما کاربرد مجدد ، مطالب کپی شده و کپی رایت درونمایه یک منطقه خاکستری در یوتیوب محسوب می شود. گاهی شدنی است شما ببینید در کانالی مطلبی کپی شده است و با خویش اندیشه کنید که چرا یوتیوب جلوی انتشار این ویدیو ها را نمی گیرد. چیزی که وجود دارد این است که برخی مواقع افراد مجوز های مربوطه را گرفتن کرده اند و شما در جریان آنچه آنسوی ویدیو ها هستی دارد، قرار ندارید.

اگر می خواهید برای طولانی مدت در یوتیوب فعالیت کنید، به قوانین کپی رایت بسیار دقت کنید چرا که به راحتی می تواند از این روش از کار و جنبش شما جلوگیری کند.

افزودن یک اکانت گوگل ادسنس به کانال یوتیوب
اگر می خواهید از فیلم های خود کسب درآمد کنید، یوتیوب به رهسپار احتیاج دارد که این پرداخت ها را به شما سپریدن دهد. کمینه برای آغاز شما به یک حساب گوگل ادسنس نیاز دارید. شما می توانید از حساب ادسنسی که پیشتر ساخته اید کاربرد کنید و یا اینکه چندین کانال را به یک حساب Adsense وصل کنید.

نتیجه گیری
برای کسب درامد از یوتیوب شما در گام نخست بایستی دو شرط اصلی را داشته باشید. یعنی:

کانال شما 1000 مشترک داشته باشید.
4000 ساعت بازدید در 12 ماه گذشته داشته باشید
پس از آن می توانید به YPP بپیوندید. البته فرایند عضویت در Youtube Partner Program می تواند فرایند سررسید بری باشد چرا که برخی کانال ها بدست افراد بررسی می شوند و در این جاست که اگر شما محتوایی را بدون دستور کپی ، کپی کرده باشید، به شما اجازه کار و جنبش نمی دهند و حتی ممکن است خیلی زودتر از تکاپو شما جلوگیری شود.

داشتن حساب گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل شده از یوتیوب ضروری است. پس بهتر است برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق، قوانین یوتیوب را به خاطر بسپارید و تمامی را اجرایی نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد