نوشته شده توسط : ساحل

برای تهیه لیست واژه ها کلیدی ابزارهای مختلف مجانی و غیر رایگان بسیار است. این که کدام فهرست واژه ها کلیدی بهترین بازده را برای سوداگری شما خواهد داشت؟ سوالی است که در پاسخ به آن می‌توانید، با درک 5 نکته حیاتی هر لیستی را به بهترین فهرست برای کلمات کلیدی صنعت خویش تبدیل کنید.

این 5 نکته را در وبسایتم، در مقاله‌ای کوتاه به اشتراک گذاشته‌ام. که رونوشت آن را برای بهره‌گیری شما اینجا انتشار می‌دهم:

اگر در شغل دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، تولید محتوا نوشتاری یا کپی‌رایتینگ باشید، حتما واژه – واژه کلیدی – را شنیده‌اید.

کلمات یا عبارات کلیدی، در اصل قلاب‌هایی هستند که توسط شما وارد دریای موتورهای جستجو شده، لغایت شدامد را به هر علتی( از آگاه‌سازی گرفته لغایت ساخت مشتری وفادار) به سمت سایت شما بکشد.

راه‌های زیادی برای پژوهش واژه ها کلیدی هستی دارد، ولی آیا این راه‌ها فهرست صحیح و دقیقی را در پسندیدن شما قرار خواهد داد؟

جواب این سوال هم مثبت و هم منفی است! آن هم به ۵ دلیل گوناگون که باید آن‌ها را بدانید.

اما اجازه بدهید تا، قبل متعلق به که به این ۵ علت بپردازم، شما را با اصول بخردانه پژوهش واژه ها کلیدی آشنا کنم.

اصول پژوهش کلمات کلیدی برای کسب و کار شما
وقتی کسب و کار شما از مرحله سازماندهی و تعیین اهداف و فلسفه خویش گذشت. باید مخاطب خود را شناخته و سگمنت‌ها و پرسونای او را مشخص کنید.

بعد از آن به پیگیری وضعیت جستجو او در موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی باشید، تا بتوانید کلماتی را که او جستجو می‌کند و برای شما مهم است، حدس بزنید.

سپس به سراغ ابزارهای جستجو واژه کلیدی، از خویش گوگل گرفته تا نرم افزارهای ویژه این کار بروید، الی لیست واژه ها را مشخص کنید.

۵ نکته حیاتی در تعیین لیست واژه ها کلیدی
اما آیا این اصول الزاما لیست درست و دقیقی را برای استفاده در پسندیدن شما پیمان خواهد داد؟ بله، فقط اگر و تنها اگر این ۵ ریشه-بن-بیخ حیاتی را رعایت کنید.

سختی کلمه کلیدی – KD یا SD
سختی کلمه کلیدی احد از فاکتورهایی است که شما باید در انتخاب واژه ها کلیدی کوتاه و بلند(عبارت کلیدی) خود در نظر بگیرید.

مسلما هر چقدر که کلمه کلیدی سخت‌تر باشد، گرفتن رتبه در کلمه کلیدی برای سایت شما سخت‌تر خواهد بود.

پس شما باید از کلمات کلیدی طولانی‌تر (عبارات کلیدی) یا روش‌هایی مانند گوگل ادز بهره‌گیری کنید.

البته همش می‌توانید برای گرفتن شدامد اغلب به سراغ واژه ها پیوسته اما آسان‌تر بروید.

مهمترین نکته: فراموش نکنید، رقبای شما همزمان روی کلمات کلیدی شما پیشه خواهند کرد.

پس فقط سخت کلمات در یک منبع توجه نکرده و عوامل دیگری مشابه مقایسه تارنگار خود با وبلاگ رقیب در واژه کلیدی را هم در عقیده بگیرید.

به نتایج ابزارهای جستجو کلمات کلیدی اکتفا نکنید!
در بازی افزارها برای جستجوی واژه یا عبارت کلیدی خویش گم نشوید.

حتی اگر از ابزاری پولی کاربرد می‌کنید، تنها به نتیجه آن آلت اکتفا نکنید.

از طریق گوگل کنسول، آنالیتیکز و امکانات دیگر همانند گوگل ترندز، خویش را به آنچه واقعا برای ملت ارزش جستجو دارد، نزدیکتر کنید.

نکته کلیدی : ادوات از دیتابیس موتورهای جستجو استفاده می‌کنند و این دیتابیس مربوط به گذشته است، نه آینده، بعد شدنی است واژه کلیدی که قبلا ترند بوده، بعدها از لیست جستجوی ملت حذف شود.

با دیدن نمودارهای مربوط به واژه کلیدی، در نرم افزارهای مختلف، لیست کلمات کلیدی شدت اوج دریافت و افول سرچ کلمه را در ماضی تحلیل کنید.

در چه فصلی از سال کلمه کلیدی شما بیشتر سرچ شده است؟ آیا با پروا به رخداد خاصی همانند آلودگی هوا، سرچ واژه کلیدی بالا رفته یا تفریق پیدا کرده است؟



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تیونینگ RevoZport بخشی از محصولات خود را به خودرو‌های الکتریکی با پرفورمنس بالا اختصاص داده است. واحد R-Zentric این شرکت، به‌تازگی از تیونینگ بدنه‌ی خودرو تسلا مدل ۳ رونمایی کرده است. این خودروی تسلا  از یک کیت آیرودینامیک بدنه با کد 3R Evo بهره می‌برد که باعث تولید نیروی عمودی (Downforce) بیشتری می‌شود.

یک از ویژگی‌های کیت 3R Evo، یک اسپلیتر جدید به‌همراه یک اسپویلر فعال زیر سپر جلو است. بیرون‌آمدگی این اسپویلر را می‌توان تنظیم کرد؛ در مواقعی که نیاز به تولید نیروی روبه‌پایین بیشتر است (مثلا رانندگی در پیست)، اسپویلر بیرون می‌آید و سایر مواقع برای جلوگیری از برخورد به سطح زمین، داخل بدنه محفوظ می‌شود. در پشت خودرو نیز، دفیوزر با باله‌های فعال وجود دارد که بسته به میزان نیروی روبه‌پایین مورد نیاز، باله‌های آن به‌سمت بالا یا پایین منحرف می‌شود.

تسلا مدل ۳ با کیت بدنه RevoZport

سایر تغییرات، شامل استفاده از تیغه‌های فیبرکربنی در دامنه‌های کناری خودرو و دو طرف سپر عقب است؛ در‌های جدیدی نیز برای محفظه‌ی جلو و کاپوت عقب تعبیه شده است که از فیبرکربن تقویت‌شده با الیاف کولار ساخته شده‌اند. وزن این در‌ها یک‌سوم نمونه‌های فلزی است و مجموعا ۲۰ کیلوگرم از وزن خودرو کم کرده‌اند.

با سفارش این کیت، رینگ‌های ۲۱ اینچی ساخت RevoZport به‌همراه تایر‌های میشلن روی این محصول نصب می‌شوند که تایر‌های جلو و عقب به‌ترتیب از نوع ۲۸۵/۲۵ و ۳۰۵/۲۵ هستند. برای جای‌گرفتن این تایر‌ها، بدنه‌ی تسلا مدل ۳ به‌اندازه‌ی ۲۵ میلی‌متر در جلو و ۳۵ میلی‌متر در عقب خودرو پهن‌تر شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از سال‌ها پیش تاکنون شایعاتی را از گوشه و کنار درمورد تمایل اپل به ساخت هدفون بی‌سیم دورگوشی (Over-Ear) شنیده بودیم. در همین راستا به‌تازگی خبرگزاری شناخته‌شده‌ی بلومبرگ گزارشی جدید منتشر کرد و مدعی شد که اهالی کوپرتینو قصد دارند هدفون دورگوشی اختصاصی خودشان را همین امسال عرضه کنند. اپل چند سال پیش بیتس (Beats) را به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در حوزه‌ی تولید هدفون تصاحب کرد تا از فناور‌های این شرکت در محصولات خودش استفاده کند

بیتس امروزه هدفون‌های رده‌بالای متنوعی را با قابلیت‌های عالی می‌سازد و به بازار عرضه می‌کند. از بین محصولات بیتس می‌توانیم به بیتس استودیو ۳ و بیتس سولو پرو اشاره کنیم. به‌دنبال تصاحب بیتس توسط کوپرتینویی‌ها، هدفون‌های این شرکت به تراشه‌ی اختصاصی و ویژه‌ی H1 مجهز شدند تا به‌راحتی با دستگاه‌های مختلف اپل نظیر آیفون و مک‌بوک همگام‌سازی شوند. 

اپل پیش‌تر تجربه‌ی تولید هدفون را دارد؛ هدفون‌هایی که توسط اپل تولید می‌شوند دارای تفاوت‌هایی نسبت‌به هدفون‌های بیتس هستند، این موضوع به‌هنگام مقایسه‌ی دو هدفون ایرپادز پرو و پاوربیتس پرو به‌خوبی قابل‌مشاهده است. بر همین اساس انتظار داریم هدفون دورگوشی اختصاصی اپل نیز تفاوت‌هایی مهم با هدفون‌های دورگوشی بیتس داشته باشد.

بلومبرگ در گزارش خود به نقل از منابعی آگاه می‌نویسد هدفون دورگوشی اپل دارای قطعات قابل‌تعویض مغناطیسی خواهد بود. این یعنی کاربر خواهد توانست بنابر سلیقه‌ی خود به شخصی‌سازی هدفون اپل بپردازد و بعضی از بخش‌های آن را تعویض کند. 

گزارش بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل از مدت‌ها پیش، روند توسعه‌ی حداقل دو هدفون دورگوشی را آغاز کرده است. ظاهرا یکی از این هدفون‌ها دارای بدنه‌ای با پوشش پارچه‌ی چرمی است و در هدفون دیگر از مواد سبک‌وزن‌تر استفاده شده تا بتوان از آن برای اهداف ورزشی نیز استفاده کرد. اپل قصد دارد از این طریق سلایق مختلف را در بازار هدفون‌های دورگوشی پوشش دهد. امروزه هدفون‌های قابل‌شخصی‌سازی در بازار موجود هستند، اما بلومبرگ می‌گوید اپل قصد دارد امکانات متنوع‌تری را برای شخصی‌سازی هدفونش نسبت‌به محصولاتی که در بازار موجود هستند، ارائه دهد.

بلومبرگ می‌گوید نمونه‌ی پیش‌تولید این هدفون‌ها نیز ساخته شده است. براساس ادعای این رسانه، نمونه‌ی پیش‌تولید ظاهری آشنا و شبیه‌به هدفون‌های دیگر دارد و سَری‌های چرخانِ آن بیضی‌شکل هستند. به‌علاوه بلومبرگ می‌گوید هدبند هدفون دورگوشی اپل به بدنه‌ی فلزی و باریک آن متصل شده است. دو بازوی هدفون از قسمت بالای سَری‌ها بیرون زده‌اند، نه کناره‌های آن‌ها. 

در بخشی از گزارش رسانه‌ی بلومبرگ می‌خوانیم:

پدهای گوش و و همچنین پدهای مربوط به هدبند به‌‌صورت مغناطیسی به بدنه متصل شده‌اند، بنابراین امکان تعویض آن‌ها توسط کاربر وجود دارد. پیش‌تر چنین رویکردی را در شماری از هدفون‌های Master & Dynamic و Bowers & Wilkins دیده بودیم؛ اما هدفون‌های دو شرکت موردبحث تنها دارای پد گوش مغناطیسی هستند. هدفون دورگوشی اختصاصی اپل ماژولارتر خواهد بود تا از این طریق کاربر بتواند به همان نحوی که اپل واچ را شخصی‌سازی می‌کند، به شخصی‌سازی هدفون نیز بپردازد. طراحی ماژولار هدفون اپل همچنین به این معنی خواهد بود که امکان استفاده از آن برای کارهای مختلف نظیر ورزش کردن وجود خواهد داشت. 

اپل به‌دنبال موفقیت چشم‌گیر ایرپادز، طی سال‌های اخیر نشان داده است که تمایلی ویژه به بازار گجت‌های پوشیدنی و محصولات صوتی دارد. از همین رو اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند با تولید هدفون دورگوشی به رقابت با بزرگان بازار در حوزه‌ی محصولات صوتی پبردازند و آن‌ها را شدیدا به‌چالش بکشند. ظاهرا هدفون اپل برای رقابت با محصولات رده‌بالای شرکت‌های سونی، بوز و سنهایزر که امروزه قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار دارند روانه‌ی بازار خواهد شد.

بلومبرگ مدعی شده است که اپل قصد دارد فناوری‌های خاصی را که پیش‌تر در ایازپادز پرو استفاده کرده است به هدفون دورگوشی نیز بیاورد که از بین آن‌ها می‌توانیم به جفت‌‌شدن سریع با دستگاه‌ها و همچنین لغو نویز اشاره کنیم. این هدفون از سیری و فرمان‌های صوتی بهره‌مند خواهد بود و از ژست‌های لمسی نیز به‌شکلی محدود پشتیبانی خواهد کرد. براساس گزارش بلومبرگ، اپل حداقل از سال ۲۰۱۸ کار روی هدفون‌ جدیدش را آغاز کرده و تاریخ عرضه‌ی آن را نیز حداقل دو بار به‌تأخیر انداخته است. شرکت چینی Goertek یکی از شرکت‌هایی به‌شمار می‌آید که اپل با آن مذاکره کرده تا وظیفه‌ی مونتاژ هدفون دورگوشی را برعهده بگیرد. با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که Goertek هنوز نتوانسته است به‌طور کامل منابعش را بازیابی کند و از بند اثرات کروناویروس رهایی یابد.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347558/apple-over-eat-headphones-magnetic-parts-bloomberg/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت‌های هوشمند، جدیدترین ترند تکنولوژی پوشیدنی هستند که به طور تجاری در دسترس کاربران پیمان گرفته‌اند و محبوبیتشان نیز روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر بازیگران اصلی صنعت ساعت‌های هوشمند، بسیاری کمپانی‌های دیگر نیز اقدام به تولید و عرضه‌ی پوشیدنی‌های خود به بازار کرده‌اند که بهترین ساعت هوشمند تا قیمت ۲ میلیون  همین امر برگزیدن ساعت پسندیده را به امری مشکل تبدیل کرده‌است. مطالع ی متن پایین به کاربرانی که قصد دارند یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و با امکانات فراوان خریداری کنند، پیشنهاد می‌شود.

ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic
ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی جذاب
قابلیت‌های ورزشی فراوان
نقاط ضعف:

باتری نه‌چندان قدرتمند
سیستم‌عامل محدود
برند آنر که اخیرا به صورت مستقل از هواوی به فعالیت مشغول شده‌است، مدتی قبل از ساعت هوشمند Honor Magic خویش رونمایی کرد که به‌خوبی توانسته با ارائه‌ی طراحی بسیار پسندیده و قابلیت‌های جذاب، ارزش خرید زیاد بالایی در مساوی قیمت پرداختی داشته‌باشد.این ساعت هوشمند با صفحه نمایش احد آمولد و قاب آلومینیومی خویش توانسته به گرد از بهترین محصولات سال از حیث سبکی و راحتی تبدیل شود.

آنر در تصمیم هوشمندانه، با کاربرد همهنگام از چرم و سیلیکون، توانسته ضمن حفظ نما کلاسیک این ساعت، از ویژگی ضدحساسیت سیلیکون هم کاربرد کرده و یک گام رو به جلو را در طراحی ساعت‌های هوشمند بردارد. Honor Magic در ضمن دارای سنسور تپش قلب و فشارخون بسیار دقیقی است که در آزمایش ها مختلف سربلند بیرون آمده و توانا به دوراندیشیدن ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر و گزارش دقیق آن خواهد بود و حتی در مواقع لزوم شرایط اضطراری را به کمک آلارم‌هایی به کاربر اعلام خواهد کرد. این ساعت وانگهی در فرمایش پروا خواب نیز عملکرد بسیار دقیقی داشته و از این حیث، از تعداد زیادی از ساعت‌‌های هوشمند بازار سبقت می‌گیرد.

باتری آنر مجیک بسیار کم‌مصرف بوده و الی دو هفته نگران شارژ مجدد ساعت نخواهید بود. سنجش میزان خستگی، حمایت از حالت های ورزشی مختلف در بیش از ۶ دودمان ورزشی هوازی( مسافت طی شده، میزان کالری مصرفی، ارتفاع و .. ) و جی پی اس درونی همه از خاصیت های این مدل حرفه ای می باشند که آن را به احد از بااارزش‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان تبدیل کرده‌اند.

بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی باکیفیت
قابلیت‌های بسیار زیاد
قیمت عالی
نقاط ضعف:

رابط کاربری ضعیف
زوایای دید ناتوان صفحه‌نمایش
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos را می توان دودمان دوم ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace به حساب آورد که از نظر طراحی و در ضمن امکانات مبتلا تغییرات متعددی شده است. شیائومی از پلی کربنات تقویت شده برای ساخت بدنه این ساعت استفاده کرده که زیاد ثابت و در عین حال سبک می باشد. بر روی این ساعت یک صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۰۰ پیکسل پیمان گرفته است و برای ساخت قاب این صفحه نمایش از سرامیک کاربرد شده است. وانگهی شیائومی برای ساخت دکمه ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است.

 

Amazfit Stratos در ضمن کاملاً ضدآب بوده و می تواند الی عمق ۵۰ متری خفقان وارده را تحمل کند و این مسئله مایه می شود این ساعت هوشمند برای شناگران یک برگزیدن پسندیده باشد. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا می تواند ۱۰ حالت مختلف سایر مثل دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در پیرامون داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به صورت جداگانه ثبت کند. این ساعت در ضمن از یک باتری ۲۸۰ میلی آمپری نیرومند بهره‌مند است که شارژ کامل آن در حدود ۲ ساعت درازا می کشد و توانا است حتی با صریح بودن قابلیت ردیابی GPS با یکبار شارژ تا ۳۵ ساعت پاسخگوی احتیاج شما باشد.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می نا به مشاهده‌ی هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، بازرسی بر الگوی خواب خود، رسیدگی آب و هوا از راه برنامه و قابلیت بازبینی ۲۴ ساعته ضربان قلب اشاره کرد. Amazfit Stratos وانگهی از اپلیکیشن Amazfit Watch 2,0 و Yue Run circle و سایر برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند و شما بسهولت با به کارگیری این اپلیکیشن‌ها می توانید از اطلاعات ورزش خود و در ضمن چگونگی بدنی خود آگاه شوید.

بخوانید: بهترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند شیائومی در سنه ۲۰۱۹

ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند فلزی
ساعت هوشمند سونی مدل SW2 پاراگراف (لاتین) فلزی

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

مقاومت در برابر یکی و غبار و رطوبت
اپلیکیشن‌های مختلف
قیمت مناسب
نقاط ضعف:

راه‌اندازی کمابیش دشوار
رابط کاربری کُند
اندازه‌ی حقیر نوشته‌ها
سونی، یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که به پیشباز گجت‌های پوشیدنی رفت و نخستین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه‌کرد. با این حال، این ساعت علیرغم نکات مثبتی که داشت، از نواقص بسیاری هم رنج می‌برد و همین امر مایه تفریق محبوبیت و عدم فروش پسندیده آن شد. به همین علت سونی خیلی تند تصمیم به ارائه‌ی دودمان دوم از این ساعت‌ها گرفت و با رفع ایرادات نسخه‌ی اول، SmartWatch 2 را به بازار عرضه‌کرد. Sony SW2 با ۵۹ میلی‌متر قطر صفحه (۱٫۶ اینچ) اندازه‌ی مناسبی برای یک ساعت مچی هوشمند دارد. صفحه این ساعت از یک LCD با روشنی ۲۲۰×۱۷۶ سهم می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۱۷۶ پیکسل بر اینچ است. این اسمارت‌واچ وانگهی می‌تواند از راه بلوتوث یا NFC به اسمارتفون‌های اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ به بالا متصل شود. عمر باتری این ساعت که از نوع لیتیوم پلیمری است، در چهره کمتر استفاده‌شدن می‌تواند الی ۵ روز باشد.

این درحالیست که استفاده‌ی روزمره و مداوم از SW2 پس از حدود ۳ روز شما را مجبور به شارژ دوباره‌ی این ساعت می‌کند. ساعت هوشمند سونی دارای استاندارد IP57 بوده و در روبرو نفوذ آب مقاوم است. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت باعث شده لغایت وزن آن در حدود ۱۲۲ گرم باشد و پرماسیدن خوشایندی را برای کاربر خویش ایجاد کند. با ساعت هوشمند سونی می‌توان به مهار تماس‌ها، اعم از پذیرش به تماس، رد تماس ، اخطار تماس‌های از دست‌رفته و دسترسی به میزان صدای تلفن دسترسی داشت. همچنین این ساعت هوشمند به کاربر اجازه می‌دهد تا هشدار‌های پیام‌های کوتاه (متنی و چند رسانه‌ای)، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی خویش را مشاهده کرده و به تقویم، یادآوری‌ها، کنترل اجرای موسیقی و چندین تاثیر دیگر دسترسی داشت.

بخوانید: بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین در سال ۲۰۱۹

ساعت هوشمند هوآمی مدل Amazfit Pace
ساعت هوشمند هوآمی مدل Amazfit Pace

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

قیمت مناسب در برابر قابلیت‌ها
موزیک‌ پلیر داخلی
حسگر تپش قلب و GPS
نقاط ضعف:

کوچک بودن بیش از بی گمان کلید
سنجش محدود فعالیت‌ها
ساعت هوشمند Amazfit Pace یگانه از محصولات خوش‌قیمت و با قابلیت‌های فراوان است که توسط شرکت هوامی، احد از زیرمجوعه‌های شیائومی به بازار عرضه شده‌است. این ساعت ورزشی مجهز به موقعیت‌یاب (GPS/GLONASS) و سنسور ضربان قلب است که با امکانات فراوان برای استفاده‌ی روزمره و ورزشی مناسب است. پشت ساعت، سنسور ضربان قلب آن پیمان دارد که به طور مداوم به دوراندیشیدن تپش قلب کاربر و ثبت اطلاعات آن مشغول است. در ضمن صفحه‌نمایش تمام لمسی این اسمارت‌واچ به طور مداوم روشن بوده و زمان را نمایش می‌دهد.

Amazfit Pace از پروفایل‌های ورزشی مختلف برای دویدن، پیاده‌روی، تردمیل، کوهنوردی و … بهره می‌برد که با فعال کردن هرکدام از پروفایل‌های ورزشی، می‌توان هنگام ورزش، اطلاعاتی نظیر مسافت، زمان، تعداد قدم‌ها، ضربان قلب، کالری، سرعت، خواست حرکت، ارتفاع، تغییرات ارتفاع و بسیاری اطلاعات سایر را مشاهده کرد. علاوه بر این در درازا روز ساعت به شکل اتوماتیک فعالیت‌های بدنی را زیر نظر دارد و شمار گام‌های برداشته‌شده، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و کیفیت خواب را آنالیز کرده و به نمایش در می‌آورد.

این ساعت هوشمند وانگهی حائز ۴ گیگابایت حافظه‌ی درونی است که می‌توان از طریق کابل USB روی آن اراده ذخیره کرد. Amazfit Pace به کمک بلوتوث و وای‌فای به هدفون و اسپیکرهای بی‌سیم وصل می‌شود و می‌توان به کمک آن کنترل پخش موزیک را هم در دست گرفت.

برای به کارگیری امکانات کامل ساعت باید به کمک بلوتوث به گوشی تلفن همراه وصل شود. بدین هدف استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این فرآورده ضروری خواهدبود. این اسمارت‌واچ با داشتن گواهی‌نامه‌ی IP67 در مساوی نفوذ گردوغبار و پاشیدن آب ثابت است. باتری ساعت با استفاده‌ی معمولی لغایت ۵ روز و با استفاده‌ی شدید به اتفاق با GPS روشن و اندازه‌گیری همیشگی تپش قلب الی ۳۵ ساعت شارژدهی دارد.

اگر به دنبال محصولی ارزن‌قیمت هستید که امکاناتی بسیار گسترده را در اختیارتان قرار دهد، این ساعت Amazfit می‌تواند گزینه‌ای پسندیده برایتان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار سعی داریم شما را با محصول میز تحریر باکس دار آریا آشنا نماییم که نیاز هر کسی می‌باشد محصولی حقیر و به اصطلاح جمع و جور که برای احضار و به طور کلی تحریر زیاد مناسب می‌باشد. پس اگر به تعقیب یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار مناسب هستید با ما به اتفاق باشید. دقت داشته باشید که دیگر موعد آنکه فرزندان شما بر روی زمین طویل بکشند و تکالیف درسی خود را انجام بدهند تمام شده و وانگهی برای بازدارندگی از دردهایی که بعدا شدنی است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به فکر تهیه میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان قبل خواهد آد جلوگیری کنیم.

1 میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
2 میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
3 میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
4 میز تحریر کودک باکس دار
4.1 ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
5 میز تحریر باکس دار و صندلی
5.1 ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا
6 بها میز تحریر باکس دار آریا
میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
میز تحریر باکس دار آریا به چهره تاشو طراحی شده است که باعث می‌شود در هر مکانی قابل کاربرد بوده و به همین علت فضای کمی هم برای نگهداری احتیاج دارد . از خاصیت های این میز می نا به داشتن باکس داخل کار برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک لغایت بزرگسال استفاده نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس بعد زمینه

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در منزل به صورت اشتراکی بهره‌گیری کنند چون به چهره تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم بلندی دارند می‌توانید با توجه قد بلندی آن را تنظیم کنید.
ابعاد این میز 50*70 است این سایز زیاد مناسب برای نگارش و احضار و کم جا است و به انگیزه اینکه حائز باکس می‌باشد دربایستن نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن استفاده کنید.

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
این محصول با صندلی همراه است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در درازا کاربرد شما کمتر پرماسیدن خستگی خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید بهره‌گیری کودکان شما از میز صندلی زیاد برای سلامتی آن ها موقع درس خواستن کمک می‌کند چون وقتی دانش آموز بر روی زمین در حال آموزه احضار است بدن در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ندرهای فاش‌شده از هدفون بعدی سامسونگ با کدنام گلکسی بادز بین نشان می‌دهند این هدفون قرار است درمقایسه‌با مدل‌های پیشین، تغییراتی اساسی در بخش طراحی به‌خود ببیند. 

 

گلکسی بادز پلاس (+Samsung Galaxy Buds) جدیدترین و بهترین هدفون کاملا بی‌سیم سامسونگ به‌شمار می‌آید که زمان زیادی از معرفی رسمی آن نمی‌گذرد. طراحی کلی گلکسی بادز پلاس شباهت بسیار زیادی به گلکسی بادز و هدفون گیر آیکون‌ایکس (Gear IconX) دارد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد کره‌‌ا‌ی‌ها قصد دارند در مدل بعدی هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود به‌ طراحی جدیدی روی بیاورند. 

گلکسی بادز بین سامسونگ / Samsung Galaxy Buds Bean

ساعاتی پیش رندرهای منتسب‌ به نسل بعدی هدفون کاملا بی‌سیم سامسونگ با کدنام گلکسی بادز بین (Galaxy Buds Bean) در فضای وب فاش شدند. Bean به‌معنی لوبیا است و با نگاهی به رندرهای جدید، متوجه می‌شوید هدفون جدید سامسونگ شباهت زیادی به لوبیا دارد. در این رندرها، می‌بینیم هدفون جدید سامسونگ قرار است طراحی منحصربه‌فرد و رنگ‌بندی متنوع‌تری داشته باشد و تفاوت‌های زیادی در بین آن و هدفون‌های پیشین این شرکت کره‌ای به‌چشم بخورد. رندرها نشان می‌دهند در گلکسی بادز بین، درایورها مستقیما وارد کانال گوش می‌شوند و تمامی سخت‌افزار به‌کاررفته در آن‌، در بخش بالایی‌ هدفون جای می‌گیرند. 

براساس ادعاهای چند منبع مختلف و به‌نقل از یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت فناوری با نام کاربری Roland Quandt، شماره‌مدل هدفون جدید سامسونگ SM-R180 است و با دو درایور تولید خواهد شد. افزون‌بر‌این، گفته می‌شود گلکسی بادز بین همچون گلکسی بادز پلاس میکروفون سه‌گانه دارد.

گلکسی بادز بین سامسونگ / Samsung Galaxy Buds Bean

ظاهرا مراحل تولید هدفون گلکسی بادز بین هنوز در حال جریان است و به‌اتمام نرسیده؛ بنابراین، ظرفیت باتری یا ابعاد دقیق آن را نمی‌دانیم. Quandt در توییتی مدعی شده است یکی از سَری‌های هدفون طولی معادل ۲/۸ سانتی‌متر است؛ موضوعی که نشان می‌دهد گلکسی بادز بین هدفون جمع‌و‌جوری است و به‌راحتی در داخل گوش‌های کوچک نیز جای می‌گیرد. اگر مراحل تولید هدفون تا تابستان پیش‌ رو خاتمه یابد، احتمالا معرفی گلکسی بادز بین به‌همراه گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ را شاهد خواهیم بود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347199/samsung-galaxy-buds-bean-renders-leak/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل اعلام کرده است به‌‌علت شیوع ویروس کرونا، قابلیت SameSite کروم را موقتا غیرفعال می‌کند. SameSite نحوه‌ی عملکرد کوکی‌های متفرقه را در وب‌سایت‌ها تغییر می‌دهد.

 

گوگل اخیرا اطلاعیه‌ای جدید درباره‌ی مرورگر کروم (Google Chrome) منتشر کرده است. براساس این اطلاعیه‌، اهالی مانتین‌ویو قابلیت سیم‌سایت (SameSite) در مرورگر کروم را به‌‌علت شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) به‌طور‌موقت غیرفعال کرده‌اند. از زمان انتشار نسخه‌ی ۸۰ گوگل کروم، این مرورگر به‌ قابلیتی با عنوان SameSite مجهز شد که نحوه‌ی عملکرد کوکی‌های متفرقه (ترد پارتی) را در وب‌سایت‌ها دستخوش تغییر می‌کند.

عملکرد اصلی SameSite اعمال تغییراتی در نحوه‌ی رفتار گوگل کروم با کوکی‌ها است. تا پیش از اضافه‌شدن سیم‌سایت، مرورگر کروم به‌صورت پیش‌فرض کوکی‌های بیشتری قبول می‌کرد که در بین آن‌ها کوکی‌های متفرقه هم به‌چشم می‌خورد. به‌دنبال انتشار سیم‌سایت، این رویکرد در کروم تغییر پیدا کرد. تغییر رویکرد کروم بدین‌معنا است که به‌دلیل وجود قابلیت سیم‌سایت، این مرورگر تمامی کوکی‌های متفرقه را مسدود می‌کند، به‌جز کوکی‌هایی که دارنده‌ی هر وب‌سایت به‌طورمشخص بدون‌ مشکل‌بودنِ آن‌ها را تأیید کرده است. 

سیم‌سایت ازطریق عملکرد یادشده قصد دارد درزمینه‌ی حفاظت بیشتر از حریم خصوصی کاربر قدم بردارد. درواقع، سیم‌سایت چنین کاری را ازطریق محدودکردن شمار کوکی‌ها انجام می‌دهد. محدودشدن کوکی‌ها باعث می‌شود مجموعه‌ی داده‌های جمع‌آوری‌شده آن‌ها نیز محدود شود تا حریم خصوصی کاربر بیش‌ازپیش در امان بماند. 

باوجوداین، مسدودکردن کوکی‌ها به‌دست SameSite باعث می‌شود برخی وب‌سایت‌ها دچار مشکلات جدی شوند و امکان استفاده از آن‌ها وجود نداشته باشد. این موضوع به‌‌ویژه برای وب‌سایت‌هایی صدق می‌کند که از کوکی‌های متفرقه به‌عنوان بخشی از سیستم لاگین خود استفاده می‌کنند. بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ و شناخته‌شده پیش‌تر به‌روزرسانی‌ شده و کاملا با SameSite سازگاری پیدا کرده‌اند تا دچار مشکل نشوند. با‌این‌حال، گوگل می‌گوید قصد دارد از عملکرد بدون مشکل و باثبات وب‌سایت‌هایی مطمئن شود که درزمینه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های اساسی و مهم نظیر سرویس‌های بانکی، سرویس‌های فروش آنلاین مواد غذایی، سرویس‌های دولتی و سرویس‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند. این گفته‌های گوگل نشان می‌دهد به‌احتمال زیاد شماری از وب‌سایت‌هایی که در دسته‌ی یادشده فعالیت می‌کنند، هنوز به‌روزرسانی نشده‌اند و با SameSite سازگار نیستند. 

شیوع ویروس کرونا روی وب‌سایت‌ها نیز اثر زیادی گذاشت. دارندگان وب‌سایت‌ها به‌‌علت شیوع کرونا امروزه باید با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم کنند و ظاهرا همین موضوع باعث شده است وب‌سایت‌ها زمان کافی یا منابع موردنیاز برای به‌روزرسانی‌ و سازگاری با SameSite را نداشته باشند. درضمن، وضعیت فعلی نشان می‌دهد احتمالا قرار نیست به این‌ زودی‌ها دارندگان وب‌سایت‌ها به سازگاری وب‌سایتشان با قابلیت SameSite توجه کنند. 

از زمان شیوع کرونا، در بسیاری از کشورها اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را شاهد بوده‌ایم تا افراد تاحدممکن از یکدیگر فاصله داشته باشند و شیوع ویروس کنترل شود. ماندن افراد در خانه باعث شده است میزان مراجعه به وب‌سایت‌ها، به‌‌ویژه وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات مختلف، بیشتر شود. هرگونه اختلال در این وب‌سایت‌ها به هر دلیلی، می‌تواند خدمت‌رسانی به مردم را دچار مشکل کند. با درنظرگرفتن همین موضوع گوگل تصمیم گرفته است فعلا قابلیت سیم‌سایت را تعلیق کند تا همه‌چیز به‌حالت عادی برگردد. 

این نخستین‌باری نیست که شیوع ویروس کرونا روی مرورگر گوگل کروم اثر می‌گذارد؛ چراکه در مارس نیز گوگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد موقتا اضافه‌کردن قابلیت به مرورگر کروم و سیستم‌عامل کروم OS را متوقف کند و روی به‌روزرسانی‌های امنیتی متمرکز باشد. گوگل در آن زمان گفت تصمیم جدیدش تا حد زیادی به‌دلیل تغییر در برنامه‌های کاری اتخاذ شده است. بااین‌حال، بررسی‌ها نشان می‌دهد گوگل از آن زمان توسعه‌ی مرورگر کروم و سیستم‌عامل کروم OS را ادامه داده است؛ اما با اتکا بر برنامه‌ای تنظیم‌شده.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347196/chrome-samesite-roll-back-privacy-settings-coronavirus/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()