نوشته شده توسط : ساحل

سارقان از یک بورس ارز مجازی در کره جنوبی ۳۴۲ هزار سکه مجازی اتریوم به ارزش ۴۹ میلیون دلار ربوده اند.

 سرقت ارزهای مجازی در آینده نزدیک متوقف نمی شود. بورس ارز مجازی در کره جنوبی به نام Upbit اعلام کرده  ۳۴۲ هزار سکه مجازی اتریم به ارزش ۴۹ میلیون دلار از یکی از کیف پول هایش به یک کیف پول ناشناس ( یا همان سارق) منتقل شده است. 

این بورس به سرعت تمام فرایندهای سپرده گذاری حساب های ارزهای مجازی و همچنین برداشت از آنها را معلق کرد. همچنین این شرکت تمام دارایی های خود را به کیف پول های آفلاینی منتقل کرد که حمله به آنها غیر ممکن بود.

به گفته Upbit این روند فورا اتریوم های سرقت شده را با دارایی های خود جایگزین می کند اما دو هفته طول می کشد تا سپرده گذاری و برداشت از حساب های مذکور دوباره از سرگرفته شود.

در حال حاضر مضنونین زیادی  برای این عمل مجرمانه وجود دارد.  البته این عملیات بزرگترین سرقت ارز مجازی تاریخ نیست.  در سال ۲۰۱۸ میلادی  رمزارز NEM به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار سرقت شد.

منبع:

https://trooz.ir/Info/news/40675



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گروه صنعتی ایران خودرو برای مشتریانی که قبلا خودرو هایما اس 5 توربو را خریداری کرده بودند، قیمت جدید این شاسی بلند را اعلام کرد. این دعوتنامه تسویه حساب از صبح امروز 9 اذر 98 برای مشتریان خودرو هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل آذر 98 ارسال شده است. بر اساس این دعوتنامه، قیمت این شاسی بلند چینی 178 میلیون و 370 هزار تومان اعلام شد که با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. گفتنی است این قیمت فقط برای تسویه حساب دارندگان حواله این خودرو است.

  • این قیمت فقط برای تسویه حساب دارندگان حوله این خودرو است.
نام خودرو قیمت موعد تحویل
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 178 میلیون و 370 هزار تومان

30 روزه

 

 

 

منبع:

https://trooz.ir/Info/news/40676



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نتشار پستی در وبلاگ خود، اعلام کرد که توسعه دهندگان توسط محققان امنیتی شخص ثالث برای اولین بار در جریان این آسیب پذیری قرار گرفته اند.

پژوهشگران امنیتی متوجه شدند که کیت توسعه ای به نام One Audience به توسعه دهندگان خارجی اجازه می داده تا به داده های شخصی کاربران (از جمله نام کاربری و آدرس ایمیل) دسترسی داشته باشند. اگر کاربر از اکانت توییتر خود برای وارد شدن به این اپلیکیشن ها استفاده می کرده، توییت های اخیر او نیز در دسترس قرار می گرفته است.

 

باگ گوگل پلی داده های صدها نفر از کاربران را فاش کرد
 

 

سایت CNBC گزارش می کند کاربرانی که از اپ های ویرایش تصویر مثل Giant Square و Photofy استفاده کرده اند، احتمالاً تحت تاثیر این باگ قرار گرفته اند.

سخنگوی فیسبوک در مصاحبه ای با سایت ورج می گوید:

«پس از بررسی، اپلیکیشن هایی که قوانین حریم خصوصی ما را نقض کرده بودند حذف کردیم و دستور متوقف شدن فعالیت اپ های One Audience و Mobiburn را صادر کردیم. ما قصد داریم کاربرانی که احتمال می دهیم اطلاعاتشان (همانند نام، ایمیل و جنسیت) پس از دادن دسترسی به این اپ ها به اشتراک گذاشته شده را در جریان قرار دهیم. ما کاربران را تشویق می کنیم تا از دسترسی اپ های شخص ثالث به اکانت های شبکه های اجتماعی خود باخبر باشند.»

فیسبوک در پاسخ به این سوال که چه نوع اطلاعاتی از طریق این باگ فاش شده اند، می گوید احتمال لو رفتن هر نوع داده ای که با اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شده باشد وجود دارد ولی نوع داده ها به اپلیکیشن و مجوزی که کاربر به آن داده بستگی دارد.

توییتر روز دوشنبه با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که این مشکل به خاطر آسیب پذیری نرم افزار توییتر نبوده و مشکل به انزوای میان کیت های توسعه نرم افزار (SDK) در اپ ها مربوط می شود. این کمپانی کاربرانی که احتمالا از این مشکل آسیب دیده اند را باخبر خواهد کرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/26/باگ-گوگل-پلی-درز-داده-های-فیسبوک-توییتر/



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()