چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما صاحب یک سوداگری هستید، بعد حتما به تبلیغ در اینستاگرام اندیشه کرده‌اید. این ایام اینستاگرام بزرگترین رسانه برای پرتو دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به کارایی معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، آدمها دارند در اینستاگرام پول پارو می‌کنند. پس به تبلیغات در اینستاگرام ایمان بیاورید و آن را آغاز کنید. ولی در عقیده داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و خرج کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید. بهرحال بیزنس هزینه دارد و آدم باید جایی هزینه کند که سرمایه به او برگردد.

حالا پس از کل این حرفها چجوری تبلیغ کنیم؟ اصلا چطور تبلیغ نماییم که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شود و مشتری‌ها سراغمان بیایند؟ در صفحه خودمان تبلیغ کنیم یا تبلیغات خویش را به یک سلبریتی در اینستاگرام واگذار کنیم؟ چه بسا هم بهتر باشد از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنیم؟ حتما گرد از اینها بهتر است و بازدهی اکثریت دارد. مگر نه؟؟

خُب…بگذارید به شما بگویم که درستی این است که همه آنها به راستی خوب هستند تبلیغ در اینستاگرام و به قول معروف نگو کی از کی بهتره، هر گل یه بویی داره! کل مدل‌های تبلیغات در اینستاگرام سودمند هستند و به کار می‌آیند. ولی نکته مهم این است که بدانید کدام گرد اغلب به پیشه شما می‌آید و اخیر نکته مهم‌تر این است که کدام یگانه با بودجه شما جور درمی‌آید. مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که بدست خویش شرکت اینستاگرام انجام می‌شود در ایران سخت انجام می‌شود و خرج آن هم بالاست. و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که بدست آدم‌های سرشناس یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود اغلب برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک سوداگری اخیر پا گرفته بسیار است. ممکن است شما از آن تقسیم افرادی باشید که بازپسین سوداگری خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط اندوخته کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است. ممکن هم هست که یک بیزنس خیلی حرفه‌ای داشته باشید که سالهاست برای شما پول می‌سازد و شما می‌خواهید با تبلیغات در اینستاگرام آن را اشاعه بدهید. در هر صورت فرقی نمی‌کند.

من هدف دارم در این مقاله نوعی از تبلیغات در اینستاگرام را معرفی کنم که به درد همه می‌خورد و به شغل کل ‌آید. از یک سوداگری بزرگ واردات پورشه گرفته الی آن کسی که در خانه گردنبند دست‌ساز درست می‌کند. کل شما می‌توانید با یک روش ساده اما هوشمندانه سوداگری خود را در اینستاگرام گسترش بدهید و فالوور جذب کنید. تنها کافیست تا فرجام این مقاله با من به اتفاق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: