ممبر فیک تلگرام چیست
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که در جریان هستید مدیر کانال های تلگرامی که اعضای زیادی دارند کسب درآمد خیلی نکوداشتن از کانالشون دارند. به همین خاطر خیلی ها به تعقیب کانال زدن و افزایش عضو هستند تا از طریق دریافت سفارش تبلیغات بتوانند درآمد زائی داشته باشند. از ممبر فیک تلگرام چیست این رو برای اینکه اعضای کانال خود را به سرعت افزایش دهند دست به هر کاری می زنند. مثلا خرج های سنگینی را برای خرید ممبر فیک تلگرام پرداخت می کنند.

ولی آیا با این شیوه می توان کانالی با محتوای خوب و بیننده پسند داشت؟ در این مقاله منظور دارم دقیقا در مورد این کسان گفتگو کنم. افرادی که اندیشه می کنند به هر قیمتی که اعضای کانال تلگرامشان را افزایش دهند از این طریق می توانند کسب درآمد احسان داشته باشند.

 

درباره ممبر فیک تلگرام بیشتر بدانید
قضیه از آنجا شروع شد که تلگرام دوباره دستور ثبت اسم با عدد های مجازی آمریکا را داد. لغایت زمانی که ثبت اسم با عدد مجازی ها شدنی نبود خبری از ممبر فیک تلگرام هم نبود!

اما اکنون چند وقتی است که کسان زیادی دوباره از این جریان سوء کاربرد کرده و دست به ساخت شماره های مجازی و اخذ ممبر فیک زده اند.

به راحتی می تاب از این شیوه برای اخذ ممبر های فیک تلگرام استفاده کرد. کسانی که حوصله داشته باشند خودشان دست به شغل می شوند ولی کسانی که وقت کافی ندارند هزینه اش را پرداخت می کنند. در هر دو صورت پروسه اخذ ممبر فیک تلگرام به سرعت اتمام می شود. در پیوستگی در ارتباط با وضعیت دریافت ممبر فیک بیشتر روشنگری خواهم داد.

 

کانال های تلگرامی چگونه ممبر فیک تلگرام می گیرند؟
این پیشه به راحتی و بدون هیچ هزینه ای امکان پذیر است فقط در برخی مواقع کمی موعد بر است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردم با استفاده از عدد های مجازی موجود این پیشه شدنی است.

افرادی که ممبر فیک برای کانال خویش می گیرند به این چهره عمل می کنند:

ابتدا یک نرم انگیزه ها همانند ساز اندروید به اسم NOX را بر روی سیستم خود نصب می کنند. سپس یکتا از برنامه های ممبر بگیر که در کافه بازار به فراوانی یافت می شود را روی همانند ساز خویش نصب می کنند.

برنامه مانند ساز اندروید Nox

بعد از آن با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن هایی که شماره مجازی می دهند برای اخذ عدد مجازی اقدام می کنند. و عدد مجازی اخذ کرده را به یگانه از برنامه های عضو بگیر تلگرام می دهند تا متعلق به روش لاگین کنند.

دریافت شماره مجازی

بعد از وارد شدن به این برنامه ها شروع به عضویت در کانال های پیشنهادی از سوی برنامه مورد عقیده می کنند. پس از هر عضویت برنامه باره عقیده به آنها سکه یا امتیاز می دهد. پس از رسیدن امتیاز ها به مرز لازم می توانند آدرس کانال خود را به برنامه بدهند الی برنامه برای کانال آن ها ممبر فیک بگیرد.

پیشنهاد گزیده تر همیار وب : گول تبلیغات تقلبی در تلگرام را نخورید!

با یک برنامه Clean هم می توانند از برنامه باره نظر چندین تکثیر انجام دهند لغایت بتوانند بیشتر در کانال ها عضو شوند و امتیاز جمع آوری کنند. به همین سادگی می توانند یومیه چندین هزار ممبر فیک اخذ کنند.

 

آیا داشتن ممبر فیک سودی هم دارد؟
خب مسلما هیچ سودی ندارد به خاطر اینکه اسمش طریق است ممبر غیر واقعی! این ممبر ها با عدد های مجازی ثبت شده اند و یک جورایی وجود خارجی ندارند. پس به همین خاطر هم زمانی که پستی در کانال یادشده گذاشته می شود هیچ بازدیدی از پست هایش به عمل نمی آید! بعد این ممبر های فیک به چه دردی می خورند؟

buy telegram channel followers

بعضی از کسان هم هستند که بعد از جمع آوری ممبر فیک تلگرام برای طبیعی جلوه دادن اعضای کانال خویش اقدام به اخذ بازدید فیک از پست های کانالشان می کنند. مثلا اگر کانالی 10 هزار عضو داشته باشد طبیعی است که باید دست کم 2 هزار بازدید از پست هایش اتمام گیرد.

پس به همین خاطر کانالی که دارای اعضای کاملا غیر راستین است برای طبیعی جلوه دادن اعضای خویش ناچار است دست به بازدید فیک از پست هایش هم بزند.

پیشنهاد ویژه همیار وب : 10 روش بنیادین برای افزایش ممبر کانال تلگرام

 

چگونه کانال هایی که ممبر فیک دارند را شناسایی کنیم؟
تشخیص کانال هایی که اعضای فیک دارند در بعضی از مواقع مشکل است. به خاطر اینکه بر پایه گفته های بالا احتمالاً کانال مورد نظر بازدید از پست هایش هم فیک باشد. در این صورت کار سختی است که بشود فهمید چه میزان از ممبرهای کانال مورد عقیده فیک هستند.

ولی به طور معمول اگر مثلا کانالی 10 هزار ممبر داشته باشد طبیعی است که باید کمینه 3 هزار هم بازدید پست داشته باشد. در غیر این چهره احتمال می رود که درصدی از اعضای کانال باره عقیده فیک باشد. البته باز هم می گویم تشخیص این قضیه شغل سهولت نیست!

 

چرا ممبر فیک تلگرام؟
همانطور که گفتم اکثر افرادی که برآنند از کانال تلگرام خویش کسب درآمد داشته باشند دست به هر کاری می زنند الی ممبرهای کانال خویش را افزایش دهند. به خاطر همین هم در آغاز یا حتی در آینده نیز از این طریق استفاده می کنند. فیک ممبر ها را یا می خرند یا خودشان دست به پیشه می شوند!

با این طرز فکر که زمانی ممبرهای تلگرام خویش را افزایش دادند و بازدید پست هایشان را به کران نصاب رساندند می توانند با سایر کانال ها برای تبادل وارد گفتگو شوند. این هم یک جورش است. در بعضی از مواقع هم ممکن است موفق شوند. و به این صورت اعضای واقعی کانال خویش را نیز می توانند افزایش دهند.

پیشنهاد سایر همیار وب : آیا از تلگرام می تاب به عنوان یک ابزار بازاریابی کاربرد کرد؟

اما درمانده کسانی که تبلیغات خود را به این کانال ها می سپارند. زمانی ممبر و بازدید فیک باشد چه اتفاقی می افتد؟ در واقع هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچ بازدهی و فیدبکی برای تبلیغ دهنده ندارد. فقط پول خود را هدر دیتا است.

 

جمع بندی و کلام آخر
شاید خیلی هایی که دست به این پیشه می زنند با کذب و فریب دادن کسان بتوانند در آمد نکوداشتن کسب کنند. اما این طریق به عقیده من اصلا اخلاقی نیست. آدم برای کسب درآمد از اینترنت نباید دست به هر کاری بزند.

پیشنهاد می کنم برای قرار دادن تبلیغات خود در معرض دید مخاطبانتان حتی المقدور از کانال های تلگرامی بهره‌گیری نکنید. مکان های خیلی بهتری هستی دارند که بتوانید تبلیغات خود را آنجا نمایش دهید. من که هر بار تبلیغات خودم را در کانال های تلگرامی قرار دادم ناخشنود بودم. اگر هم می خواهید تبلیغات خویش را در کانال های تلگرامی قرار دهید حتما از واقعی بودن اعضا و بازدهی آن اطمینان حاصل کنید.

امیدوارم از این مقاله کاربرد کافی را برده باشید. اگر شما هم نکته ای مد نظرتان است در تقدیر کامنت های همین پست با من و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. هر سوالی در مورد بازاریابی اینترنتی داشتید در خدمت هستم. اگر هم هدف خرید ممبر تگلرام را دارید حتما سعی کنید از سایت های معتبر و کهن اقدام کنید. چون به تازگی سایت هایی روی شغل آمده اند که ممبر فیک تلگرام می فروشند.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: