نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی شبکه ای بحثی است که چند ساله حسابی همه جا راجع به آن گفتگو می شود و بحث داغ محافل جوانانی است که می خواهند یک شبه پولدار شوند.
در این یادداشت کوشش بر آن است الی نگاهی به جوانب مختلف بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ داشته باشیم.

با بازاریابی شبکه ای آشنا شویم
بازاریابی شبکه ای چیست؟ یکی از زیرمجموعه های سلسله بازاریابی است که کانال فروش خود را بر شبکه های انسانی و اجتماعی استوار کرده است. در این شیوه، شما تعدادی از محصولات کمپانی را خریداری کرده و در هر مکانی که می خواهید به فروش می رسانید و در ازای آن فایده خود را اخذ می کنید. ولی این واپسین،انجام مسیر نیست. به راستی در این شیوه، مصرف کننده نیز می تواند کالاهای کمپانی را بازاریابی کرده و در قبال آن فایده گرفتن کند. البته این روش ساختار ویژه خویش را نیز دارد. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیرشاخه خویش شناسایی کند و هر چه ذیل این زیرمجموعه بیشتر باشد و بیشتر تکاپو کند، سود بیشتری به شما می رسد.
این روش با ساختار هرمی ای که دارد شبکه ای از قوای انسانی را برپایی کرده که به چهره تصاعدی بر آن افزوده می شود. تبلیغات نیز در این تکنیک به صورت صورت به چهره و کلامی چهره می گیرد.

حال باید ببینیم چگونه میتوانیم در بازاریابی شبکه ای موفق باشیم؟
برای اینکه شما در بازاریابی شبکه ای کامیاب باشید، باید بنیادین را رعایت کنید.

کیفیت کالا: محصولاتی که برای عرضه گزینش می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند لغایت مشتری آنها را به سایر محصولات ترجیح دهد. اگر کیفیت کالای شما ذیل باشد، دلیلی ندارد مشتری آن را از شما بخرد.
مهارت مذاکره و فروش: چیرگی های فروش اکتسابی هستند. با کسب این مهارت ها می توانید راهکارهایی افزایش فروش خویش پیدا کنید. باید توانایی صحبت با مشتری را داشته باشید. باید فوت و فن صحبت و رفتار با مشتری را بدانید.
مهارت تیم سازی و رهبری: همانطور که در بالا اشاره شد یکی از راه های کسب فایده در بازاریابی شبکه ای، پورسانتی است که به ازای پرکار بودن زیرمجموعه شما برایتان حاصل می شود. پس باید توانایی آن را داشته باشید که کسان زیادی را به مجموعه خود اضافه و در آنها انگیزه برپایی کنید.
مهارت رهبرسازی: همان فرمولی که برای شما کسب فایده می کند، برای زیرمجموعه شما نیز راستگو است. بعد باید توانایی این را داشته باشید که آنها را نیز به رهبرانی دشوار کوش و با انگیزه تبدیل کنید.
آیا بازاریابی شبکه ای همان شرکت هرمی است؟
شرکت های هرمی آن دسته از شرکت هایی هستند که اعضا آنها متعهد هستند افرادی را به شرکت شناسایی کنند و در ازای سرمایه گذاری آن فرد کمیسیون اخذ می کنند. به راستی در این کمپانی ها محصول ملموسی خرید و فروش نمی شود و سرمایه گذاری فرد به عنوان کمیسیون بین کسان بالاتر در این هرم بخش می شود. در این ساختار هر چه به راس هرم کم و بیش می شوید، سود بیشتری اخذ می کنید. اما اگر در سطوح پایین هرم باشید، هیچ گاه چنین سودی نخواهید داشت، البته اگر متضرر نشوید.
اما در بازاریابی شبکه اصل بر فروش محصول است و سپس می توان در ازای معرفی فرد جدید سود دریافت کرد.

رویای ثروتمند شدن با بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای هم مشابه سایر کار و جنبش ها نیازمند کوشش و استادی مستمر است و هیچ ویژگی به خصوصی در آن هستی ندارد که این زنجیره را به شغلی ویژه و درآمدزا تبدیل کند. در واقع همانند هر پیشه دیگری شما نان تلاش خویش را می خورید.
بر بنیاد آمارهای منتشر شده فقط ده درصد فروشندگان شرکت Amway از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های مبتنی بر بازاریابی شبکه ای در امریکا و عالم در انگلستان موفق شده اند درامدی کسب کنند. این آمارها اگرچه حکم به ناکامی قطعی همه بازاریاب ها نمی دهند اما پرتو می دهند که نمی طاقت برای همه بازاریاب های کمپانی درآمدهای هنگفت ماهیانه را متصور بود. در شرکت های بازاریابی گرچه سران شبکه و اعضای با پیشینه که شمار زیادی ذیل گردآور دارند درآمدهای عالی دارند ولی درآمدهای بی اندازه با کار راحت برای برای همه اعضا به ویژه اعضایی که دیر به شبکه ادامه اند بخردانه به نظر نمی رسد.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ما توانا خواهید بود سیستم تلفنی Voip را به طرق گوناگون و با شرایط کنونی سازمان و مجموعه خود تاسیس نمایید. هزینه راه اندازی ویپ در هر سناریو و گذرگاه کار، متفاوت بوده و با پروا به دشوار افزار ها و امکانات باره بیچارگی شما می تواند متغیر باشد. در زیر نظر شما را به سه روش از مرسوم ترین راه کارهای پیاده سازی یک مرکز تماس ویپ جلب می کنیم.

در صورتی که هدف پیاده Voip و به کارگیری تلفن های تحت شبکه دارید در اولین قدم شما می بایست پایین ساخت شبکه ای خود را کاملا استیبل و پایدار فراهم سازید. ویپ بیچارگی به شبکه مجزا نداشته و بر روی شبکه فعلی شما نیز قابل اجرا می باشد، ولی استقامت ذیل ساخت شبکه ای نقش بسزایی در کیفیت ویپ و مرکز تلفن شما خواهد داشت. با فراهم سازی ذیل ساخت شبکه، خرید گیتوی های لازم و گوشی های آیپی فون توانا خواهید بود نصب ویپ را پیش درآمد نمایید. با انجام پروژه شما از مزایای کامل ویپ در مرکز تلفن خود مستفیض خواهید شد و یک سانترال هوشمند پیاده سازی کرده اید
اگر در حال حاضر از یک دستگاه سانترال آنالوگ استفاده می کنید و رغبت دارید از امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ بهره مند شوید و قصد جایگزینی تلفن های خود را نیز ندارید، پیاده سازی این سناریو مشروط بر اینکه دستگاه سانترال با کارت های IP امکان خروجی شبکه را فراهم سازد

هزینه VoIP

امکان پذیرد خواهد بود. در این صورت با در نظر دریافت یک سرور ،مرکز تماس ویپ نرم افزاری، راه اندازی خواهد شد و با پیوستگی سیستم ویپ و دستگاه سانترال آنالوگ، شما از امکانات یک سیستم ویپ همانند صف انتظار تماس ، نظرسنجی پس از تماس ، گزارشات تماس ، ضبط مکالمات و ده ها قابلیت دیگه برخوردارد خواهید شد.
ممکن است شما در حال حاضر از دستگاه سانترال آنالوگ بهره‌گیری می کنید ولی این دستگاه امکان خروجی شبکه نداشته باشد یا توانایی خرید تلفن های تحت شبکه را نیز نداشته باشید و یا پایین ساخت شبکه ای برقرار داخل مجموعه فراهم نباشد که در این صورت شما با به کارگیری گیتیوی های FXS و یا اصطلاحا مبدل های آنالوگ به دیجیتال میتوانید نصب ویپ را قبل ببرید و پروژه خود را تاسیس نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که احتمالا عرضه گوشی‌های سری آیفون 12 اپل باز هم به تاخیر خواهد افتاد. میگ‌چی کو، تحلیلگر مسائل اپل در ماه آوریل اعلام کرده بود که این شرکت تولید انبوه آیفون‌های 5.4 و 6.1 اینچی را در ماه سپتامبر، یعنی یک ماه بعد از برنامه معمول خود (ماه اوت) آغاز می‌کند. این شخص هم‌اکنون اعلام کرد که مشکلات مربوط به لنزهای دوربین التراواید احتمالا تاخیر در ارسال قطعات را به دنبال خواهد داشت.

هر چهار مدل آیفون 12 اپل برای دوربین التراواید از لنزهای 7P استفاده می‌کنند. مشکلات مربوط به این لنزها مدل‌های غیر پرو آیفون را شامل می‌شود، چرا که روکش آن‌ها در تست‌های دما و رطوبت بالا مستعد ترک خوردگی و شکستگی است.

این مشکل برروی لنزهایی رخ داده است که از سوی شرکت چینی Genius Electronic Optical ارسال شده‌اند. البته، اپل لنزهای تولید شده توسط یک تامین‌کننده دیگر با نام Largan را تست کرده و لنزهای این شرکت آزمایش‌های مقاومت اپل را با موفقیت گذرانده‌اند. مینگ‌چی کو و تیمش اعتفاد دارند که اپل در آستانه فروش گوشی‌های آیفون 12 قطعات بیشتری را از شرکت Largan خریداری می‌کند. تعداد قطعات خریداری شده نیز نسبت به قطعات تهیه شده از شرکت Genius بیشتر خواهند بود.

این تنها خبر بدی نیست که شرکت Genius از آن مطلع می‌شود. خبر بدتر این است که Genius حتی در صورت برطرف کردن ایرادات لنزهای تولیدی خود مجبور می‌شود که قیمت فروش آن‌ها را 30 درصد کاهش دهد تا سهم بیشتری از فروش را به دست آورد. در این صورت حاشیه سود نیز کمتر می‌شود.

اگر Largan توانایی تامین تمامی لنزها را داشته باشد، می‌توان احتمال داد که زمان عرضه هندست‌های سری آیفون 12 اپل تحت‌تاثیر قرار نمی‌گیرد. چرا که پیش از این نیز اپل اعلام کرده بود که فروش آیفون‌های 2020 نسبت به سال گذشته دیرتر آغاز می‌شود.

کوپرتینو‌نشین‌ها هفته گذشته اعلام کرده بودند که آیفون‌های جدید با تاخیر چند هفته‌ای روانه بازار می‌شوند. اما مراسم معرفی آن‌ها مانند سال‌های قبل در ماه سپتامبر انجام می‌گیرد.

هم‌چنین، یک گزارش دیگر که اخیرا منتشر شده بود نشان می‌داد آیفون‌های امسال اپل به صورت همزمان وارد بازار نمی‌شوند. به عبارتی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که در ابتدا دو مدل 6.1 اینچی (معمولی و پرو) و پس از آن نیز یک مدل معمولی 5.4 و یک مدل 6.7 اینچی پرو در دسترس افراد قرار بگیرند. مدل‌های پرو آیفون‌های جدید سه دوربین (شامل یک دوربین ToF) دارند و مدل‌های معمولی به یک دوربین واید و یک دوربین التراواید مجهز شده‌اند.

 

منبع: 

http://itresan.com/307339/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B7-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%e2%80%8c%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D9%86%D8%B2-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%e2%80%8c/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

هفته آینده کمپانی شیائومی دهمین سالگرد آغاز کسب‌وکار اسمارت‌فونی خود را با معرفی 2 هندست جدید جشن خواهد گرفت. بر اساس برآوردهای پیشین قرار بود این 2 اسمارت‌فون با اسامی می 10 پرو پلاس و ردمی K30 Commemorative Edition معرفی شوند. امروز لی جون؛ مدیرعامل و ریاست شیائومی به جزئیات محدودی پیرامون می 10 پرو پلاس اشاره کرد. بر این اساس هندست مذکور تحت‌عنوان شیائومی می 10 اولترا در خارج از چین عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که نام این گجت در بازار خانگی می 10 سوپریم ادیشن است.

این مدیر اجرایی به جزئیات بیش‌تری پیرامون گوشی آینده از جمله زمان عرضه و ورژن‌های آن اشاره نموده است. با وجود دانش محدود مترجمان نسبت به زبان چینی اکنون می‌توان حدس زد که می 10 اولترا در 2 ورژن مختلف شامل می 10 Collector’s edition روانه بازار خواهد شد.

 

منبع:

https://itresan.com/307333/%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%e2%80%8c%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C-10-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()