نوشته شده توسط : ساحل

توجه: این نوشتار ویژه افرادی نوشتن شده که برآنند از اولین قدم‌ها سوداگری خویش را شروع کنند و همچنین در اینجا سوداگری اینترنتی صرفا یک وب‌سایت در نظرگرفته نشده است. همگی موارد گفته شده پشت سر هم هستند، ولی برای مثال ممکن شخصی ایده راه‌اندازی را داشته باشد، پس طبیعتا دسته اول که «شناخت ویژگی‌های خودتان» است، برای‌اش مفید نیست.

۱) شناخت ویژگی‌های خودتان
راه اندازی کسب و کار اینترنتی

همیشه شما یک چیزی را می‌دانید که شخص دیگری آن را ندانسته و به آن نیاز دارد
اگر آغاز گذرگاه هستید و بازپسین می‌خواهید یک سوداگری داشته باشید، باید در اولین قدم با خودتان آشنا شوید. یک کاغذ و قلم در دست بگیرید و هرچیزی که می‌دانید در آن تخصص دارید را بنویسید. کل چه بسا همین اولین قدم را جدی نگیرند و بگویند که چیز خاصی نمی‌دانند، اما یادتان نرود که شما (حداقل) یک چیزی را می‌دانید که یک شخص سایر آن را ندانسته و به آن دربایستن دارد. فرمول ابتدایی هر کسب و کاری به این شکل است. یعنی شما از چیزی که در آن وارد هستید، می‌خواهید خدماتی را به افرادی که آن تخصص را ندارند، ارائه کنید. و در قبال آن هزینه‌ای دریافت کنید. کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین هم به همین شکل عمل می‌کنند.

پیشنهاد مقاله: چگونه مهارت و تخصص خود را بشناسیم؟

حتی ابتدایی‌ترین موارد که گمان کردن دارد شما آنها را تخصص ندانید، مهم هستند. دیگر چه کاری ساده‌تر از پیشه با رایانه و مرورگر است؟ راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا چه کاری می‌تواند تندتر از ساخت و ارسال ایمیل باشد؟ شاید باورتان نشود ولی بسیاری در ایران هنوز با این موارد به صورت کامل آشنا نیستند و این خودش یک امتیاز برای شمایی که می‌دانید، محسوب می‌شود. شما با راه‌اندازی یک کسب و کار مبتنی بر تعلیم می‌توانید به راحتی آن چیزی در آن تخصص دارید را به سایرین تعلیم دهید. سرویس‌های آموزشی گرد از مدل‌های سوداگری اینترنتی است، ولی در پیش درآمد بیایید کمی کلی‌تر به قضیه نگاه کنیم.

شما یک چیز می‌دانید و شخص دیگر -آن‌ جیز را- نمی‌داند. به چند روش می‌توان از همین شیوه ساده در بستر اینترنت کسب درآمد کرد. ساده ترین راه‌ این است که در شبکه‌های اجتماعی وارد شوید. فرض می‌کنیم شما توانایی طراحی کارت ویزیت را دارید. برای اینکه متوجه شوید اصلا برای این تخصص شما بازاری وجود دارد، می‌توانید بسیار ساده با یک صفحه اینستاگرام، و تعقیب کردن افرادی که در این گستره تکاپو می‌کنند، می‌توانید خویش را معرفی کنید و سپس مشتری جذب کنید. همین یک خط شامل فرآیندهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است اما در این مقاله به صورت کلی موارد را مطرح می‌کنیم.

شما می‌توانید جدا از شبکه‌های اجتماعی، تخصص خود را به کارفرمایان کسب و کارهای دیگر شناسایی کنید. در این شیوه شما یک فریلنسر می‌شوید و باید در سایت‌های فریلنسری تکاپو کنید. در این شیوه کارفرماها و یا حتی افردای که خدماتی را می‌خواهند، درخواست خویش را در سایت منتشر می‌کنند و شمایی که تخصصی دارید، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و در قبال یک وجه توافقی آغاز به شغل کنید. این فقط یکتا از روش‌های کسب درآمد از تخصص بود که ارتباطی هم با راه اندازی سوداگری ندارد و یک شاخه جداگانه است.

تخصص شما حتما نیاز نیست در حوضه آی‌تی باشد، بلکه حتی تخصص‌هایی مانند آشپزی و خیاطی هم می‌تواند یک ایده خوب برای تاسیس سوداگری اینترنتی باشد. در همین دو نمونه زده شده می‌تواند از چند روش کسب و کار خویش را راه اندازی کنید. سوداگری نخست می‌تواند، یک سرویس آموزشی (در قالب یک وب سایت) برای تعلیم کله پزی و پخت گونه ها غذا و خوراکی‌ها باشد. سوداگری دیگری می‌تواند، یک نوع رستوران آنلاین باشد. یعنی شما غذاهای خود را مستقیما به مشتری بفروشید.

برای خیاطی هم موارد مشابه هستی دارد. یک پایگاه آموزشی خیاطی، یک فروشگاه محصولات خودتان و یا سرویسی که سفارش دوخت گزیده تر هر آدم را ارائه دهد، می‌تواند مدل‌های کسب و کار شما باشد. لازم به بیان است که در وب فارسی واقعا در باره تخصص‌های فنی اطلاعات کمی وجود دارد و در چهره یک برنامه راهبرد دیجیتال هدفمند می‌توانید در آن‌ها موفق نما شوید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌جی ویدئوی جدیدی در صفحه‌ی یوتیوب خود منتشر و اعلام کرد که قصد دارد روز ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ دستگاه جدیدی معرفی کند. این دستگاه، ال‌جی وینگ با نمایشگر چرخان خواهد بود.

 

از مدتی پیش شایعه‌ها درباره‌ی گوشی جدید ال‌جی با طراحی منحصربه‌فرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این گوشی جدید که با نام ال‌جی وینگ (LG Wing) شناخته می‌شود از صفحه‌نمایش چرخان بهره می‌گیرد و پیش‌تر در برخی ویدئوها شاهد کاربردهای آن برای انجام کارهای روزمره و بازی‌های ویدئویی بوده‌ایم.

ال‌جی به‌تازگی از رونمایی گوشی جدیدی در آینده‌ای نزدیک خبر داده است که احتمال می‌دهیم همان ال‌جی وینگ باشد. ال‌جی در ساعات اولیه‌ی امروز تیزر کوتاهی روی کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرد. این شرکت در تیزر موردبحث به‌صورت رسمی اعلام کرد که روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۴ شهریور ۱۳۹۹) رویداد جدیدی برگزار می‌کند. این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که ال‌جی به‌صورت رسمی، وجود گوشی مجهز به نمایشگر چرخان را تأیید می‌کند. در مراسم جدید ال‌جی شاهد رونمایی گوشی جدید این شرکت کره‌ای‌ که از دو صفحه‌نمایش استفاده می‌کند خواهیم بود. درکنار اعلام تاریخ رونمایی، خود کلیپ رسما تأیید می‌کند که با دستگاه مجهز به نمایشگر چرخان طرف هستیم. نمایشگر دوم گوشی ال ‌جی وینگ قطعا برای تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی مزیت‌‌هایی متعدد ارائه خواهد داد. همچنین به‌هنگام رانندگی می‌توانید از گوشی به‌شکلی ساده‌تر برای مسیریابی بهره بگیرید. نمایشگر دوم گوشی در جلوی نمایشگر اول قرار گرفته و می‌توان آن را تا ۹۰ درجه چرخاند. پس از چرخاندن نمایشگر، گوشی حالتی شبیه به حرف T پیدا می‌کند. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362190/lgs-wing-rotating-dual-screen-phone-september-14/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انویدیا فناوری RTX IO را رونمایی کرد که بخشی از وظیفه‌ی پردازشی CPU را به GPU منتقل کرده و سرعت بارگذاری را سریع‌تر می‌کند.

 

کنسول‌های بازی نسل بعد با ادعاهایی مهم و قابل‌توجه در بخش قابلیت‌ها معرفی شده‌اند که از میان مهم‌ترین‌ها می‌توان به کاهش قابل‌توجه سرعت بارگذاری بازی‌ها اشاره کرد. همچنین کاهش معیار pop-in در مش‌ها و بافت‌ها هم در جلوه‌های گرافیکی بازی در کنسول‌های نسل بعد ادعا می‌شود. خوشبختانه گیمرهای PC هم تحت شرایطی احتمالا امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید را خواهند داشت. البته آن‌ها برای استفاده از قابلیت‌های حرفه‌ای، باید یک پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX داشته باشند. تیم سبز، فناوری RTX IO را معرفی کرد که بارگذاری سریع بازی را با تکیه بر GPU انجام می‌دهد. همچنین خارج کردن جزئیات و جلوه‌های بازی از حالت فشرده نیز به‌کمک پردازش مبتنی بر GPU انجام خواهد شد.

فناوری جدید انویدیا در نسل بعدی DirectStorage API مایکروسافت استفاده می‌شود و نسبت به هارد درایوهای سنتی، تا ۱۰۰ برابر سرعت عملکرد را بهبود می‌دهد. انویدیا می‌گوید فناوری RTX IO سهم عمده‌ای از فشار کاری پردازنده‌ی مرکزی را به پردازنده‌ی گرافیکی انتقال می‌دهد. درنتیجه، افزایش نرخ فریم و سریع‌تر شدن بارگذاری رخ می‌دهد که مسیر را برای توسعه‌ی نسل بعدی از بازی‌های جهان باز هموار می‌کند.

گراف قابلیت های RTX IO

در بخشی از اعلامیه‌ی انویدیا درباره‌ی فناوری جدید می‌خوانیم: «بافت‌های با کیفیت بالا با نرخ سرعت قابل‌توجهی بارگذاری می‌شوند و شاهد کاهش مکس و تأخیر در pop-in سوژه‌ها خواهیم بود. درنتیجه حتی اگر با سرعت زیادی در یک جهان باز حرکت کنید، همه‌چیز ظاهری عالی خواهد داشت و به‌خوبی هم اجرا می‌شود. به‌علاوه، فشرده‌سازی نیز بدون از دست رفتن جزئیات انجام می‌شود و درنتیجه حجم دانلود و نصب بازی هم کاهش پیدا می‌کند. درنهایت گیمرها می‌توانند بازی‌های بیشتری را در درایوهای SSD ذخیره کنند که درمجموع به بهبود کیفیت و تجربه‌ی کاربری می‌انجامد».

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362189/nvidia-rtx-io-technology-promises-faster-load-times/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت به راستی چه مفهومی دارد؟ اندیشه می‌کنید از کل مراحل و مهارت‌های لازم برای طراحی یک سایت خوب و پربازدید با خبر هستید؟ طراحی سایت چیست؟ پذیرش به این سوال به عقیده خیلی ساده می‌رسد.

طراحی سایت به راستی چه مفهومی دارد؟ اندیشه می‌کنید از کل مراحل و مهارت‌های لازم برای طراحی یک سایت خوب و پربازدید با تازه هستید؟

طراحی سایت چیست؟ پاسخ به این سوال به نظر خیلی ساده می‌رسد. بله، اگر بخواهید تنها نگاهی موقت به معنی طراحی سایت داشته باشید، پاسخ دادن به این سوال بسیار وقت شما را نمی‌گیرد. طراحی سایت به معنی طراحی و ایجاد یک تارنما یا بهینه سازی یک سایت کهنه است.

اگر این استجابت همه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید، طراحی سایت در کرج این نوشتار لیداوب برای شما تألیف شده است. در پیوستگی به شما می‌گوییم که طراحی سایت به چه دردی می‌خورد، طراح وب سایت کیست و برای طراحی سایت به چه دانشی دربایستن دارید. ولی پیش از هر چیز بهتر است بدانیم اصلا طراحی سایت از کجا آغاز وظایف افزار انواع مشاغل پیوسته منظور زایش نخستین وب سایت
طراحی وبوب سایت‌های زیادی در سراسر عالم وجود دارند، اما هیچ کدام از آن‌ها ۲۶ سنه قدمت ندارند. اولین وب سایت گیتی که به پروژه World Wide Web یا همان W3 تعلق داشت، در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ متولد شد. این تارنما که بدست «تیم برنرز لی» گسترش یافته بود، هنوز هم با آدرس http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html. در دسترس قرار دارد.

همانطور که با مراجعه به آدرس نخستین سایت جهان قابل نگریستن است، این سایت و سایر وب سایت‌های اولیه که به پیروی از همین سایت به هستی آمدند، طراحی خاصی نداشتند و در آن‌ها از المان‌هایی مشابه تصویر، ترکیب‌های رنگ یا فایل صوتی کاربرد نشده بود. رفته رفته و با معرفی مرورگرهای گوناگون بدست Netscape و Microsoft که بازیگران اصلی دوران جنگ مرورگرها در این سال‌ها بودند، با به کارگیری عواملی مثل جاوا اسکریپت و HTML، گذرگاه طراحی گرافیکی و شکل و شمایل دادن به صفحات وب هموارتر شد. به عقیده می‌رسد مایکروسافت تاثیر بسیار زیادی روی این رخداد گذاشته باشد. در سال ۲۰۰۰ و با ارائه نخستین نسخه Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4.1 و CSS 1 به چهره کامل پشتیبانی می‌کردند، انقلاب عظیمی در مرورگرها و طراحی سایت به هستی آمد. جالب است بدانید که این مرورگر، نخستین مرورگری بود که به چهره کامل از فرمت عکس ها PNG پشتیبانی می‌کرد.

طراحی سایت چیست؟
طراحی وب چیست

طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان Web Design، دقیقا به معنای تلاش برای برپایی یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحات وب، فرآوری محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو برپایی شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت نیرومند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه نخست گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.

وظایف طراح سایت چیست؟


یک طراح سایت با پروا به اینکه در چه پروسه‌ای از طراحی تارنما درگیر است، وظایف مختلفی دارد. به صورت کلی در طراحی و تاسیس یک سایت، به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان دسته کدها و Front-end دربایستن داریم.

متخصص طراحی Back-end کسی است که مسئولیت نگارش کدهای مختلف برای ایجاد ساختار اصلی تارنما را به عهده دارد. این کدها همان چیزی هستند که از نظر بازدیدکنندگان یک سایت نهان هستند و بیش از هر چیز وظیفه تاسیس و عملکرد یک سایت را به عهده دارند. یک کارآزموده طراحی سایت که وظیفه گسترش Back-end را به عهد دارد از زبان های برنامه‌نویسی مثل Python، ASP و PHP استفاده می‌کند.

در بحث طراحی Front-end همه کارها برای بهتر کردن ویژگی‌های دیداری یک سایت انجام می‌شوند. به راستی تمام چیزی که بازدیدکننده سایت می‌بیند، نتیجه کار یک گسترش دهنده Front-end‌ یا همان کسی است که با به کارگیری کدهای گوناگون ظاهر وب سایت را به راز و شکل می‌دهد. برای گسترش نما سایت، دربایستن به کد نویسی است و نگارش این کدها با زبان‌هایی مثل HTML، CSS و جاوا اسکریپت اتمام می‌گیرد. البته فراموش نکنید که دائم در این پروسه مشارکت با یک گرافیست وب می‌تواند نتایج بسیار بهتری رقم بزند.

برای طراحی سایت به چه ابزاری بیچارگی داریم؟
ابزار طراحی سایت

حتما با خودتان فکر می‌کنید، یک کامپیوتر خوب که با سرعت بالا همه چیز را اجرا کند و اعصاب ما را اثناء اجرای فرمان‌های مختلف به هم نریزد؟ بله، یکتا از اصلی‌ترین ادوات برای طراحی وب یک رایانه خوب با سیستم عامل به روز و پسندیده است. ولی مهم‌تر متعلق به دست موزه اصلی طراحی وب یا همان زبان های برنامه نویسی گوناگون هستند.

ابزارهای طراحی سایت، معمولا با پروا به اینکه در چه پروسه‌ای از بحث طراحی وب درگیر باشند، می‌توانند کاملا از هم متفاوت باشند. این افزارها معمولا در گذر زمان با نسخه‌هایی جدیدتر جایگزین می‌شوند لغایت پیشه طراحی سایت را راحت‌تر و مفیدتر کنند. البته فناوری که پشت هر کدام از این ابزار پیمان دارد، همچنان مقاوم می‌ماند و فقط تاثیر آن‌ها است که دستخوش تغییر می‌شود.

یک طراح سایت از آلت و تکنولوژي‌هایی مثل HTML، CSS، PHP یا هر زبان و تکنولوژی دیگری مربوط به طراحی سایت استفاده کند.

انواع طراحی سایت
وب سایت‌های امروزین به دو نوع تارنما استاتیک و تارنما داینامیک دسته‌بندی می‌شوند.

طراحی سایت استاتیک
در طراحی سایت استاتیک، یک فایل متمایز به ازاء هر صفحه وب سایت روی سرور ذخیره می‌شود و هر بار که این صفحه مورد دربایستن باشد، عینا از سرور بازخوانی می‌شود و برای کاربر نمایش داده می‌شود. از مزایای این نوع طراحی سایت که در اغلب لغایت سنه ۲۰۱۵ محبوبیت داشت، سهولت طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.

با ارائه سرورهای ارزان قیمت‌تر و بالا رفتن تکنولوژی امنیت سرور، کم کم این طراحی جای خویش را به طراحی سایت داینامیک (پویا) داد. البته هنوز هم در تمام وب سایت‌های داینامیک، بخش‌هایی با طراحی استاتیک برپایی می‌شوند و به راستی تمام وب سایت‌ها چند تقسیم استاتیک در طراحی خود دارند.

سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک
صفحات داینامیک وب سایت به گونه‌ای طراحی می‌شوند که خود صفحه ثابت، ولی محتوای آن متغیر باشد. ساختار این صفحات بدست یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می‌کند، ایجاد می‌شود.

در واقع محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر، ایجاد می‌شوند. این بدان معنی است که محتوای صفحه به خودی خود روی سرور وجود ندارد و با فراخوانی چنین محتوایی از یک صفحه سایت داینامیک، این صفحه روی سرور ایجاد شده و برای کلاینت رسول می‌شود.

در یک سایت داینامیک، صفحات معمولا محتوای مورد بیچارگی خود را از یک دیتابیس در Back-end فراخوانی می‌کنند. هنگامی که صفحات داینامیک تارنما برای اولین بار گسترش پیدا کردند. توسعه اولیه صفحات داینامیک وب مستقیما در زبان‌هایی مشابه PHP، Perl یا ASP چهره می‌گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دانلود  (Download) چیست؟

دانلود: بارگیری یا دانلود (به انگلیسی: Download)، فرآیند برداشت داده‌های الکترونیکی از یک رایانه (معمولاً یک رایانه دور یا یک سرور) به رایانهٔ دیگر (معمولاً رایانه شما یا یک رایانه محلی)، با مودم یا شبکه رایانه‌ای را گویند. و یا به عبارت بهتر میتوان گفت، دریافت فایلها از اینترنت را دانلود می گویند.

 

تفاوت دانلو و آپلود:
آپلود (بارگذاری)، یعنی ارسال کردن یک پرونده، از رایانه‌ای به رایانه دیگر. و دانلود یعنی دریافت داده‌های الکترونیکی از یک رایانه.

 

دانلود,کامپیوتر,آپلود

 

آموزش دانلود Download 

این آموزش دانلود برای افراد مبتدی تهیه شده است.


برای دانلودdownload یک فایل و ذخیره فایل بر روی کامپیوتر از چند طریق می توان عمل کرد:

1) دانلود از طریق مرورگر حالت 1:

هنگام دانلود download کردن چنانچه فایل مورد نظر روی سرورهای خاص مجانی نباشد و دارای لینک دانلود مستقیم باشد ، جهت دانلود فایل از طریق مرورگر Internet Explorer کافیست که بر روی لینک مستقیم فایل ، راست کلیک کرده و گزینه Save Target As را انتخاب کرده و پس از مشخص کردن محل ذخیره سازی دکمه Save را فشار دهید و فایل مورد نظر دانلود شده است.

 

روش کار در مرورگر Mozilla Firefox نیز به همین صورت است ، فقط بعد از راست کلیک بر روی لینک دانلود باید گزیند Save Link As را انتخاب نمایید.

 

توجه شود روش راست کلیک بر روی لینک دانلود و انتخاب گزینه Save Target As زمانی کاربرد دارد که فایل مورد نظر روی سرورهای خاص مجانی نباشد. در این روش چنانچه هنگام دانلود ارتباط شما با اینترنت قطع شود ، باید مجدداً از ابتدا به دانلود فایل بپردازید. (مگر در چند مرورگر خاص مانند opera و  Firefox

 

2) دانلود Download از طریق برنامه های مدیریت دانلود مانند Download Accelerator یا IDM:

هنگام دانلود downloadکردن چنانچه فایل مورد نظر روی سرورهای خاص مجانی نباشد و دارای لینک دانلود مستقیم باشد و برنامه های Download Accelerator یا IDM بر روی کامپیوتر شما نصب باشد ، چنانچه روی لینک دانلود فایلی کلیک کنید ، این برنامه ها به صورت خودکار اجرا شده و شروع به دانلود فایل می کنند و چنانچه هنگام دانلود ارتباط شما با اینترنت قطع شود ، در ارتباط مجدد نیازی به دانلود فایل از ابتدا نیست ، بلکه خود برنامه ادامه دانلود را انجام می دهد.


3) دانلودDownload از طریق مرورگر حالت 2:

هنگام دانلودdownload کردن چنانچه فایل مورد نظر روی سرورهای خاص مجانی قرار داشته باشد و دارای لینک دانلود مستقیم نباشد ، تنها راه دانلود اینگونه فایل ها ، مراجعه به سایت مربوطه با کلیک بر روی لینک دانلود می باشد.

 

در صفحه باز شده به احتمال زیاد با یک کنتور مواجه می شوید که تا صفر شدن آن باید صبر کنید. سپس ممکن است از شما خواسته شود حروفی را درون کادر مخصوصی وارد کرده و به دانلود فایل بپردازید.

 

در این روش چنانچه هنگام دانلود فایل، ارتباط شما با اینترنت قطع شود ، باید مجدداً از ابتدا به دانلود فایل بپردازید. و معمولاً برنامه های مدیریت دانلود از این گونه سایت ها پشتیبانی نکرده و به ناچار باید از طریق خود مرورگر به دانلود فایل بپردازید. یکی از این سایت ها ، سایت رپیدشر می باشد.

 

کامپیوتر,دانلود,آپلود

 

بهترین نرم افزار دانلود Download  چیست؟

بهترین نرم افزار دانلودdownload :همان طور که می دانید دانلود از طریق مرورگرها محدودیت هایی از قبیل محدودیت دانلود هم زمان و محدودیت مدیریت آن ها و غیره برای ما ایجاد می کند و در صورت قطع ارتباط ما با اینترنت اطلاعات دانلودشده از بین می رود.

 

ما می توانیم با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود این محدودیت ها را بردایم و از بسیاری امکانات دیگر این نرم افزاها بهره ببریم.

 

نرم افزارهای زیادی موجود است تا مدیریت دانلودهای ما را در اختیار بگیرد اما ما دو نرم افزار رایج و قوی که قابلیت استفاده همگانی داشته باشد به شما معرفی می کنیم.

بهترین نرم افزارهای دانلود :

1- نرم افزار Internet Download Accelerator که به اختصار IDA نامیده می شود.

2- نرم افزار Internet download manager که به اختصار IDM نام دارد.

 

از امکانات این نرم افزارها، برنامه ریزی برای ساعات انجام دانلودها و ترتیب انجام آنها و سرعت و تعداد دانلود همزمان و امکانات دیگر می باشد.

امیدواریم فایلهایی را دانلود کنید که بتوانید با استفاده از آنها دانش خود را ارتقاء دهید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/download-education.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

4shared خدمات میزبانی و اشتراک گذاری رایگان فایل آنلاین را ارائه می دهد. می توانید فایل ها و اسناد خود را از رایانه خود در سایت بارگذاری و ذخیره کنید و سپس آنها را به راحتی در جای دیگری بارگیری کنید. انجام آن آسان است!

 

قسمت1

ورود به سیستم 4shared

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

مرورگر وب را باز کنید. 

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

به 4shared بروید. در نوار آدرس ، http://www.4shared.com/ را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

وارد شوید. بر روی دکمه “Log In” که در سمت راست بالای صفحه موجود است کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبوری را که برای 4shared استفاده کرده اید وارد کنید و برای ادامه روی “Log In” کلیک کنید.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

صفحه باز شده فهرست اصلی پوشه شما برای فایلهای 4shared شما است. شما می توانید تمام پوشه ها وفایلهای ذخیره شده در حساب 4shared خود را در اینجا بیابید.

 

قسمت 2

ایجاد پوشه جدید

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

به مکانی که میخواهید پوشه را ایجاد کنید بروید. می توانید زیرمجموعه ایجاد کنید.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

بر روی دکمه “New Folder” با نماد پوشه در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. یک پوشه جدید ایجاد می شود.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

پوشه جدید را نامگذاری کنید. نام پوشه جدید یک فیلد خالی خواهد داشت. نام پوشه را اینجا بنویسید.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

داخل پوشه جدید بروید. برای رفتن به داخل آن ، روی پیوند پوشه کلیک کنید. این پوشه هنوز هم خالی است.

 

قسمت3

بارگذاری فایلها

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

به پوشه ای بروید که فایلها را بارگذاری می کنید: در پوشه های 4shared خود حرکت کنید تا زمانی که در پوشه ای هستید که می خواهید فایلهای خود را بارگذاری کنید.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

آپلود را شروع کنید. بر روی دکمه “Upload” با نماد ابر در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. فهرست فایلهای رایانه شما ظاهر می شود.

می توانید به جای فایلهای تکی یک پوشه کامل را بارگذاری کنید. روی گزینه “Upload Folder” کلیک کنید. فهرست پوشه رایانه شما ظاهر می شود.

 

چگونه از سایت 4shared دانلود کنیم, آموزش دانلود از سایت 4shared

 

پرونده ها را انتخاب کنید. از طریق فایلهای رایانه خود حرکت کنید و مواردی را که می خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید. با انتخاب کلید CTRL می توانید چندین پرونده را با انتخاب پرونده ها انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/download-files2-4shared.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی سایت های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
راضیه حلاج 2019-12-14
413,749 احضار این مطلب در 3 دقیقه

آموزش های اینستاگرام
در گاهی به دلایلی امکان نصب نرم افزار جانبی برای دانلود وجود ندارد در این حالت می نا شیوه دیگری را به پیشه برد. یکتا از طریق های پرکاربرد که می تاب از آن برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام استفاده کرد، سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام (سرویس های تحت وب) می باشد. که یک مسیر تند و در همان سان راحت است. در ادامه با تعدادی از مهم ترین سایت های دانلود عکس و فیلم برای اندوخته عکس از اینستاگرام آشنا خواهید شد.

حتما می پرسید چگونه عکس های اینستاگرام سایرین را ذخیره کنیم؟ میزبان فا مگ بعضی از مهم ترین این سایت ها را جهت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در برگزیدن شما پیمان داده است.

 

آموزش هایی که در این مقاله به آنها پرداخته شده است:

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام از راه سایت DownloadGram
نرم اسباب دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با افزونه گوگل کروم
چگونه عکس های اینستاگرام سایرین را ذخیره کنیم
دانلود عکس و فیلم اینستاگرام از راه سایت w3toys.com
اغلب بدانید: نرم اسباب دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید

1- دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام از راه سایت DownloadGram
DownloadGram یک سایت طراحی شده جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. این سایت بدون دربایستن به نصب برنامه جانبی امکان دانلود از اینستاگرام را برای کاربران فراهم می کند. فرآیند دانلود در این روش زیاد راحت است کافیست لینک دانلود را در محل مشخص شده درون سایت پیمان دهید و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. به همین سادگی عکس و فیلم دلخواه شما ذخیره می گردد.

روند پیشه بسیار ساده است. از راه مرورگر خود وارد وارد سایت اینستاگرام شوید.
سایت دانلود عکس از اینستاگرام
تصویر مورد نظر را برگزیدن نموده و بر روی سه نقطه افقی بالای تصویر کلیک کنید. سپس گزینه Go to post را انتخاب نمایید.
سایت دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر
آدرس پست را کپی کرده و در کادر متنی سایت DownloadGram قرار دهید.
برنامه دانلود از اینستاگرام سایتسایت دانلود عکس از اینستاگرام
روی دکمه download و سپس download image کلیک کنید. پس از انجام بارگیری، تصویر در کامپیوتر شما ذخیره می گردد.
دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در کامپیوتربهترین شیوه برای ذخیره کردن عکس و فیلم اینستاگرام
نکته مهم: دقت داشته باشید که ورود به سایت دانلود گرام در موقعیت ایران با محدودیت دسترسی به اتفاق است بر همین اساس می توانید از برنامه های تغییر آیپی کمک بگیرید.
2- نرم اسباب دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
سایت save-o-gram نرم افزاری تحت ویندوز ارائه کرده است که می توانید با مراجعه به آدرس www.save-o-gram.com این نرم انگیزه ها را به صورت رایگان دانلود و روی سیستم خود نصب کنید.

Save-o-gram روشی برای دانلود مقارن چندین تصویر از اینستاگرام است. سایت دانلود عکس اینستاگرام برای این کار نرم انگیزه ها را از وب سایت http://www.save-o-gram.com دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید.
دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در کامپیوتر
پس از بسط دادن برنامه کافیست در کادر متنی احد از موارد همانند هشتگ، اسم کاربری و یا لینک تصویر باره نظر را وارد کنید.
سایت دانلود عکس از اینستاگرام
اکنون برای دانلود همزمان عکس ها برگزیدن شده روی Download selected photos و به منظور دانلود به صورت فایل زیپ روی گزینه Download as ZIP file کلیک کنید.
آموزش دانلود از اینستاگرام جدید
3- دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با افزودنی گوگل کروم
افزونه گوگل کروم از دیگر از ابزارهای ارائه شده برای دانلود محسوب می گردد. برای دانلود با این روش باید ابتدا افزودنی downloader for Instagram را از لیست Extensions موجود در مرورگر گوگل کروم خویش دانلود کنید.

نحوه دانلود و فعالسازی افزودنی در گوگل کروم:

در مرورگر کروم روی سه نقطه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه extentions را از ذیل گزینه more tools برگزینید.
دانلود عکس و فیلم با افزونه کروم
در مرحله پس از منوی بالا روی دکمه Extentions کلیک کنید و در انتهای صفحه open chrome web store را بزنید.چگونه عکس های اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم
در سرنوشت سرچ اسم افزونه downloader for instagram را سرچ کنید.
افزونه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام
پس از تماشا فهرست افزونه ها بر روی گزینه add to chrome مربوط به همان افزودنی کلیک کنید.
دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت اصلی
پس از اضافه کردن پیغامی به شما نمایش داده می شود. برای استفاده از افزونه کافیست مرورگر گوگل کروم خویش را رفرش کنید و پیج اینستاگرام را در کروم مفتوح کنید.
چجوری از اینستا عکس ذخیره کنم
4- چگونه عکس های اینستاگرام دیگران را اندوخته کنیم
اکثر برنامه ها و اپلیکیشن هایی که برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام موجود است تنها قادر به اندوخته عکس و فیلم از حساب های عمومی (public) می باشد. در طریق های گفته شده امکان ذخیره فیلم و عکس از حساب های خصوصی وجود ندارد. برای این منظور ما شیوه دانلود فیلم و عکس از حساب های خصوصی را در برگزیدن شما قرار می دهیم.

وارد اکانت اینستاگرام در مرورگر شوید. (به حساب کاربریتان لاگین کنید.)
پستی که می خواهید از یک حساب خصوصی اندوخته کنید را بیابید و روی آن ضربه بزنید الی بزرگنمایی شود.
آدرس پست را از نوار آدرس مرورگر کپی کنید.
در مرحله بعد یک تب جدید باز کنید و به آدرس https://instadownloader.co/private.php بروید.
لینک عکس یا فیلمی که می خواهید اندوخته کنید را در کادر متنی صفحه باز شده paste کنید. سپس دکمه دانلود را بزنید.
پس از نمایش عکس یا فیلم موردنظرتان روی گزینه دانلود کلیک کنید یا با نگه داشتن انگشتتان روی عکس یا فیلم، آن را دانلود کنید.
دانلود فیلم از پیج های خصوصی اینستاگرام

5- دانلود عکس و فیلم اینستاگرام از طریق سایت w3toys.com
برای دانلود با این روش احتیاج به ورود به حساب کاربریتان ندارید. کافیست لینک عکس و یا فیلمی که قرار است دانلود کنید را در فیلد مربوطه وارد نمایید.

آدرس http://www.w3toys.com/instagram را در مرورگر خویش وارد کنید.
سایت دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر
لینک کپی شده از پست اینستاگرام را در کادر متنی paste کنید.
ذخیره عکسهای اینستاگرام در کامپیوتر
روی دکمه سبز رنگ download کلیک کنید و پس از نمایش عکس و یا فیلمی که قرار است ذخیره شود مجددا گزینه دانلود را بزنید.
دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در کامپیوتر
در نهایت توانا به دانلود فایل مد نظرتان خواهید بود.

ابزارها و تکنیک های معرفی شده جهت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام با هدف سهولت به کارگیری این اپلیکیشن مطرح شده است. تیم میزبان فا مگ امیدوار است محتوای این نوشتار برای شما سودمند بوده باشد. با ذکر نقطه نظر های خود ما را در جهت خدمت رسانی بهتر یاری رسانید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چه سرعت اینترنتی لازم دارید؟

 



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سرعت اینترنت
هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی، سرعت‌های متفاوتی را برای سرویس‌هایشان پیشنهاد می‌کنند که هرکدام از این سرعت‌ها برای فعالیت‌هایی که توسط افراد انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، همه ما مفهوم اینترنت کند را درک کرده‌ایم، دانلودهایی که ساعت‌ها طول می‌کشد، تاخیر هنگام مشاهده فیلم‌های آنلاین و یا صفحاتی که لود شدنشان بسیار طولانی است. برخی تصور می‌کنند مشکل از مرورگرشان است، یا اینکه دستگاهشان دچار مشکل شده و یا وب‌سایتی که به آن مراجعه کرده‌اند. در حالی که تمام این مشکلات می‌تواند به دلیل خدمات وای‌فای باشد.

 

سرعت ۱ تا ۳ مگابیت‌برثانیه: به اندازه کافی برای گشت‌وگذار در وب، چه سرعت اینترنتی لازم دارید؟ چک کردن ایمیل، حضور در شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین (البته درصورتی که تاخیرهای گاه‌به‌گاه اذیتتان نمی‌کند) مناسب است. با این حال، چنین سرعتی برای پخش فیلم ایده‌آل نیست.

 

سرعت ۳ تا ۴ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعت برای پخش استاندارد ویدیو از سرویس‌هایی مانند نتفلیکس است. این سرعت ممکن است برای یک کاربر در خانه کافی باشد، اما با وجود تمام محتوای HD موجود در وب در حال حاضر، چنین سرعتی منجر به تاخیر و کاهش کیفیت هنگام مشاهده فیلم‌های ویدیویی می‌شود.

 

سرعت ۵ تا ۱۰ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعتی که نتفلیکس برای ویدیوهای HD  توصیه می‌کند، ۵ مگابیت برثانیه است و اگر بخواهید به‌طور همزمان دو سرویس HD را استفاده کنید، لازم است که این سرعت را دو برابر کنید. اگرچه این سرعت، پایه‌ سرویس‌های HD است، اما باز هم می‌تواند به بافر و کاهش کیفیت ویدیوها منجر شود، به‌خصوص اگر چندین ابزار متصل وجود داشته باشد.

 

سرعت ۱۰ تا ۲۰ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعت برای تجربه‌ای مداوم و قابل اعتماد از اینترنت است. اگر به‌طور مداوم مشغول دانلود فایل از وب و سرویس‌های ابری هستید، بهتر است حداقل چنین سرعت اینترنتی را دریافت کنید.

 

 

۲۰ مگابیت‌برثانیه و بالاتر: خانه‌هایی که چندین کامپیوتر و ابزار متصل به اینترنت، خدمات پخش فیلم، لوازم خانگی هوشمند و کاربران همزمان در آنها وجود دارد، باید حداقل یک سرویس ۲۰ مگابیتی را در نظر بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هاست دانلود و کاربردهای آن 

هاست دانلود مانند یک میزبان برای وبسایت است که مشابه هاست عادی عمل خواهد کرد و بستری را برای آپلود و دانلود نامحدود محتواهای مورد نظر کاربران وبسایت فراهم می آورد؛ بدون آن که محدودیتی در سرعت بالا آمدن سایت به وجود بیاید.

نیاز کلی سایت مورد هدف کاربران است که تعیین می کند هاست دانلود از داخل ایران تهیه شود و یا یک هاست خارج از ایران باشد. با توجه به شرایط کشور و اوضاع فعلی تحریم ها، اغلب به کاربرانی که قصد تهیه ی هاست دانلود را دارند، خرید آن از داخل ایران پیشنهاد می شود. تهیه ی یک هاست از شرکت های هاستینگ معتبر و باکیفیت، می تواند سرعت بسیار بالایی را برای سایت های تخصصی و حرفه ای فراهم کند.

در این مطلب ما سعی داریم به صورت شفاف و صریح به تشریح هاست و آنچه که به آن مربوط است بپردازیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به چگونگی کاربرد هاست دانلود سایت علاقه دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

کاربرد هاست دانلود چیست؟

وقتی که یک سایت توسط شرکت هاست دانلود طراحی شده و به کمک تیم متخصص و حرفه ای مربوط به طراحی وبسایت اجرا می شود، هاست دانلود چیست و چه کابردی دارد؟ هدف و کاربرد آن این است که روی هاست اصلی آپلود شده و بارگذاری گردد؛

چرا که با گذشت زمان و بعد از بارگذاری فایل های متعدد تصویری، ویدئو، موزیک و... روی سایت، سرعت و کیفیت عملکرد وبسایت کاهش می یابد و این جا است که کاربر می تواند با استفاده از هاست دانلود، بدون محدودیت فایل های مورد نظر خود را روی هاست دانلود آپلود نموده و لینک مربوط به آن را در محتواهای متنی خود به کار ببرد تا سایت به سهولت لود شده و بالا بیاید. علاوه بر بهره بردن از این کاربرد، استفاده از هاست دانلود منجر به بهینه سازی و سئوی سایت نیز خواهد شد.

مزایای هاست دانلود

  • ارزان تر و پایین بودن قیمت آن نسبت به هاست لینوکس و هاست ویندوز
  • قابلیت آپلود بیشتر ویدئو و تصویر روی هاست و دریافت لینک
  • بالا بودن سرعت آن و...

مزایای هاست دانلود

تفاوت هاست دانلود ایران و خارج

زمانی که کاربری نیاز به راه اندازی یک وبسایت شخصی و یا پایگاهی برای کسب و کار خود دارد، بعد از ثبت دامنه ی مناسب نوبت به آن می رسد که یک هاست و هاست دانلود خریداری نماید. اما دو نوع خدمات متفاوت وجود دارد که مربوط به هاست دانلود ایران و خارج از ایران می باشد. عوامل زیادی هستند که منجر به وجود تفاوت میان هاست های ایران و خارج از کشور می شوند، از جمله مواردی که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد:
  • پینگ تایم
  • در دسترس بودن
  • تحریم

برخی از کاربران بر این نظر هستند که اگر هاست را از ایران تهیه و استفاده کنند باید دامنه.ir برای سایت خود خریداری نمایند. اما این مسئله صحت نداشته و کاربر با انتخاب هاست از ایران یا خارج ایران امکان استفاده از دامنه ملی و بین المللی و یا هر دو را دارد.

همچنین هاست مربوط به سایت چه از داخل ایران خریداری شده باشد و چه خارج از ایران، تمام کاربران اینترنت در تمام نقاط دنیا و سراسر جهان قادر به مشاهده وبسایت طراحی شده هستند.

اما نکته ی قابل توجه این است که با توجه به شرایط فعلی ایران و تحریم ها، خطر لحظه ای در استفاده از سرویس های هاست خارجی وجود داشته که در صورت مسدود شدن، کاربر هیچ نوع دسترسی به هاست در کشور خارج نخواهد داشت. پس انتخاب از میان هاستهای ایران به صرفه و منطقی تر خواهد بود.

قیمت ها و کیفیت سرویس های هاست دانلود

کیفیت سرویس هاست دانلود به آدرس https://www.hostdownload.net/ به این صورت است که این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که فایل های حجیم و سنگین خود را در این هاست ها قرار داده تا از سرعت هاست اصلی سایت کاربر کاسته نشود.

بهره گیری از تکنولوژی به روز در این سرویس های هاست، موجب امنیت اطلاعات و داده های کاربران نیز می شود. چرا که اطلاعات و داده ها به صورت همزمان در چند هارد دیسک SSD نوشته می شود.

از سوی دیگر به دلیل قرارگیری داده ها و اطلاعات در هاردهای مختلف، سرعت خواندن اطلاعات افزایش می یابد. به گونه ای که این نوع از هاست ها نسبت به هاست های دیگر برتری داشته و این ویژگی ها را دارا بوده و از نظر تکنولوژی و کیفیت جزء بهترین هاست های دانلودی موجود در بین شرکت های ارائه کننده ی هاست می باشند. در نتیجه قیمت های متفاوت و به نسبت بالاتری نیز دارند.

کیفیت سرویس های هاستینگ توسط کارشناسان فنی تامین شده و تیم فنی در راستای بهبود خدمات و حل مشکلات می کوشند. در نتیجه منجر به پایین آمدن نیاز کاربران به پشتیبانی واحد فنی می شود. علت آن این است که تمام مشکلات و سوالات قابل پیش بینی کاربران در طی سال ها و براساس تجربه حل شده و برای تمام موارد راهکار تعبیه شده است. با این وجود شرکت های هاستینگی که خدمات باکیفیت ارائه می نمایند با هدف رفع مشکلات احتمالی کاربران، پشتیبانی 24 ساعته روزانه و هفت روز هفته به صورت آنلاین دارند.

سرویس های یاست دانلود

سخن آخر

با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی استفاده از بستر اینترنت برای اعتبار و شناخته شدن بسیار مهم بوده و یک گام به سوی موفقیت تلقی می گردد. این گام به کمک طراحی سایت و خرید دامنه و هاست برداشته شده و جزء اصولی ترین روش ها در برندینگ محسوب می شود.

در حقیقت هر فرد یا کسب و کاری می تواند معرفی خود را در دنیای مجازی آغاز نموده و بدون محدودیت محتوای مربوط به حیطه‎ی فعالیت خود را بارگذاری نماید. با توجه به شرایط فعلی تحریم های کشور و خطر انسداد لحظه ای و قطع دسترسی کاربر که در استفاده از سرویس -های هاست خارجی وجود دارد، و با توجه به صرف هزینه ی قابل توجه، استفاده از هاست ایرانی منطقی به نظر می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه یکی از دشواری ها رایج در بین افراد شهرنشین و ساکن برخی از منزل های آپارتمانی، حقیر بودن خانه و برآیند اینکه عدم وجود فضای کافی است. بسیاری از کسان می کوشند تا با پیگیری کردن مسیر ها و ترفندهای مختلفی از پس این مسئله بر بیایند و فضاهای کاربردی هر کدام از سرنوشت های خانه خویش را افزایش دهند. میز غذاخوری تاشو در این مطلب از تارنما چیدانه تصمیم داریم که به دکوراسیون ناهارخوری برویم و شما را با ایده هایی از میز ناهار خوری تاشو آشنا کنیم. پس اگر شما هم در منزل ای حقیر و مختصر جا زندگی می کنید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

میز غذاخوری تاشو

زمانی که تصمیم می گیرید به سراغ میز ناهار خوری تاشو بروید باید این را بدانید که چه بسا تمامی مراکز و فروشگاه های مربوطه، دقیقا آن چیزی را که شما می خواهید نداشته باشند، به همین انگیزه نیز شما می توانید با دقت در اقلام و ایده هایی که در پیوسته برایتان می آوریم، دیدی کلی از میز تاشو داشته باشید و با سفارش آنها به متخصصین این امر، دقیقا همان چیزی را که می خواهید به دست آورید. پس با توجه به فضای موجود در ناهارخوری خویش به پیگیری برگزیدن گرد از این ایده ها باشید.

میز ناهارخوری تاشو

میز ناشتایی خوری تاشو

1- افزایش سطح میز ناهار خوری
یکی از ویژگی هایی که میز ناهار خوری تاشوی شما می تواند داشته باشد آن است که صرفا بتواند سطح روی میز را افزایش دهد. برای مثال همان طور که در این تصویر تماشا می کنید این میز ناهار خوری خویش به اندازه تعدادی کسان جای دارد اما با هستی سطح اضافه شونده آن می توان تعداد کسان دور میز را افرایش داد.

ست ناهارخوری ناچیز جا

2- صندلی های پایین میز ناهار خوری
یکی از رایح ترین انواع میز ناهار خوری در منزل های کوچک، مدلی است که در تصویر نگریستن می کنید. در این نوع از میز ناهارخوری ها ابعاد میز و صندلی ها قابل تغییر نیستند اما شما می توانید برای جای گیری کمتر صندلی ها، آنها را داخل و ذیل میز پیمان دهید، تا جایی که گویی هیچ کدام از صندلی ها فضایی را اشغال نکرده اند.

میز غذاخوری تاشو


:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش نحوه حذف زودگذر اکانت اینستاگرام

برای غیرفعال کردن موقت حساب کاربری آغاز لینک حذف موقت اینستاگرام زیر را در مرورگر اینترنتی خویش مفتوح نمایید:
https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

اگر از شما تقاضا اسم کاربری و رمز عبور شد، نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خویش را وارد نمایید. همچنین اخیرا صفحه برای برخی کسان مفتوح نمیشه اگر این صفحه برای شما باز نشد باید از ف ی لتر شکن کاربرد کنید.

در صفحه‌ی Temporarily Disable Your Account، در تقدیر ?Why are you disabling your account، علت انجام این شغل را گزینش کنید (می‌توانید هر گزینه‌ای را برگزیدن کنید).

سپس دوباره رمز عبور حساب کاربری خود را وارد نمایید.

در نهایت بر روی دکمه‌‌ی Temporarily Disable Account کلیک نمایید و در پیغام تأیید نیز دکمه‌ی OK را برگزیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()