نوشته شده توسط : ساحل

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ از پیتزاهای پرنده الی ساعت جایگزین موبایل
دنیای فناوری در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود، در این اخبار، معرفی فناوری های جدید بیش از هر تازه دیگری خویش را نشانه می داد.
در این هفته تکنولوژی های برتر معرفی شده اند:
Nikon D810
چندی پیش محصولات D800 و D810 از کارخانه نیکون وارد بازار شده بودند که در روزهای ماضی خبر تولید دوربین جدیدی با اسم Nikon D810 منتشر شد که حداقل تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد. همانطور که از اسم این فرآورده برمی آید، باید تغییرات عمده ای در این محصول نسبت به دیگر دوربین ها صورت گرفته باشد. از خاصیت های بی همتا این دوربین می توان به FX CMOS 36 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

دامنه حساسیت این دوربین که از ایزوی 64 ابتدا شده الی 12800 ادامه یافته و الی 51200 نیز قابل افزایش است. قابلیت هایی همانند عکاسی پیاپی سریع و سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای نیز از آنگونه خاصیت های این دوربین است. دو قابلیت عکاسی متوالی سریع تر و سیستم فوکوس اتوماتیک 51 نقطه ای نیز از دسته خاصیت های مشترک این دروبین با دوربین D4s است که به عکاس اجازه می دهد تا 5 فریم در ثانیه با کیفیت حداکثری یا 7 فریم در ثانیه با کیفیت 15 مگاپیکسلی گرفته شود.


ساعت G Watch
مدتی است که کارخانه هایی مشابه اپل و سامسونگ به ساخت ساعت های مچی با قابلیت های جدا روی آورده اند. ال جی نیز کوشش کرد از این غافله باز نماند و از ساعت جدیدش رونمایی کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند


این ساعت هوشمند به سیستم‌ عامل اندروید برای تکنولوژی‌های پوشیدنی یعنی Android Wear مجهز است. این ساعت جدید، سیم کارت خور بوده و در برابر آب نیز ثابت است. گفتنی است، ال جی در ساخت این ساعت با گوگل همکاری داشته است.


سیستم اندروید گوگل در ماشین
گوگل، از ابتدا پروژه جدیدی مبنی بر نصب سیستم اندروید در ماشین با اسم "اندروید اتو" خبر داده است. این سیستم جدید میانی تلفن هوشمند و اتومبیل وابستگی پایدار می کند. صفحه نمایش درون اتومبیل مثل صفحه نمایش تلفن هوشمند بوده و بسیاری از تکاپو هایی که با این تلفن های هوشمند سپریدن می شود با این سیستم هم ممکن خواهد بود.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

تحویل پیتزا با هواپیمای بدون سرنشین
تولید درونمایه برای شبکه ‌های اجتماعی  یک شرکت روسیه ای پیتزاهای خود را با کمک هواپیمای بدون سرنشین تحویل می دهد. این هواپیمای جدید "کوپتر اکسپرس " نام داشته و نخستین پرواز کامیابی آمیز خود را در هفته بازپسین تجربه کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند


دریافت اطلاعات جوی از راه لامپ های هوشمند
از این بعد با نصب لامپ های هوشمندی می طاقت اطلاعات جوی از قبیل: سرما، گرما، وزش باد، اندازه گیری دمای هوا، باران، باد و غیره را به سادگی و از طریق تلفن به اتفاق در کمر بستن داشت. این لامپ ها به سنسور و همینگونه حسگرهایی مجهز هستند که قابلیت اندازه گیری کیفیت هوا، شدت نور، دما، گرما، سرما، باران ، باد و غیره را برخوردار هستند. شهروندان می توانند اطلاعات جوی ارسال شده از لامپ های هوشمند را بر روی تبلت ، لب تاپ یا حتی تلفن های به اتفاق خویش تماشا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر ساله با کم و بیش شدن به فرجام سنه میلادی شماری از برترین فناوری هایی که در طول سال رونمایی شده است رتبه بندی شده و به عنوان برترین های تکنولوژی انتخاب می شوند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سایت Mashable گرد از پرطرفدارترین و همچنین پربازدیدترین سایت های فناوری گیتی با نزدیک شدن به پایان سال لیستی از بهترین فناوری های سنه 2012 را ارائه کرده است که در گونه خویش جالب و بخردانه است. در این مطلب به 10 تکنولوژی برتر که در این لیست آورده شده است اشاره می کنیم:

10.iPhone 5

برترین فناوری های 2012


در رتبه 10 از این لیست احد از جنجالی ترین فناوری های سال 2012 قرار دارد. بعد از مدت ها شایعه و حرف های متفاوت میانه ها امسال اپل از پنجمین نسل تلفن های خود رونمایی کرد. این تلفن به اتفاق حائز یک صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت رتینا است که به عنوان شفاف ترین صفحه نمایش شناخته می شود. وانگهی پردازنده 4 هسته ای ان یگانه از قوی ترین پردازنده های جهان است.

9. WiFi 802

 

برترین تکنولوژی های 2012


سرعت اینترنت گرد از مواردی است که بسیاری از کاربران در نقاط مختلف دنیا بنا به شرایط با آن دشوار دارند. این مسئله در باره سیستم های بی سیم بیشتر به چشم می خورد. سال گذشته سیستم WiFi 802 رونمایی شد که در هر کجا باشید سرعت اینترنت را چندین مساوی خواهد کرد. این دستگاه در رتبه نهم این لیست قرار گرفته است.

8. پردازنده های اینتل

برترین فناوری های 2012


اینتل شرکت فرآوری کننده پردانده های کامپیوتر در سال گذشته نسل جدید محصولات خودش را با نام "Ivy Bridge" رونمایی کرد. این پردازنده های 4 هسته ای نه تنها تندتر بلکه انرژی اقلیت نیز مصرف می کنند و از عقیده سررسید و هزینه زیاد به صرفه هستند. نخستین مثال های آن در اواخر ماه آوریل روی لپ تاپ های گوناگون قرار گرفت.

7. پورشه 918

برترین فناوری های 2012

شاید حضور یک خودرو در میانی برترین فناوری ها کمی عجیب به نظر برسد ولی پورشه در سال 2012 مدلی از خودروهای هیبریدی خود را آزمایش کرد که به گفته کارشناسان می تواند آینده خودروسازی را تغییر دهد. این اتومبیل تاب فرآوری 770 اسب بخار را دارد که آن را دو موتور الکتریکی قدرتمند تولید می کنند. این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر را تنها در 3 ثانیه دارد و سقف سرعت آن نیز بیش از 300 کیلومتر در ساعت است. این امکانات اولین بار بود که بر روی یک خودروی هیبریدی دیده می شد.

6. ایستگاه فضایی خصوصی

 

برترین تکنولوژی های 2012


در سال 2012 ایستگاه فضایی دراگون ااز به پیشه کرد. این ایستگاه فضایی به صورت خصوصی گردانیدن می شود. سال جاری در ضمن اولین بسته محصولات نیز به این ایستگاه فضایی ارسال شد و با موفقیت به مقصد خود رسید. این باره در رتبه 6 برترین دستاوردهای 2012 قرار گرفته است.

5. تبلت جدید کیندل


برترین تکنولوژی های 2012

 

آمازون در سنه 2012 آخرین تبلت خود را وارد بازار کرد. این تبلت با ترقی های خاص که انجام گرفته است بهترین کتاب خوان دیجیتال است. این تبلت پردازنده نیرومند ندارد اما صفحه نمایش آن و در ضمن گونه جوهر نوشته هایش نیز زیاد ویژه است. این تبلت واپسین تبلت آمازون نخواهد بود ولی تا به حال بهترین آن ها بوده است.

4. iPad 4


برترین تکنولوژی های 2012


با معرفی آخرین نسل از تلفن ها اپل، نسل 4 تبلت ها نیز رونمایی شد. این تبلت ها با صفحه نمایش رتینا و پردازنده 4 هسته ای از آنگونه بهترین تبلت های سال گذشته است. صفحه های 10 اینچی به شما این امکان را می دهد لغایت بهترین تصویر برای تماشای فیلم و بازی کردن را داشته باشید.

3. گوگل فیبر


برترین فناوری های 2012

این سرویس که گوگل برای اولین در سطح شهر کانزاس ارائه عدل یک سرویس اینترنت 1گیگابایتی است. این سرعت اینترنت یکتا از بی نظیرترین و تند ترین اینترنت های جهان است که گوگل به گزین کردن برای خود وارد بازار کرده است. هزینه ماهیانه این سرویس را گوگل کم و بیش به 70 دلار در ماه اعلام کرده است.

2. گلکسی اس 3

برترین تکنولوژی های 2012


آخرین سری از تلفن های گلکسی سامسونگ با تمام امکاناتی که داشت توانست در رتبه دوم این جدول پیمان بگیرد. این تلفن به اتفاق حائز اکانات بسیاری از آنگونه صفحه 5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای نیرومند است که آن را به یکی از برترین تلفن همراه های گیتی تبدیل کرده است. فقط نکته منفی در باره این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که بسیاری چشمداشت دوربین باکیفیت تری داشتند.

1. مک بوک پرو


برترین فناوری های 2012


در رتبه یک این لیست اخرین دودمان از لپ تاپ های اپل پیمان دارد. این لپ تاپ با بهترین پردازنده های اپل و وانگهی صفحه نمایش بی نظیر رتینا به عنوان برترین فناوری سنه 2012 انتخاب شده است. سرعت و توان این لپ تاپ به گونه ای است که بسیاری از مردم گیتی آن را به هر لپ تاپ دیگری ترجیح می دهند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/best-technology.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرعت اینترنت در بی گمان نور، دسترسی بی تکنولوژی اینترنت بی سیم با سرعت بالا، آموزش و دانش فناوری، پتانسیل آینده و محل زایش گجتهای دوست داشتنی فناوری از خاصیت 10 شهری هستند که جلوه های تکنولوژی مدرن در آن به اوج خود واصله است.
دانلود روزنامه بامداد امروز با سرعت نور، اتمام کارهای معوق اثناء صرف یک فنجان قهوه در کافی شاپ، رفتن خرید و پرشدن حافظه گجت همراهتان با برنامه های سودمند فقط جلوه های کوچکی از شهرهایی هستند که سرعت اینترنت در آنها در بالاترین حتماً قرار دارد، در این شهرها فروشگاه ها پراز گجتها و برنامه های اجرایی و نرم افزارهایی است که حتی گجتهای جیمزباند در مقابل آن هیجان چندانی ندارد.
باید این نکته باره توجه قرار گیرد که این لیست 10 شهر برتر فناورانه در عالم به ترتیب خاصی ارائه نشده است، این لیست معیارهایی چون سرعت اینترنت، هزینه، دسترس پذیری، دسترسی به اینترنت بی سیم، انطباق با فناوری و پشتیبانی از فناوری، آموزش و ادب فناوری، پتانسیل آینده، در دسترس بودن گجتها و معیارهای دیگری را در عقیده گرفته و طبق آن بزرگترین شهرهای فناورانه در گیتی را معرفی کرده است.
توکیو، ژاپن
توکیو یک تابلو نقاشی از زندگی با تکنولوژی بالا و بی گمان درمیان مهمترین شهرهایی است که از بالاترین فناوریهای موجود بهره می گیرند.

از گجتهای فناورانه گرفته الی دودمان آینده تماسهای تلفنی، سیستم تند حمل و نقل عمومی، دستگاه های الکترونیک پیشرفته، ریزتراشه های کوچکتر، پارک خودرو رباتیک، سیستم ترابری با معیارهای جهانی و ویژگیهایی است که همه آنها در توکیو مشاهده می شود.
نکته ای که اشاره به آن می تواند قابل توجه باشد سرویسهای بهداشتی دیجیتال است که امروزه حتی آنلاین هم شده اند. این شهر محل زایش و منزل صنایع تکنولوژی کبیر چون سونی، نیکون و پاناسونیک است.
مسئله پیوندیدن در این شهر به نوعی است که استفاده آن توسط ده ها میلیون تن از دفاتر اداری لغایت خانه ها بی نقص است و در همین نقاط، توکیه ذائقه عجب انگیزی برای تکنولوژی دارد و از سوی دیگر از زیرساختی برخوردار است که از گسترش سریع پشتیبانی می کند.
دسترسی به اینترنت با پروا به سرعت آن ارزان و برای کل اقشار جامعه قابل پرداخت است. محبوب ترین گزینه اینترنت در ژاپن VDSL از نیپون تلگراف و تلفن است که اینترنت 100 مگابایت در ثانیه را با قیمت 50 دلار در ماه فراهم می کند. گزینه داشتن یک فیبر یک گیگابایتی برای یک خانه مسکونی از جانب شرکت کانسای الکتریک پاور به مبلغ 90 دلار در ماه ارائه می شود.
توکیو در جهان مدعی داشتن بیشترین شمار کاربر پهنای باند خام است.
خلیج سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا
این شهر شاخصی در نقشه تکنولوژی دانشمند است. سیلیکون اما " Silicon Valley " می تواند شهر مورد پروا علاقمندان تکنولوژی باشد، چراکه میکروپردازشگرها و میکرورایانه ها نخستین بار در این شهر تولید شد.
ساکنان این شهر به اتوبوسهایی دسترسی دارند که به اینترنت متصل است و هنگامی که سوار این اتوبوسها می شوند، می توانند از WiFi مجانی و نقشه های که صفحه های لمسی دارند، کاربرد کنند. سیلیکون ولی که بزرگترین پروژه بی سیم تلقی می شود شامل محدوده 42 منطقه شهرداری و حدود 4 هزار کیلومتر مربع در کالیفرنیا است. این شهر درنظر دارد برای 4.2 میلیون نفری که در آن زندگی می کند WiFi مجانی فراهم کند. این پروژه منظور ارائه اینترنت 1 مگابایت در ثانیه سرعت مجانی را دارد که درحال آماده با بازبینی شرکت IBM و Cisco صورت می گیرد.
سئول، کره جنوبی
هنگام اشاره به 10 شهر برتر در پهنه فناوری، اسم سئول پایتخت و بزرگترین شهر کره از دسته نامهایی است که به ذهن متبادر می شود. سامسونگ، ال جی، هیوندای، کیا، اس کی تلکام از جمله صنایع فناوری بزرگ است که مقر آنها در سئول قرار داشته و اکنون به عنوان قطب کبیر بازرگانی تکنولوژی تلقی می شوند. به سادگی می توان گفت این شهر بالهای فناوری خویش را با سرعت هرچه تمام تر مفصل کرده است.
امروز با داشتن جمعیت 20 میلیون نفری در سیستم متر، سئول به خوبی در پهنه اقتصاد جهانی به چشم وهمچشمی پرداخته است. این شهر درحال حاضر برحسب نفوذ پهنای باند، خدمات، سرعت و ظرفیت دانلود در عالم یکی از شهرهای پیشرو تلقی می شود. سرعت فناوری در این شهر زیاد بالا است و دستگاه های قابل حمل و قابل پیوندیدن به اینترنت ضربان قلب شهر را برپایی دیتا اند.
سئول با داشتن آپارتمانهایی که حائز کابل فیبر نوری هستند، وسايل آنها قابلیت اخذ برنامه از دستگاه های موبایل را دارند، سرعت تند تلویزیونهای دیجیتال قابل حمل و دسترسی به اینترنت در سیستم مترو درمیان شهرهای بزرگ فناورانه در دانشمند جای می گیرد.

کره جنوبی از نظر نفوذ پهنای باند در صدر جدول جهانی پیمان گرفته است و ضریب نفوذ آن 83 درصد تلقی می شود. سئول شهری پر از کافی نت، هات اسپاتهای بی سیم و محوطه های بازی آنلاین است.
دسترسی به اینترنت در این شهر بسیار ارزان است. اینترنت با سرعت 10 مگابایت در ثانیه در این شهر 20 دلار در ماه خرج دارد که این سرعت بیش از 4 مساوی و این بها نیمی از آن چیزی است است که یک پیوست پهن باند در ایالات متحده سرعت و خرج دارد. بعضی از مناطق سئول سرعت اینترنت بازرگانی را به بیش از 100 مگابایت در ساعت با بها 30 دلار در ماه رسانده اند به طوری که با این سرعت می توان یک فیلم با کیفیت دو ساعته را در عرض 5 دقیقه دانلود کرد.
این شهر در جدیدترین پروژه خویش که با بودجه 439 میلیون دلار اجرایی می شود، هدف دارد دسترسی اینترنت/ شبکه WiFi را به متروها با خرج 20 دلار در ماه بیافزاید.
سیاتل، واشنگتن
وقتی پای پیشرفتهای فناوری به وسط می آید نمی طاقت از شهر سیاتل به عنوان یکی از شهرهای کبیر آمریکا اسم نبرد. تنها داشتن دیرینکده های برتر علمی تخیلی در این شهر دستاورد فناوری محسوب نمی شود، بلکه کل شهر مقصد مطلوبی برای دوستداران فناوری و گجتها محسوب می شود.
بیل گیتس مایکروسافت را از این شهر آغاز کرد و دفاتر آن را در سراسر شهر تأسیس کرد که به تعقیب آن آمازون، تی موبایل مسیر خود را به صفحات سفید سیاتل باز کردند.

محبوبیت شرکتهای تکنولوژی در دهه نود به قدری بسیار بود که مایه شد 50 هزار تن به این شهر مهاجرت کنند، از این رو، ساکنان شهر مشکلی برای یافتن یک شبکه بی سیم ندارند و این دسترسی در تمام رستورانها و قهوه فروشی ها هستی دارد.
در تمام ساعات روز و شب سیاتل می توان آنلاین بود و این شهر احد از شهرها مهم فناورانه در آمریکای شمالی توصیف شده است.
تایپه، تایوان
تایپه یکتا از بهترین شهرهای سایبری جهان است. این شهر حائز بزرگترین شبکه WiFi است.
شرکت کیو ویر کراپ، یک شبکه بی سیم با هزینه 70 میلیون دلار در برگیرنده 20 هزار نقطه دسترسی و برد کافی ساخته لغایت برای 90 درصد جمعیت شهر تایپه خدمات ارائه کند. درحال حاضر در یک محوطه 270 متر مربعی در تایپه بیش از 2.6 میلیون تن زندگی می کنند. دسترسی سراسر شهر به شبکه WiFi با یک خرج محدود ماهانه که از 4.50 تا 12 دلار متغیر است، چهره می گیرد.
زندگی در شهر تایپه به این معنا است که نیازی ندارید برای چک کردن اطلاعات اقتصادی بایسته به خانه، اداره و یا کافی نت بروید، بزرگترین برتری دسترسی به WiFi در شهر این است که همواره در هر نقطه ای که باشید به وابستگی اینترنتی دسترسی دارید.
هنگ کنگ، چین
شهر هنگ کنگ، چین برای دوستداران فناوری می تواند محلی برای برآورده کردن تمام انتظاراتشان باشد. این شهر از سیستم کارتهای هوشمند برای شبکه تراموای بهره‌گیری می کند الی حمل و نقل و ارتباطات ساده تر باشد.
پهنای باند در هنگ کنگ بسیار ارزان بها است و اینترنت 10 مگابایت در ثانیه ماهانه 16 دلار خرج دارد. اینترنت 100 مگابایتی در ثانیه ماهانه 34 دلار است و این مسئله هنگ کنگ را در میان معدود شهرهایی قرار می دهد که توانایی ارائه چنین سرعت فوقانی را با بها قابل پرداخت برای اتباع دارند.
هنگ کنگ همچنین دارای خدمات تلویزیون عریض باند است که این خدمات توسط HKBN ارائه می شود و بیش از 70 شبکه تلویزیونی با کیفیت دی وی دی با هر سوژه دارد. رستورانهایی که اداره آن به رباتها سپرده شده، چندین ناحیه حائز WiFi، اینترنت پرسرعت تنها بعضی از فناوریهای بالا در این شهر محصوب می شود. این شهر همچنین دارای یک منطقه های – تک با عنوان سایبر پورت است که تمام آپارتمانها و فروشگاه های آن تحت پوشش WiFi هستند.
سنگاپور
سنگاپور مدینه فاضله تکنولوژی است. پهنای باند بی سیم در این شهر برای کل رایگان و بی خرج است. این شهر قرار است به زودی به اولین شهر گیتی تبدیل شوند که با زیرساخت کابل نوری پوشیده خواهد شد و در نتیجه آن اتصالات اینترنتی به قدری سرعت می یابد که دانلود یک دی وی دی ظرف چند ثانیه چهره می گیرد.
این شبکه جدید با خرج 700 میلیون دلاری دولت چهره می گیرد و به این مملکت کمک می کند در رقابتهای بین المللی برای ارائه سرعت بیشتر پهنای باند که درحال آماده وسط چند کشور آسیایی درجریان است، رتبه اول را متعلق به خویش کند.
سنگاپور گرد از نقاط مهم در عرصه جهش فناوری در جهان است و انتظار دارد که بالهای آی تی خود را طی ده سال آینده گشوده تر کند که برآیند اینکه آن مشاغل جدید، نفوذ پهنای باند بیشتر و درمان ابزارهای فناوری اطلاعات و تجدید و افزایش تواناییهای زیرساختهای عریض باند برای افزایش سرعت به 1 گیگابایت در ثانیه شکل می گیرند.
از سوی دیگر جای تعجب ندارد که شرکتهای چند ملیتی چون HP، Fuji، IBM و مایکروسافت در این جزیره فناورانه حضور خویش را مستحکم کرده اند.
استکهلم ، سوئد
اینترنت در استکهلم با سرعت بالا در کل جا وجود دارد. این شهر نقطه اوج بازار اینترنت اروپای شمالی است.
تلیاسونرا، شرکت پیشگام ارتباطات راه دور در سوئد ارائه کننده خدمات اینترنت 24 مگابایت در ثانیه با قیمت 50 دلار در ماه است. در شهری چون استکهلم سوئد که هزینه های حیات نسبتاً بالا است پرداخت چنین مبالغ ماهانه ای برای داشتن اینترنت با سرعت بالا زیاد به صرفه محسوب می شود.
نکته جالب درباره این شهر وجود بزرگترین سایبرکافه های بازی در دنیا است. مسئله استثنائی در ارتباط با این شهر اروپایی گونه متفاوت فناوری اینترنت بی سیم است، این شهر به جای استفاده از هات اسپاتهای WiFi از وایمکس بهره‌گیری می کند و گذرگاه ها پیمان دادن تمام شهر در یک شبکه وایمکس را مورد بررسی قرار دیتا است.
بنگالور، هندوستان
بنگالور سیلیکون ولی هندوستان است، این شهر مرکز فناوری هندوستان محسوب می شود و پوشش اینترنت WiFi در سرنوشت اعظم شهر هستی دارد. بنگالور دارای شمار بیشماری دانشکده مهندسی برجسته است که اقتصاد فناوری اطلاعات این شهر را تغذیه می کنند.
شرکتهای برجسته و صاحب سرشناس چون مایکروسافت، اینوسیس، WIPRO، اچ پی و 3M دفاتر مهم خود را در این شهر تاسیس کرده اند. زیست تکنولوژی از دیگر ویژگیهای این شهر است که درمیان شرکتهای کبیر بنگالور درحال ترقی و اشاعه است.
این کلان شهر در راه تبدیل شدن به یک شهر الکترونیک قرار دارد، چرا که درحال آماده نیز طوفان شرکتهای آی تی و نرم افزاری این شهر را دربرگرفته است. بین 35 لغایت 45 درصد از استعدادهای تکنولوژی اطلاعات هندوستان در این شهر تکاپو می کند. بهره ابهت از فرآوری ناخالص ملی هندوستان در دستان بنگالور است.
این شهر برای اولین بار از سه دهه قبل شکوفایی را پیش درآمد کرد و اکنون با بازارهای جهانی و شهرهای بزرگ تکنولوژی رقابت می کند.
نیویورک
نیویورک به طور کامل به اینترنت WiFi متصل است و خرج این پیوندیدن مجانی است. این شهر می تواند نقطه مناسبی برای علاقمندان تکنولوژی و یافتن مشاغل باره نظرشان در عرصه فناوری باشد. نیویورک مقر شرکتهای بین المللی تکنولوژی اطلاعات است و شخصیتهای مهمی در این عرصه در نیویورک به سر می برند.
نرخ موفقیت تکنولوژی در نیویورک به سرعت بالا می رود و نیازی به گفتن نیست كه دانلود کردن فایلهایی با حجم بالا در این شهر فقط طی دقایقی صورت می گیرد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/introducing2-world-cities.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام احد از شبکه های اجتماعی پر پیرو در سطح عالم است که حائز 150 میلیون کاربر است و لغایت کنون 16 بیلیون عکس در آن به اشتراک گذاشته است! این شمردن شنان می دهد که شما بررای کامیابی در این گویه باید با مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید. در پیوسته همراه ما باشید تا شما را با مهمترین نکات و ابزار در گویه مدیریت پیج اینستاگرام آشنا کنیم.
حال 8 نکته اساسی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم

1) همواره اطلاعیه‌های خود را رسیدگی کنید
هنگامی که محتوا یا مطلب خویش را منتشر می‌کنید، اطمینان حاصل نمایید که بی‌درنگ اطلاعیه‌های خویش را رسیدگی می‌کنید. اکثر کسان صحیح همان لحظه‌ای که عکس‌های شما منتشر می‌شوند، آن ها را دیده و متوجه‌اش می‌شوند. در حال آماده پنل اطلاعیه‌ها در اینستاگرام(Instagram) صرفاً هشتاد کامنت(اظهارنظر) جدیدتر را نشانه می‌دهد، از همین رو زمانی که مطلب‌تان را منتشر کردید، مطمئن شوید که کامنت‌های پیوسته با محتوایی که منتشر نموده‌اید را از دست نداده‌اید! فلذا احد از رویکردهای مدیریت رسانه‌‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام(Instagram) پروا به اطلاعیه‌ها می‌باشد.

 

2) به کامنت‌ها استجابت دهید
یکی سایر از استراتژی‌‌های مدیریت اینستاگرام(Instagram) پاسخگویی به کامنت‌هاست. پاسخگویی به کامنت‌های دنبال‌کنندگان در هر پایگاه اجتماعی حائز اهمیت است، ولی این مسئله عموماً در اینستاگرام نادیده گرفته می‌شود. فرمان دهید شرایط گفتگو، سؤال پرسیدن و تعامل فراهم گردد! به دنبال‌کنندگان خویش پرتو دهید که قابل دسترس و مشتاق شنیدن هستید. ارتباطات شخصی و وفاداری پیوستگی خواهد یافت. یقین پیدا کنید که در ابتدای گفتگوهای خویش نام کاربری شخص را تگ می‌کنید. بدین ترتیب او متوجه پاسخگویی شما خواهد شد.

 

3) کاربران را به تگ کردن دوستان خود، پایین تصاویر تشویق کنید
بسته به محتوای خود، احتمالاً خواهید دیدن که اکثر کامنت‌ها از سوی افرادیست که دوستان خود را تگ کرده‌اند. از آنجا که نمی‌توانید با یک نام کاربری تعامل زیادی داشته باشید اما می‌توانید وی را تشویق به تگ کردن دوستانش نمایید. این مسئله لغایت حدودی تشویق‌کننده خواهد بود. هرچه کسان بیشتری محتوای شما را ببینند، این مسئله به تعامل بیشتر و دنبال‌کنندگان اغلب برای شما پایان می‌شود. این رویکرد نه فقط در مدیریت اینستاگرام نقش بسزایی دارد بلکه راهبرد مناسبی برای دیگر رسانه‌‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

استراتژِی تگ کردن کاربران

 

4) از آیکونو اسکور (Iconosquare) کاربرد کنید
استفاده از سرویس‌های مبتنی بر وب را می‌توان جزو استراتژی‌‌های مدیریت اینستاگرام نامید. یگانه از مسائلی که اکثر افراد را از اینستاگرام(Instagram) دور می‌کند ماهیت مبتنی بر موبایل اینستاگرام است. نسخه‌ی مرورگر کنونی اینستاگرام به کاربران اجازه‌ی آپلود تصاویر و یا رویت اطلاعیه‌ها را نمی‌دهد. سرویس‌های مبتنی بر وب ثالثی چون آیکونو اسکور می‌توانند به کمک شما بیایند الی اطلاعیه‌های خویش را آسان‌تر و ساده‌تر چک کنید. در راستی Iconosquare یک نرم‌افزار تحلیلی است که به صورت رایگان به شما این امکان را می‌دهد الی به نکویی داده‌های صفحه‌ی اجتماعی خود را پردازش کنید.

 

5) از اینستاگرام دایرکت برای اجرای مسابقات کاربرد کنید
از مسابقه‌ی نظرات برتر بهره‌گیری کنید. مسابقه‌ی نظرات برتر برای افزایش نظرات و کامنت‌ها حائز اهمیت است. سپس می‌توانید برندگان خویش را برگزیدن کرده و به آن‌ها بگویید از طریق سیستم پیام‌رسان اینستاگرام دایرکت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. سپس می‌توانید به طور خصوصی آدرس ایمیل آن‌ها را تقاضا کرده و جوایز را برای آن‌ها ارسال نمایید. این تدبیر یکی از سازنده‌ترین رویکرد‌های مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی ‌است.

 

6) هشتگ‌های محتوای تولید شده‌ی کاربران را بررسی کنید
یک رویکرد دیگر مدیریت اینستاگرام(Instagram) هشتگ‌گذاری کاربران است. بسته به نام تجاری‌تان شکیبیدن دارد پیروان شما مطالبی را در خصوص محصولات شما پست نمایند! این مسئله عموماً درباره برندهای پیوسته با مواد غذایی راستگو است. چندین هشتگ را بررسی کرده و ببینید چه هشتگ‌هایی وجود دارد؟ از سوی دیگر هشتگ مرتبط با برند خود را بیابید. عکس‌های مرتبط با چنین هشتگ‌هایی را لایک کرده و پایین آن‌ها کامنت بگذارید. آن‌ها شاید از این مسئله که به رسمیت شناخته شدند، هیجان‌زده خواهند شد و به شکیبیدن زیاد در آینده‌ی نزدیک جزئی از پیروان و دنبال‌کنندگان شما خواهند شد.

 

7) به تیم‌ها دستور دهید پست‌های اینستاگرام را از پیش برنامه‌ریزی نمایند
از رویکرد ارسال پست‌های از پیش برنامه‌ریزی‌ شده برای مدیریت اینستاگرام(Instagram) بهره‌گیری نمایید. در صورتی که از سرویس‌هایی چون اسکجول گرام در اینستاگرام استفاده می‌کنید می‌بایست اسم کاربری و پسورد خویش را به آن‌ها ارائه دهید. البته این موضوع که تیم‌های گوناگون از یک حساب کاربری مجزا پست ارسال کنند، ایده‌آل نیست. اکنون گزینه‌ی دیگری وجود دارد. سرویس‌ هات سویت اخیراً از قابلیت برنامه‌ریزی خود برای اینستاگرام رونمایی کرده است. هرچند این ویژگی کاملاً خودکار نیست، ولی برای یک فرد و یا گروه امکان تولید محتوای دسته جمعی و آماده‌سازی برای ارسال برنامه‌ریزی شده را ‌فراهم می‌کند . این راه‌حل فوق‌العاده‌ای است.

 

8) در اینستاگرام ارتباطات فرامحلی ایجاد کنید
فرض کنید برگزارکننده مجالس عروسی هستید و قصد دارید شبکه محلی خود را برپایی کرده و مشتری‌های بیشتری جذب نمایید. شاید فهم راستی از مخاطبین خود(آرزوها، امیدها، ترس‌ها و ناراحتی‌هایشان) داشته باشید. از همین‌رو برای پست‌های اینستاگرام خویش اهداف معینی را تعیین می‌نمایید(مثلاً 3% تعامل و 5 فروش). می‌توانید تصاویر و ویدئوهای جذابی جاسازی کرده و برای محتوای خود شرحی انتخاب کرده و به مخاطبین خود بگویید می‌خواهید چه کاری سپریدن دهید.

سایر نکات اساسی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام
– برپایی محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام

– افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت

– افزایش درگیری بیننده با صفحه ایستاگرام

– ایجاد رابطه برپا با مخاطبان

– افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با استفاده از گیمیفیکیشن

– افزایش آگاهانیدن از برند شما

– تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات کسان معروف و تاثیرگذار

– تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام

– کاربرد درست و چیره دست از هشتگ

– بردن پست باره نظر در تاپ هشتگ و اکسپلور

– مشخص کردن بهترین موعد انتشار پست ها

– پذیرش گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

– برپایی سوالات جذاب در استوری و درگیری بیشتر مخاطبان با پیج شما و پاسخگویی مناسب به کاربران

– مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این میز تحریر باکسدار و صندلی می باشد و فضای کبیر 6 سانتی زیر میز برای جانمایی کتاب و ابزارها تحریر دارد.صفحه روی باکس با جک پر نیرو مفتوح می ماند و بیچارگی به حفاظت با دست ندارد. صفحه روی این میز ضد خش و ساییدگی می باشد. میز و صندلی این محصول تاشو و با توانایی تنظیم بلندی از 70 لغایت 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف کننده می باشد و قابلیت بهره‌گیری تمام سنین را دارد. ستون ها از جنس لوله آهنی زیاد ثابت با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول مختصر جا بودن و تاشدن در اثناء عدم بیچارگی است.موارد استفاده این میز : مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، شغل آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز اداری و مدرسه، غذاخوری یک نفره می باشد. دیگر خاصیت ها : سبک و قابل حمل آسان، قابلیت استفاده تمام سنین، قابلیت تنظیم ارتفاع، تحمل وزن بالای پایه، پرکاربرد بودن.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو حقیر مسافرتی از سری صندلی های تاشو می باشد که می توانید در سفرها و کمپینگ متعلق به بهره‌گیری کنید این فرآورده مقاومت بالایی دارد این محصول حائز رویه پلاستیکی است و یک شماره دسته بر روی آن تعبیه شده است که با به کارگیری آن می توانید محصول را راحت تر حمل کنید . ابعاد این محصول مساوی است با 30 سانتی متر به طول و عرض 20 سانتی متر و ارتفاعی مساوی با 30 سانتی متر دارد این محصول بردباری وزنی برابر با 100 کیلوگرم دارد به انگیزه تاشو بودن این محصول فضای زیاد کمی را اشغال میکند . فریم های این فرآورده از نوع فلزی و آلومینیوم می باشد که مقاومت زیاد فوقانی دارد .
این صندلی خیلی فوق العاده می باشد چراکه بسیار مستحکم بوده و کم حجم می باشد. به راحتی قابل حمل می باشد و سبک است. به کارگیری برزنت نیز مایه بالا رفتن بردباری وزن آن می شود. در هر سه جهت به راحتی می نا نشانیدن و جا بجا شد بدون هیچ مشکلی. از نظر تیم اینتکس این صندلی هیچ مشکلی نداشته و ایرادی بر آن وارد نیست.
روش استفاده:
سازه ی صندلی مسافرتی تاشو حقیر برای کاربرد آماده بوده و نیاز به اتمام پیشه خاصی ندارد، بس است پایه آن را مفتوح کنید و روی کف پارچه ای آن بنشینید، این محصول سه پایه داشته و به چهره خرچنگی می باشد، ارکان هر کدام در سه سرنوشت پارچه ی قسمت نشیمن پرچ شده اند، این ارکان از درون یک سه رهسپار دایره ای که متوسط سازه تعبیه شده عبور کرده و روی زمین استوار شده اند، این سه راهی با پیچ سفت شده و پروانه ی خارج شدن ستون ها را نمی دهد، ذیل ارکان ضربه مانع پیمان دارد که گیر از لیز خوردن آن ها می شود، اثناء بستن صندلی تاشو فوق دور پارچه را می توانید با چسب برزنتی تعبیه شده ببندید، همینطور برای جا به جا کردن آن یک پاراگراف (لاتین) قرار گرفته است، ساختار این فرآورده برای نشستن طراحی شده و بدیهی است ایستادن روی آن مایه خرابی فرآورده می شود.
نقد و رسیدگی تخصصی
یکی از بهترین راه‌های نشستن، حالتی است که کمر نسبت به نشیمنگاه چندی گوشه داشته باشد تا خپگی اقلیت به کمر وارد شود. با توجه به تمام این مسائل، صندلی سفری تاشوی اف آی تی طرح 1 را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که با استفاده از آن در موعد سفر، بتوان راحتی بیشتری را تجربه کرد.
بدنه‌ی صندلی تاشو مسافرتی کوچک فریمی آهنی ساخته شده که مایه ایجاد ساختار بسیار مستحکم آن شده است؛ به نحوی که فشارهای محیطی تاثیر زیاد اقلیت بر کیفیت صندلی شما خواهند گذاشت. البته باید در عقیده داشت که آهن در عین اینکه فلزی مستحکم است، وزن زیادی دارد و همین مسئله باعث شده این صندلی نسبت به محصولات هم‌رده‌ی خویش وزنی سنگین‌تر داشته باشد.

نشیمنگاه و تکیه‌گاه این صندلی از پارچه‌ای برزنتی ساخته شده که در ساخت آن از تکنولوژی نانو کاربرد شده است. فناوری نانوی به‌کاررفته در ساخت پارچه‌ی این صندلی از تغییررنگ و پوسیدگی پارچه‌ی آن در نشانه قرارگرفتن مداوم پایین روشنایی آفتاب، جلوگیری خواهد کرد لغایت بتوانید از این صندلی برای مدت‌زمان زیادی بهره‌گیری کنید. وانگهی پارچه‌ی رویه‌ی این صندلی به صورت کامل به بدنه‌ی فلزی آن دوردوزی شده است الی فشارهای واردشده بر آن مایه جدا‌شدن پارچه‌ی رویه از بدنه‌ی صندلی نشود.
این صندلی به شکلی چندتکه ساخته و طراحی شده است؛ به نحوی که تکیه‌گاه دسته، نشیمنگاه و تکیه‌گاه آن به وسیله‌ی پیچ به یکدیگر وصل شده‌اند. البته گونه اتصال این صندلی به شکلی است که پیچ‌های به‌کاررفته روی آن به شکلی استوار به بدنه چفت شده‌اند الی فشارهای واردشده مایه شل‌شدن پیوستگی آن‌ها نشود.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()