نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام به تازگی با توانایی جدیدی همراه شده که آن را استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) نامیده است. با موبایل کمک همراه باشید لغایت این قابلیت را به شما شناسایی کرده و نکاتی را به قصد بهره‌گیری بهتر از آن خدمتتان ارائه کنیم.

مقدمه
اینستاگرام هم اکنون گرد از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است که بدست شرکت فیسبوک خریداری شده و روز به روز به شمار کاربران فعال آن افزوده می‌شود. اینستاگرام در بین ما ایرانی‌ها هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی بسیار فعال هستند. به تازگی قابلیت جدیدی به این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن آن اضافه شده که با نام استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) شناسایی می‌شود. در این نوشتار قصد داریم که نگاهی به این قابلیت داشته و نکاتی را به قصد استفاده بهتر متعلق به خدمت شما ارائه کنیم. چنانچه در مورد هر یک از مراحل شرح دیتا شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ارائه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) شباهت زیاد زیادی به قابلیت استوریز ارائه شده در اپلیکیشن اسنپ‌چت (Snapchat) دارد. به مایه وجود این قابلیت کاربر می‌تواند مجموعه‌ای از عکس‌های باره عقیده خویش را با تاریخ انقضای 24 ساعته ارسال کند. به ذکر ساده‌تر باید این چنین بگوییم که قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بستری فراهم می‌کند که برای مدت زمان 24 ساعت بتوانید عکس‌ها و ویدئوهایی خاصی را در اکانت خود بارگذاری کرده و با فالوورهای خو اشتراک‌گذاری کنید. بعد از گذشت 24 ساعت تمام این فایل‌ها و تصاویر بارگذاری شده به طور اتوماتیک حذف می‌شوند. کلمه ایستوری یا همان Story به معنای سرگذشت است و قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) در واقع قابلیتی است که کاربر را قادر می‌کند الی برای مدت سررسید مشخصی حکایت رویدادها روز خود را با فالوورهایش اشتراک‌گذاری کند.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خویش دارید، با همکاران ما در کمپانی همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
9099070345
قابلیت استوریز اینستاگرام

دسترسی به بخش استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) از سرنوشت بالایی پیرامون اپلیکیشن امکان‌پذیر است. نمونه‌ای از این موضوع را در تصویر سمت چپ و بالا مشاهده می‌کنید. هنگامی که هر یک از کاربران باره نظر در استوری یا حکایت خویش یک پست جدید ارسال کنند، دایره محیط تصویر پروفایل آن‌ها رنگی می‌شود. در غیر این صورت این دایره معمولی خواهد بود. یگانه از ویژگی‌ای جالب توجه تصاویری که در بخش استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) اشتراک‌گذاری می‌شوند این است که کاربر می‌تواند افکت‌های بسیار جالب و بامزه‌ای را به عکس اضافه کند. پس از ضبط عکس مورد نظرتان و اقدام به هدف اشتراک‌گذاری، توانا خواهید بود که افکت‌هایی را به تصویر اضافه کرده و یا با به کارگیری انگشت خویش بر روی تصویر مورد عقیده نقاشی بکشید. به عنوان مثال در تصویر ذیل قلبی که به آن اضافه شده توسط انگشت کاربر طراحی شده است. شما با به کارگیری قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) می‌توانید شکلک‌ها و موارد این چنینی بسیار انبوه و بامزه‌ای را به عکس ها 24 ساعته خویش اضافه کنید.

قابلیت استوریز اینستاگرام

چگونه از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) استفاده کرده و یک استوری یا سرگذشت بسازیم؟
حال انگاشت کنید که هدف دارید از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) استفاده به عمل آورده و یک استوری یا حکایت برای خویش برپایی کنید. ساخت یک استوری یا داستان در اینستاگرام و به کارگیری قابلیت جدید اینستاگرام استوریز (Instagram Stories) به طریق همانند با روشی که در اسنپ‌چت ارائه شده قابل انجام است. بدین هدف کافیست که مراحل ذیل را طی نمایید:

در صفحه اصلی حساب کاربری اینستاگرام خویش یک آیکون بعلاوه را مشاهده خواهید کرد. این آیکون در تقدیر بالا و سمت چپ صفحه نمایش دستگاه دیده می‌شود. با گزینش این آیکون بعلاوه یا پلاس (Plus) می‌توانید نسبت به ساخت یک استوری (Story) و به کارگیری قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) وارد عمل شوید. وانگهی با کشیدن انگشت خویش به سمت راست در صفحه اصلی اکانت خود هم می‌توانید به ین دسته دسترسی پیدا کنید.
حال گزینه‌‍ دایره‌ای موجود در بخش تحتانی صفحه نمایش را انتخاب کنید لغایت بتوانید به ضبط تصویر بپردازید. با نگه داشتن این دکمه توانا به ضبط ویدئو خواهید بود.
پس از ضبط تصویر باره عقیده نوبت به آن می‌رسد که تصویر ضبط شده را ویرایش کنید. در این مرحله قادر به اضافه کردن افکت‌ها، آیکون‌ها و شکلک‌های جالبی به تصویر باره عقیده خواهید بود. شما حتی می‌توانید یک گونه مداد ویژه را برگزیدن کرده و با انگشت خود بر روی تصویر ضبط شده نقاشی بکشید.
پس از انجام ادیت یا ویرایش تصویر ضبط شده می‌توانید گزینه Done را انتخاب کنید و بدین صورت عکس باره نظرتان حاضر اشتراک‌گذاری می‌شود.
حال تیک یا علامت چک ارائه شده را بزنید الی تصویر مورد نظرتان به عنوان یک استوری بخشی از داستان روزتان با فالوورهای اکانت شما اشتراک‌گذاری شود.
دقت داشته باشید که امکان حذف استوری‌های ایجاد شده هم در اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده است. بدین منظور کافیست که آیکون سه نقطه موجود در کناره هر یک از تصاویر اشتراک‌گذاری شده خود را انتخاب کنید و سپس گزینه Delete را انتخاب نمایید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که تمام عکس‌ها و ویدئوهای که با استفاده از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) آن‌ها را اشتراک‌گذاری می‌کنید بعد از مدت زمان 24 ساعت به طور خودکار حذف می‌شوند و در پروفایل اصلی شما نمایش دیتا نخواهند شد. اما قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) الی چه اندازه از حریم شخصی کسان محافظت کرده و تحت شرایط مورد نظر وی کار و جنبش می‌کند؟

قابلیت استوریز اینستاگرام

قابلیت Stories و تنظیمات story اینستاگرام

توجه به تنظیمات حریم خصوصی کاربر در قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) بسیار عالی انجام شده است
خوشبختانه اینستاگرام در طراحی قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به موضوع حفظ حریم خصوصی کاربر اهمیت دیتا و روش عملکرد این قابلیت کاملا مطابق با شرایط باره نظر کاربر خواهد بود. در پیوسته چند مثال از تدابیری که به هدف حفظ حریم خصوصی کاربر برای قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) تعریف شده را بازبینی می‌کنیم:

اگر حساب اینستاگرام کاربر خصوصی یا پرایوت (Private) باشد، اینستاگرام استوری ایجاد شده وی هم فقط برای فالوورهای آن نمایش داده می‌شود. بنابراین قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) از این نظر کاملا مشابه با اشتراک‌گذاری سر راست تصاویر در پروفایل اصلی کاربر عمل می‌کند.
کاربر می‌تواند درونمایه و عکس ها اشتراک‌گذاری شده از راه قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) را برای کاربران خاصی مخفی کند. این قابلیت هم به مرتب کاربردی است. به عنوان مثال تصور کنید که عکسی را در استوری جدیدتان اشتراک‌گذاری کرده‌اید، اما گرایش دارید که فرد خاصی آن را تماشا نکند. در این شرایط می‌تواند از این جستار بازدارندگی به عمل آورید. در پیوستگی شیوه انجام این عمل تعلیم داده می‌شود.
کاربر می‌تواند در پروفایل خود بررسی کند که دقیقا چه کسی تصاویر اشتراک‌گذاری شده وی از راه قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) را مشاهده کرده است.
هم الان امکان ارسال پیام برای کاربری که اقدام به ایجاد یک حکایت یا استوری کرده وجود دارد که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این قابلیت و روش اتمام آن داده می‌شود. در این بین اگر کاربر قابلیت کامنت گذاری بر روی تصاویر در پروفایل اصلی خویش را غیرفعال کرده باشد، امکان ارسال پیام از طریق تقسیم استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) هم وجود غیرفعال می‌شود.
قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) به واقع می‌تواند جالب پروا باشد. شما با به کارگیری این قابلیت می‌توانید عکس ها مربوط به یک روز خاص را برای مدت زمان 24 ساعت به طور دائم با افرادی که تمایل دارید اشتراک‌گذاری نموده و نهایتا از بین این تصاویر هر کدام را که گرایش داشتید به پروفایل اصلی اینستاگرام خود هم منتقل کنید. هم اکنون به قصد ادیت یا ویرایش تصاویری که رغبت داشته باشید با استفاده از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) اشتراک‌گذاری شوند هفت گونه فیلتر گوناگون ارائه شده و احتمالا بعدها تعداد و تنوع این فیلترها افزایش می‌یابد.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سارقان از یک بورس ارز مجازی در کره جنوبی ۳۴۲ هزار سکه مجازی اتریوم به ارزش ۴۹ میلیون دلار ربوده اند.

 سرقت ارزهای مجازی در آینده نزدیک متوقف نمی شود. بورس ارز مجازی در کره جنوبی به نام Upbit اعلام کرده  ۳۴۲ هزار سکه مجازی اتریم به ارزش ۴۹ میلیون دلار از یکی از کیف پول هایش به یک کیف پول ناشناس ( یا همان سارق) منتقل شده است. 

این بورس به سرعت تمام فرایندهای سپرده گذاری حساب های ارزهای مجازی و همچنین برداشت از آنها را معلق کرد. همچنین این شرکت تمام دارایی های خود را به کیف پول های آفلاینی منتقل کرد که حمله به آنها غیر ممکن بود.

به گفته Upbit این روند فورا اتریوم های سرقت شده را با دارایی های خود جایگزین می کند اما دو هفته طول می کشد تا سپرده گذاری و برداشت از حساب های مذکور دوباره از سرگرفته شود.

در حال حاضر مضنونین زیادی  برای این عمل مجرمانه وجود دارد.  البته این عملیات بزرگترین سرقت ارز مجازی تاریخ نیست.  در سال ۲۰۱۸ میلادی  رمزارز NEM به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار سرقت شد.

منبع:

https://trooz.ir/Info/news/40675



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گروه صنعتی ایران خودرو برای مشتریانی که قبلا خودرو هایما اس 5 توربو را خریداری کرده بودند، قیمت جدید این شاسی بلند را اعلام کرد. این دعوتنامه تسویه حساب از صبح امروز 9 اذر 98 برای مشتریان خودرو هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل آذر 98 ارسال شده است. بر اساس این دعوتنامه، قیمت این شاسی بلند چینی 178 میلیون و 370 هزار تومان اعلام شد که با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. گفتنی است این قیمت فقط برای تسویه حساب دارندگان حواله این خودرو است.

  • این قیمت فقط برای تسویه حساب دارندگان حوله این خودرو است.
نام خودرو قیمت موعد تحویل
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 178 میلیون و 370 هزار تومان

30 روزه

 

 

 

منبع:

https://trooz.ir/Info/news/40676



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نتشار پستی در وبلاگ خود، اعلام کرد که توسعه دهندگان توسط محققان امنیتی شخص ثالث برای اولین بار در جریان این آسیب پذیری قرار گرفته اند.

پژوهشگران امنیتی متوجه شدند که کیت توسعه ای به نام One Audience به توسعه دهندگان خارجی اجازه می داده تا به داده های شخصی کاربران (از جمله نام کاربری و آدرس ایمیل) دسترسی داشته باشند. اگر کاربر از اکانت توییتر خود برای وارد شدن به این اپلیکیشن ها استفاده می کرده، توییت های اخیر او نیز در دسترس قرار می گرفته است.

 

باگ گوگل پلی داده های صدها نفر از کاربران را فاش کرد
 

 

سایت CNBC گزارش می کند کاربرانی که از اپ های ویرایش تصویر مثل Giant Square و Photofy استفاده کرده اند، احتمالاً تحت تاثیر این باگ قرار گرفته اند.

سخنگوی فیسبوک در مصاحبه ای با سایت ورج می گوید:

«پس از بررسی، اپلیکیشن هایی که قوانین حریم خصوصی ما را نقض کرده بودند حذف کردیم و دستور متوقف شدن فعالیت اپ های One Audience و Mobiburn را صادر کردیم. ما قصد داریم کاربرانی که احتمال می دهیم اطلاعاتشان (همانند نام، ایمیل و جنسیت) پس از دادن دسترسی به این اپ ها به اشتراک گذاشته شده را در جریان قرار دهیم. ما کاربران را تشویق می کنیم تا از دسترسی اپ های شخص ثالث به اکانت های شبکه های اجتماعی خود باخبر باشند.»

فیسبوک در پاسخ به این سوال که چه نوع اطلاعاتی از طریق این باگ فاش شده اند، می گوید احتمال لو رفتن هر نوع داده ای که با اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شده باشد وجود دارد ولی نوع داده ها به اپلیکیشن و مجوزی که کاربر به آن داده بستگی دارد.

توییتر روز دوشنبه با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که این مشکل به خاطر آسیب پذیری نرم افزار توییتر نبوده و مشکل به انزوای میان کیت های توسعه نرم افزار (SDK) در اپ ها مربوط می شود. این کمپانی کاربرانی که احتمالا از این مشکل آسیب دیده اند را باخبر خواهد کرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/26/باگ-گوگل-پلی-درز-داده-های-فیسبوک-توییتر/



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد