نوشته شده توسط : ساحل

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی دربرگیرنده آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است هزینه طراحی سایت و بستگی مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی تارنما دارند اما امکانات اختصاصی دربرگیرنده آپشن‌هایی هستند که یک تارنما معمولی را به یک تارنما کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته به کارگیری این امکانات طبق تقاضا مشتریان طراحی سایت است و هستی آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که هستی آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که تارنما شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با بعضی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین بها طراحی سایت بهره‌گیری کنید، آشنا خواهیم کرد.


روش طراحی سایت

در همه دو شیوه برای طراحی تارنما هستی دارد که شامل: طراحی سایت با به کارگیری قالب یا CMS آماده مثل وردپرس و جوملا است یا طراحی سایت با طریق کدنویسی از صفر تا 100 پروژه. هر یک از این روش‌های طراحی تارنما مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آن‌ها را از یکدیگر مجزا می‌سازد ولی در همه خرج طراحی سایت با استفاده از قالب یا CMS حاضر خیلی کمتر از خرج طراحی سایت به طریق کدنویسی از صفر الی 100 است.


رابط کاربری (UI)

یکی از مهم‌ترین امکانات عمومی که توسط یک تیم برنامه‌نویسی در هر وب سایتی پیاده‌سازی می‌شود، رابط کاربری یا UI است که می‌تواند کاربران یا بازدیدکنندگان تارنما شما را مدت زمان زیادی در تارنما شما نگه دارد. ابقاء طولانی مدت کاربران در وب سایت نیز رابطه مستقیمی با افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت در موتورهای جستجو دارد. قصد از رابط کاربری کل آن چیزی است که کاربر در ظاهر تارنما شما مشاهده می‌کند همانند همگی عکس‌های باکیفیتی که در تارنما شما به گزیده تر صفحه اصلی پیمان گرفته‌اند یا محتوای ویدئویی و انیمیشنی و شیوه طراحی منو و دیگر بخش‌های وب سایت. درواقع طراحی تمامی بخش‌های وب سایت شما به ویژه صفحه اصلی از عقیده گرافیکی باید به گونه‌ای باشد که کاربران و بازدیدکنندگان زیادی را شیفته خویش کند. همین عامل موجب ابقاء طولانی ‌مدت کاربران در وب سایت شما می‌شود و افزایش رتبه سئو آن می‌شود.
نوع طراحی وب سایت

مهم‌ترین عاملی که بر روی بها طراحی سایت تاثیر بسزایی دارد، نوع طراحی تارنما است. همانطور که می‌دانید وب سایت‌ها حائز گونه ها متعددی می‌باشد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل: وب سایت شرکتی، تارنما دانلود فیلم و سریال، تارنما خبری، تارنما موزیک و ... هستند. درصورتی که نوع وب سایتی که منظور دارید طراحی کنید، شرکتی باشد به هاستی با فضای کمتر دربایستن دارید از این‌رو نیست خرج زیادی پرداخت کنید ولی اگر قصد داشته باشید وب سایت دانلود فیلم و سریال طراحی کنید به هاستی با فضای خیلی بسیار احتیاج دارید فلذا خرج هاست شما اغلب می‌شود.
تجربه کاربری (UX)

تجربه کاربری یا UX شامل همه کدها و خط دستوراتی می‌شود که در پشت تارنما شما پیمان دارد ولی بدست کاربران یا بازدیدکنندگان تارنما شما قابل دید نیست البته تاثیرات مستقیمی بر روی آن‌ها دارد. برای مثال طراحی وب شما باید به گونه‌ای باشد که تمامی کاربران بدون هیچ‌گونه سردرگمی به تمامی بخش‌های آن دسترسی پیدا کنند یا اینکه به راحتی به تمامی محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید دسترسی داشته باشند. و در عین اکنون که از راه منو تارنما شما وارد بخش‌های گوناگون وب سایتتان می‌شوند حس خوبی را تجربه کنند.

ریسپانسیو بودن وب سایت

بیشترین دیوایسی که توسط کاربران دنیای وب برای وبگردی باره استفاده پیمان می‌گیرد، موبایل است. چراکه موبایل به عنوان یک معاون شخصی که در درازا روز اکثر کارهای خود را با آن انجام می‌دهیم دائم همراه ماست از این‌رو بیشتر موعد خود را با استفاده از آن به وبگردی برگزیدن می‌دهیم. فلذا ریسپانسیو بودن تارنما شما مایه می‌شود که وب سایت شما نه تنها در موبایل‌ها بلکه در دیگر دیوایس‌ها به درستی نمایش دیتا شود تا کاربران مجبور نباشند دائما صفحه وب سایت شما را در موبایل خود به سمت چپ و راست اسکرول کنند. همین عامل تعداد کاربرانی که با استفاده از موبایل خود وارد تارنما شما می‌شوند را افزایش می‌دهد و درنتیجه به افزایش رتبه سئو شما در موتورهای جستجو منجر می‌شود.
امکانات اختصاصی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت
سرعت بالای وب سایت

عوامل متعددی هستند که مایه می‌شوند سرعت بارگذاری وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند که بخشی از آن‌ها دربرگیرنده دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی از ابتدای طراحی وب سایت شما آن‌ها را اعمال می‌کنند و برخی سایر نیز شامل استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم می‌باشند که سرعت تارنما شما را کند نخواهند کرد. پروا داشته باشید که کند بودن سرعت تارنما شما مایه می‌شود تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تارنما خویش را از دست بدهید و از نظر سئو افت بسزایی پیدا کنید.
پنل مدیریتی قدرتمند

یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که بسیاری از مشتریان طراحی سایت از شرکت‌های برنامه‌نویسی تقاضا می‌کنند لغایت متعلق به در وب سایت‌ آن‌ها استفاده کنند، پنل مدیریتی نیرومند است. درواقع پنل مدیریتی قدرتمند تارنما شما را به یک تارنما کاملا حرفه‌ای تبدیل می‌کند چراکه موجب می‌شود به امکانات و آپشن‌های ویژه‌ای برای مدیریت هر چه بهتر تارنما خویش دسترسی داشته باشید.
زمان باره نیاز

بیشتدرصورتی که شما برای طراحی تارنما خود استفاده از قالب حاضر را در عقیده داشته باشید مدت زمان طراحی تارنما شما ناچیز است از این‌رو هزینه زیادی را برای شما در بر نخواهد داشت اما اگر هدف داشته باشید قالب وب سایت شما از صفر تا 100 طراحی گردد و یک CMS اختصاصی داشته باشید هم مدت زمان طراحی وب سایت شما اغلب خواهد بود و هم خرج آن بیشتر خواهد بود.
دامنه

منظور از حوزه وب سایت، پسوندی است که پس از اسم وب سایت قرار می‌گیرد. برای مثال به آدرس: www.iransite.com پروا کنید. پسوند .com در این آدرس گستره است. البته دامنه‌های مختلفی شامل: .net و .ir نیز هستی دارد که مطمعنا آن‌ها پس از نام وب سایت‌های مختلفی به چشمتان خرده است. گرد از عواملی که در خرج طراحی سایت تاثیرگذار است، پهنه آن می‌باشد چراکه قیمت هر پهنه منحصربه‌فرد است. بهترین و ارزان‌ترین دامنه، گستره .ir است که برای صرفه‌جویی در خرج طراحی سایتتان می‌توانید از آن بهره‌گیری کنید.


هاست

یکی سایر از عوامل تاثیرگذار در بها طراحی سایت، هاست آن است. هاست حکم زمینی را دارد که بر روی آن خانه‌ای ساخته می‌شود. درواقع هاست فضایی است که اطلاعات و فایل‌های تارنما شما بر روی آن بارگذاری می‌شود. عوامل متعددی در زمینه هاست تارنما هستی دارند که بر روی بها طراحی سایت تاثیرگذار هستند که دربرگیرنده موارد زیر می‌باشند:
محتواگذاری و مدیریت وب سایت

شرکتی که طراحی تارنما شما را برعهده دارد پس از انجام طراحی آن، محتواگذاری و مدیریت آن را برعهده می‌گیرد و براساس خدماتی که ارائه می‌دهد ماهیانه یا سالیانه هزینه‌ای را از شما گرفتن می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انویدیا در همکاری با کشورهای اروپایی قصد دارد زنجیره‌ای قدرتمند از ابررایانه‌ها ایجاد کند تا در تحقیقات علمی و صنعتی به ‌کار گرفته شود.

انویدیا درتلاش برای توسعه‌ی سریع‌ترین ابررایانه برپایه‌ی هوش مصنوعی با نام «Leonardo» است. ابررایانه‌ی لئوناردو در همکاری انویدیا با مؤسسه‌ی CINECA (متشکل از چند دانشگاه ایتالیایی) ساخته خواهد شد. این مؤسسه درزمینه‌ی توسعه‌ی ابررایانه در سطح جهانی سرآمد است. سیستم لئوناردو با سرعت باورنکردنی ۱۰ اگزافلاپس، ظرفیت پردازشی هوش مصنوعی با دقت FP16 یا 16bit-Floating Point ارائه می‌کند و از ۱۴ هزار GPU انویدیا با معماری امپر تشکیل می‌شود.

لئوناردو در آینده یکی از چهار ابرکامپیوتری خواهد بود که در سراسر اروپا با هدف توسعه‌ی پردازش‌های کامپیوتری در منطقه به‌ کار گرفته خواهد شد. همان‌طور که گفته شد، این ابررایانه برپایه‌ی هوش مصنوعی ساخته می‌شود و به‌طرز چشمگیری توان پردازشی برای تحقیقات علمی و صنعتی را افزایش می‌دهد. انویدیا همچنین قصد دارد با کمک شبکه‌ی Mellanox HDR InfiniBand خود در این پروژه و با اتصالات باکیفیت و کاهش تأخیر، عملکرد را درسراسر کلاسترهای موجود در اروپا به نهایت سرعت برساند.

 سایر کامپیوترهای مورد استفاده در این پروژه‌ی عظیم شامل MeluXina در لوکزامبورگ و Vega در اسلواکی و واحد خنک‌کننده‌ی آنلاین در جمهوری چک می‌شوند. علاوه‌براین، این تشکل اروپایی تصمیم دارد ابرایانه‌های دیگری در بلغارستان، فنلاند، پرتغال و اسپانیا نیز راه‌اندازی کند؛ البته هنوز جزئیاتی از این برنامه منتشر نشده است.

برخی از اپلیکیشن‌هایی که به‌وسیله‌ی CINECA و سایر ابررایانه‌ها به‌کار گرفته می‌شود، برای تجزیه ‌و تحلیل ژنوم و کشف روش‌های درمانی جدید کاربرد دارد و همچنین داده‌هایی که از منابع مختلف برای تحقیقات درباره‌ی سیاره‌های فرازمینی و اکتشافات فضایی بررسی می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای این ابررایانه مدل‌سازی الگوهای آب‌وهوایی مختلف، مثل رویدادهای شدید اقلیمی است. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/ai/364030-nvidia-power-worlds-fastest-ai-supercomputer-europe/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان دانشگاه «تافتس» به تازگی موفق به مهندسی ژنتیک سلول‌های گاو برای تولید گوشت آزمایشگاهی با «بتاکاروتن» شده‌اند که در بدن انسان به ویتامین A تبدیل می‌شود.

ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان با کمبود ویتامین A دست و پنجه نرم می‌کنند. کمبود این ماده مغذی مشکلات مخصوص به خود را به خصوص در کودکان ایجاد می‌کند. در دهه ۹۰ میلادی دانشمندان با مهندسی ژنتیک توانستند ژن‌های بتاکاروتن را به برنج اضافه کنند، با این حال بحث‌های زیادی درباره آن وجود دارد.

تا به امروز کشورهای کمی استفاده عمومی از این برنج با نام «برنج طلایی» را تایید کرده‌اند، اما دانشمندان همچنان به دستکاری ژنتیکی میوه‌ها و سبزیجات برای افزایش مواد مغذی آن‌ها ادامه می‌دهند که برای مثال می‌توان به سیب زمینی طلایی و موز طلایی اشاره کرد. حالا محققان به سراغ ماده غذایی دیگری رفته‌اند.

پژوهشگران دانشگاه تافتس اخیرا روی گوشت آزمایشگاهی کار کرده‌اند که مانند برنج طلایی، از بتاکاروتن بهره می‌برد و «گوشت طلایی» نام دارد. دانشمندان و استارتاپ‌ها به عرضه گوشت آزمایشگاهی بسیار نزدیک شده‌اند، با این حال اکثر آن‌ها روی افزایش تولید و همچین تولید محصولات رایج آن‌ها تمرکز کرده‌اند.

نویسنده ارشد مقاله جدید اعلام کرده:

«گاوها فاقد ژن‌ برای تولید بتاکاروتن هستند. ما سلول‌های ماهیچه گاو را مهندسی کردیم تا بتوانیم چنین ماده‌ای و سایر مواد شیمیایی گیاهی را تولید کنیم. این روش به ما اجازه می‌دهد که مزایای تغذیه‌ای را مستقیما به یک محصول گوشتی پرورشی منتقل کنیم. روش مورد استفاده احتمالا از طریق تراریخته‌های حیوانی و همچنین تولید گوشت معمولی غیرقابل اجرا باشد.»

 

گوشت
 

 

تحقیق جدید یک اثبات مفهوم است و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با مهندسی ژنتیک گوشت آزمایشگاهی با مواد مغذی گیاهی تولید کرد. به گفته پژوهشگران نه تنها می‌توان به آن مواد معذی گیاهی اضافه کرد، بلکه می‌توان گوشتی تولید کرد که میزان جذب دارو را افزایش می‌دهد.

پژوهش جدید همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که گوشت آزمایشگاهی احتمالا سرطان‌زایی کمتری در مقایسه با گوشت معمولی دارد. دانشمندان تا عرضه تجاری چنین گوشت‌هایی مسیر طولانی در پیش دارند و علاوه بر پذیرش عمومی و همچنین کسب تاییدیه، تولید مقرون به صرفه آن‌ها نیز یک چالش بزرگ است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب شما را با ۱۲ کار اینترنتی پولساز در سال 1399 آشنا خواهیم کرد . اگر هدف دارید که یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد در سال جدید داشته باشید توصیه میکنم این مطلب 12 شغل اینترنتی را مطالعه کنید و یک شغل اینترنتی را به عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل شروع کنید. با پروا به شرایط اقتصادی کشور بهترین گزینه برای شما تاسیس سوداگری اینترنتی است.

البته در این نوشتار علاوه بر اینکه شما را با ایده های سوداگری اینترنتی آشنا کردیم کوشش کردیم مرحله به مرحله شیوه تاسیس سوداگری اینترنتی را تعلیم بدهیم. مطمئن باشید بهترین کار برای درآمدزایی راه اندازی کسب و کار در اینترنت است.

کسب و پیشه اینترنتی

وقتی سوداگری آنلاین تان را راه اندازی میکنید حتی در خواب هم میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید. وقتی سوداگری اینترنتی راه اندازی میکنید حتی در مهمانی و مسافرت هم در حال درآمدزایی هستید. تصور کنید یک شب به مهمانی رفتید، وقتی از مهمانی بر میگردید حساب بانکی خود را چک میکنید و میبینید که چقدر از راه اینترنت شغل کردید! این یگانه از بهترین حس هایی که یک فرد بعد از اینکه خیلی اصولی سوداگری اینترنتی خودش راه میندازه بهش میرسه!

هدف اصلی من هم از نوشتن این مقاله دقیقا همینه! هدفم اینه که شما همین امروز آغاز کنید و سوداگری اینترنتی خودتون راه اندازی کنید و برای رسیدن به هر خواسته و هدفی که دارید تلاش کنید. مطمئن باشید بی گمان نتیجه میده و شما میتونید از راه اینترنت به درآمد نامحدود برسید

 

همانطور که میدانید بسیاری از افراد قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمیدانند که چه ایده ایی را شروع کنند. خیلی از افراد به دنبال ایده ناب میگردند. اگر هدف دارید که یک شغل اینترنتی مناسب برگزیدن کنید و کسب و کار اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این نوشتار را تا ته مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها اشنا کنم میخواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای کسب و کار و کار اینترنتی خودتان برگزیدن کنید.

3 مدل پولساز کسب و کار اینترنتی

اگر منظور تاسیس کسب و کار اینترنتی را دارید ولی هیچ ایده‌ای ندارید ما به شما رهنمود میکنیم حتما ویدیوی بالا را لغایت خاتمه ببینید! راه و شیوه های زیادی برای تاسیس کسب و کار اینترنتی به شما معرفی کردیم ولی در ویدیوی بالا شما را با 3 مدل اصلی کسب و کارهای اینترنتی آشنا کردیم. 3 مدل کسب و کارهایی که به شما شناسایی کردیم 100 درصد تضمینی هستند و اگر خیلی اصولی کسب و کار اینترنتی‌تان را راه اندازی کنید به درآمدهای زیاد فوقانی از اینترنت خواهید رسید. حتما ویدیو بالا را تا منتهی ببینید. البته در پیوستگی شما را با 12 ایده کسب و کار آنلاین آشنا کردیم.

6 دلیل مهم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی

 

سرمایه اولیه برای تاسیس کسب و کار آنلاین

خیلی از رفقا فکر میکنند که برای تاسیس کار اینترنتی احتیاج به سرمایه های بالایی مثل تبلیغات، طراحی سایت های چیره دست و… است. در صورتی که اگر بخواهید یک سوداگری آنلاین پولساز راه اندازی کنید به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

بر خلاف تاسیس سوداگری های سنتی نیاز به سرمایه بسیار فوقانی دارید در کسب و کار های اینترنتی چنین نیست! تصور کنید شما میخواهید یک مغازه فروش جامه تاسیس کنید! الی به حال اندیشه کردید که اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی جامه تاسیس کنید به چقدر سرمایه احتیاج دارید؟!

 

ممکن است به ده ها میلیون تومان الی 100 ها میلیون تومان سرمایه اولیه دربایستن باشه، مانند سرمایه اولیه رهن و اجاره مغازه، هزینه مالیات، خرج رسید آب، برق و گاز و خرج های اضافی دیگه. چنانچه با هزینه بسیار کمی میتونید یک فروشگاه اینترنتی پوشاک راه اندازی کنید. پس اگر شما هم میخواهید یک شغل اینترنتی پر درآمدی تاسیس کنید اصلا جای نگرانی نیست!

تنها هزینه ای که برای شروع یک کسب و کار آنلاین احتیاج دارید هزینه تاسیس و ساخت سایته، البته این نکته هم به شما بگم که برای راه اندازی و ساخت تارنما نیازی نیست یک فروشگاه اینترنتی تخصصی مشابه دیجی کالا راه اندازی کنید. شما خودتون بدون اینکه کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید میتونیدیک سایت کاملا حرفه ای با همه امکانات در کمتر از یک سایعت راه اندازی کنید. البته در ادامه در باره راه اندازی و ساخت سایت بیشتر به شما روشنگری دادم.

 

 

تجهیزات لازم برای تاسیس سوداگری اینترنتی

خیلی از افرادی که هدف راه اندازی سوداگری اینترنتی را دارند اندیشه می‌کنند که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید بهترین تجهیزات ممکن همانند بهترین دوربین فیلم برداری، تجهیزات فیلم برداری، بهترین رایانه یا لپ تاپ و… را داشته باشند. اما در این ویدیو به شما گفتیم با کمترین تجهیزات شدنی میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز و پردرآمد تاسیس کنید. اگر خیلی جدی منظور تاسیس کسب و کار اینترنتی‌تان را دارید من به شما توصیه میکنم حتما این ویدیو را تا انتها ببینید. در این ویدیو در باره تجهیزاتی که دربایستن دارید صحبت کردیم.

کسب و پیشه اینترنتی چیست؟
با توجه به ترقی تکنولوژی اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. چه بسا بپرسید که اصلاً سوداگری اینترنتی چیست؟ به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت جهت درآمدزایی و ارائه فرآورده و خدمات به چهره کاملا آنلاین چهره می گیرد کسب و کار اینترنتی می گویند. با یک پژوهش ساده می بینید که بیشتر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت سوداگری های اینترنتی کشیده شدن و این پرتو این است که به بازبینی سررسید کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی می شود.

اینترنت یک فرصت بسیار عالی است برای افرادی که سرمایه زیادی برای تاسیس سوداگری اینترنتی ندارند. اگر به تعقیب کسب درآمد هستید و میخواهید یک سوداگری راه اندازی کنید بهترین گزینه می‌تواند تاسیس سوداگری اینترنتی برای شما باشد.

 

چرا باید به اندیشه راه اندازی سوداگری اینترنتی باشیم؟
چرا باید به اندیشه راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

جواب این سوال خیلی واضح و مشخصه، در پیوستگی تمام انگیزه ها اینکه چرا باید به اندیشه راه اندازی سوداگری آنلاین در اینترنت باشید را گفتم!

کسب و کارهای آنلاین اصلا بیچارگی به سرمایه بالایی نداره، شما با سرمایه زیاد کمی میتونید یک کسب و کار اینترنتی پولساز تاسیس کنید. البته در ادامه در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی گفتم که به چقدر سرمایه اولیه احتیاج دارید.
در هر سنی میتونید سوداگری آنلاین خودتون تاسیس کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیت سنی وجود نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست! شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید.
یکی از باورهای اشتباه نسبت به سوداگری اینترنتی اینه که خیلی از کسان فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی آماده نیست از طریق اینترنت محصولی را جاسازی کند، اما شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای 30 میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی هستی ندارد! اگر بنیادین کسب و کار آنلاین‌تان تاسیس کنید پس از 1 الی 2 سنه خیلی آسان میتوانید به درآمدهای بالای 100 میلیون تومان برسید.
شما به عنوان پیشه دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید. اگر کارمند یا نزاکت آموز و دانشجو هستید میتوانید در ساحل شغل و تحصیلاتتان کسب و کار آنلاین خویش را تاسیس کنید.
اگر کار آزاد مانند فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید. به عنوان نمونه شدنی است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی آسان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید. برای فروش محصولاتتان به چهره اینترنتی تنها و تنها به یک فروشگاه اینترنتی دربایستن دارید. البته در پیوستگی در مورد تاسیس و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.
اگر هیچ فرآورده و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، بعد اصلا جای نگرانی نیست!
برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی دربایستن ندارید. برای همین است که هر کسی میتواند کسب و کار آنلاینش را راه اندازی کند.
۱۲ پیشه اینترنتی پولساز در ایران

در این مطلب ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی اشنا کنیم که شما خیلی آسان میتوانید با راه اندازی احد از این ایده ها و پیوستگی ی ان حیات خود را متحول کنید
پس اگر واقعا میخواهید در حیات خویش تغییر و تحول ایجاد کنید به اتفاق ما باشید .

معرفی ۱۲ پیشه اینترنتی پردرآمد در ایران:

 

 

مشاغل اینترنتی

 

 

 

 

1_شغل اینترنتی 1 ساخت اپلیکیشن کاربردی :

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی آسان میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های به اتفاق همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند .

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . موعد گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی چیره دست برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد زیاد فوقانی میباشد .

اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت میتوانید زندگی خویش را متحول کنید . اگرم به راستی برنامه نویسی نیستید در پیوستگی ما شما را با چند کار اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد بعد همراه ما باشید.

2_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :

یکی دیگر از پیشه های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های مجانی و cms های مجانی استفاده کنید . خیلی از کسان فکر میکنند که برای راه اندازی و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت تاسیس و ساخت سایتشان هزینه های زیادی پرداخت کنند چنانچه اصلا اینطور نیست!

شما برای اینکه وبسایت راه اندازی کنید به هیچ دانش برنامه نویسی و کدنویسی بیچارگی ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت درونمایه مانند وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد شدنی شده است و انواع کسب و کار اینترنتی خانگی بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت راه اندازی کنید. اگر کار با سیستم های مدیریت درونمایه را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی کمپانی و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت شغل در خانه خود را تاسیس کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

اگر به مبحث طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت تاسیس کسب و کار اینترنتی تان برگزیدن کنید و با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا بیچارگی به بلد بودن علم برنامه نویسی مشابه Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی آسان میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید از سایت اکادمی سبز بهره‌گیری کنید .

 

پیشنهاد میکنم نوشتار تعلیم ساخت سایت را مطالعه کنید

 

3_سومین شغل اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :
یکی سایر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد فوقانی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

 

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام گرد از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد که روزانه کسان زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خویش راه اندازی کنید . اگر این سیستم را تاسیس کنید بی گمان با معاش 2 لغایت 3 ساعت پیشه در منزل به درآمد باورداشت نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

 

میزان درامد زایی از این سیستم 100 درصدی است اگر همان نوع که به شما اموزش میدهیم عمل کنید قطعا نتیجه ی دلخواه را میگیرید و به خودسالاری مالی دست پیدا خواهید کرد .

 

اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راحت با حاشیه فایده بسیار بالا داشته باشید من این کار اینترنتی را به شما رهنمود میکنم . برای اطلاعات اغلب روی لینک زیر کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برنامه مسنجر فیس بوک این امکان را به کاربران خود می دهد که ، در لیست خود بتوانید آنلاین بودن یا نبودن دوستان خود را بررسی کنند که خوشبختانه ، این ویژگی را می توانید خاموش کنید.

 

به طور پیش فرض ، وضعیت فعالیت روشن است ، و هنگامی که این وضعیت فعال باشد ، دوستان و مخاطبین یک نقطه سبز یا زمانی را در کنار عکس نمایه شما مشاهده می کنند که نشانگر آخرین زمان فعالیت شما است. این وضعیت همچنین در سایر مناطق برنامه های Facebook و Messenger نمایش داده می شود. و اگر دوستانتان وضعیت فعالیت را فعال کرده اند ، همین مورد را برای آنها مشاهده خواهید کرد.

 

وضعیت فعال خود را در Android یا iOS خاموش کنید :

برای پنهان کردن وضعیت فعالیت خود ، روی نماد نمایه خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا فهرست تنظیمات باز شود. سپس بر روی "Active Status"  در زیر تنظیمات پروفایل ضربه بزنید . در مرحله بعد ،روی نوار لغزنده کنار  "Show when you're active " ضربه بزنید ، سپس "Turn Off" را از پنجره انتخاب کنید و وضعیت فعال شما غیرفعال می شود.

 

چگونه در مسنجر فیس بوک دیده نشویم, مخفی کردن وضعیت فعالیت در Facebook Messenger

 مخفی کردن وضعیت فعالیت در Facebook Messenger

 

چگونه موارد پس از غیرفعال کردن وضعیت فعال ظاهر می شوند :

هنوز می توانید به دوستانتان پیام دهید و مکالمات جدید را شروع کنید ، اما هیچ یک از مخاطبین شما را فعال نمی بینند. همچنین ، شما نمی توانید ببینید که آیا یکی از دوستانتان فعال است یا چه مدت آنها غیرفعال بودند. در صورت نیاز به فعال کردن وضعیت ، مجدداً دستورالعمل های بالا را دنبال کنید ، یا روی زبانه "People" در انتهای صفحه ضربه بزنید و "Turn On " را ضربه بزنید.

 

چگونه در مسنجر فیس بوک دیده نشویم, مخفی کردن وضعیت فعالیت در Facebook Messenger

چگونه در مسنجر فیس بوک دیده نشویم

 

 

با این وجود یک واقعیت وجود دارد. فیس بوک می گوید ، "اگر وضعیت فعال را در یک جا غیرفعال کنید ، هنوز در هر مکانی دیگر که از Facebook یا مسنجر استفاده می کنید فعال یا اخیراً فعال ظاهر خواهید شد ، مگر اینکه این تنظیمات را در آن مکان ها نیز خاموش کنید." این بدان معنی است که اگر از فیس بوک یا مسنجر در دستگاه های دیگر استفاده می کنید ، لازم است که آن را نیز در آنجا غیرفعال کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/status-facebook02-messenger.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ذخیره تصاویر از اینستاگرام کار دشواری است و در واقع خیلی ها با گرفتن اسکرین شات تصاویر دلخواه خود را ذخیره می کند. با این ترفند می توان تصاویر مورد علاقه را با کیفیت خوب ذخیره کرد. با ما همراه باشید.

 هیچ گزینه خاصی برای بارگیری تصاویر از اینستاگرام وجود ندارد ، بنابراین برای انجام کار باید از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید. در زیر دو روش برای Android و PC پیدا خواهید کرد.

 

مورد اول بسیار مناسب برای کاربران گاه به گاه است ، زیرا به شما امکان می دهد تصاویر را از اینستاگرام یک به یک و بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه خود بارگیری کنید. روش دوم نیاز به یک برنامه Android / Windows دارد و اگر قصد دارید تعداد زیادی از تصاویر را بارگیری کنید ، انتخاب بهتری است.

 

نحوه بارگیری تصاویر از اینستاگرام - Android

روش اول: DownloadGram

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

سایت دانلود عکس از اینستاگرام

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله:

اینستاگرام خود را در دستگاه خود راه اندازی کرده و تصویری را که می خواهید دانلود کنید را پیدا کنید.

روی نماد بالای تصویر (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید.

گزینه "Copy Link" را انتخاب کنید.

به وب سایت DownloadGram به آدرس www.downloadgram.com مراجعه کنید.

لینک را در کادر متن بچسبانید. ( کپی و پیست).

روی "Download" ضربه بزنید ، و در ادامه "Download image" را بزنید.

 

روش دوم: FastSave برای اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

سایت دانلود عکس اینستاگرام 

 

FastSave برای اینستاگرام ممکن است به شما امکان دانلود چندین عکس را به یکباره ندهد ، اما بسیار سریعتر از روش اول عمل می کند. اگر قصد دارید تصاویر زیادی را از شبکه اجتماعی دانلود کنید ، این گزینه ای است که باید با آن بروید.

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله:

FastSave را برای اینستاگرام دانلود کنید (این برنامه رایگان است).

برنامه را راه اندازی کنید، ویژگی “FastSave Service” را روشن کنید و روی "Open Instagram" ضربه بزنید.

روی نماد بالای تصویری که می خواهید دانلود کنید (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید.

برای دانلود تصویر در دستگاه خود ، گزینه "Copy Link" را انتخاب کنید.

تصاویر بارگیری شده را در گالری خود یا در برنامه FastSave for Instagram مشاهده کنید.

 

نحوه بارگیری تصاویر از اینستاگرام - PC

روش اول: DownloadGram

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

دانلود عکس های اینستاگرام

 

 

وب سایت مورد استفاده برای بارگیری تصاویر از اینستاگرام به یک دستگاه Android نیز می تواند برای رایانه شخصی شما استفاده شود. روند بسیار ساده است: 

به وب سایت اینستاگرام مراجعه کرده و تصویری را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید.

بر روی نماد "…" (سه نقطه افقی) کلیک کنید ، که گزینه های مختلفی را ارائه می دهد.

گزینه “Go to post” را انتخاب کرده و URL صفحه را کپی کنید.

به وب سایت DownloadGram به آدرس www.downloadgram.com مراجعه کنید.

لینک را در جعبه متن قرار دهید.

روی "Download" ضربه بزنید ، و سپس "Download image" را ضربه بزنید.

 

روش دوم: Save-o-gram

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

ذخیره عکس اینستاگرام در کامپیوتر

 

تصاویر را از اینستاگرام دانلود کنید.

اگر می خواهید همزمان چندین عکس را از اینستاگرام دانلود کنید ، گزینه Save-o-gram است. برای شروع ، نرم افزار را از وب سایت رسمی دانلود کنید و پس از آماده شدن آن را باز کنید. سپس فقط نام کاربری ، هشتگ یا لینکی را در کادر متن بالا وارد کنید ، تصاویری را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید و روی “Download selected photos” یا “Download as ZIP file” کلیک کنید. همچنین می توانید برای صرفه جویی در وقت یا چاپ آنها ، همه تصاویر را به طور همزمان انتخاب کنید.

 

با این حال ، شما فقط می توانید هفت روز از نرم افزار رایگان استفاده کنید. پس از آن ، شما باید یک بار هزینه 9 دلار را بدهید ، که برای کسانی که به طور مرتب تصاویر را از اینستاگرام دانلود می کنند ، معامله خوبی است.

  

تصاویر اینستاگرام را علامت گذاری کنید :

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر, دانلود عکس اینستاگرام در کامپیوتر

ذخیره عکسهای اینستاگرام در کامپیوتر 

 

اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید صرفه جویی در تصاویر برای مشاهده آنها در آینده است ، لازم نیست آنها را در دستگاه خود دانلود کنید - فقط می توانید مواردی را که دوست دارید نشانک گذاری کنید.

 

در اینجا نحوه انجام این کار در دستگاه Android خود آورده شده است. 

اینستاگرام خود را در دستگاه خود راه اندازی کرده و تصویری را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

برای ذخیره آن ، روی دکمه نشانک در زیر تصویر ضربه بزنید.

برای دیدن همه تصاویر ذخیره شده ، وارد نمایه خود شوید ، روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و گزینه “Saved” را انتخاب کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/instagram-images2-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از یکتا از فرد مسن ثروتمند شنیدم که می گفت “هرجایی انسان ها زیاد می چرخند، پول همانجاست”. این جمله به ظاهر ساده به ما نشون می ده که اینترنت بستر عالی برای درآمدزایی هست. حتما قبول دارید که امروزه افراد ساعت ها در طور روز در اینترنت می چرخند. همین باعث شده که خیلی از افراد باهوش، کسب و کار اینترنتی شخصی خویش را بسازند و با شیوه های گوناگون از این بستر نیرومند درآمدزایی کنند. جالب تر اینکه قبل بینی می شود این مقدار، در پنج سنه آینده، به دو برابر نیز افزایش پیدا کند.

برای کارآفرینانی که قصد آغاز یا رشد معرفی انواع کسب و کار اینترنتی یک سوداگری را دارند، اینترنت، منبع نامحدود و بیشتر دست نخورده ای از خریداران را به شما ارائه می دهد. این فرصت ها مخصوصا برای افرادی که می خواهند از اینترنت کاربرد کنند لغایت بتوانند درآمدهای خیلی احسان را از شیوه های گوناگون در اینترنت کسب کنند و کسب و کار اینترنتی خود را نخست کنند.
پیشنهاده ویژه: وبینار آنلاین نوابغ اینستاگرام با ۹۰% تخفیف، تنها ۹ هزار تومان

فرمول اثبات شده من برای 10 برابر کردن فروش پیج اینستاگرام
اطلاعات بیشتر

یکی از سوال هایی که بسیار از من پرسیده می شود این است که “با چه شیوه هایی می نا از اینترنت درآمد کسب کرد؟ انواع کسب و کارهای اینترنتی چیست؟”. اگر شما هم این سوال را در ذهنتان دارید و اخ دارید انواع کسب و کار اینترنتی را بیشتر و عمیق تر بشناسید، حتما به این نوشتار را تا انتها بخوانید و ویدئو های ذیل را ببینید. من در این نوشتار شما با ۶ روش قدرتمند سوداگری اینترنتی آشنا می کنم. در هر ویدئو نمونه های زیاد متنوعی از هر یک از مدل های درآمدزایی اینترنتی و سوداگری اینترنتی مطرح می کنم که شما می توانید متعلق به ها الهام بگیرید و الگوبرداری کنید. به نظر من رویت نمونه های موفق، بهترین روش برای آغاز و آشنایی با انواع گوناگون کسب و کار اینترنتی است.

اگر شما گونه ها سوداگری اینترنتی را نشناسید و کورکورانه وارد گذرگاه کارآفرینی اینترنتی شوید، به بردباری بسیار بسیار زمان، پول و انرژی خویش را در گذرگاه غلط هدر خواهید عدل و سپس ناامید شده و مسیر را خلاص می کنید. من به سختی دیدن این ویدئو ها را توصیه می کنم. خوب برویم سراغ شناسایی هر یک از این ۶ طریق درآمد از اینترنت:
۱- کسب درآمد اینترنتی از راه فریلنسینگ (آزاد کاری)

این مدل کسب درآمد بیشتر درآمدزایی اینترنتی هست الی یک کسب و کار اینترنتی. درواقع در این مدل شما در یکسری سایت های واسط مانند سایت پونیشا و یا سایت انجام میدم، خودتان را معرفی می کنید و رزومه خویش و نمونه کارهای خود را پیمان می دهید الی سایرین شما را برای سپریدن پروژه های خویش برگزیدن کنند. به عبارت سایر شما پیمانکار هستید و فردی که به شما پول پرداخت می کند کارفرمای شماست. در این ویدئو مدل درآمدزایی از طریق فریلنسینگ را بطور کامل با چند مثال روشنگری داده ام:

۲- کسب و کار اینترنتی با فروش محصولات فیزیکی

مدل دوم کسب درآمد از اینترنت، تاسیس کسب و کار اینترنتی بر اساس فروش محصولات فیزیکی است. مدلی که احتمالاً برای شما شناخته شده ترین مدل باشد. در این ویدئو کسب و کارهای اینترنتی که بر اساس فروش محصولات فیزیکی هستند را به شما معرفی می کنم و مثالهای موفق زیادی را برایتان تحلیل می کنم الی متعلق به ها ایده بگیرید. در این ویدئو سه شیوه متفاوت درآمدزایی با فروش محصولات فیزیکی را به شما شناسایی می کنم. در ضمن به شما می گویم که چگونه با ایجاد تمایز بتوانید سوداگری اینترنتی محصول محور خویش را بسازید.

 ۳- کسب و کار اینترنتی با فروش محصولات آموزشی

مدل سوم کسب درآمد از اینترنت، راه اندازی سوداگری اینترنتی بر پایه فروش محصولات آموزشی است. این کسب و کار اینترنتی برای کسانی که می خواهند از علایق و چیرگی ها و تخصص خود درآمدزایی کنند بسیار عالی است. نکته مهم این است که این سوداگری به شدت رو به رشد است. سده ۲۱ قرن متخصص هاست. اگر عاشق یادگیری و یاد دادن هستید، این مدل بهترین مدل برای شماست. در این ویدئو حالت های مختلف درآمدزایی از طریق تعلیم را به شما می گویم و همچنین مثالهای موفق زیادی را برایتان تحلیل می کنم.

 ۴- سوداگری اینترنتی با فروش محصولات دیگران

شاید بگویید که هیچ محصولی برای فروش ندارید. آیا شما هم می توانید درآمد اینترنتی داشته باشید. باید بگویم که بله می توانید. مدل سوم کسب درآمد از اینترنت، درآمدزایی اینترنتی از راه فروش محصولات دیگران یا بازاریابی واسطه ای است. به نظر من این سوداگری برای کسانی که خوشان محصولی ندارند و اخیر می خواهند آغاز کنند بسیار عالی است. نکته مهم اینکه این مدل سوداگری به شدت رو به رشد بوده و با اضافه شدن سیستم همکاری در فروش دی جی کالا رونق چشمگیری هم خواهد گرفت. در ویدئو پایین بیشتر در این مورد توضیح دیتا ام و جندین نمونه هم گفته ام.

 ۵- سوداگری اینترنتی با فروش خدمات و مشاوره

مدل پنجم کسب درآمد از اینترنت، تاسیس سوداگری اینترنتی بر پایه فروش خدمات و مشاوره است. این کسب و کار برای کسانی که تخصص و تجربه ای دارند و می خواهند با فروش خدمات و مشاوره از آن تخصص خود درآمدزایی کنند زیاد عالی است. مفتوح هم تکرار می کنم، قرن ۲۱ قرن متخصص هاست. اگر در پهنه ای کارآزموده هستید و تجربه دارید می توانید به کمک اینترنت به درآمدهای خیلی نکوداشتن برسید و برند آنلاین خود را بسازید و از هر جای ایران یا حتی گیتی مشتری داشته باشید. در این ویدئو مثالهای زیاد مختلفی از این صنعت عالی (صنعت تخصص) را به شما اثر می دهم.

 ۶- کسب و کار اینترنتی با فروش تبلیغات

مدل ششم کسب درآمد از اینترنت، تاسیس سوداگری اینترنتی بر پایه فروش تبلیغات است که یکتا از شناخته شده ترین و متداول ترین مدل هاست. یعنی شما با فرآوری محتوای جذاب بیننده هدفی را جذب سایت یا پیج اینستاگرام خود می کنید و سپس با فروش فضای تبلیغات درآمدزایی می کنید. صاحبان کسب و کاری که بیننده هدفشان با مخاطب منظور سایت یا اینستاگرام شما همخوانی دارد، حاضرند به شما پول پرداخت کنند تا شما آن ها را تبلیغ کنید و به مخاطبان هدف خود شناسایی کنید. ولی اشتباه اکثر کسان این است که با ایده های کلی و یا تکراری می خواهند کسب و کار اینترنتی تبلیغاتی خود را پیش درآمد کنند که قطعا شکست می خورند. در این ویدئو به شما مثال های جالب و موفقی از این طریق ارائه می دهم.

 امیدوارم از دیدن این ویدئو ها لذت اسیر باشید و متوجه شده باشید که چه فرصت های بی نظیری برای درآمدزایی از اینتزنت و ساخت کسب و کار شخصی مناسب با علایق و توانمندی هاتون هستی داره. من اعتقاد دارم شما به نوبه خویش انسان متفاوت و منحصر به فردی هستید و بی گمان می توانید مدل پسندیده خویش برای کسب و کار اینترنتی را کشف کنید و درآمدزایی خویش را پیش درآمد کنید. فقط آغاز کنید.

خوب شاید بپرسید، حالا که من متوجه شدم چقدر فرصت در اینترنت هستی دارد، باید چه کنم و از کجا آغاز کنم. سوال خوبیه. باید بگویم که اگر همنشین دارید کسب و کار اینترنتی شخصی خودتون رو بسازید، پیشنهاد می کنم حتما در دوره مجانی “کسب درآمد اینترنتی” کمپانی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و راننده آن یعنی «استارمن» برای اولین بار از نزدیکی مریخ گذر کردند.

ایلان ماسک اواسط بهمن ماه سال ۹۶ در اقدامی جالب خودروی تسلا رودستر خود را همراه با راکت فالکون هوی به فضا پرتاب کرد. این خودرو و راننده آن که «استارمن» (Starman) نام دارد، از آن زمان تاکنون در یک مدار بیضی شکل به دور خورشید گردش می‌کنند.

 

 

 

اسپیس اکس با انتشار توییتی اعلام کرد که استارمن نزدیک‌ترین پرواز از سطح مریخ را انجام داده و از محدوده تقریباً ۸ میلیون کیلومتری سیاره سرخ عبور کرده است. «Jonathan Dowell»، ستاره شناس مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیتسونین (CFA) می‌گوید: «این فاصله بسیار زیادی است. مریخ از این فاصله تقریباً یک دهم قطر ماه دیده خواهد شد.»

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت whereisroadster، استارمن در فاصله بیش از ۵۹ میلیون کیلومتری از زمین در حال گردش به دور خورشید بوده و از زمان پرتاب در ۲ سال و ۸ ماه قبل، بیش از ۲ میلیارد کیلومتر مسافت طی کرده است. به گفته «Dowell» این خودرو سال ۲۰۴۷ از نزدیکی زمین و در فاصله تقریباً ۵ میلیون کیلومتری آن عبور خواهد کرد.

جالب است بدانید احتمال برخورد استارمن با زمین وجود دارد. بر اساس محاسبات یکی از محققان دانشگاه تورنتو کانادا، احتمال برخورد این رودستر با زمین و زهره به ترتیب ۶ و ۲.۵ درصد در یک میلیون سال آینده است.

اواخر مرداد ماه سال ۹۸ استارمن رکورد دیگری بر جای گذاشت و پس از گذشت ۵۷۷ روز و طی بیش از ۱ میلیارد کیلومتر اولین دور کامل به دور خورشید را زد. این خودرو در آستانه تکمیل دومین مدار (۱.۷۵۴۹) به دور خورشید است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/11/%da%af%d8%b0%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%86-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%b1%db%8c%d8%ae/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیرعامل کوییبی (Quibi) که در اوایل سال جاری به‌عنوان یک پلتفرم پخش محتوا در تلفن همراه معرفی شد، به‌دنبال واگذاری آن به اپل است

درحالی‌که پلتفرم پخش محتوای کوییبی (Quibi) به‌آرامی در حال رشد است، گزارش جدیدی از The Information نشان می‌دهد که مدیرعامل آن ، جفری کاتزنبرگ، اکنون به ‌دنبال فروش شرکت خود است و حتی سعی در فروش آن به اپل دارد.

درست مثل سرویس +Apple TV، کوییبی به ‌جای ارائه فیلم و برنامه تلویزیونی ساخته‌شده توسط استودیوها و کانال‌های مختلف، روی محتوای انحصاری و تولیدات خود تمرکز دارد. گرچه تصور اینکه اپل از پلتفرم کوییبی استفاده کند دشوار است؛ چرا که این شرکت می‌تواند نمایش‌های خود را در +Apple TV منتشر کند.

در این گزارش ذکر شده که کاتزنبرگ با چندین مدیر فناوری و سرگرمی از جمله ادی کیو، معاون ارشد خدمات اینترنتی اپل، تماس گرفته است. بااین‌حال کیو علاقه‌ای به کوییبی ندارد و این پیشنهاد توسط اپل رد شده است. کوییبی همچنین سعی در مذاکره با وارنر مدیا و فیسبوک داشته؛ اما آن‌ها نیز این توافق را رد کردند.

در قسمتی از این گزارش آمده است:

کوییبی ایده‌ی جاه‌طلبانه‌ای بود؛ سرویسی برای مسافران و افراد با رفت‌وآمد زیاد، با پخش اپیزودهای مختلف از برنامه‌های خبری تا درام‌هایی با قسمت‌های چنددقیقه‌ای. همچنین استعدادهای بزرگی از جمله کوین هارت و کریسی تیگن نمایش‌هایی برای این سرویس تولید کردند.

کاتزنبرگ برای تأسیس کوییبی ۱/۷۵ میلیارد دلار سرمایه جمع کرد؛ اما این پلتفرم برای افزایش میزان محبوبیتش با چالش رو‌به‌رو بوده است؛ بیشتر به این دلیل که این سرویس برای تلفن همراه طراحی شده است نه تلویزیون. کوییبی در حال‌ حاضر ۵۰۰,۰۰۰ مشترک دارد که بسیار کمتر از سایر پلتفرم‌های محبوب است.

برای افزایش جذابیت کوییبی، این سرویس با قابلیت‌های پخش ازطریق ایرپلی (AirPlay) و امکان ثبت اسکرین‌شات در نرم‌افزار iOs به‌روزرسانی شد؛ ولی این موارد نیز برای محبوب کردن کوییبی کافی نبوده است. The Information در این گزارش به این موضوع اشاره می‌کند که پلتفرم کوییبی ویژگی خاصی برای ارائه ندارد؛ از این‌رو فروش آن به شرکتی دیگر، راه آسانی نخواهد بود.

کوییبی هم‌اکنون در ایالات متحده با حق عضویت ماهانه ۴/۹۹ دلار همراه‌ با تبلیغات و ۷/۹۹ دلار برای حالت بدون تبلیغات دردسترس است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/363726-quibi-approached-apple-potential-acquisition/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این صفحه، لیست کمپانی های طراحی سایت را جمع بندی کرده ایم و فاکتورهای اساسی برای انتخاب کمپانی طراحی سایت را نیز به کوتاه ذکر کرده ایم.

شرکت طراحی سایت را می تاب بر اساس فاکتورهایی با هم سنجش کرد، مواردی مانند:

    میزان تخصص و توانایی
    زبان برنامه نویسی و فناوری های مورد استفاده
    نحوه پشتیبانی
    خرج طراحی سایت
    بهره‌گیری یا عدم استفاده از قالب های آماده
    محیط مدیریتی راحت و ...

و بسیاری از موارد سایر که در مقاله ای که درباره انتخاب بهترین کمپانی طراحی سایت تألیف شده است، به آن ها اشاره شده است.

پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی، مقاله ای که درباره بهترین شرکت طراحی سایت نوشته شده است، مطالعه کنید.

شما می توانید بر اساس معیارها و نیازمندی های خویش گرد از این شرکت ها را که فاکتورهای مورد نظر شما را دارند به عنوان طراح سایت خود گزینش نمایید.
با شرکت طراحی سایت آشنا شوید:

با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در گویه طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایل بهترین شرکت های طراحی سایت تهران و تکمیل بیش از 1600 پروژه در طول سنه های کار و جنبش خود، اکنون بروزترین متدها و تکنیک های طراحی سایت و برنامه نویسی را در پسندیدن دارد و حاضر طراحی برترین تارنما ها و اپلیکیشن های موبایل برای مشتریان خویش می باشد.
چرا کمپانی را برای طراحی سایت خویش گزینش کنیم؟

    برنده جایزه بهترین کمپانی طراحی سایت در جشنواره وب: تاکنون سه بار به عنوان نامزد بهترین شرکت طراحی سایت و یک بار به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در جشنواره وب ایران برگزیدن شده است.
    طاقت فنی بالا: از بروزترین متدها و استانداردهای طراحی و برنامه نویسی استفاده کرده و توانایی انجام هر پروژه ای با پیچیده ترین و تخصصی ترین امکانات را دارا می باشد.
    طراحی اختصاصی: وب سایت های شما را بر پای بست، طرح و رنگبندی دلخواه شما و به چهره کاملا اختصاصی طراحی و تاسیس می نماید.
    حائز کاملترین و چیره دست ترین امکانات: سایت ساز و فروشگاه ساز درارای کامل ترین امکانات برای طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
    طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا): همگی تارنما های طراحی شده توسط دارای طراحی ریسپانسیو بوده و در موبایل و تبلت به صورت استاندارد نمایش دیتا می شود.
    سابقه همکاری با کمپانی های بزرگ: تا به حال با نهاد ها و سازمان های دولتی همچون کمپانی سایپا، شرکت نامینو، موسسه آرمان، کمپانی بهپخش و ... همکاری داشته است.
    پنل مدیریتی راحت و کاربرپسند: محیط مدیریتی وب سایت هابه صورت کاملا پارسی طراحی شده است و هر فردی با آشنایی محدود به رایانه می تواند وب سایت خویش را مدیریت نماید.

    آموزش و پشتیبانی: با برگزاری جلسات آموزشی و ارائه فایل ها و راهنماهای آموزشی شما را در مدیریت بهتر وب سایتتان مدد می نماید. همچنین کارشناسان به صورت همیشگی پشتیبان وب سایت های شما هستند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


Z9 با حسگر ۴۶ مگاپیکسلی و منظره‌یاب الکترونیکی باکیفیت و فیلم‌برداری 8K در نقش جدیدترین دوربین پرچم‌دار نیکون ظاهر می‌شود. این دوربین احتمالا پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

نیکون زد ۹ (Nikon Z9) دوربین رده حرفه‌ای جدیدی است که در آینده به بازار عرضه می‌شود. افشای اطلاعات محصولات الکترونیکی پیش از رونمایی رسمی، اتفاقی معمول است اما تاکنون شاهد افشای اطلاعات زیادی از نیکون زد ۹ نبودیم. نخستین سری از اطلاعات فاش‌شده اعلام می‌کنند که نیکون در تلاش است مجموعه‌ای از بهترین قابلیت‌ها را درون دوربین Z9 قرار دهد. این دوربین بدون آینه‌ی فول فریم پرچم‌دار قرار است دارای حسگر ۴۶ مگاپیکسلی باشد. ظاهرا نیکون زد ۹ می‌تواند تصاویر متوالی را با نرخ ۲۰ فریم‌برثانیه ثبت کند ویدئو را با رزولوشن 8K ضبط کند.

مشخصات فنی منتسب به نیکون زد ۹ که توسط رسانه‌ی نیکون رومرز به‌‌نقل از منبعی آگاه فاش شده‌‌اند اعلام می‌کنند این دوربین رده‌بالا بدنه‌ای به سبک نیکون D6 دارد (احتمالا با گریپ داخلی)، از قابلیت‌های تصویربرداری در سطح کانن EOS R5 بهره می‌گیرد و سیستم فوکوس خودکارش عملکردی در حد و اندازه‌ی فوکوس خودکار Sony a9II از خود نشان می‌دهد. از قرار معلوم پرچم‌دار موردبحث نیکون دوربینی با حسگر ۴۶ مگاپیکسلی دارد، این درحالی است که شایعه‌های پیشین می‌گفتند با حسگری ۶۰ مگاپیکسلی طرف خواهیم بود.

دوربین نیکون زد 9 / Nikon Z9 نمای پشت از بالا نمایشگر LCD و منظره یاب الکترونیکی و دکمه ها

دوربین نیکون زد ۹ به نسل کاملا جدیدی از پردازنده‌های سری EXPEED مجهز است تا بتواند تصاویر متوالی را با سرعت کامل در نرخ ۲۰ فریم‌برثانیه ثبت کند. به‌لطف حسگر ۴۶ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی تصویر قدرتمند، نیکون Z9 از پس ضبط ویدئوهای 8K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه هم برمی‌آید.

نیکون رومرز مدعی است دوربین Z9 سیستم بهبودیافته‌ی فوکوس خودکار با توانایی تشخیص اشیاء دارد و از منظره‌یاب الکترونیکی (EVF) با وضوح بالا استفاده می‌کند. مشخصه‌های مهم دیگر دوربین Z9 شامل بهره‌مندی از درگاه دوگانه‌ی کارت حافظه‌ی XQD و CFExpress، لن گیگابیتی (Gigabit LAN) و رابط کاربری جدید است. درحال حاضر جزئیاتی درباره‌ی رابط کاربری نیکون Z9 نمی‌دانیم. 

دوربین نیکون زد ۹ (Nikon Z9) بین ۶٬۰۰۰ تا ۷٬۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

بر اساس آن‌چه افشاگران ادعا کرده‌اند، نیکون Z9 قرار است پاییز ۲۰۲۱ با قیمتی در بین ۶٬۰۰۰ تا ۷٬۰۰۰ دلار به بازار عرضه شود. این یعنی هنوز فاصله‌ی بسیار زیادی تا عرضه‌ی دوربین نیکون Z9 باقی مانده است. با درنظرگرفتن همین موضوع، مشخصاتی را که به نیکون Z9 نسبت داده شده‌اند نمی‌توانیم مشخصات نهایی دوربین به‌حساب بیاوریم. ممکن است جزئیات فاش‌شده، مربوط به صرفا یکی از نمونه‌های اولیه‌ی نیکون Z9 باشد. انتظار داریم نیکون به‌‌صورت هم‌زمان روی چند نمونه از Z9 با برخی تفاوت‌ها نسبت‌به یکدیگر کار کند.

مشخصات فنی نهایی هرچه که باشد اطمینان داریم نیکون در تلاش است با Z9، حرفه‌ای‌ترین بخش بازار را هدف قرار دهد. بدین ترتیب احتمالا شمار درخورتوجهی از عکاسانی که به‌دنبال دوربینی با وضوح بالا، سرعت زیاد و قابلیت‌های متنوع در حوزه‌ی فیلم‌برداری می‌گردند سراغ Z9 خواهند رفت. کانن مدتی پیش با دوربین Canon EOS R5 قدم در مسیر مشابهی گذاشت.

دوربین نیکون زد 9 / Nikon Z9 از نمای سه رخ جلو بدون لنز

نکته‌ی مهم دیگر این است که کانن و سونی و نیکون قصد دارند سال آینده‌ی میلادی دوربین بدون آینه‌ی پرچم‌دار عرضه کنند. گفته می‌شود دوربین پرچم‌دار جدید سونی شباهت‌های زیادی به نیکون Z9 دارد. مدل رده‌بالای جدید Sony a9 احتمالا دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و برای رقابت مستقیم با کانن EOS R5 عرضه خواهد شد. از بین مهم‌ترین مشخصات نسبت‌داده‌شده به دوربین سونی می‌توانیم به منظره‌یاب الکترونیکی ۹٫۴۴ میلیون نقطه‌ای، سیستم لرزش‌گیر تصویر در داخل بدنه (IBIS)، فیلم‌برداری 8K، درگاه دوگانه‌ی کارت حافظه و قیمتی در حدود ۶٬۰۰۰ دلار اشاره کنیم.

شایعه‌ها می‌گویند کانن قصد دارد در سال ۲۰۲۱ دوربین R5s را با حسگر ۹۰ مگاپیکسلی عرضه کند. این دوربین که به‌تازگی وارد مراحل آزمایشی شده «پروضوح‌ترین دوربین خانواده‌ی EOS» خواهد بود و از منظره‌یاب الکترونیکی بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر نسبت‌به EOS R5 استفاده خواهد کرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/camera/363633-nikon-z9-full-frame-mirrorless-8k-46mp-specs-leaked/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک قاضی در کالیفرنیا درخواست اپیک گیمز برای اجبار اپل به قرار دادن بازی فورتنایت در اپ استور را رد کرد و این بازی تا پایان دعوای حقوقی میان این دو کمپانی در فروشگاه اپل قابل دسترس نخواهد بود.

در حالی که بازی فورتنایت در اختیار کاربران دستگاه‌های iOS قرار نمی‌گیرد، طی حکم اولیه اپیک می‌تواند به حساب توسعه‌دهنده موتور آنریل دسترسی داشته باشد. تصمیم امروز دادگاه تفاوتی با رای اولیه قبلی ندارد.

اپیک در گذشته نیز درخواست کرده بود بازی فورتنایت به صورت موقت در اپ استور منتشر شود که دادگاه از چنین کاری جلوگیری کرد، اما مانع از مسدودسازی حساب توسعه‌دهنده این کمپانی توسط اپل نیز شد.

دادگاه اعلام کرده که چنین درخواست‌هایی به ندرت پذیرفته می‌شوند و علاوه بر این، اپیک باید مدارکی مبنی بر احتمال پیروزی در دادگاه نهایی ارائه کند تا حکم اولیه امکان قرارگیری مجدد بازی فورتنایت در اپ استور را فراهم کند که البته این کمپانی نتوانسته چنین کاری را انجام دهد.

فورتنایت

اپیک گیمز در دادخواست خود ادعا کرده که دادگاه باید برای آن تخفیف درنظر بگیرد چرا که مجبور به رعایت یک قرارداد ضد رقابتی اپ استور نیست، با این حال دادگاه چنین ادعایی را رد و اعلام کرده که این سازنده بازی از عمد قرارداد خود را نقص کرده که ممنوعیت انتشار بازی در اپ استور را در پی داشته است.

اپل در بیانیه‌ای از تصمیم دادگاه تشکر و اعلام کرده که مشتریان این کمپانی به اپ استور امن و قابل اطمینان وابسته هستند و تمام توسعه‌دهندگان از قوانین یکسانی پیروی می‌کنند.

اپل و اپیک گیمز از چندین ماه پیش درگیر دادگاه‌های مختلف هستند. با قرارگیری سیستم پرداخت اپیک درون بازی فورتنایت، اپل آن را از اپ استور حذف کرد که همین اقدام شکایت سازنده آن را در پی داشت. انتظار نمی‌رود تا می ۲۰۲۱ این دو شرکت در دادگاه حضور پیدا کنند، بنابراین تا آن زمان علاقه‌مندان به فورتنایت در دستگاه‌های iOS به آن دسترسی نخواهند داشت.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعداد مطالب‌تان را با سرعت بالا افزایش دهید!

در اینستاگرام برخلاف چنل تلگرام، کاربر با وارد شدن به صفحه، تعداد پست‌های موجود را می‌تواند تماشا کند. از همین رو همان روز‌های ابتدایی ساخته شدن صفحه‌تان در اینستاگرام را به گذاشتن مطلب آن هم با تعداد بسیار و سرعت بالا وابستگی دهید. مطمئنا کاربر به صفحه‌ای که 200 مطلب پست شده دارد در مساوی صفحه‌ای که فقط 20 مطلب دارد، ارزش اکثریت خواهد داد. بعد از این که به یک بی گمان نصابی که خودتان از قبل تعیین کرده بودید برای شمار پست‌ها رسیدید، می‌توانید به گرفتن ممبر‌های جدید اندیشه کنید.

هشتگ تنها مسیر شناخته شدن رایگان صفحه شما در اینستاگرام است!

صفحه اینستاگرام‌تان باید همیشه در حالت عمومی باشد تا بتوانید برای هر پست هشتگ بگذارید. این را بدانید بهترین گذرگاه برای این که صفحه‌تان را به سایرین بشناسانید، به کارگیری هشتگ برای هر مطلب است. سعی کنید روزهای اولی که صفحه را مفتوح کرده‌اید، از تعداد زیادی هشتگ در هر پست استفاده کنید و کم‌ مختصر پس از مرور سررسید و پیدا کردن ممبر‌های ترفند های موفقیت در اینستاگرام  جدید تعداد آن‌ها را مختصر کنید. بهتر است در کپشن‌های‌ هر پست از کاربر بخواهید که مطالب قبلی موجود در صفحه را هم مشاهده کند؛ در غیر این چهره کاربر فقط پست فعلی هشتگ‌دار را می‌بیند و احتمالاً اصلا سراغ صفحه شما نرود.

کلاس کاری‌تان را بالا ببرید!

در اینستاگرام هم مثل تلگرام دربایستن شدیدی به این کلاس کاری خواهید داشت. کوشش کنید لوگوی خاص خودتان را طراحی کنید و آن را بر روی تصویر پروفایل قرار دهید. در همگی پست‌های‌تان از همان لوگوی اختصاصی به همراه تگ آدرس صفحه کاربرد کنید. این موارد اعتبار صفحه‌تان در اینستاگرام را بالا می‌برند. کوشش کنید از یک استایل نوشته برای کپشن‌های هر پست استفاده کنید و گروه‌بندی مطالب را با گذاشتن هشتگ ویژه به آن مشحص کنید. همچنین بهتر است مطالب‌ صفحه شما اختصاصی خودتان باشد. به عنوان نمونه پست‌هایی را در برنامه یومیه پیج پیمان دهید که در پیج‌های سایر پیدا نمی‌شوند؛ این پست‌ها می‌توانند گذاشتن مسابقه، عقیده سنجی و یا هر چیز دیگری باشند.

کپشن و کامنت اینستاگرام از لینک‌های خارجی حمایت نمی‌کنند!

با این که این جستار را بسیاری از افراد می‌دانند، اما کماکان می‌بینیم عده زیادی هستند که لینک‌های بیگانه را در کپشن پست‌ و یا نخستین کامنت‌ پیمان می‌دهند. پیمان دادن لینک در این بخش‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد، بلکه نشان‌دهنده غیرحرفه‌ای بودن ادمین هم هست. کاربر لینک‌های قرار گرفته در این قسمت‌ها را نه می‌تواند کپی کند و نه می‌تواند با کلیک کردن، به آن‌ها منتقل شود. بهترین محل برای قرارگیری لینک‌های بیگانه در قسمت bio صفحه است. در بخش bio هم تنها توانا به قراردادن یا یک لینک هستید، پس حساب زیادی روی آن هم باز نکنید.

تبلیغات، تبلیغات و مفتوح هم تبلیغات!

اینستاگرام فضای بسته‌تری به نسبت تلگرام دارد. سایر شما نمی‌توانید فقط با فوروارد کردن یک پیام از کانالتان به گروه‌های گوناگون از آن‌ها بخواهید به صفحه شما جوین شوند. روش تب تبلیغاتی آن هم به چهره درست که در مطلب قبلی توضیحش دادیم می‌تواند تاثیرگذار باشد. اما در واپسین،انجام هزینه کردن برای تبلیغات در پیج‌‌های بزرگ‌ بیشترین کارایی را در تعداد ممبر‌های شما خواهد گذاشت. دقت کنید برای تبلیغات، پیج‌هایی که تعداد لایک و کامنت‌های بالایی دارند را گزینش کنید و فاکتور شمار فالوورها را بعد از آن‌ها در نظر بگیرید. هزینه کردن برای تبلیغات احتمالاً در پیش درآمد کمی برای‌تان سخت باشد ولی مطمئن باشید با گذشت مدتی محدود نتیجه‌اش را خواهید دید.

گرفتن فالوورهای فیک هم می‌تواند برای افزایش اعتبار صفحه تاثیرگذار باشد. اما دقت کنید تعدادشان از مقدار معقول بیشتر نشود؛ چرا که شمار لایک و کامنت‌ها سایر با تعداد فالوورها هم‌خوانی نخواهد داشت و کاربران چه بسا به راحتی متوجه آن شوند، در این صورت همین موضوع بد‌تر باعث افت اعتبار صفحه شما می‌گردد.

اگر رهنمود و روش خاصی برای موفقیت اغلب صفحه‌ها در اینستاگرام می‌شناسید، آن را در تقسیم دیدگاه‌ها بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 


 
روزنامه انگلیسی گاردین فهرست ۵۰ بازی برتر قرن حاضر را شامل «ماین‌کرافت»، «افسانه زلدا: نفس حیات وحش» و «ارواح سیاه» منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، برخلاف تصورات بازی‌های رایانه‌ای عامل چاقی و تنبلی و قاتل خلاقیت نیستند. نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد این بازی‌ها علاوه بر جنبه سرگرمی، بر مهارت‌های اجتماعی و سلامت روان افراد و به ویژه کودکان تاثیر مثبتی دارد، مهارت‌های فیزیکی و قدرت بینایی را تقویت می‌کند و خلاقیت را پرورش می‌دهد. البته شرط تمام این‌ها در رعایت اعتدال است.

 

از تاثیر مثبت بازی‌های رایانه‌ای همین‌قدر بگوییم که نتایج یک پژوهش جدید روی جراحان بخشبهترین بازی‌های رایانه‌ای قرن ۲۱ به روایت گاردینریزجراحی در بوستون نشان داد آنها که بازی رایانه‌ای می‌کنند ۲۷ درصد سریع‌تر از سایرین هستند و ۳۷ درصد احتمال خطای کمتری دارند.

 

 بازی‌های رایانه‌ای از سرگرمی‌های محبوب کودکان و بزرگسالان در سراسر جهان است. براساس جدیدترین آمار حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون گیمر (بازی‌کننده رایانه‌ای) در جهان وجود دارد که البته سلیقه و علاقه‌مندی‌های متفاوتی دارند.

 

تارنمای روزنامه گاردین فهرستی از بهترین بازی‌های رایانه‌ای قرن منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

بازی ماین‌کرافت (Minecraft) ساخت موجانگ استودیوز رتبه اول این فهرست را از آن خود کرد. ماین‌کرفت یک بازی جهان باز مستقل است که نسخه آلفای آن برای کامپیوترهای شخصی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و نسخه اصلی و نهایی آن در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد.

 

بازیکنان در این بازی می‌توانند با استفاده از مکعب‌های مختلف، سازه‌های متفاوت و دلخواه بسارند و در خلال آن به اکتشاف، جمع‌آوری منابع و مبارزه بپردازند.

 

 

تاکنون بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه از این بازی روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها از رایانه‌های شخصی گرفته تا گوشی‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی به فروش رفته است.

 

بازی افسانه زلدا: نفس حیات وحش (Legend of Zelda: Breath of the Wild) که در سال ۲۰۱۷ از سوی کمپانی نینتندو برای کنسول‌های وی یو و نینتندو سوئیچ منتشر شد، در جایگاه دوم برترین بازی‌های قرن بیست و یکم جای گرفت.

 

 

این بازی یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن و ماجراجویی است که داستانی حماسی با جزئیات فراوان دارد. تاکنون ۱۸ میلیون و ۶۰ هزار از این بازی در نینتندو سوئیچ فروش رفته است.

 

بازی اکشن ارواح سیاه (Dark Souls) رتبه سوم این فهرست را به خود اختصاص داد. این بازی توسط استودیو فرام‌سافت‌ور FromSoftware ساخته شد و در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد. به نقل از گاردین، ارواح سیاه بازیکن را در دنیایی که هیچ‌چیز دیگر نفس نمی‌کشد، به درون چرخه‌ای ناتمام از مرگ و حیات دوباره می‌اندازد و همزمان که او برای بقا می‌جنگید فانتزی تاریک خود را آشکار می‌کند.

 

بازی‌های نیمه جان ۲ (۲۰۰۴)، ویچر ۳ (۲۰۱۵)، جی‌تی‌ای ۵ (۲۰۱۳)، هِیلو: مبارزه تکامل‌یافته (۲۰۰۱)، پورتال ۲ (۲۰۱۱)، بایوشاک (۲۰۰۷) و بلادبورن به ترتیب در رتبه‌های چهار تا ده این فهرست قرار گرفتند.

 

از دیگر بازی‌های رایانه‌ای که به فهرست گاردین از بهترین بازیهای قرن حاضر راه یافتند می‌توان به سوپرماریو ادیسه (۲۰۱۷)، رزیدنت اویل ۴ (۲۰۰۵)، فورت‌نایت (۲۰۱۷)، آخرین بازمانده ما (۲۰۱۳)، لفت فور دد (۲۰۰۸)، مدال افتخار ۴ (۲۰۰۷) و سایلنت هیل ۲ (۲۰۰۱) اشاره کرد.

 

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 

حریم خصوصی در فضای مجاری به یک مسئله مهم تبدیل شده است. در نتیجه ،نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب (YOUTUBE)خدمات بیشتر و بیشتری در حال افزودن ویژگی هایی هستند که با نگرانی های مربوط به حریم خصوصی کاربران است. اگر کاربر YouTube هستید، احتمالاً یکی از این نگرانی ها مشاهده تاریخچه شماست ، که می تواند بیشتر از آنچه احتمالاً می خواهید از آنها مطلع شوید ، در مورد شما بازگو کند.

 

یکی از راه های جلوگیری از این نوع نفوذ ، حذف تاریخچه یوتیوب است. در حالی که قبلاً می توانستید تاریخچه خود را به صورت دستی حذف کنید، Google اخیراً این فرایند را به صورت خودکار انجام داده است ، بنابراین دیگر نیازی برای انجام منظم این کار نیست.

 

برای تنظیم حساب YouTube خود برای حذف تاریخچه یوتیوب به طور خودکار :

برای تاریخچه YouTube خود به Activity controls بروید. برای رسیدن مستقیم به آنجا می توانید به لینک زیر بروید ، یا می توانید از صفحه اصلی حساب Google خود شروع به کار کنید. 

 https://myactivity.google.com/activitycontrols/youtube

 

بر روی برگه “Data & personalizations”، سپس "YouTube history” > " Manage activity.” بروید و کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

یکی از راه های جلوگیری از این نوع نفوذ،حذف تاریخچه یوتیوب است

 

در YouTube History ، دو کادر را مشاهده خواهید کرد. کادر سمت راست به شما کمک می کند تعیین کنید که تاریخچه مشاهده و جستجوی YouTube شما حذف می شود یا خیر. 

 

اگر قبلاً در این صفحه نبودید ، احتمالاً می گوید "فعالیت را ادامه دهید تا آن را به صورت دستی حذف نکنید." درست زیر این لینک روی  “Choose to delete automatically ” کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

فعال کردن گزینه حذف خودکار تاریخچه در یوتیوب

 

می توانید انتخاب کنید که Google سابقه YouTube خود را بعد از سه ماه یا بعد از 18 ماه حذف کند. بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

پاک کردن هیستوری یوتیوب

 

اولویت خود را تأیید کنید. اگر چیز دیگری دارید که بلافاصله حذف می شود ، گوگل در این مرحله به شما خواهد گفت (زیرا این سن بالاتر از سه یا 18 ماه است).

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 

و کار شما تمام شد!

 

جلوگیری از ذخیره تاریخچه یوتیوب:

اگر ترجیح می دهید چیزها را ساده کنید و اصلاً تاریخچه خود را ذخیره نکنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. از صفحه YouTube History شروع کنید و به کادر سمت چپ نگاه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و ترفند کسب درآمد از اینستاگرام یا کسب پول از اینستاگرام پر سرچ ترین عنوان های اینستاگرامی این روز ها می باشد، بنابه تقاضا شما تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل و عالی راجب کسب درآمد از اینستاگرام برای شما بنویسیم.امیدوارم لذت ببرید

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
واقعا کسب درآمد از اینستاگرام وجود داره؟
این سوالیست که افراد تازه کار می پرسند، آیا به راستی واقعا میشه از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ آیا کسب درآمد از اینستاگرام واقعیت داره؟ کسب درآمد از اینستاگرام دروغه؟

خب پاسخ کاملا روشن است که کسب درآمد از اینستاگرام کاملا حقیقی و اثبات شده میباشد. اگر تازه کار هستید احتمالاً شگفتی کنید، اما خب به مرور زمان و با مطالعه بیشتر خودتون متوجه می شوید

حتما این مطلب شگفت انگیز را هم بخوانید:
۴ نرم افزار برتر افزایش فالوور اینستاگرام【آپدیت شد】
در مطلب بالا شیوه های بی نظیری برای افزایش فالوور اینستاگرام ذکر شده که بی شک به ترفند های آن برای رشد پیج اینستاگرامی خویش بیچارگی دارید.

 

بهترین ها از اینستاگرام ماهی چندتومان در میاورند؟
کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام


این هم کنجکاوانه ترین سوالیه از طرف افرادی که هنوز نخست نکردن و اخ دارند بدونن واقعا سقف درآمد از اینستاگرام چقدره، خیلی ساده پهنا کنم خدمتونه، حداقلش این است اگر پیج اینستاگرامتون یک میلیون تعقیب کننده داشته باشه و معاش یک پست بزارید، روزانه ۱ تا ۱۰ میلیون درآمد دارید !

عجله نکنید و حیرت زده نشوید ! چون به راستی کسب درآمد از اینترنت ساده نیست، بعدا راجب این هم نوشتار مینویسم.

برای اینکه بتوانید درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید به خلاقیت، تلاش، دردسر و وقت قراردادن یا دربایستن دارید، اگر بتوانید پول هم صرف کنید کارتون تند تر رونق میگیره.

راستی این مطلب هم توی ویکی پدیا جالبه : لیست پروفایل‌های اینستاگرام با بیشترین تعقیب کننده


از بحث بعید نشویم، چطوری از اینستاگرام پول در میاد؟
خب مسیر و طریق های جدید و گوناگون و مخفیانه هست که من راجب ترینشونو عرض میکنم.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


1️⃣ فروش تبلیغ مستقیم

مثلا یک نفر میاد میگه آقا بنر منو بزار توی پیجت بابتش انقدر مبلغ میدم. ( به طور معمول بابت هر هزار بازدید بنر ۵ هزار تومان میگیرند)

 

2️⃣ فروش کالا و خدمات

این که دیگه معرکست و بهترین نوع کسب درآمده، فک کن یه پیج اینستاگرام بزنی و گل و گیاه بفروشی، کافیه فقط معاش ۳۰ تا سفارش داشته باشی و درآمد ماهانت ۱ لغایت ۶ میلیون تومنه، اون هم تنها با +هزار فالوور

 

3️⃣ اشتراک گیری از سایت های دیگه

حتما تبلیغ سایت های شرط بندی رو بسیار توی اینستاگرام در صفحات سرشناس میبینید؟ آموزش کسب درآمد از اینستاگرام خب هوده این شغل این است که اگر شما با لینک آن طرفی که تبلیغ کرده در سایت شرط بندی عضو شوید، بابت هر ۱۰ هزار تومن سود شما، صاحب پیج اینستاگرام ۳ هزار تومن فایده میکنه، حال که فکرشو کن ۱۰ هزار نفر ثبت نام کنن و ۱۰ هزار تومن سود کنن....

 

4️⃣ برند سازی چیره دست و تبلیغ کمپانی های معتبر

این هم یگانه از جدیدترین مسیر های کسب درآمد از اینستاگرام شده ، مثلا شما یک پیج اینستاگرام راجب معرفی موبایل دارید، میتونید از شرکت فلان پول بسیار بالایی بگیرید لغایت برندشو توی پیجتون تبلیغ کنید و ازش تعریف کنید و از این جور حرفا، که درآمد به راستی فوقانی هم داره !

 

5️⃣ فروش فالوور و لایک و کامنت اینستاگرام !

اگر بلد باشی سریع اتمام بدی و مشتری گیر بیاری این یگانه از کارهاییست که درآمدش میلیونیست :) ، قیمت هزار تا فالوور اینستاگرام اکنون ۱۰ هزار تومنه ، اگر بتونی ۱۰ هزار فالوور در روز بفروشی،‌درواقع معاش ۱۰۰ هزار درآمد داری و برای به دست آوردن ۱۰ هزار فالوور اگر حرفه ایی باشی توی ۲ ساعت انجامش میدی. یعنی ساعتی ۵۰ هزار تومن ! حقوق یک معلم.

 

6️⃣ کسب درآمد از استوری و لایک اینستاگرام

خب بله صحیح شنیدید، این هم یه شیوه جالب و عالیه برای کسب درآمد از اینستاگرام، کافیه مثلا توی استوری یه برند یا کالا و... ای رو تبلیغ کنید و پولتان را در جیب خود بگذارید :)

 

7️⃣درآمد های پنهان

همانطور که از اسم این درآمد ها معلومه نهان هستند و فعلا روششون لو نرفته، مثلا همین ۵ روشی که گفته شده لغایت خیلی وقت قبل ۲ تاشون رو کسی نمیدونست.. ولی خب اکنون میدونید :)



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حالی که می توانید با باز کردن پیام مرتبط ، به پیوست های Gmail دسترسی پیدا کنید، اما خیلی راحت نیست. برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive را نشان می دهد.

 

مثال: استفاده برای این مورد در صورتی است که با یک شرکت کار می کنید و تبادل نامه های الکترونیکی شامل برنامه ها و قراردادهای چند طبقه است. پیدا کردن یک فایل خاص در آن ایمیل ها می تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخیره شوند ، برای پیدا کردن سند (های) مورد نیاز دیگر نیازی به فیلتر کردن صدها پیام ندارید.

 

Gmail در مرورگرهای دسک تاپ :

از این روش در حین دسترسی به Gmail در یک مرورگر دسک تاپ نصب شده در ویندوز ، macOS ، لینوکس یا سیستم عامل Chrome استفاده کنید.

 

ابتدا Gmail را در هر مرورگری باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر ذخیره شده را پیدا کنید. در مرحله بعد ، نشانگر ماوس خود را روی پیوست بکشید و روی نماد “Save to Drive” کلیک کنید. در این مثال ، ما تصاویر ایمیل شده را در Google Drive ذخیره می کنیم.

 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

 

اگر ایمیل بیش از یک پیوست مورد نظر شما را در Google Drive ذخیره کرده است ، روی نماد  “Save All to Drive” واقع در سمت راست موارد کلیک کنید.

 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

همه پیوستها را در Google Drive ذخیره کنید

 

اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید و می خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد “Add to My Drive” واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

 

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

 

برای تأیید پیوستهای که اکنون در Google Drive قرار دارند، گوگل درایو را در مرورگر خود باز کنید. پرونده های ذخیره شده شما باید در زیر دسته “Quick Access” و “Files” ظاهر شوند. 

 

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو

پیوستهای ذخیره شده در Google Drive

 

برنامه Gmail Mobile Google :

 

اگر از طریق برنامه Google برای Android ، iPhone یا iPad به Gmail دسترسی دارید از این روش استفاده کنید. 

 

ابتدا برنامه Gmail را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر برای ذخیره را پیدا کنید. در مرحله بعد ،به پایین ایمیل بروید و روی نماد “Save to Drive” در زیر تصویر کوچک پیوست ضربه بزنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/gmail-attachments-googledrive.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر می‌خواهید برای کنفرانس‌ها و پروژه‌های خود مدل و نمودار تهیه کنید، می‌توانید از نرم‌افزار Google Slides استفاده نمایید.

نرم‌افزار Google Slides برای کاربران این امکان را فراهم آورده است تا در مرورگر خود مدارک و اسناد خود را ویرایش کنند. افراد حتی می‌توانند هم‌زمان در متن خود تغییراتی ایجاد کنند و بدون نیاز به نرم‌افزار دیگری آن را ذخیره نمایند.

 

نحوه افزودن موسیقی و ویدیو به Google Slides :

اگر می خواهید موسیقی را به Google Slides اضافه کنید ، باید از یک فیلم YouTube یا Google Drive استفاده کنید ، یا به جای آن به یک سرویس پخش شخص ثالث لینک دهید.

 

یک ویدیوی YouTube اضافه کنید :

شما نمی توانید فایلهای صوتی را به ارائه های Google Slide اضافه کنید ، اما می توانید ویدیوها را اضافه کنید. آسانترین راه حل برای کاربرانی که می خواهند موسیقی خود را به نمایش Google Slide اضافه کنند ، اضافه کردن یک فیلم YouTube است.

 

این یک ویدیوی YouTube را مستقیماً به نمایش Google Slide شما اضافه می کند ، پخش کننده ویدیوی YouTube را با گزینه های پخش بار می کند. هنگامی که یک ویدیو شروع به پخش کرد ، تا زمانی که به اسلاید بعدی بروید ، پخش آن ادامه خواهد یافت.

 

برای شروع ، نمایش گوگل اسلاید خود را باز کرده و روی اسلایدی که می خواهید ویدیوی YouTube خود را اضافه کنید ، کلیک کنید. در منوی بالا ، Insert > Video کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 آموزش تصویری Google Slide

 

می توانید فیلمهای YouTube را در برگه “Search” در کادر انتخاب “Insert Video” جستجو کنید. اگر نشانی اینترنتی YouTube خاصی ندارید ، از این ابزار جستجو برای یافتن یک فیلم مرتبط استفاده کنید.

 

پس از یافتن یک فیلم ، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه "Select" در پایین کلیک کنید تا آن را به نمایش خود اضافه کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 گوگل اسلاید

 

اگر از قبل ویدیوی YouTube را دارید که می خواهید URL اضافه کنید و URL آن را آماده کنید ، روی زبانه “By URL” کلیک کرده و آدرس وب را در کادر ارائه شده قرار دهید.

 

پیش نمایش ویدیوی شما در زیر آن ظاهر می شود. پس از آماده شدن ، روی دکمه "Select" کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 نحوه افزودن موسیقی به Google Slides

 

ویدیوی شما در اسلایدهای انتخابی شما درج می شود که می توانید اندازه و موقعیت آنرا تغییر دهید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

آموزش کار با گوگل اسلاید

 

یک ویدیوی Google Drive اضافه کنید :

به عنوان جایگزین برای درج فیلم های YouTube ، کاربران Google Slides می توانند ویدیوهای شخصی Google Drive خود را درج کنند. می توانید این فیلم ها را از همان کادر انتخاب “Insert Video” در بالا وارد کنید.

 

مانند فیلم های YouTube ، فیلم های درج شده در Google Drive تا زمانی که به اسلایدهای دیگر منتقل شوید ، پخش می شوند. 

برای افزودن ویدیوی Google Drive ، به اسلایدهای انتخابی خود بروید ،Insert > Video کلیک کنید ، روی زبانه "Google Drive" کلیک کنید ، و سپس ویدیوی خود را از فضای ذخیره‌سازی ابری خود پیدا کنید.

 

ابتدا باید با استفاده از برنامه رایانه شخصی یا آپلود کردن ویدیو از وب سایت Google Drive ، ابتدا فایلهای ویدئویی خود را با Google Drive همگام کنید. 

 

پس از یافتن ویدیویی در فضای ذخیره‌سازی Google Drive ، بر روی آن کلیک کرده و سپس بر روی دکمه "Select" کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

افزودن ویدیو به Google Slides

 

ویدیوی شما روی اسلایدها درج می شود. سپس می توانید متناسب با ارائه خود آن را تغییر موقعیت و سایز دهید.

شما می توانید از این روش برای اضافه کردن فیلم ها فقط از همان حساب Google استفاده کنید تا نسخه نمایش Google Slides خود را ایجاد کنید. اگر می خواهید انواع دیگر فیلم ها را وارد کنید ، باید به جای آن از یک ویدیوی عمومی YouTube استفاده کنید.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/add-music02-googleslides.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما به پیگیری یک راهنمای کامل طراحی وب سایت مجانی برای خویش هستید، این نوشتار را می پسندید.
این یک تعلیم گام به گام و ساده است که بعد از احضار آن میتوانید طراحی وب سایت با وردپرس را از پایه در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت وبسایت های مجانی بپردازد.
در واقع شما در این مطلب قدم به قدم یاد میگیرید که چگونه یک سیستم مدیریت وبسایت مناسب برای خود پیدا کنید، سپس قالب مربوط به کار خویش را روی آن پیاده سازی کنید و در پایان تارنما خویش را مدیریت کنید.

همچنین در این راهنما سعی کردم کمتر از واژه های تخصصی طراحی وبسایت کاربرد کنم الی برای شما مشکلی پیش نیاید.

۳ مرحله اصلی در این راهنما
۱. پلتفرم پسندیده برای طراحی وبسایت خویش را برگزیدن نمایید.
۲. اسم دامین و میزبان سایت خویش را گزینش کنید.
۳. وبسایت خویش را نصب، طراحی و ویرایش کنید.

#قدم اول: پلتفرم پسندیده برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید.
قبل از اینکه شما در مورد طراح و نام حوزه خویش نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت تارنما خود بکار می گیرید.

منظور من از پلتفرم چیست؟
خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ شروع به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با به کارگیری HTML (کد)، CSS و حتی فلش ساخته می شدند. این موعد بسیاری را برای یادگیری ساخت وبسایت از من گرفت.

به همین علت اکثر مردم هنوز هم اندیشه می کنند ساخت تارنما از آغاز مشکل است و یا دربایستن به مقدار زیادی از مهارت های برنامه نویسی و طراحی دارد. – البته این لغایت حدی صحیح است اما برای طراحی هر وبسایتی نه!

در سال ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همانند وردپرس وجود دارند که ایجاد یک وب سایت را برای کل دست یافتنی کرده اند.

به عبارت ساده، یک سیستم مدیریت محتوا (یا پلت فرم ساخت وب سایت)، یک بستر کاربر پسند برای ساخت وب سایت و مدیریت محتوای آنلاین آن، به جای استفاده از یک دسته از صفحات کدنویسی شده است.

سه پلتفرم دوست داشتنی ساخت وب سایت در سال ۲۰۱۶
popular-website-platforms

همانطور که شما می توانید قیمت ساخت سایت با وردپرس در نمودار بالا بینید، تقریبا به نیمی از وب سایت ها در اینترنت در حال ساخت بر روی پلت فرم تارنما وردپرس هستند. فقط به این آمار بدست W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید.

اما چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟
هیج جای گیتی رهسپار بهتر و راحت تر از وردپرس برای ساخت یک تارنما مجانی پیدا نمی کنید، زیرا:

۱. وردپرس پارسی زیاد عالی و آپدیت می باشد.
WordPress این سیستم مدیریت محتوا (CMS) در مملکت ما نماینده رسمی دارد و همگی نسخه های آن به صورت رایگان در وب سایت وردپرس پارسی پیمان می گیرد.

۲. وردپرس کاملا مجانی است، به اتفاق با بسیاری از پوسته ها و تم های قشنگ که میتوانید گزینش کنید.
آموزش طراحی تارنما مجانی با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS هستی دارد. از منابع مجانی آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع پولی آن می توان به تارنما themeforest اشاره نمود.

نکته سایر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان وبسایت را دارد که در دل همین ملت هستند. وب سایت نکسار نیز قالب وردپرسی است که بدست تیم ما ساخته شده است. در قالب های موجود وردپرس با کمی گشت و گذار می توانید خلاقانه ترین طراحی وبسایت ها را ببینید و از میانی آن قالب ها برای خویش دانلود کنید.

۳. وردپرس برای اخیر کاران عالی ست!
اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید پس می توانید محتوای وبسایت خویش را در وردپرس هم وارد کنید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خویش را اشاعه دهید و نزدیک هر امکاناتی در ساخت وبسایت خود دربایستن داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما توانا به افزودن فرم های تماس، فرم های اشتراک، نگارخانه عکس و … برای تارنما تان خواهید بود. زیاد ساده است، نه؟

۴. وردپرس برای سایت های حقیر یا بزرگ؟ جواب: عالی برای هر دو
از تارنگار های عمومی تا سایت های شرکتی زیبا و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر گونه از طراحی تارنما بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد. وردپرس بدست eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا بهره‌گیری می شود.

۵. معمولا قالب های آماده وردپرس Responsive خواهند بود، یعنی برای موبایل، تبلت و کامپیوتر بهینه شده اند.
پس بدون استخدام یک طراح وبسایت، میتوانید به صورت مقارن نسخه موبایل و تبلت سایت خویش را داشته باشید.

۶. حمایت وسیع و جامعه بزرگ برنامه نویس برای کمک به گسترش وردپرس.
بخاطر کاربرد بسیاری از ملت از این پلت فرم (وب مستر ها، وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی آسان می شود. بهترین جا برای این کار مجلس وردپس فارسی است.

توصیه من این است که اگر شما به دنبال کتاب تعلیم طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که تعلیم ساخت وبسایت با وردپرس را داده باشد.

البته، دیگر پلت فرم های سیستم مدیریت درونمایه نیز برای طراحی وبسایت وجود دارد.
دروپال یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که محبوب برای طراحی وب و برنامه نویسان با تجربه است، ولی با یک منحنی یادگیری سخت! که یک گزینش بد برای مبتدیان به حساب می آید.

جوملا شبیه وردپرس است و کاربرد زیادی برای فروشگاه های آنلاین می شود. اما شما کمینه باید کمی از برنامه نویسی وبسایت سر در بیاوردید لغایت بتوانید با این platform طراحی وبسایت کنید.

اگر می خواهید جزئیات بیشتر بدانید، این لینک را نگریستن کنید که یک مقایسه بسیار جامع بین وردپرس، جوملا و دروپال کرده است.

در مرحله #۲، من شما را از فرایند انتخاب یک نام حوزه خوب و پیدا کردن یک فضای برای میزبانی سایت تان مستحضر می کنم.
در مرحله ۳، من به شما نشانه می دهم که چگونه برای نصب و سفارشی کردن تارنما خویش در وردپرس اقدام عملی کنید. نگران نباشید – من شما را از فرایند راحت و اصولی ساخت وبسایت با وردپرس، با شمار زیادی از تصاویر راهبری می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در دنیای امروزِ کسب وکارها، کاتالوگ های کاغذی دارای مشکلات زیادی نیز هستند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به نابودی تدریجی محیط زیست برای تولید انبوه کاغذ، افزایش شیوع ویروس کرونا با توجه به مبادلات فیزیکی کاتالوگ های کاغذی (چاپی) و یا این که پس از چاپ شدنشان، امکان ایجاد هیچ تغییری در آن ها نیست؛ اشاره نمود.

از طرف دیگر در استفاده از کاتالوگ دیجیتال (به صورت فایل pdf)، امکان دسترسی همزمان به صفحات متفاوت آن وجود ندارد یا به عنوان مثالی دیگر، طراحی و به روزرسانی وبسایت ها، به عنوان راهکاری در جهت بهبود کسب وکارهای آنلاین، وقت گیر و بعضاً بسیار پیچیده است.

پلتفرم کاغذ دیجیتال، با تولید کاتالوگ های هوشمند دیجیتال و با بهره مندی از امکانات متنوع، برای تمامی مشکلات فوق، راهکارهایی مناسب و کاربردی ارائه نموده است.

کاتالوگ های هوشمند دیجیتال، بدون محدودیت در بازدید، تعداد صفحه و تیراژ بوده، و همچنین دارای قابلیت به روزرسانی لحظه به لحظه می باشد که علاوه بر بهره مندی از امکانات کاتالوگ های معمولی (کاغذی و pdf)، قادرست با خلق تجربه ی فضایی جذاب و پویا برای مشتریان و همچنین با بهره مندی از امکانات متنوع تر فضای دیجیتال (مانند قراردادن ویدئو، فایل صوتی، انیمیشن، امکان برقراری تماس سریع، امکان دریافت گزارش بازدید لحظه به لحظه، افزایش آمار بازدید در شبکه های اجتماعی، کاتالوگ مارکتینگ و...) منجر به توسعه ی بستر دیجیتالی و بهبود برندینگ کسب وکارها گشته و دیگر این که موجب انتقالِ حسِ مثبت به مشتریان، درک عمیق ترشان از کسب وکار، و در نتیجه افزایش فروش نیز ¬گردد.

این کاتالوگ ها، قابل نمایش در تمامی تلفن های همراه و مانیتورها بوده که با کاهش چشمگیر مبادلات کاغذی، موجب پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی نظیر کرونا، حفظ محیط زیست و پایین¬ آمدن هزینه های مربوط به چاپ و توزیع کاغذ می گردد.
پلتفرم کاغذ دیجیتال

اهمیت فضای مجازی

از دیرباز تاکنون، کسب وکارهای مختلف، برای معرفی محصولات و خدمات خود، از کاتالوگ های چاپی (کاغذی) استفاده می کرده اند، اما در عصر حاضر که تکنولوژی حرف اول را می زند، دیگر اهمیت فضای مجازی و دیجیتال بر کسی پوشیده نیست.

طبق آخرین آمارهای رسمی مبنی بر شرایط و میزان استفاده از فضای مجازی در داخل کشور، قریب به 74 میلیون کاربر ایرانی، به طور میانگین روزانه 5 الی 8 ساعت، از اینترنت بهره می برند و به عنوان مثال، چیزی بالغ بر 88 درصد از این کاربران، تنها در شبکه های اجتماعی پربازدیدی چون اینستاگرام، و یا در پیام رسان هایی چون تلگرام و... حضور و فعالیت مستمر دارند.

البته با همه ی این ها، واقعیت این است که همچنان احساس نیاز مشتریان به بهره مندی از کاتالوگ های کاغذی به طور کامل از بین نرفته است. طراحی کاتالوگ هوشمند دیجیتال، در همین راستا و در جهت پاسخگویی به همین نیازست.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

تفاوت های اساسی کاتالوگ هوشمند با کاتالوگ دیجیتال (pdf)

مشکل اساسی کاتالوگ هایی که به صورت pdf، منتشر می شوند؛ سخت ورق زدن صفحات کاتالوگ یا بهتر بگوییم عدم دسترسی همزمان به چند صفحه در میان صفحات متعددِ کاتالوگ ها می¬باشد. همچنین pdf ها نیاز به دانلود شدن دارند و امروزه با وجود حجم فایل های متعددی که در سیستم های رایانه و یا تلفن های همراه کاربران وجود دارد، مراجعه های چندباره به pdf های مربوطه مشکل است، ضمن این¬که عمدتاً این pdf ها به خاطر وجود تعداد بالای عکس¬های رنگی، حجم بالایی نیز دارند. این حجم بالا منجر به کاهش میل و رغبت کاربر برای دانلود فایل pdf مورد نظر می شود. به این مشکلات می توان، عدم امکان تغییر و به روزرسانی لحظه به لحظه را نیز افزود.

 با بهره مندی از ابزارهای متنوع رسانه (ویدئو، فایل صوتی، انیمیشن و...) که همگی در راستای فاکتورهای اساسی بازاریابی احساسی بوده، موجب انتقال حس مثبت به مشتریان و درک عمیق ترشان از اطلاعاتِ کسب وکارها می¬شود. این امکانات قادرند، به عنوان ابزاری قدرتمند جهت توضیح و پرزنت خدمات و محصولات برای مشتریان محسوب گردد، که این خود، منجر به تقویت بستر دیجیتال کسب وکارها می شود. 

این کاتالوگ های هوشمند، دارای راهکارهایی عملی برای حل مشکلات کاتالوگ ها به صورت pdf هستند. به عنوان مثال با ایجاد امکان لینک سازی داخلی، دیگر مشکل عدم دسترسی همزمان به چند صفحه، حل می شود، یا با ایجاد پنلی کاربردی و انعطاف پذیر، امکان ایجاد تغییرات لحظه به لحظه در کاتالوگ مهیا می گردد، امکانی که قاعدتاً pdf ها قادر به ایجاد آن نیستند.

راه های ارسال کاتالوگ های هوشمند دیجیتال فارغ از پیامک، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، از طریق کد Ussd و همچنین QR Code منحصر به فرد نیز بوده و به علت لینک محور بودن از فضای آنلاین بهره می برد.

کاتالوگ های دیجیتال (pdf)، برای بهره مندی احتمالی از لینک سازی های داخلی، نیازمند اپلیکیشنی واسط می باشند، اما کاتالوگ های هوشمند دیجیتال، به دلیل همان آنلاین بودنشان، نیازی به این اپلیکیشن واسط ندارند.

در انتها حتی می توان به یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد کاتالوگ های هوشمند دیجیتال، به نسبت کاتالوگ های چاپی یا pdf اشاره نمود؛ این¬که حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت با برقراری امکان نصب وب اپلیکیشنِ کاتالوگ هوشمند، بهره مندی از تمامی امکانات کاتالوگ در حالت آفلاین نیز، میسر می گردد.

چگونه هزینه ی سفارش کاتالوگ های کسب وکارتان را کاهش داده و میزان فروشتان را افزایش دهید؟

پلتفرم کاغذ دیجیتال، با در اختیار داشتن راهکاری نوین و مهندسی شده در حوزه ی فضای دیجیتال و بسترسازی آنلاین، امکان بهره مندی هر کسب وکاری را که در پی رونق و توسعه ی بستر دیجیتال خود باشد، فراهم آورده است.

ما با تولید که به عنوان نسل جدیدی از کاتالوگ ها به شمار می آیند، با کاهش تولید و مبادلات کاتالوگ های کاغذی (چاپی)، امکانی مؤثر را جهت رونق و تقویت بستر دیجیتال کسب وکارها و بهبود برندینگ آن ها فراهم آورده ایم، که این عملکردمان همچنین به عنوان گامی مؤثر در جهت حفظ محیط زیست و پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی، نظیر کرونا محسوب می شود.

منبع : https://namnak.com/Smart-Catalog.p77293



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جیمیل یکی از خدمات و سرویس های رایگان شرکت بزرگ و شناخته شده گوگل برای کاربرانش می باشد که هر یک از ما تنها با یک شماره تلفن و یک گوشی می توانیم از این برنامه کاربردی برای ارسال و دریافت ایمیل "electronic mail" استفاده کنید. از این رو جیمیل یکی از بزرگترین اختراعات بشر در طول سالیان گذشته می باشد که توانسته در نحوه زندگی موثر واقع شود.

تغییر رمز جیمیل

تغییر رمز جیمیل

با این حال قابلیت های مختلفی در طول زمان به این برنامه کاربردی اضافه شده است که طبیعتا صرف راحت تر شدن کاربر می باشد. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران جیمیل ایجاد شود، تغییر رمز جیمیل می باشد که در طی بروز رسانی های جدید بصری جیمیل، این فرآیند را کمی سخت کرده است. به همین دلیل در ادامه این مطلب از نمناک قصد داریم شما را با ترفند تغییر پسورد جیمیل آشنا سازیم.

چگونه رمز جیمیل را تغییر دهیم

  • تغییر رمز جیمیل در کامپیوتر

1-در قدم اول مرورگر خود را باز کنید و بر روی این لینـــک کلیک کنید تا وارد صفحه sign in جیمیل شوید. پس از ورود نام کاربری خود را وارد کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

تغییر رمز جیمیل

2- پسورد خود را وارد کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

تغییر رمز جیمیل

3- شما هم اکنون وارد حساب کاربری خود شده اید.

جیمیل

4- اینک شما باید از سمت راست صفحه باز شده بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و سپس وارد بخش " Settings " شوید.

gmail

5-  در صفحه باز شده گزینه چهارم " Account and import " را انتخاب کنید و سپس گزینه " Change password " را از بخش Change account settings " انتخاب کنید.

تغییر رمز جیمیل

6- اینک صفحه Sign in اولیه برای شما باز خواهد شد که می بایست رمز حیمیل خود را وارد کنید و سپس Next را انتخاب نمائید.

تغییر رمز جیمیل

7- بالاخره شما به بخش آخر رسیدید و می بایست دو کادر خالی را با رمز جدیدی که مدنظرتان است، پر کنید و سپس بر روی Change password کلیک کنید. پسورد شما با موفقیت تغییر یافت!

رمز جیمیل


  • تغییر رمز جیمیل با گوشی

تغییر دادن رمز جیمیل در گوشی نیز همانند تغییر دادن رمز جیمیل در کامپیوتر می باشد که در ادامه شما را با نحوه تغییر رمز جیمیل در گوشی آشنا خواهیم ساخت؛

1-در قدم اول می بایست به دنبال برنامه Gmail از میان برنامه های موبایلی خود بگردید که معمولا این برنامه بصورت دیفالت در تمام گوشی های اندرویدی و ios نصب شده است.

تغییر رمز جیمیل

2- بعد از وارد شدن به این برنامه، با فشردن 3 خط افقی در گوشه بالا سمت چپ، گزینه Settings را انتخاب کنید.

جیمیل اندروید

3-شما وارد صفحه ای جدید می شوید که در این صفحه می بایست گزینه Manage your Google Account را از بخش Account انتخاب کنید.

رمز جیمیل

4-کمی صبر کنید.

تغییر رمز جیمیل

5- اینک شما وارد صفحه ای جدید شده اید که باید در قدم اول از میان گزینه های بالای صفحه، گزینه Security را انتخاب کنید و سپس گزینه password را انتخاب کنید.

gmail password

6- پس از انتخاب این گزینه شما می بایست رمز جیمیل خود را وارد کنید.

منبع : https://namnak.com/آموزش-تغییر-رمز-جیمیل.p11530



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()