نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما صاحب یک سوداگری هستید، بعد حتما به تبلیغ در اینستاگرام اندیشه کرده‌اید. این ایام اینستاگرام بزرگترین رسانه برای پرتو دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به کارایی معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، آدمها دارند در اینستاگرام پول پارو می‌کنند. پس به تبلیغات در اینستاگرام ایمان بیاورید و آن را آغاز کنید. ولی در عقیده داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و خرج کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید. بهرحال بیزنس هزینه دارد و آدم باید جایی هزینه کند که سرمایه به او برگردد.

حالا پس از کل این حرفها چجوری تبلیغ کنیم؟ اصلا چطور تبلیغ نماییم که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شود و مشتری‌ها سراغمان بیایند؟ در صفحه خودمان تبلیغ کنیم یا تبلیغات خویش را به یک سلبریتی در اینستاگرام واگذار کنیم؟ چه بسا هم بهتر باشد از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنیم؟ حتما گرد از اینها بهتر است و بازدهی اکثریت دارد. مگر نه؟؟

خُب…بگذارید به شما بگویم که درستی این است که همه آنها به راستی خوب هستند تبلیغ در اینستاگرام و به قول معروف نگو کی از کی بهتره، هر گل یه بویی داره! کل مدل‌های تبلیغات در اینستاگرام سودمند هستند و به کار می‌آیند. ولی نکته مهم این است که بدانید کدام گرد اغلب به پیشه شما می‌آید و اخیر نکته مهم‌تر این است که کدام یگانه با بودجه شما جور درمی‌آید. مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که بدست خویش شرکت اینستاگرام انجام می‌شود در ایران سخت انجام می‌شود و خرج آن هم بالاست. و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که بدست آدم‌های سرشناس یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود اغلب برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک سوداگری اخیر پا گرفته بسیار است. ممکن است شما از آن تقسیم افرادی باشید که بازپسین سوداگری خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط اندوخته کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است. ممکن هم هست که یک بیزنس خیلی حرفه‌ای داشته باشید که سالهاست برای شما پول می‌سازد و شما می‌خواهید با تبلیغات در اینستاگرام آن را اشاعه بدهید. در هر صورت فرقی نمی‌کند.

من هدف دارم در این مقاله نوعی از تبلیغات در اینستاگرام را معرفی کنم که به درد همه می‌خورد و به شغل کل ‌آید. از یک سوداگری بزرگ واردات پورشه گرفته الی آن کسی که در خانه گردنبند دست‌ساز درست می‌کند. کل شما می‌توانید با یک روش ساده اما هوشمندانه سوداگری خود را در اینستاگرام گسترش بدهید و فالوور جذب کنید. تنها کافیست تا فرجام این مقاله با من به اتفاق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در هنگام بازی کردن با رایانه‌های شخصی، طبیعتا GPU یا همان واحد پردازش گرافیکی بهترین دوست شما خواهد بود. افزایش سرعت کارت گرافیک چیزی است که بسیاری از بازی‌بازان حرفه‌ای و آماتور به دنبال آن هستند. بدین دلیل قصد داریم تا در این مقاله به این موضوع بپردازیم، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

کارت گرافیک وظیفه رندر تمامی آیتم‌های قابل نمایش را از رابط کاربری گرفته تا ارتفاع کوه‌ها در دور دست، برعهده دارد. کارت گرافیک با پردازنده مرکزی (CPU) رابطه تنگاتنگی داشته، اما قطعا بار اصلی اجرای بازی‌ها بر عهده کارت گرافیک است، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این سخت‌افزار داشت.

شوربختانه عوامل زیادی بر روی کیفیت عملکرد کارت گرافیک شما تأثیرگذار هستند. اما نگران نباشید، زیرا در این مطلب هر آنچه که در رابطه با افزایش سرعت کارت گرافیک احتیاج دارید، در اختیار شما قرار داده می‌شود.

نکته: این راهنما بر اساس رایانه‌های مبتنی بر ویندوز 10 نوشته شده، هر چند که برخی از ترفندهای موجود در آن بر روی سیستم‌عامل MacOS نیز قابل پیاده‌سازی هستند.

درایور کارت گرافیک خود را به‌روزرسانی کنید

افزایش سرعت کارت گرافیک

چه کارت گرافیک یکپارچه با پردازنده داشته باشید و چه کارت گرافیک مجزا، در هر صورت به‌روزرسانی درایور کارت گرافیک می‌تواند اولین گام در رابطه با افزایش سرعت این سخت‌افزار باشد. ازآنجایی‌که این تراشه بیشترین فشار بصری را تحمل می‌کند، پس آپدیت کردن آن باید جز اولویت‌های شما باشد.

اگر از درایور نصب شده خود مطمئن نیستید، آنگاه باید گام‌های زیر را در ویندوز 10 طی کنید:

  • گام اول: بر روی کلید استارت کلیک-راست کرده و سپس در منوی ظاهرشده، گزینه «Device Manager» را انتخاب کنید.
  • گام دوم: در منوی Device Manager باید بر روی گزینه «Display Adapters» کلیک کنید تا کارت گرافیک (های) شما مشخص شوند.

در این لیست باید بتوانید حداقل یک کارت گرافیک را مشاهده کنید. اگر رایانه شما از پردازنده مرکزی اینتل و یا کارت گرافیک‌های شرکت AMD بهره ببرد، آنگاه نام «Intel» و یا «AMD Radeon» را مشاهده خواهید کرد. اگر هم یک کارت گرافیک جداگانه داشته باشید، علاوه بر موارد فوق (بیشتر در لپ‌تاپ‌ها)، «Nvidia GeForce» یا «AMD Radeon» را نیز مشاهده خواهید کرد. مثلا یک لپ‌تاپ می‌تواند از کارت گرافیک داخلی «Intel HD Graphics 530» و کارت گرافیک اصلی «Nvidia GeForce GTX 1080» بهره ببرد.

در هنگام نصب درایور، بهتر است که از گزینه «custom install» شرکت AMD و یا «clean install» شرکت انویدیا نیز استفاده کنید. بدین ترتیب نسخه قبلی کاملا حذف شده و نسخه جدید، جایگزین آن می‌شود. البته در این زمینه می‌توانید از نرم‌افزار «Display Driver Uninstaller» نیز جهت پاک کردن هر چه بهتر درایور قدیمی کارت گرافیک خود استفاده کنید، هر چند که انجام این کار لزومی ندارد.

اگر نرم‌افزار «Nvidia GeForce Experience» را نصب کرده باشید، آنگاه در هنگام انتشار نسخه جدید درایور، به‌صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. در غیر این صورت باید به‌صورت دستی به این کار بپردازید.

 منبع: 

https://itresan.com/299926/%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D9%87%e2%80%8c%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اسمارت‌فون جدید نوکیا 6.3 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 730 استفاده خواهد کرد. پیش از این، شایعات نشان می‌دادند که تلفن جدید شرکت HMD از تراشه سری اسنپدراگون 67x شرکت کوالکام بهره می‌گیرد. با توجه به این که گزارش جدید توسط منابع آگاه داخلی منتشر شده است، می‌توان از صحت آن اطمینان حاصل کرد.

هم‌چنین، منبع ما ادعا می‌کند که نمونه اولیه تلفن جدید نوکیا 6.3 را در اختیار دارد. بر اساس ادعای وی، این گوشی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی دارای یک سنسور 24 مگاپیکسل است و یک لنز التراواید 12 مگاپیکسل به همراه دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان و عکاسی ماکرو در مجموعه دوربین قرار گرفته‌اند.

این منبع ادعا می‌کند که سنسور اثرانگشت نوکیا 6.3 با دکمه پاور دستگاه یکپارچه شده است. به گفته او، تلفن جدید نوکیا یک دستگاه جمع‌وجور بوده که برای استفاده در یک دست طراحی شده است.

انتظار می‌رود که این گوشی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی شود. مدل قبلی آن، یعنی نوکیا 6.2 در اکتبر سال گذشته معرفی شده بود.

 

 منبع: 
https://itresan.com/300089/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-6-3-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85/


:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی تارنما به چهره مجانی مزایا و معایبی دارد که در زیر بعضی از آنها را برای شما ذکر می کنیم. فهرست سایت سازهای ایرانی جهت ایجاد تارنما به صورت رایگان در زیر صفحه آمده. سازنده سایت مجانی مورد بسیار مناسبی برای کسانی می باشد که می خواهند سایت خود را به صورت مجانی طراحی ندارند و بودجه کافی جهت تاسیس تارنما را ندارند.طراحی سایتاین سازنده سایت های مجانی معمولا از طرح های آماده سایت کاربرد می نمایند که قابلیت اضافه نموده آیتم هایی به آن را خواهید داشت. دانشی جهت راه اندازی تارنما احتیاج نیست و با اجرای دستورکار به راحتی می توانید سایت خود را طراحی نمایید.مزایای به کارگیری سایت سازهای رایگان

وب سایت در مدت موعد اقلیت راه اندازی می شود. معمولا ابزارهای جدید بدست سایت ساز جهت استفاده تعبیه شده اند که به راحتی می توانید این ابزارها را در وب سایت طراحی شده خود اضافه نمایید. سایت سازها معمولا قواعد مربوط به سئو را رعایت می نمایند فلذا لازم نیست نگران سئو سایت خود باشید. وب هاستینگ هم به صورت مجانی بدست سازنده های سایت ارائه می شود که سایر لازم نیست نگران تهیه هاستینگ باشید.
مشکلات به کارگیری سایت سازهای رایگان
سایت های بسیاری ممکن است قالبی مانند قالب شما داشته باشند. در طراحی سایت محدودیت دارید و فقط می توانید در حتماً محدودیت های سایت ساز سایت خویش را طراحی نمایید. چنانچه هدف داشته باشید بعد از مدتی تارنما خویش را به روز رسانی نمایید قادر نخواهید بود این شغل را سپریدن دهید و لازم است سایت را دوباره از نخست بسازید. معمولا سایت سازهای رایگان مواردی را به صورت رایگان نمی گذارند تا ناچار به پرداخت خرج شوید. برخی از سایت ساز های رایگان نیز در سایت شما تبلیغات قرار می دهند که باعث افت رنک شما می شود.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چندی پیش شیائومی سری ردمی کی ۳۰ را به کاربران و طرفداران محصولات خود معرفی کرد که مهم‌ترین ویژگی این سری ارائه فناوری ارتباطات 5G به کاربران با قیمتی اقتصادی بود. حال، مدلی دیگر از گوشی شیائومی K30 رونمایی شده است که نه‌تنها ارتباطات 5G را پوشش می‌دهد؛ بلکه محصولی متناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی محسوب می‌شود.

ردمی کی ۳۰ ریسینگ اولین گوشی هوشمندی است که تراشه تازه معرفی‌شده اسنپدراگون 768G کوالکام را یدک می‌کشد. تراشه اسنپدراگون 768G درواقع مدلی ارتقا یافته از اسنپدراگون 765G محسوب می‌شود که پردازنده مرکزی و گرافیکی آن با فرکانس بالاتری کار می‌کنند.

مانند مدل‌های دیگر سری ردمی کی ۳۰، مدل کی ۳۰ ریسینگ نیز مجهز به تراشه‌ای است که از ارتباطات 5G بهره می‌برد. علاوه بر آن، تراشه موجود در کی ۳۰ ریسینگ را ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

در کنار برخورداری از تراشه‌ای توانمندتر، نمایشگر کی ۳۰ ریسینگ نیز نسبت به مدل‌های دیگر از مشخصات به مراتب بهتری بهره می‌برد. شیائومی برای گوشی هوشمند جدید خود از نمایشگری با ابعاد ۶/۶۷ اینچ و رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۲،۴۰۰ پیکسل استفاده کرده است که مهم‌ترین ویژگی آن برخورداری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی محسوب می‌شود. چنین نرخ نوسازی به تجربه به‌مراتب بهتر گیمینگ ختم می‌شود. از دیگر مشخصات نمایشگر ردمی کی ۳۰ ریسینگ می‌توان به برخورداری آن از نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ اشاره کرد.

شیائومی ردمی کی 30 ریسینگ / Xiaomi Redmi K30 Racing Edition

در پنل پشتی ردمی کی ۳۰ ریسینگ می‌توان ماژول دوربینی با چینش عمودی مشاهده کرد که متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX686، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در تصویر می‌شود.

درواقع ترکیب دوربین اصلی شباهت بسیاری به ردمی کی ۳۰ دارد و تفاوت اصلی را می‌توان به تراشه و نمایشگر خلاصه کرد. در بالای نمایشگر، حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در تصویر قرار گیرد.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت چند روز پیش در اقدامی غیرمنتظره از جدیدترین محصولات خانواده‌ی سرفیس رونمایی کرد. سرفیس گو ۲ (Microsoft Surface Go 2) یکی از این محصولات بود که سخت‌افزار مناسبی دارد و برخی بهبودها نسبت‌به نسل گذشته به‌خود دیده است. مایکروسافت در بهترین کانفیگ تبلت سرفیس گو ۲ از پردازنده‌ ارتقاءیافته‌ی نسل هشتمی Core M3 استفاده کرده است که طبق ادعای این شرکت، عملکرد پردازشی بسیار بهتری نسبت‌به نسل گذشته دارد.

روز گذشته نخستین نتایج سرفیس گو ۲ در بنچمارک‌ گیک‌بنچ منتشر شد تا بتوانیم با قدرت پردازشی این تبلت آشنا شویم. نگاهی خلاصه‌وار به آمار نشان می‌دهد که سرفیس گو ۲ توانسته است مطابق وعده‌های مایکروسافت، عملکردی مناسب از خود برجای بگذارد. در ادامه می‌توانید شاهد اسکرین‌شاتی از نتایج سرفیس گو ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ باشید:

بنچمارک گیک بنچ سرفیس گو 2

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهند پردازنده‌ی Intel Core m3-8100Y به‌کاررفته در سرفیس گو ۲ که فرکانس پردازشی ۱/۱ گیگاهرتز دارد توانسته است در بخش عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۳٬۹۸۹ و در بخش عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۶٬۷۷۳ را کسب کند. ناگفته نماند مدل اولیه‌ی این محصول یعنی سرفیس گو با پردازنده‌ی ۱/۶ گیگاهرتزی Intel Pentium 4415Y توانسته بود در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۲٬۰۲۰ و ۴٬۰۰۴ را کسب کند. این اعداد به‌خوبی نشان می‌دهند که سرفیس گو ۲ نسبت‌به نسل اول پیشرفتی درخورتوجه به‌خود دیده است.

بالا رفتن امتیاز سرفیس گو ۲ تا حد زیادی به این موضوع برمی‌گردد که پردازنده‌ی ۱/۱ گیگاهرتزی این تبلت مایکروسافت می‌تواند درمواقع نیاز فرکانس پردازشی حداکثر ۳/۴ گیگاهرتز را ارائه دهد؛ درحالی که فرکانس پردازشی پردازنده‌ی سرفیس گو نسل اول تغییر پیدا نمی‌کند و همیشه روی ۱/۶ گیگاهرتز باقی می‌ماند. در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای، امتیاز ۳٬۹۸۹ سرفیس گو ۲ بیشتر از امتیاز ۳٬۴۱۷ است که سرفیس پرو ایکس توانسته با پردازنده‌ی اسنپدراگون 8cx کوالکام کسب کند.

ممکن است دو عدد یادشده در نگاه اول تفاوت چشم‌گیری نداشته باشند، اما این اختلاف نشان می‌دهد عملکرد پردازشی سرفیس گو ۲ نسبت‌به سرفیس پرو ایکس به‌میزان درخورتوجهی بهتر است. با همه‌ی این‌ها نباید فراموش کنید که سرفیس پرو ایکس در بخش عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۱۰٬۹۶۶ را کسب کرده که بسیار بیشتر از امتیاز سرفیس گو ۲ در بخش چند هسته‌ای است. 

سرفیس گو ۲ همچون نسل اول دارای بدنه‌ای باریک و وزن کم است و از همان طراحی بهره می‌گیرد. صفحه‌نمایش این تبلت نسبت‌به سرفیس گو ۱ اندکی بزرگ‌تر است و اندازه‌ی آن به ۱۰/۵ اینچ می‌رسد. این صفحه‌نمایش که با نام تجاری پیکسل‌سنس (PixelSense) از آن یاد می‌شود، در هر اینچ تراکم ۲۲۰ پیکسل را دارد. به‌لطف پردازنده‌ی نسل هشتمی سری Core M اینتل، سرفیس گو ۲ طبق ادعای مایکروسافت در مقایسه‌با نسل قبل به‌میزان ۶۴ درصد عملکرد پردازشی بهتری ارائه می‌دهد. افزون بر این موارد سرفیس گو ۲ دارای باتری بهبودیافته است و با یک بار شارژ تا حداکثر ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. 

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر فانتزی گرد از وسایلی است که امروزه در اکثر منازل به آن احتیاج پیدا میکنیم. اگر اهل مطالعه باشید، اگر در منزل دانش آموز یا دانشجو داشته باشید و یا اگر کارمند باشید قطعا شما هم در منزل به میز مطالعه نیازمندید. میز تحریر میتواند انواع مختلف داشته باشد. شما میتوانید میز تحریر منزل خویش را با دکوراسیون خانه تنظیم کنید و یا بسته به کاربردی که متعلق به میخواهید مدل میز تحریر فانتزی خویش را انتخاب کنید.
البته امروزه از میز تحریر فانتزی کودک اغلب بعنوان میز بازی و یا میز وسایل کودک میز تحریر فانتزی نیز کاربرد میشود ، هر چند که میز بازی میتواند مدلهای خاص خود را داشته باشد. میز تحریر گاهی بشکل یک میز و صندلی ساده است و گاهی نیز وقتی میخواهیم میز خود را در اتاق خوابمان طراحی نماییم ، بدمان نمی آید که آن را با رنگ اتاقمان هماهنگ کنیم، بشکلی که بالای میز تحریر یکسری انگیزه ها بازی کودکان تعبیه میشود که گاها حالت شیک و جمع و جوری نیز بخود میگیرد. البته میز تحریر فانتزی پسرانه نیز مثل سایر المانهای طراحی داخلی منزل بسته به جنسیت و سن افراد میتوند متفاوت باشد و مثلا میز تحریر هر جنسیت بسته به نوع سلیقه خانواده وعلایق کودک خریداری می‌شود.
البته اگر شما هم در طراحی درونی و دکوراسیون منزل خویش به المانهای فانتزی علاقه داشته باشد، میتوانید میز تحریر خویش را بشکل فانتزی طراحی کنید.
میز تحریر وسیله ای کاربردی و مهم برای بچه ها است و متناسب با سن و جنس کودک برگزیدن می شود.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ترفندهای جستجو در گوگل کمک می‌کنند تا سرعت استفاده از آن افزایش پیدا کند و بهتر بتوانید به نتایج مورد انتظار دست پیدا کنید. با این نکات و اسرار Google را قورت بدهید!

 

وقتی نحوه استفاده درست از موتور جستجوی گوگل را نمی‌دانید، احتمال مشاهده نتایج تقریبا بی‌ربط یا به طور کامل نامربوط افزایش پیدا می‌کند. به وسیله یادگیری میانبرها می‌توان جستجوهای دقیق‌تری داشت و بهترین صفحه‌های وب را برای کلمه یا عبارت وارد شده دریافت کرد.

نیازی به حفظ کردن این ترفندهای جستجو در گوگل وجود ندارد. در هر زمان نیاز به گشت و گذار در وب، این مطلب در گجت نیوز را به خاطر آورده و آن را کنار دست خود باز نگه دارید. از میانبرهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، برای جستجوی حرفه‌ای بهره ببرید.

میانبرها و ترفندهای جستجو در گوگل

ابتدا کلمه کلیدی یا علامت خاص و سپس توضیح کاربرد آن را قرار خواهیم داد. ستون سوم مربوط به ارائه مثالی برای درک بهتر و یادگیری دقیق چگونگی استفاده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نسخه دسکتاپ و وب واتساپ ارسال و دریافت پیام تحت این پیام رسان، حین کار کردن با کامپیوتر، را راحت می‌کند. اکنون بیشتر با این دو نسخه WhatsApp آشنا می‌شویم.

 

اواخر بهمن ماه سال گذشته، تعداد کاربران واتس اپ به ۲ میلیارد نفر رسید! به همین دلیل در مقایسه با دیگر پیام‌رسان‌ها، طبیعی است تعداد بیشتری از مخاطبانتان در آن عضو باشند. به منظور تعامل سریع با آن‌ها، می‌توانید از نسخه وب یا دسکتاپ این پیام رسان استفاده کنید.

خوشبختانه نحوه کار با این دو ورژن برنامه WhatsApp در مک او اس و ویندوز، شبیه به زمان استفاده از اپلیکیشن‌ اندروید و آی او اس آن است. در صورت ترجیح به نصب یک برنامه روی سیستم عامل، به مسیر whatsapp.com/download رفته و بعد از کلیک روی گزینه Download منتظر دریافت فایل نصبی بمانید. برای کاربران دوست‌دار خلوت نگه داشتن سیستم عامل، نسخه وب واتساپ به آدرس web.whatsapp.com گزینه بهتری است.

کمی درباره ورژن دسکتاپ و وب واتساپ

در آن‌ها، همه گفتگوهای شما با دیگران در قالب پیام‌های خصوصی یا گروه‌ها، شامل پیام‌های متنی و فایل‌های چند رسانه‌ای، روی کامپیوتر آینه می‌شوند. برخلاف تلگرام، واتس اپ با هدف افزایش امنیت، اطلاعاتتان را در فضای ابری ذخیره نمی‌کند، به همین دلیل محتویات چت‌های شما به جای همگام‌ شدن در این دو نسخه واتساپ، روی آن‌ها آینه می‌شوند.

مزیت استفاده از این دو ورژن عدم نیاز به دست گرفتن گوشی برای ارسال یا مشاهده پیام حین کار کردن پشت میز کامپیوتر است. از طرفی نوشتن پیغام با کیبورد فیزیکی بزرگ، سرعت به مراتب بیشتری در مقایسه با صفحه کلید لمسی گوشی دارد.

نحوه عملکرد WhatsApp روی کامپیوتر

بعد از نصب نسخه دسکتاپ و ورود به آن یا وارد کردن آدرس وب واتساپ از شما درخواست می‌شود با دوربین گوشی یک QR کد را اسکن کنید. بعد از آن می‌توانید با خیال راحت گوشی را کنار گذاشته و از طریق کامپیوتر، وب یا اپلیکیشن ویندوزی و مک او اس، داخل پیام رسان گفتگو کنید.

وب واتساپ

به تنظیمات مهم پیام رسان دسترسی داشته و علاوه بر امکان جستجو میان گفتگو‌ها و پیام‌ها، قادر به مشاهده پروفایل مخاطبانتان هستید. از نظر قابلیت پیکربندی و گزینه‌های تنظیمات در دسترس، در اینجا محدودیت‌هایی وجود دارد. با این حال می‌توانید دست‌کاری آن‌ها را به زمان برداشتن گوشی سپرده و از واتساپ روی کامپیوتر، برای افزایش سرعت در ارسال و خواندن پیام‌ها روی نمایشگری بزرگتر، بهره ببرید.

نکته بسیار مهمی درباره این دو ورژن وجود دارد. برخلاف نسخه‌های مشابه اپلیکیشن‌های پیام رسانی همون تلگرام، برای استفاد از واتساپ وب و دسکتاپ باید همیشه گوشی را به اینترنت متصل نگه دارید. دلیل آن، ‌آینه شدن پیام‌ها روی این نسخه‌ها به جای همگام‌سازی شدن از طریق فضای ابری است. به محض قطع شدن دسترسی گوشی به اینترنت امکان استفاده از WhatsApp در کامپیوتر نیز سلب می‌شود.

استفاده از نسخه دسکتاپ و وب واتس اپ

بعد از ورود به هر یک از دو ورژن، صفحه‌ای شامل یک کیوآر کد در مقابلتان قرار می‌گیرد. داخل گوشی آیفون، به قسمت Settings برنامه واتساپ رفته و سپس WhatsApp Web را لمس کنید. گوشی در ادامه آماده اسکن خواهد شد. در اندروید کافی است آیکون سه نقطه واقع در گوشه بالا و سمت راست را لمس کرده و سپس روی گزینه WhatsApp Web ضربه بزنید. در ادامه دوربین را رو به روی کد QR داخل واتساپ وب یا دسکتاپ گرفته و چند ثانیه منتظر بمانید.

پیام‌ها ظاهر خواهند شد. در ورژن مخصوص ویندوز و مک می‌توان اندازه پنجره را تغییر داد یا آن را مینیمایز کرد. در مک، با دریافت پیام جدید، آن‌ها را در گوشه بالا و سمت راست صفحه مشاهده می‌کنید. این موضوع شبیه به زمان دریافت ایمیل‌های جدید در برنامه Mail است. در ویندوز پیام‌ها در گوشه پایین و سمت راست، بخش نوتیفیکیشن سنتر، ظاهر می‌شوند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433319/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%af%d8%b3%da%a9%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88%d8%a8-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال حاضر اینستاگرام محل زیاد مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست . از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام بیچارگی به تخصص لازم دارد و کمپانی ها با پروا به منابع موجود در کمپانی خودشان با صرف هزینه بسیار می توانند به چهره تخصصی از این فضای مناسب کاربرد کنند. دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند گردآوری راهبرد محتوای پسندیده و تولید محتوای جذاب می باشد. در همان سان جذب بیننده (فالوور) هدفمند برای سوداگری شما نیازمند تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد. از نکات زیاد مهم در مدیریت پیج اینستاگرام می تاب به موارد ذیل اشاره کرد.

نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام:
ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام
افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت
افزایش ستیز مخاطب با صفحه ایستاگرام
ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان
افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با به کارگیری گیمیفیکیشن
افزایش آگاهی از برند شما
تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات کسان سرشناس و تاثیرگذار
تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام
استفاده صحیح و حرفه ای از هشتگ
بردن پست مورد عقیده در تاپ هشتگ و اکسپلور
مشخص کردن بهترینتعرفه مدیریت پیج اینستاگرامموعد انتشار پست ها پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

ایجاد سوالات جذاب در استوری و منازعه بیشتر مخاطبان با پیج شما و پاسخگویی پسندیده به کاربران
مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام
ادمین حرفه ای اینستاگرام یا ربات اینستاگرام؟!
یکی از سوالاتی که این روز ها بسیار از ما پرسیده می شود این است که آیا می شود از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده کرد؟ پاسخ کلی خیر است!
دلایل آن هم کاملا مشخص است، مهم ترین دلیل آن ممنوعیت این شغل توسط قوانین جدید اینستاگرام است و اگر پیجی خلاف این قوانین عمل کند پس از گرفتن اخطار شدنی است پیج برای همش بسته شود!
ما در ایران مایند برای حل این مسئله یک مسیر حل عملی داریم و آن هم فعالیت ادمین اینستاگرام روی پیج به جای استفاده از ربات است! گرد از فعالیت های ادمین اینستاگرام این است که یومیه به طور مرتب چند مرتبه به پیج راز می زند و در هر مراجعه علاوه بر استجابت به کامنت ها و دایرکت ها، به فعالیت های مربوط به افزایش فالوور اینستاگرام هم می پردازد.
البته کیفیت فالوور های جذب شده توسط ادمین اینستا به مراتب زیاد بالاتر از ربات است چون ادمین اینستاگرام با دقت و وسواس فالوور ها را انتخاب میکند بنابر این در بین آن ها فالوور فیک هستی ندارد؛ کاری که هیچ رباتی نمیتواند انجام دهد!



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«بیل گیتس»، هم‌بنیانگذار مایکروسافت در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد گفت که بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» تمام توجه خود را معطوف مبارزه با ویروس کرونا می‌کند.

گیتس در گفتگو با روزنامه Financial Times گفت که بنیاد خیریه او که بیش از ۴۰ میلیارد دلار پول اهدایی دارد، آماده است تا تمام منابع خود را برای مبارزه با ویروس کرونا صرف کند؛ حتی اگر این کار به قیمت خدشه وارد کردن به تلاش‌ها برای مبارزه با دیگر بیماری‌های مرگبار منجر شود.

بیل گیتس می‌گوید:

«ما تمام تمرکز سازمان را از HIV و مالاریا و ریشه کنی فلج اطفال، به این [ویروس کرونا] معطوف کردیم. تمام توجه بنیاد به این بیماری معطوف شده و حتی کارهای غیر مرتبط به مسائل بهداشتی مثل تحصیل تماماً به این موضوع و یادگیری آنلاین جلب شده است.»

این یعنی تمام نیروی انسانی و متخصصان بنیاد گیتس برای مبارزه با همه گیری کرونا تلاش خواهند کرد. گیتس می‌گوید کارآزمایی بالینی داروهای جدید ایدز متوقف می‌شوند تا توسعه روش‌های درمانی بیماری کووید ۱۹ با سرعت بیشتری انجام شود.

 

بیل گیتس می گوید تمام توجه بنیاد خیریه او معطوف مبارزه با ویروس کرونا شده
 

 

مدیرعامل سابق مایکروسافت می‌گوید شیوع ویروس کرونا «ده‌ها تریلیون دلار» به اقتصاد جهان ضرر وارد خواهد کرد و فعالیت اقتصادی برخی کشورها به خاطر این ویروس تا چند سال آینده به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

بیل گیتس یکی از منتقدین سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در دوران کرونا بوده است. پس از اینکه دونالد ترامپ گفت بودجه سازمان جهانی بهداشت (WHO) را به خاطر واکنش این سازمان به شیوع ویروس کرونا قطع می‌کند، گیتس اقدام او را «خطرناک» توصیف کرد.

او در مصاحبه خود با Financial Times باز هم به این موضوع اشاره کرد و گفت که سازمان جهانی بهداشت «اهمیت بسیار بالایی داشته و باید از آن پشتیبانی بیشتری کرد تا نقش خود را به درستی انجام دهد.» وی افزود: «من فکر می‌کنم ترامپ تحلیل عمیق تری انجام بدهد و تصمیم بگیرد تا به آن‌ها پول بیشتری بدهد.»

بنیاد گیتس تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است. این بنیاد قرار است ۱۵۰ میلیون دلار دیگر را نیز به تلاش‌های بین المللی برای توسعه روش‌های شناسایی، درمانی و ساخت واکسن کووید ۱۹ و همچنین کمک به کشورهای آفریقای و جنوب شرق آسیا اختصاص دهد.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حالی که مموری‌های DDR5 از  سال آتی به بازار خواهند آمد، کمپانی AMD پشتیبانی از آنها را تا ۲۰۲۲ به تعویق انداخته است.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از منابع داخلی AMD در اختیار GamersNexus قرار داده پشتیبانی از مموری DDR5 از سال ۲۰۲۰ به پردازنده و APUهای این شرکت خواهد آمد. آنطور که گفته می شود پردازنده‌های مذکور بر پایه ریزمعماری Zen 4 تولید می‌شوند اما  APUها کماکان مبتنی بر +Zen 3 هستند. این شرکت همچنین تا دو سال دیگر پشتیبانی از DDR5 کم مصرف را به چیپ‌های موبایلش می‌آورد.

بر اساس این نقشه راه پلتفرم آتی DDR5 پشتیبانی از USB4 را نیز به ارمغان خواهد آورد اما PCIe 4.0 به قوت خود باقی خواهد ماند چرا که پنهای باند کافی را برای مدت مدیدی فراهم می کند.

 

جدول مقایسه DDR5 و DDR4

SK Hynix اخیرا از قصد خود برای تولید انبوه چیپ‌های DDR5 خبر داده و سامسونگ هم  عرضه این رم ها در سال آینده را تایید کرده بنابراین بنابرین پشتیبانی از آنها در محصولات سال ۲۰۲۲ محتمل به نظر می‌رسد.

مموری های DDR5 علی رغم سرعت بالاتر نسبت به مدل DDR4 انرژی کمتری مصرف می‌کنند. به گفته SK Hynix چگالی و سرعت این  نسل تقریبا دو برابر حافظه‌های فعلی خواهد بود و در چیپ‌ DDR5 میکرون که برای سرورها توسعه داده شده نیز شاهد بهینه سازی ۸۵ درصدی در کنار نرخ انتقال داده دیتای دو برابر هستیم. بخشی از این دستاورد ناشی از  افزایش تراکم رم ها تا ۴ برابر و ارتقای JEDEC تا ۶۴۰۰ مگاترنسفر یعنی دو برابر نسل قبل است.

ارتقای کارایی رم ها تولیدکنندگان را به فروش بالا و دستیابی به درآمدی مطلوب در سال جاری و ۲۰۲۱ امیدوار کرده است. SK Hynix انتظار دارد طی تا سال آینده ۴۴ درصد بازار رم در اختیار چیپ‌های DDR5 قرار بگیرد.

 

 
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()